Mij interesseert het weer op Melmak niet zo eigenlijk, jou wel dus ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat het weer liever presenteren door Alf.
reed?quote:
Melmak bestaat niet meer, derhalve de migratie van Alfquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mij interesseert het weer op Melmak niet zo eigenlijk, jou wel dus ?
ja daarom dus, wat zou Alf moeten melden over die verwoeste planeet. Vulkaanuitbarstngen, nucleaire winter, atmosfeer die verdwenen is etc?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Melmak bestaat niet meer, derhalve de migratie van Alf
Kan ook zijn dat haar kuiten vocht vasthouden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:01 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ooit eens op youtube een filmpje gezien van Herman de Schermman waarin hij ons door de NOS-studios loodst, een rondleiding geeft langs de visagie, de redactie, de sets en de kleedkamers. Best een leuk filmpje, hoewel Herman een flinke ouwehoer is, dus dan is het al gauw leuk.
Hij liet daar de inhoud van zijn kledingkast zien, een selectie aan grijze opvallend onopvallende pakken hingen tegen elkaar, soms onderbroken door kleuren die qua saaiheid daar niet voor onderdoen. Meteen moest ik denken aan Dionne Stax en Annechien Steenhuizen. Twee charmante verschijningen met beiden een eigen kledingstijl, zeker niet onopvallend, hoewel Dionne Stax vaak wat saai oogt ondanks dat de borstjes vaak fier omhoog steken in stiekem toch wel lekker strakke truitjes. Annechien houdt van 'stoer' en 'pittig' en dat is te zien op de televisie, het staat haar ook wel, ook al is 'stoer en pittig' een bijzonder vermoeiend concept.
Je kan vinden wat je wilt van hun stijl, maar bij de vrouwen van de NOS wordt er altijd wat extra aandacht gegeven aan hun ensembles. Ze zien er altijd goed verzorgd uit, aantrekkelijk ook. Soms wat gewaagd, maar nooit zo gewaagd dat het teveel afleidt van de onderwerpen die ze behandelen. Doen ze toch netjes daar bij de NOS.
En dan komt het weer. Willemijn Hoebert. Ik vind haar leuk. Vrolijke verschijning, fris. Spreekt makkelijk, geen poespas. Houdt van haar werk. Goede reet.
Maar, zoals mijn oude chef al zei, die heb een poar goeie potuh onder die pisbak hanguh. Kankles. Dikke kuiten. Klutsknieėn ook. Tja. Kan ze niks aan doen.
Wie er wel wat aan kan doen, is de styliste van de NOS, maar blijkbaar is die al naar huis als het weer behandeld moet worden. Heeft die een hekel aan die arme Willemijn? Waarom toch steeds die lompen en klompen? Constant maar de nadruk op dat onderstel, terwijl andere facetten van haar voorkomen veel voorkomender zijn. Ik vermoed vrouwennijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan beter, NOS, na Dionne, Annechien en Dione verwacht ik een hoger niveau van het aanzien van jullie vrouwenvleesch.
Oh jee Willemijn is zwangerquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat haar kuiten vocht vasthouden.
Nou, ik heb me vooral in haar vroege jaren vaak afgevraagd of daar echt niks leukers van te maken was. Ze oogde nogal truttig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:12 schreef Maanvis het volgende:
Want bij andere weervrouwen zoals helga van leur vroeg men zich nooit af wat haar sex appeal was. terwijl helga gewoon een mooie vrouw is wist ze de aandacht op het weer te vestigen en niet op haar kledij.
Mooi stukjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 06:11 schreef Maanvis het volgende:
TS is iig niet de enige
https://www.harpersbazaar(...)w-willemijn-hoebert/
Tis maar goed dat je de OP gequote hebt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat haar kuiten vocht vasthouden.
Misschien is het ook wel een fabeltje, dacht ooit gelezen te hebben dat je daar dikke kuiten van krijgtquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zou het paard dan niet degene zijn die daar grote benen van krijgt?
Als Willemijn Hoebert twee kutten had, zouden ze dan naast elkaar zitten, boven elkaar, of eentje voor en eentje achter?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:52 schreef Maanvis het volgende:
echt jongens ik BLIJF MAAR lezen: DE kutten van willemijn hoebert.
Ik ga NU mijn scherm schoonmaken!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je de OP gequote hebt.
Anders was je post echt niet te begrijpen.
Denk eerder boven en onder elkaar of eentje die meer aan de achterkant zit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als Willemijn Hoebert twee kutten had, zouden ze dan naast elkaar zitten, boven elkaar, of eentje voor en eentje achter?
Wie is dit?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:00 schreef LooneyTroons het volgende:
Dat de kuiten van Nicolien nog niet genoemd zijn in dit topic
[ afbeelding ]
Geile plofkuiten joh.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:00 schreef LooneyTroons het volgende:
Dat de kuiten van Nicolien nog niet genoemd zijn in dit topic
[ afbeelding ]
Haar kut is ook behoorlijk strax.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 02:01 schreef #ANONIEM het volgende:
Dionne Stax wil ik daarintegen hard aanduwen, lekkere milf, samen met Maxima een vd leķkerste van Nederland.
nou, willemijn is goed opgedroogdquote:
Poah mooi ding johquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:04 schreef Bitlord het volgende:
Vroeger was alles beter.
Geef mij maar Hennie Stoel.
Dat lijkt me stug. (inmiddels)quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:04 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Haar kut is ook behoorlijk strax.
Wajo wat een mega kick!quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:47 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds vaker een pakje aan met lange broek. Goed gedaan Willemijn.
[ afbeelding ]
Holy shit, er zijn aanslagen geweest op Amerika!quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:04 schreef Bitlord het volgende:
Vroeger was alles beter.
reverse-okapi stijlquote:Op zondag 20 juli 2025 11:45 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
De rook is na een aantal jaren gerommel echt gaan liggen en tegenwoordig krijgt Willemijn alleen nog maar prima flatterende outfitjes aan. Fijn om te zien dat klachten nog steeds serieus behandeld kunnen worden.
Wel een willekeurig topic uitgekozen hiervoorquote:
Ik heb Iris de Graaf beoordeeld en die mag altijd aanbellen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:25 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen beoordelen op hun lichaam
TS is een racist.
Stoelpoten > Stalpotenquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:04 schreef Bitlord het volgende:
Vroeger was alles beter.
Bekijk deze YouTube-video
Wow, een persoon ook uit Den Helder die in dezelfde maand als ik (juli 2008) een FOK!account heeft gemaakt. Nice.quote:
Ja jij bent mijn kloon niffoquote:Op maandag 28 juli 2025 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wow, een persoon ook uit Den Helder die in dezelfde maand als ik (juli 2008) een FOK!account heeft gemaakt. Nice.
Ik wil ook graag dat jij op anoniem gaat.quote:
Nee, mijn kloon is @Donaduckquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |