2015 is wel vét Jobiquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aahhhh het zou kunnen. Mobiel van mams kan ik wel gebruiken als scherm, en dan die van mezelf gebruiken voor typen. Maar mijn hoofd moet er dan ook wel naar staan
Nah. Je hebt Limburg gedaan. Dan moet dit easy zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je zegt dat je daar hebt getraind voor de Kilimanjaro dan klinkt het wel als een redelijk heftige route
Jij en Redefine moeten elkaar wel tevriend houden zo gezamenlijk in de top 3!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is al je derde verkeerd gestelde prioriteit van deze week![]()
* Meke zet maar wéér een kruis achter Redefines naam
Dat doe ik dus eigenlijk niet zo heel veel buiten "het seizoen". Alleen voor ESF Againquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Spuit11. Kom ook eens buiten de SC
Maar je hebt de Kilimanjaro dus beklommen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nah. Je hebt Limburg gedaan. Dan moet dit easy zijn
Ja begin dit jaar, Februari. Was net op tijd terug toen die Corona shit losbarsttequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je hebt de Kilimanjaro dus beklommen?![]()
![]()
Wauw! Lijkt me een ontzettende uitdaging, maar oh wat gaaf!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja begin dit jaar, Februari. Was net op tijd terug toen die Corona shit losbarstte
Mooi.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is al je derde verkeerd gestelde prioriteit van deze week![]()
* Meke zet maar wéér een kruis achter Redefines naam
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik vergeef het jou alleen nooit als je er morgen niet bij bent. Hoe leuk @:Guanabana ook is
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij en Redefine moeten elkaar wel tevriend houden zo gezamenlijk in de top 3!
Nou ik denk niet dat dat nog gaat lukken @molloot200quote:
Nee. Jij mag mijn derde plek hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij en Redefine moeten elkaar wel tevriend houden zo gezamenlijk in de top 3!
Misschien wordt het dan tijd dat ik die top 3 plek inneemquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Nou ik denk niet dat dat nog gaat lukken @:Molloot200![]()
![]()
Ik dacht eigenlijk dat dat nog wel een tijdje zou duren voor het zo ver isquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Jij mag mijn derde plek hebben
Dat lijkt me een beter planquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd dat ik die top 3 plek inneem
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan betekenen![]()
Meke Meke Meke, WIDM spoilers eventueelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje nog maar 40 posts!!!! Wie weet Redefinequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat nog wel een tijdje zou duren voor het zo ver is
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meke Meke Meke, WIDM spoilers eventueelOh mijn god dat zou echt vet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zo terecht!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mijn god dat zou echt vet zijn![]()
En zo terecht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het een automaat is kan je een lekkende vacuümslang hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n auto heeft één of andere vage kwaal waarbij hij ineens uitvalt als je ergens staat te wachten (kruising, verkeerslicht, etc)
Met wat geluk krijg je daarna ook nog een "motorstoring" in beeld...
Die kwaal plaagt me al 2 jaar (met komen en gaan) en de garage lijkt het niet te kunnen oplossen dus maar eens kijken naar wat anders
Heb deze ook al 6,5 jaar inmiddels, dus wordt ook wel weer tijd
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel zolang je binnen blijft, maar ik zie echt enorm uit naar september joh. Na twee maanden van deze warme nachten wordt ook alles emotioneel gewoon steeds zwaarder.
Nee precies! Ik heb er echt wel behoefte aan nu dat alles weer normaal wordt, ik weer gewoon 8 uur slaap per nacht pak en m'n hersenen van een mug geen olifant meer makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellenhier stellen die twee weken dan nog niets voor. Dat je weet dat het nog even gaat duren maakt het ook niet beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |