Die naam komt namelijk best veel voor in Friesland, vandaar de populariteitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw naam vind ik ook heel leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:04 schreef borisz het volgende:
De broodjes hete kip vielen in de smaak
Je heet niet Ludolf?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:04 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik hier vernoemd ben, vind het wel leuk.
Is een familie hier in het dorp, alle mannen heten Wiebe, Pieter, Bert of Roelof. Dan krijg je dus nemen als grote Piet, kleine Piet, jonge Bert etc.
Trendsetterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:05 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, in '72 kwam ik. Daarna werd de naam populair
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:04 schreef Blues het volgende:
Namen van mijn kinderen even opgezocht:Weinig inspiratie, maar de laatste naam vind ik de leuksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Goed bouwjaarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:05 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, in '72 kwam ik. Daarna werd de naam populair
Oh ik vond extra namen juist onzin omdat je ze niet gebruikt en wilde door ons familievernoemengedoe niemand vernoemenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:07 schreef Myraela het volgende:
Bij mij zitten de vernoemingen juist in de extra namen. Mijn tweede naam is mijn oma (moeders kant) derde naam is mijn oma (vaders kant) en mijn vierde naam is mijn moeders naam. Die traditie zou ik er bij mijn eigen kinderen ook wel in willen houden.
Voornaam, 2e naam, achternaam, en dan nog een bijnaam?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee wel een bijnaam die er op lijkt.
Dat vind ik onzin, m'n ouders ook. Als je wil vernoemen, gebruik de naam dan ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:07 schreef Myraela het volgende:
Bij mij zitten de vernoemingen juist in de extra namen. Mijn tweede naam is mijn oma (moeders kant) derde naam is mijn oma (vaders kant) en mijn vierde naam is mijn moeders naam. Die traditie zou ik er bij mijn eigen kinderen ook wel in willen houden.
Nee, een voornaam en een achternaam.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Voornaam, 2e naam, achternaam, en dan nog een bijnaam?
Zou ik juist verschrikkelijk vinden, om dezelfde voornaam te hebben als een familielid. Dus dat zou ik mijn eigen kinderen ook niet aandoen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:10 schreef derLudolf het volgende:
Dat vind ik onzin, m'n ouders ook. Als je wil vernoemen, gebruik de naam dan ook.
Eens met Ludolf(je) !quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weinig inspiratie, maar de laatste naam vind ik de leukste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schoonouders gaven hun (verder fantastische) dochter bijna dezelfde naam.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriend van me heeft in zijn familie zijn voornaam wel 10 keer, maar allemaal net een andere schrijfwijzequote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik juist verschrikkelijk vinden, om dezelfde voornaam te hebben als een familielid. Dus dat zou ik mijn eigen kinderen ook niet aandoen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eens met Ludolf(je) !![]()
(Ik was ooit verliefd op een naamgenoot van jouw zoon Blues)
Ik vind de naam van mijn naam van mijn tante wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schoonouders gaven hun (verder fantastische) dochter bijna dezelfde naam.....Ik vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan weer wel heel erg leuk.
Ik ben nog steeds verliefd op naamgenoot van 1 van Blues d'r zoons.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Nee! Hoe vind ze het zelf?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Heb ik je wel eens verteld Blues dat mijn moeder dezelfde originele naam heeft als jou? Ze noemt zich ook anders (Tineke).
Ik wou dat mijn ouders me een internationaal makkelijkere naam gegeven hadden. Hier in België gaat het goed, maar daarvoor was hte altijd dramatisch. Dat hebben we me de 2 jongens wel hard geprobeerd, een naam die in beide talen hetzelfde wordt uitgesproken, en internationaal ook makkelijk gaat....
Ik wilde met de namen vd kinderen iig geen oerhollandse. En ook wat meer internationaal.
Dat de oudste zich nu naar een profeet noemt laat ik maar even voor wat het is
Verder poetsen en was ophangen![]()
![]()
Ik heb een halftante met de naam Trijntje, en een tante aan de koude kant met de naam Trijn. En ik ken een Trijnie.
Ik geloof niet dat dit treintje dames last van hun naam heeft
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Eigen schuld, dikke bultquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof GGZ ook bij jou heeft gefaald.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Er zijn 99 mensen met mijn naamIk ben er blij mee. Mijn achternaam komt ook niet veel voor en qua combinatie ben ik de enige
![]()
Mijn ouders wilden per se niet vernoemen. Ze kozen wel voor erfgoed in mijn namen, de eerste Hebreeuws en de tweede Gronings![]()
Naam van zoon komt met zijn schrijfwijze 260 keer voor en op een andere manier ruim 3000 keer. Hij heeft een exacte naamgenoot in Amerika nota benen, ondanks oerhollandse achternaam, die is singer-songwriter.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Broer en ik hebben hedendaagse namen naar vernoemingen.
Joost voor Joseph, opa van moeders kant en Anne naar Annie, oma van vaders kant.
Ook een oom joost en neef joost. Dan krijg je: jullie joost en onze joost.
Hoera, buurmeisje/kapster kwam bij buurvrouw/moeder en heeft buiten even haargeknipt.
En drie jurkjes uit china - die mij niet pasten - wilde ze wel dragen.
Goede ruil
P.S. scherpe TT, Ludolf![]()
![]()
Ik bedenk mij net dat mijn roepnaam helemaal niet officieel geregistreerd is bij mij. Ik heb 2 andere officiële namen die helemaal niet lijken op mijn roepnaam![]()
![]()
Had ik jou geattendeerd op het bestaan van hannekemaaiers?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
de man die onze familienaam naar Nederland heeft gebracht
Had ik volgens mij laatst iemand op geattendeerd maar werd volgens mij niet verder op ingegaanKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik vind het een vreselijke naamquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:30 schreef sigme het volgende:
Ik heb een halftante met de naam Trijntje, en een tante aan de koude kant met de naam Trijn. En ik ken een Trijnie.
Ik geloof niet dat dit treintje dames last van hun naam heeft
Wij hadden ook een Tante Trijnie. Gelukkig wel een lief mens.
Mijn oudste zus is vernoemd en heeft een weinig voorkomende naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat? Ik ga google aanslingerenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had ik jou geattendeerd op het bestaan van hannekemaaiers?
Had ik volgens mij laatst iemand op geattendeerd maar werd volgens mij niet verder op ingegaanWe have far more in common than that which devides us..![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vindIk ook en ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan weer wel heel erg leuk.
Ik ben nog steeds verliefd op naamgenoot van 1 van Blues d'r zoons.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke naam
Wij hadden ook een Tante Trijnie. Gelukkig wel een lief mens.
Mijn oudste zus is vernoemd en heeft een weinig voorkomende naam.Mijn zus had een vriendinnetje met die voornaam (dus zoals iedereen jou zus noemt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..![]()
Na het slingeren, ja, maar dat was in combinatie met de kant van mijn moeder. De meneer die onze familie naar Nederland bracht zat in het leger (van Napoleon geloof ik )quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had ik jou geattendeerd op het bestaan van hannekemaaiers?
Had ik volgens mij laatst iemand op geattendeerd maar werd volgens mij niet verder op ingegaanWe have far more in common than that which devides us..![]()
Nou, half september loopt de ontbindende voorwaarde af in het koopcontractquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat je het niet gaat redden?
Wij kregen 1.41%, voor 25 jaar vast...Nee. Samenlevingscontract, testamenten en een draagplichtovereenkomst moet het allemaal gaan doenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg P, gaan jullie dan ook trouwen om alles goed te regelen?Misschien dat het trouwen ooit nog eens gaat gebeuren maar psychisch ben ik daar nog niet klaar voor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
drakinquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef Blues het volgende:
Als jullie je eigen naam hadden gekozen, wat zou het dan zijn?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geen idee. Wel iets dat bij de achternaam past. Maar heeeeel vroeger wilde ik mijn 3 de naam. Helma. Zij was een hele coole chick (ca 10 jaar ouder, en als je 8 of 9 bent is zo iemand heel interessantquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef Blues het volgende:
Als jullie je eigen naam hadden gekozen, wat zou het dan zijn?
We have far more in common than that which devides us..![]()
Oei, dat is een moeilijke vraag.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef Blues het volgende:
Als jullie je eigen naam hadden gekozen, wat zou het dan zijn?
Ik vind Hanne een erg mooie naam. Mocht ik ooit nog een kind krijgen en het een meisje zijn staat die naam met stip bovenaan de lijst.![]()
Ik heb sigme altijd heel mooi gevonden, al werd het dan anders gespeld (het is een Griekse naam meen ik).quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef Blues het volgende:
Als jullie je eigen naam hadden gekozen, wat zou het dan zijn?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Maar dan heb je nog een maand, dat moet te doen zijn toch? Komt vast goed. Wel spannend hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, half september loopt de ontbindende voorwaarde af in het koopcontract
[..]
Nee. Samenlevingscontract, testamenten en een draagplichtovereenkomst moet het allemaal gaan doenMisschien dat het trouwen ooit nog eens gaat gebeuren maar psychisch ben ik daar nog niet klaar voor
![]()
Ik zou mijn eigen naam nooit willen veranderen, dus gewoon dezelfde naam. Al was ik er waarschijnlijk nooit opgekomen als ik zelf niet al zo zou heten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef Blues het volgende:
Als jullie je eigen naam hadden gekozen, wat zou het dan zijn?![]()
![]()
Ik vind het heel erg rifgebergte overkomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb sigme altijd heel mooi gevonden, al werd het dan anders gespeld (het is een Griekse naam meen ik).![]()
Hilko, net als m'n opa.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef Blues het volgende:
Als jullie je eigen naam hadden gekozen, wat zou het dan zijn?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik zit soms wel te denken over ik een kind zou noemen. Ik heb best wat namen die ik tof vind, maar dan is er vaak wel weer iemand die je al kent met die naam. Of krijg je een geboortekaartje en heeft iemand anders die naam net gebruikt.![]()
Wat iesz je probleem?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg rifgebergte overkomen.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Dat ook ja. Maar ik zou mezelf als klein kaatje wel een plezier willen doen met niet 2 van die lastige namen. Hoe vaak dat niet verkeerd is gegaan en gaat. Krijg je weer een boos telefoontje waarom je niet reageert op een mail. Duh ik had toch gezegd dat er ook een "e" op het eind moet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou mijn eigen naam nooit willen veranderen, dus gewoon dezelfde naam. Al was ik er waarschijnlijk nooit opgekomen als ik zelf niet al zo zou heten.We have far more in common than that which devides us..![]()
Hoe spreek je het uit? Sigmé? Sigmèh?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb sigme altijd heel mooi gevonden, al werd het dan anders gespeld (het is een Griekse naam meen ik).
Ik heb verder geen idee hoe ik mezelf zou noemen![]()
Merk ook wel dat ik sommige namen mooier vind door de associatie ermee. Maar dan zijn het niet per se namen die bij mij zelf passen. Denk ik, hoewel er ook best zijn die zouden wennen. (Ik ken hier een Myrna, dat vind ik wel een toffe naam. Maar ik ben daar denk ik iets te kaaskop voor)
![]()
Meh!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hoe spreek je het uit? Sigmé? Sigmèh?
@derLudolf over vernoemingen in de familie: zo hebben wij een Pietje van inmiddels in de zestig, want z'n oom heet ook Piet en ter onderscheiding is Piet jr. altijd, nog steeds, Pietje.![]()
![]()
Met een gggggggggggquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah ok. En is het dan een g (sigggggmèh ) of meer een sik mèh (geiten stijl! )
Nu óp naar de kapper. Krullen wieken.ik moet verrassend weinig
Ik had meer de sigmaaaahhhhh als in de schapenstijl in mn hoofdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah ok. En is het dan een g (sigggggmèh ) of meer een sik mèh (geiten stijl! )
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kan hun nummer mooie boom zo nog oplepelen?zingenquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:26 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zeg in m'n hoofd altijd siggggmuh![]()
Oh, ik heb er zo'n hekel aan als mijn naam verkeerd geschreven wordt. Heb een mooie Friese naam met een y erin. Hij wordt vrijwel standaard met ie geschreven. En de vlamingen proppen er een c in. Zo stom...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar ik zou mezelf als klein kaatje wel een plezier willen doen met niet 2 van die lastige namen. Hoe vaak dat niet verkeerd is gegaan en gaat. Krijg je weer een boos telefoontje waarom je niet reageert op een mail. Duh ik had toch gezegd dat er ook een "e" op het eind moet.![]()
Ik ben er aan gewend. Maar als ik mijn achternaam in het engels moet spellen aan de telefoon hoort men vaak een T ipv P (tee / pee). Als het nou een vervelende verkoper is laat ik het ook zo. Moet ik wat van ze dan verbeter ik welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh, ik heb er zo'n hekel aan als mijn naam verkeerd geschreven wordt. Heb een mooie Friese naam met een y erin. Hij wordt vrijwel standaard met ie geschreven. En de vlamingen proppen er een c in. Zo stom...![]()
Maar zowel voornaam gaat fout (vaak @Lonaa 's naam) of een C ipv K. Van de achternaam heb ik ook veel variaties gezien.We have far more in common than that which devides us..![]()
Sigmuh hier.. en ik moest laatst wel heel goed nadenken wat ook al weer dr echte naam is..![]()
Verder zeg ik altijd dat mijn naam met 3 a's is.. dat blijken ook veel mensen anders te doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
![]()
Ook thuis een mondkapje op
![]()
Maffe Belgonezen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
? Ik heb wat gemist, waar staat dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef fietsie het volgende:
Ook thuis een mondkapje op
![]()
Maffe Belgonezen.
Hier in provincie Antwerpen hoeft ie niet overal meer op begreep ik juist vorige week. Wel op drukkere plaatsten en ook altijd één op zak hebben.
Edit: ah gevonden. Het is wat de huisartsenkring graag zou zien voor mensen die met meer generaties samenwonen.
Gezien hier alle scholen wel opengaan, (ook middelbaar en hogeschool en uni) is het niet eens zo'n hele gekke gedachte, als je verder toch overal al zo'n masker moet dragen.
Ik zeg niet dat het wenselijk is of te handhaven of nuttig, maar het is wel consequent
[ Bericht 22% gewijzigd door Candaasje op 20-08-2020 15:59:59 ]![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)pje-verplicht-wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
? Ik heb wat gemist, waar staat dat?
Hier in provincie Antwerpen hoeft ie niet overal meer op begreep ik juist vorige week. Wel op drukkere plaatsten en ook altijd één op zak hebben.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kan niet het hele artikel lezen, want betaalmuur. Maar ik ben er nog niet zo bang voor dat ze dit doorvoeren. De maatregelen zin hier juist weer versoepeld. (Enigzins)quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)pje-verplicht-worden![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:31 schreef Barreltje het volgende:
Sigmuh hier.. en ik moest laatst wel heel goed nadenken wat ook al weer dr echte naam is..![]()
Verder zeg ik altijd dat mijn naam met 3 a's is.. dat blijken ook veel mensen anders te doen..baaarreltje. aparte naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
mijn voornaam komt ruim1000 keer voor met als hogtepunt mijn bouwjaar.
wat een goed jaar schijnt te zijn.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Dat had ik ook wel makkelijker gevonden. Zo'n superdegelijke Nederlandse naam komt niet helemaal goed uit de verf als je in een wat meer internationale werkomgeving zit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik wou dat mijn ouders me een internationaal makkelijkere naam gegeven hadden. Hier in België gaat het goed, maar daarvoor was hte altijd dramatisch. Dat hebben we me de 2 jongens wel hard geprobeerd, een naam die in beide talen hetzelfde wordt uitgesproken, en internationaal ook makkelijk gaat....
Mocht ik ooit nog een naam moeten geven aan iemand, dan houd ik daar zeker wel rekening mee.![]()
Ohh jongens, ik heb echt een hekel aan foto's maar nu zijn er nieuwe foto's gemaakt voor de nieuwe website van mijn organisatie en daar zit zowaar een hele leuke bijblij mee.
#random![]()
Zal zo ff uploadenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Zal zo ff uploadenJa die is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede jurk en schoenen ook![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Zal zo ff uploadenLeuk! Ik had echt een heel ander beeld van jou, misschien door je UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Que?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef Myraela het volgende:
Dotjes.Door een klein technisch foutje is Myraela nu verloofd.
![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef Myraela het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Eet smakelijk!quote:
Ik zou mezelf Eva of Tessa noemen. Of allebei. En ik overweeg wel eens om J's achternaam te nemen. Dat spelt lekker makkelijk.
Myreala, we moeten meer weten.Spoilers!![]()
Gisteren natuurlijk een ketting gekregen. Ruim ik vanavond de tafel de tafel op, lag daar nog de pakbon. En daar stond ook nog een ring op.Niet helemaal hoe hij het wilde vragen, maarja, ik kan niet doen alsof ik niets gezien heb.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:16 schreef Myraela het volgende:
Gisteren natuurlijk een ketting gekregen. Ruim ik vanavond de tafel de tafel op, lag daar nog de pakbon. En daar stond ook nog een ring op.Niet helemaal hoe hij het wilde vragen, maarja, ik kan niet doen alsof ik niets gezien heb.
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Felies!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef Myraela het volgende:
![]()
🎉
![]()
![]()
gefeliciteerd!
![]()
![]()
Leuk Feli!
Gefeliciteerd @Myraela. Maar toch ook best een leuke manier, zo komt het niet vaak voorWe have far more in common than that which devides us..![]()
Ja, dat kan natuurlijk altijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Misschien onbewust toch elkaar tegen gekomen op een van de lowlands edities
Dat is lastig ontkennen ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:16 schreef Myraela het volgende:
Wel superleuk en lief.
En dan ook nog bijna kerst![]()
![]()
Haha blond zeker?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Leuk! Ik had echt een heel ander beeld van jou, misschien door je UI![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd dan maar
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
@Myreala; best een leuke spontane gang van zaken![]()
@Aure, leuk je eens te zien. Leuke foto inderdaad!
Vandaag afscheid genomen van m'n huisgast, die een paar afscheidskado'tjes voor ons had. Zojuist het eerste geproefd: Dulce de batata. Ik ben op slag liefhebber![]()
Alweer 2kg pruimen geplukt![]()
Ik had ook nog zo'n 2kg liggen. En er zit gaat maar een pond pruim in een taart..
Tevens, even haten op de supermarkt hier. Meestal rij ik standaard al met de auto naar de Jumbo een foto verderop omdat ze de helft van de dingen niet hebben. Nu geen zin om in de auto te stappen, dus ja daar maar heen gefietst.
¤3,39 voor 10 eieren en ¤2,39 voor 200g boter. Bij de Edeka ¤1,39 voor de eieren en 250g boter voor ¤1,40
Voorlopig weer even genezen, voor 4 pakjes boter en een doosje eieren kun je dus uit 30km te rijden. Had ik ook mooi even kunnen tanken.
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef Myraela het volgende:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:16 schreef Myraela het volgende:
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Gefeliciteerd Myraelamooi verhaal
Wanneer ga je trouwen?
freedom is just another word for nothing left to lose![]()
Vind ik nu met corona echt lastig. Binnen twee jaar hebben we gezegd. We willen het liefst met ongeveer 30 man naar Toscane, maar misschien moeten we naar andere mogelijkheden gaan kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:55 schreef Lot_1 het volgende:
Gefeliciteerd Myraelamooi verhaal
Wanneer ga je trouwen?
![]()
Nou, gefeliciteerd dus Myraela![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik had je inderdaad ook blont in gedachten, maar je bent , net als mijn ex, dus een pindah.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
En Myraela gefeliciteerd, denk ik.![]()
Althans ik ga er vanuit dat je wel wilt trouwen met jouw vriend?
Heeft hij je nu ook al officieel gevraagd?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Hij is op een knietje gegaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:14 schreef golfer het volgende:
En Myraela gefeliciteerd, denk ik.![]()
Althans ik ga er vanuit dat je wel wilt trouwen met jouw vriend?
Heeft hij je nu ook al officieel gevraagd?en zeker, we hebben het er eigenlijk al maanden over.
![]()
![]()
Ook al een datum gepland nu?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:16 schreef Myraela het volgende:
Hij is op een knietje gegaan.en zeker, we hebben het er eigenlijk al maanden over.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Maar dat wist je toch wellll. We hebben toch in een ver verleden gemeet in Rotterdam? Lunch ofzo bij Hotel New York en die gekke tentoonstelling.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had je inderdaad ook blont in gedachten, maar je bent , net als mijn ex, dus een pindah.![]()
quote:Dit dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:57 schreef Myraela het volgende:
Vind ik nu met corona echt lastig. Binnen twee jaar hebben we gezegd. We willen het liefst met ongeveer 30 man naar Toscane, maar misschien moeten we naar andere mogelijkheden gaan kijken.We kijken nu naar villa's in Toscane. Pinksterweekend zou bijvoorbeeld handig zijn, maar dat moeten we eerst even allemaal uitzoeken. Heb geen bijzondere datum in gedachte met een speciale betekenis ofzo. Dus het moet gewoon maar net uitkomen.
![]()
We kunnen jou voortaan ook wel Lucky_Flip noemen hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik zou mezelf Eva of Tessa noemen. Of allebei. En ik overweeg wel eens om J's achternaam te nemen. Dat spelt lekker makkelijk.
Myreala, we moeten meer weten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kijk dat is nog eens een epische fuckup die een hoop hoofdbrekens bespaartquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:16 schreef Myraela het volgende:
Gefeli
Omg dat ziet er lekker uit!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:10 schreef sigme het volgende:
@:Myreala; best een leuke spontane gang van zaken![]()
@:Aure, leuk je eens te zien. Leuke foto inderdaad!
Vandaag afscheid genomen van m'n huisgast, die een paar afscheidskado'tjes voor ons had. Zojuist het eerste geproefd: Dulce de batata. Ik ben op slag liefhebber![]()
[ afbeelding ]
Alleen van het kijken moet ik al 2 maten grotere kleding aanschaffen, dat is toch bijna puur suiker?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bruiloft in het buitenlandquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.We kijken nu naar villa's in Toscane. Pinksterweekend zou bijvoorbeeld handig zijn, maar dat moeten we eerst even allemaal uitzoeken. Heb geen bijzondere datum in gedachte met een speciale betekenis ofzo. Dus het moet gewoon maar net uitkomen.
gaaf
Betalen jullie dan reis en verblijf voor familie en vrienden of hoe werkt zoiets?![]()
Valt mee; er gaat meer zoete aardappel in dan suiker volgens het recept dat ik vond.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Omg dat ziet er lekker uit!
Alleen van het kijken moet ik al 2 maten grotere kleding aanschaffen, dat is toch bijna puur suiker?
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik zag op het blik al dat het lijkt op membrillo, wat beaamd werd door de Argentijn. Hij zei, en het klopt, dat de dulce de batata minder zoet is dan membrillo.
We aten het met camembert, dat was een uitstekende combinatie. En een paar verse vijgen van eigen boom.ik moet verrassend weinig
Zoete aardappel? O wat apart. En minder kh dusquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Valt mee; er gaat meer zoete aardappel in dan suiker volgens het recept dat ik vond.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik zag op het blik al dat het lijkt op membrillo, wat beaamd werd door de Argentijn. Hij zei, en het klopt, dat de dulce de batata minder zoet is dan membrillo.
We aten het met camembert, dat was een uitstekende combinatie. En een paar verse vijgen van eigen boom.
Gefeliciteerd Myra! Goeie actie![]()
Oh, dat kende ik niet @sigme, maar membrillo is geweldig dus dit vast ook!![]()
Ik had gordijnen bij de Hema besteld, maar had niet door dat de dame mijn achternaam verkeerd gespeld had. Ik keek laatst weer op de bon en zag daar onder mijn mailadres clubdoda@mail.nl. Dat werkt natuurlijk niet. Dus ik naar de Hema, hele verhaal uitgelegd, mevrouw van de klantenservice braaf een briefje opgeplakt met mijn juiste mailadres. Maar ik vertrouwde het niet helemaal dus ik heb voor de zekerheid toch ook maar het mailadres clubdoda@mail.nl aangemaakt. Drie keer raden waar ik zojuist de mail kreeg dat de gordijnen geleverd zijn
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Wij waren van plan om verblijf voor het weekend wel te regelen, maar mensen op eigen kosten en initiatief te laten reizen. Maar eigenlijk geen idee wat normaal is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:30 schreef Sarabi het volgende:
Bruiloft in het buitenlandgaaf
Betalen jullie dan reis en verblijf voor familie en vrienden of hoe werkt zoiets?![]()
Myra, wat een onhandige en tegelijk knettersnoezige manier om ten huwelijk 'gevraagd' te worden!Congrats!
Let me see you stripped down to the bone![]()
Myraela!!!![]()
![]()
![]()
Leest ie niet stiekem mee hier? Jr had het er laatst over toch?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
O Myraela wat leuk! Gefeliciteerd.
Hoe had hij je eigenlijk willen vragen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Haha, denk ik niet. Al was de frustratie van een poosje terug wel gewoon uitgesproken hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:52 schreef Barreltje het volgende:
Myraela!!!![]()
![]()
![]()
Leest ie niet stiekem mee hier? Jr had het er laatst over toch?
Hij had nog geen concreet plan. Hij dacht gisteren tijdens het dagje weg. Maar het doosje bij de ring was niet mooi, dus hij moest op een nieuw doosje wachten. Nu gaat overigens de hele ring terug. Zaterdag naar een winkel om voor ringen te kijken. Ik draag nooit ringen, dus moet echt even proberen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:57 schreef drakin het volgende:
O Myraela wat leuk! Gefeliciteerd.
Hoe had hij je eigenlijk willen vragen?![]()
Italië is wel een heel mooi, romantisch land om te trouwen![]()
Ik had vandaag ravioli met pesto. Uit een potje, want warm en duf en ach, af en toe best prima te eten. Maar deze was echt niet goedBitter! Ik ben echt geen fan van eten weggooien, maar hier heb ik 2 happen van genomen en toen bedacht dat een nacht op de wc zitten het me echt niet waard was.
Dus toen at ik kleine loempiaatjes(Want verder niet echt iets in huis en de supermarkt sluit hier in BE al een uur eerder dan ik in NL gewend ben. Oeps)
![]()
Ohh, trouwen in Toscane, zo mooi daar
Zo, samen met de bovenbuurman 2 kasten in elkaar gezet, hij de grote en ik de kleine.
Was best een warme klus, maar het staat in de slaapkamer. Nu geen blauwe tenen meer.
Verder komt iemand binnenkort een flink aantal boeken ophalen en zo heb ik weer meer ruimte.
Dat mailgedoe vann@Clubsoda
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:35 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, dat kende ik niet @:sigme, maar membrillo is geweldig dus dit vast ook!![]()
Ik had gordijnen bij de Hema besteld, maar had niet door dat de dame mijn achternaam verkeerd gespeld had. Ik keek laatst weer op de bon en zag daar onder mijn mailadres clubdoda@:mail.nl. Dat werkt natuurlijk niet. Dus ik naar de Hema, hele verhaal uitgelegd, mevrouw van de klantenservice braaf een briefje opgeplakt met mijn juiste mailadres. Maar ik vertrouwde het niet helemaal dus ik heb voor de zekerheid toch ook maar het mailadres clubdoda@mail.nl aangemaakt. Drie keer raden waar ik zojuist de mail kreeg dat de gordijnen geleverd zijn![]()
Ik lol'de. Goed geregeld!
Voor Myraelahttps://imgur.com/gallery/30wXAhH
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:35 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, dat kende ik niet @:sigme, maar membrillo is geweldig dus dit vast ook!![]()
Ik had gordijnen bij de Hema besteld, maar had niet door dat de dame mijn achternaam verkeerd gespeld had. Ik keek laatst weer op de bon en zag daar onder mijn mailadres clubdoda@:mail.nl. Dat werkt natuurlijk niet. Dus ik naar de Hema, hele verhaal uitgelegd, mevrouw van de klantenservice braaf een briefje opgeplakt met mijn juiste mailadres. Maar ik vertrouwde het niet helemaal dus ik heb voor de zekerheid toch ook maar het mailadres clubdoda@mail.nl aangemaakt. Drie keer raden waar ik zojuist de mail kreeg dat de gordijnen geleverd zijnHandig.
Dat gaat hier ook nog wel fout, men weet vaak niet of het met ei of ij is.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik lol'de. Goed geregeld!
Voor Myraelahttps://imgur.com/gallery/30wXAhH
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg ooit een huwelijksaankondiging van een kennisje. Stond bij dat ze het klein hielden met familie en een paar vrienden. Maar ook “ mocht je ons geluk willen wensen “envelop tekening”.
Ik heb een kaart gestuurd
Dat heb ik vast uit mijn herinneringen geblokkeerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:18 schreef Aure het volgende:
Maar dat wist je toch wellll. We hebben toch in een ver verleden gemeet in Rotterdam? Lunch ofzo bij Hotel New York en die gekke tentoonstelling.
Oh ja, die tentoonstelling met al die naakte, opengewerkte lichamen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Gefeliciteerd @Myraela !![]()
En ook nog met je verjaardag. En borisz ook!
Verder alles gelezen tussen werken en sporten door, mentaal gereageerd, niet getypt. Klote nieuws voor vriendin van L_S, leuke foto van Aure, lekkers bij Sigme!![]()
22oC buiten, vanochtend om half zes. En het regent wat.
Goedemorgen!ik moet verrassend weinig
![]()
Morguh..
Eerste nacht op een andere plek is altijd drama.. Dit weekend maar eens goed bijslapen..
Hm ook hier alweer 24 graden.
Dat voorspelde zonnetje is er nog niet want het is flink bewolkt.. maar het is wel lekker![]()
![]()
Weer gefeliciteerd Myra
Mezelf getrakteerd op plantjes. Te zijn wel allemaal binnen, maar nu moet ik nog op vazen/pottenjacht. Maar eens langs de Snuffelmug.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Oh ja, kringloop voor vintage potten staat ook nog op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:18 schreef borisz het volgende:
Weer gefeliciteerd Myra
Mezelf getrakteerd op plantjes. Te zijn wel allemaal binnen, maar nu moet ik nog op vazen/pottenjacht. Maar eens langs de Snuffelmug.
Ontbijtbordjes doen het voorlopig ook.
Leuk Barrel, nieuwe stad ontdekken. Was je er eerder?
Wanneer ga je je melden op de werkplek? Kun je op de fiets?
Hopelijk ga je niet thuiswerken. Dat lijkt mij wel eenzaam in een nieuwe stad.
Succes met de start!
Hoe was de eerste nacht van de verloofde Myraela? kon je er wel van slapen?
Of sta je nu in de organiseer modus?![]()
Hehe, die inderdaad. Jij en B deden toen een surprisevisitquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik vast uit mijn herinneringen geblokkeerd.
Oh ja, die tentoonstelling met al die naakte, opengewerkte lichamen.![]()
![]()
Omdat we zo lang twijfelden om ook te gaan jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:36 schreef Aure het volgende:
Hehe, die inderdaad. Jij en B deden toen een surprisevisit
Goh was jij daar ook bijIk herinner me P, Isa, Zet, Memo? hoelang is dat geleden?
#ikbenechteenzeef![]()
10 jaar geleden in oktober. FFT was er ook bij en Lein.. Rijst.. Verder weet ik 't ff niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Omdat we zo lang twijfelden om ook te gaan ja
Goh was jij daar ook bijIk herinner me P, Isa, Zet, Memo? hoelang is dat geleden?
#ikbenechteenzeef![]()
Verder heb ik heeeeeeeel snel bijgescrold, want gisteren tot laat vriendin op bezoek en nog ff tv kijken en slapen.
Rare dromen van een groot huis waar in de garage werd ingebroken, er een ambu kwam met iemand op de brancard maar ik niet genoeg personeel kon leveren en Sophie Hilbrand die wilde picknicken maar mijn tas met spullen zat gedraaid om mijn stuur.. wakker en nog steeds in de war.
Werken dan maar![]()
![]()
Zeef was er niet bij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Omdat we zo lang twijfelden om ook te gaan ja
#ikbenechteenzeefGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Vooral die Sophie Hilbrand voor de picknick.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:56 schreef Blues het volgende:
Verder heb ik heeeeeeeel snel bijgescrold, want gisteren tot laat vriendin op bezoek en nog ff tv kijken en slapen.
Rare dromen van een groot huis waar in de garage werd ingebroken, er een ambu kwam met iemand op de brancard maar ik niet genoeg personeel kon leveren en Sophie Hilbrand die wilde picknicken maar mijn tas met spullen zat gedraaid om mijn stuur.. wakker en nog steeds in de war.
Werken dan maar![]()
![]()
![]()
![]()
Rijst?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:56 schreef Aure het volgende:
[..]
10 jaar geleden in oktober. FFT was er ook bij en Lein.. Rijst.. Verder weet ik 't ff niet meer.![]()
Proberen te werken met een kleine die heel druk met lego-autootjes aan het racen is en daarbij ook race-geluiden maakt is best lastig
Mogguh!"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Brrrrrr wat lekker fris en koel vanmorgen *not*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik las al bij het weerbericht dat het opnmerkelijk warm was gebleven vannacht. Nog niet buiten geweest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:29 schreef fietsie het volgende:
Brrrrrr wat lekker fris en koel vanmorgen *not*"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Zo. Nog 2 declarabele uren zien te vinden vandaag en ik zit weer op 90% gemiddeld.
En dan de laptop inpakken, stokje in brein, wasjes draaien, koffer inpakken en op verkansie.![]()
Feestquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:43 schreef Kreator het volgende:
Zo. Nog 2 declarabele uren zien te vinden vandaag en ik zit weer op 90% gemiddeld.
En dan de laptop inpakken, stokje in brein, wasjes draaien, koffer inpakken en op verkansie.Succes! Wanneer vlieg je?
Daar staan ze nu op iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, kringloop voor vintage potten staat ook nog op mijn lijstje.
Ontbijtbordjes doen het voorlopig ook.. En ook nog op zoek naar een bijzettafeltje zodat ik alles wat beter kan verdelen
.
Maar goed binnenkort ook eens naar de IKEA voor een extra kleding(lade)kast.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Môgge allen!
Wat een droom @Blues, ik vraag me altijd af als ik zulke rare dringen droom hoe je zulke dingen bij elkaar gedroomd krijgt.
Vanochtend voor het eerst in geloof ik 2 jaar NIET m'n teen of m'n heup gestoten toen ik om het bed heen liep om de gordijnen open te doen. Maar het is te warm in huis om de nieuwe kast in te richten, dat komt morgen wel.
Ik had vannacht de was buiten gelaten, doe ik vaker, maar tuurlijk, de regen waaide erop![]()
@Aure, wat een leuke foto zag ik van jou (had ik nog niet gezegd)
Fijne vakantie alvast @Kreator, wanneer vertrekken jullie?
Lastig werken inderdaad @PdeHoog. Mag hij volgende week naar school?
Vandaag werken, even flink opruimen hier, ben bijna door de mails heen. Dan als het droog is, af en toe wat karton van de ikea kasten naar de papierafval brengen. Schat 4 fietstochtjesWe have far more in common than that which devides us..![]()
het was zo vies warm vannacht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las al bij het weerbericht dat het opnmerkelijk warm was gebleven vannacht. Nog niet buiten geweest.
Ik hoop dat dit de laatste hoera van de zomer was. Laat het vanaf nu maar 24 graden zijn....![]()
Mogguh.
Wat zou er gebeurd zijn als dit tegen een donkere of Turkse DJ zou zijn gezegd?
https://www.dvhn.nl/drent(...)de-djs-25941977.htmlKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Het is weer ellende hier. Een van de vrijwilligers is gisteren naar de spoedeisende hulp gemoeten omdat hij iets met z'n hart had. Ze hebben hem daar gehouden en vandaag moet hij naar het "echte" ziekenhuis 1,5 uur verderop, want een cardioloog moet hem zien. Een kransslagader is dichtgeslibd.
Het enige wat ik kan doen is netjes mijn taken doen en hier en daar wat overnemen van de taken van zieke vrijwilliger en z'n vrouw (die dus achter hem aan moet, anderhalf uur rijden).
Ik voel me zo beroerd van alle stress. Ik zou het me niet zo aan moeten trekken, maar dit zijn juist de twee vrijwilligers met wie ik veel samen opgetrokken ben, taken gedeeld, getafeltennist, voor de tent gezeten.
Het is nog maar een week dat ik hier zit. Maar wel een lange week zo.![]()
Rustig aan @Tele6
Met je collega-vrijwilliger komt het vast goed.
Het is wel ernstig... maar ook iets dat vrij regelmatig voorkomt en waar artsen vaak goed mee uit de voeten komen.
En jouw stress... heeft geen enkel invloed op een goede afloop ook. Dus daar kun je niks in betekenen.
Wellicht kun je wel zijn vrouw een hart onder de riem steken als ze weer terug is door middel van een luisterend oor. Dat zal ze wel nodig hebben denk ik.
En verder focus op de dingen waar je wel invloed hebt en die gedaan moeten of kunnen worden.. focus scheelt vaak weer in je hoofd.
Al zal je ongetwijfeld regelmatig jezelf daar even op moeten wijzen
Je kunt dit echt wel. *hugz*![]()
Ach @Tele6 wat een schrik, voor het echtpaar maar ook voor jullie allemaal. En verder alles wat @Ummphie zegt.
Oeh, da's best vroeg @Kreator, gaan jullie in een hotel in de buurt van het vliegveld overnachten? Dan is het nog steeds enorm vroeg, maar net iets minder vroegWe have far more in common than that which devides us..![]()
Wat naar, joh. Probeer het je niet teveel aan te trekken, maar tegelijkertijd voel je ook niet slecht dat het je wel zo raakt. Laat alleen maar zien dat je een mooi sociaal mens bent. Je hoeft niet altijd de sterkste te zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef Tele6 het volgende:
Het is weer ellende hier. Een van de vrijwilligers is gisteren naar de spoedeisende hulp gemoeten omdat hij iets met z'n hart had. Ze hebben hem daar gehouden en vandaag moet hij naar het "echte" ziekenhuis 1,5 uur verderop, want een cardioloog moet hem zien. Een kransslagader is dichtgeslibd.
Het enige wat ik kan doen is netjes mijn taken doen en hier en daar wat overnemen van de taken van zieke vrijwilliger en z'n vrouw (die dus achter hem aan moet, anderhalf uur rijden).
Ik voel me zo beroerd van alle stress. Ik zou het me niet zo aan moeten trekken, maar dit zijn juist de twee vrijwilligers met wie ik veel samen opgetrokken ben, taken gedeeld, getafeltennist, voor de tent gezeten.
Het is nog maar een week dat ik hier zit. Maar wel een lange week zo.![]()
Er zijn niet veel mensen om de taken over te nemen. Campingbaas moet vanmiddag weg om z'n kind op te halen van zomerkamp en is morgenmiddag pas terug. En de enige andere vrijwilliger die er is naast mij en het stel wat dus nu naar het ziekenhuis is, gaat morgen weer naar huis. Voor de rest van het seizoen zijn er geen vrijwilligers meer, want een aantal durfde het niet aan door de corona (er komen waarschijnlijk 1 september weer strengere maatregelen hier). Dus qua mensen die hier werken zijn we ineens 2 van de 6 kwijt, 1 van de 6 gaat morgen naar huis, en 1 is er een dag niet vanaf vanmiddag. Effectief nog mij en campingbazin over dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:01 schreef derLudolf het volgende:
Meh @:Tele6Neem aan dat anderen ook wel taken overnemen?
Hoe ga je terug trouwens?
Nou laten we dan de minder dringende taken vallen, dus het winkeltje is dan gewoon dicht behalve 's ochtends voor brood, en er wordt niet op het terras uitgeserveerd maar je moet bij de bar halen. Alle grote schoonmaakklussen bij het zwembad stel ik een paar dagen uit en ik doe alleen alle essentiële dingen.
Ik vind het eigenlijk maar niks dat de camping zo hangt op een paar vrijwilligers. Alle andere vrijwilligers zijn 70+, dat gaat gewoon mis soms. Eigenlijk zou je de vrijwilligers dan alleen klussen moeten laten doen die niet essentieel zijn voor het draaien van de camping. Alleen de vrijwilliger die morgen vertrekt doet dat soort klussen: hij snoeit struiken en harkt blaadjes en zo. Hij is ook 80 en hartstikke doof, dus meer dan dat zit er bij hem niet in
Hoe ga ik terug: zaterdag de 29e via Chalon sur Saône en Frankfurt. 7:26 vanaf het stationnetje hier, 19:28 op Arnhem.
Ik ga vandaag boeken -- B moet me even helpen, want via NS internationaal wil het niet (kent m'n stationnetje niet) en voor DB heb je een creditcard nodig die ik niet heb. En B heeft wel een creditcard.
![]()
Dit is heel erg waar, lieve Tele6! Ik geloof wel in een goede afloop als hij levend in het ziekenhuis is nu.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Rustig aan @:Tele6
Het is wel ernstig... maar ook iets dat vrij regelmatig voorkomt en waar artsen vaak goed mee uit de voeten komen.
Je bent een empathisch mens en dat is geweldig, maar het moet niet ten koste van jezelf gaan. Kan je wat doen als afleiding?
Enorme knuffel en ik hoop dat je die meneer snel weer ziet of kan spreken. En voor hem beterschap gewenst."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Eigenlijk mogen we er ook gewoon heel blij mee zijn dat hij er in dit stadium achtergekomen is en niet ineens neergegaan is met een hartaanval zoals een paar weken geleden hier iemand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Rustig aan @:Tele6
En jouw stress... heeft geen enkel invloed op een goede afloop ook. Dus daar kun je niks in betekenen.
Wellicht kun je wel zijn vrouw een hart onder de riem steken als ze weer terug is door middel van een luisterend oor. Dat zal ze wel nodig hebben denk ik.
En verder focus op de dingen waar je wel invloed hebt en die gedaan moeten of kunnen worden.. focus scheelt vaak weer in je hoofd.
Al zal je ongetwijfeld regelmatig jezelf daar even op moeten wijzen
Je kunt dit echt wel. *hugz*
Ik heb z'n vrouw vanochtend al een heel niet-coronaproof dikke knuffel gegeven. En ik heb aangeboden om mee te rijden en te tolken als ze het alleen niet ziet zitten, maar we moeten ff zien of dat handig/nodig is. Ze kunnen me hier op de camping beter missen dan wanneer campingbazin mee zou gaan, natuurlijk.
Zonet heb ik yogales gegeven en heel hard gefocust op ontspanning uitstralen, en aan het eind van de les begon ik dat zelfs ook wat te voelen in plaats van te doen. Dus dat ging goed
En ik ga tegen mezelf zeggen dat ik het wél kan. Ik kan van alles en het komt wel goed.![]()
Ik vind het sowieso gek dat een camping zo hangt op vrijwilligers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mensen om de taken over te nemen. Campingbaas moet vanmiddag weg om z'n kind op te halen van zomerkamp en is morgenmiddag pas terug. En de enige andere vrijwilliger die er is naast mij en het stel wat dus nu naar het ziekenhuis is, gaat morgen weer naar huis. Voor de rest van het seizoen zijn er geen vrijwilligers meer, want een aantal durfde het niet aan door de corona (er komen waarschijnlijk 1 september weer strengere maatregelen hier). Dus qua mensen die hier werken zijn we ineens 2 van de 6 kwijt, 1 van de 6 gaat morgen naar huis, en 1 is er een dag niet vanaf vanmiddag. Effectief nog mij en campingbazin over dus.
Nou laten we dan de minder dringende taken vallen, dus het winkeltje is dan gewoon dicht behalve 's ochtends voor brood, en er wordt niet op het terras uitgeserveerd maar je moet bij de bar halen. Alle grote schoonmaakklussen bij het zwembad stel ik een paar dagen uit en ik doe alleen alle essentiële dingen.
Ik vind het eigenlijk maar niks dat de camping zo hangt op een paar vrijwilligers. Alle andere vrijwilligers zijn 70+, dat gaat gewoon mis soms. Eigenlijk zou je de vrijwilligers dan alleen klussen moeten laten doen die niet essentieel zijn voor het draaien van de camping. Alleen de vrijwilliger die morgen vertrekt doet dat soort klussen: hij snoeit struiken en harkt blaadjes en zo. Hij is ook 80 en hartstikke doof, dus meer dan dat zit er bij hem niet in
Hoe ga ik terug: zaterdag de 29e via Chalon sur Saône en Frankfurt. 7:26 vanaf het stationnetje hier, 19:28 op Arnhem.
Ik ga vandaag boeken -- B moet me even helpen, want via NS internationaal wil het niet (kent m'n stationnetje niet) en voor DB heb je een creditcard nodig die ik niet heb. En B heeft wel een creditcard.
![]()
Hij is inderdaad levend in het ziekenhuis. Het was puur nog een pijn op de borst en een ik-vertrouw-het-niet-gevoel, dus mooi op tijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is heel erg waar, lieve Tele6! Ik geloof wel in een goede afloop als hij levend in het ziekenhuis is nu.
Je bent een empathisch mens en dat is geweldig, maar het moet niet ten koste van jezelf gaan. Kan je wat doen als afleiding?
Enorme knuffel en ik hoop dat je die meneer snel weer ziet of kan spreken. En voor hem beterschap gewenst.
Er liggen boeken in de receptie, daarvan wilde ik er nog een uitzoeken om te lezen. En ik wilde nog eens naar de top van de dichtsbijzijnde berg/heuvel (hij heet Mont Dône) wandelen, een kilometer of 4 is dat. Daarnaast heb ik m'n klusjes natuurlijk.![]()
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso gek dat een camping zo hangt op vrijwilligers.
Het mag officieel niet eens, je mag als bedrijf geen vrijwilligers hebben, alleen stichtingen en verenigingen mogen dat.![]()
Meer nadruk op die laatste zin is helaas niet mogelijk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen we er ook gewoon heel blij mee zijn dat hij er in dit stadium achtergekomen is en niet ineens neergegaan is met een hartaanval zoals een paar weken geleden hier iemand.
Ik heb z'n vrouw vanochtend al een heel niet-coronaproof dikke knuffel gegeven. En ik heb aangeboden om mee te rijden en te tolken als ze het alleen niet ziet zitten, maar we moeten ff zien of dat handig/nodig is. Ze kunnen me hier op de camping beter missen dan wanneer campingbazin mee zou gaan, natuurlijk.
Zonet heb ik yogales gegeven en heel hard gefocust op ontspanning uitstralen, en aan het eind van de les begon ik dat zelfs ook wat te voelen in plaats van te doen. Dus dat ging goed
En ik ga tegen mezelf zeggen dat ik het wél kan. Ik kan van alles en het komt wel goed.We have far more in common than that which devides us..![]()
Zo, met lama's worstelen = warm en gelijk een goede work-out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stalkat zat in een van de hooiruiven ondertussen alles mooi te bekijken. Vervolgens zocht 'ie ruzie met een lama die wilde eten . Meneer de dictator.
Tele6 : die man is nu tijdig op de goede plek, dat maakt de prognose een heel stuk positiever. Maar snap dat je je zorgen maakt hoor, en het hakt er natuurlijk wel gewoon in.
Voor de rest: jij kunt niet meer doen dan je kan; wat gaat, dat gaat, wat niet gaat, gaat maar even gewoon niet. En dat geldt ook als je de komende uren/dagen erachter komt dat het voor jezelf echt teveel wordt. Geef dat echt aan zou ik zeggen, want je loopt jezelf anders nog ver voorbij.
Dat heeft misschien even ietsje minder service naar de campinggasten tot gevolg, maar je kunt niet alle problemen van de camping(bazen) op je schouders nemen, en de camping zal niet gelijk failliet gaan.
Bijzondere droom @Blues. Sophie Hilbrand is wel tof trouwens.
Succes nog even vandaag @Kreator , en alvast fijne vakantie!![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:39 schreef Candaasje het volgende:
Zo, met lama's worstelen = warm en gelijk een goede work-out
Nee. Wat voor soort wezen ook: dit zou nooit nodig moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liefquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen we er ook gewoon heel blij mee zijn dat hij er in dit stadium achtergekomen is en niet ineens neergegaan is met een hartaanval zoals een paar weken geleden hier iemand.
En ik ga tegen mezelf zeggen dat ik het wél kan. Ik kan van alles en het komt wel goed.
En dat zijn dingen waar je gelukkig wat op kunt betekenen.
Nu is het aan haar om te zeggen of het nodig is.
Volgens mij doe je het best goed gezien de omstandigheden.![]()
![]()
Je voelt wel mee met hem?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee. Wat voor soort wezen ook: dit zou nooit nodig moeten zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Kaatje1
@Candaasje arme lama![]()
En die kat
Ik ga niet mee naar het ziekenhuis van Dijon, maar ik ga voor de campingwinkel zorgen. Een stel campinggasten waar ze vrienden mee waren geworden gaat mee, die maken er een dagje Dijon van en dan is de reis een stuk korter dan wanneer je alleen moet rijden.
En er is een Franse jongen uit de buurt die de bar overneemt, dus al het werk is zo ook geregeld.
Nu alles zo geregeld en afgesproken is, is mijn stress ook een stuk minder. Fijn om wat te doen te hebben en te weten wat er de rest van de dag ongeveer gaat gebeuren.
Het enige moeilijke nu, is dat we de meneer die in het ziekenhuis ligt niet kunnen bereiken. Hij heeft roaming op z'n telefoon op een of andere manier uitgezet en weet niet hoe hij het aan moet zetten, dus hij kan nu niks met die telefoon. Ouwe mensen en technologie, hè![]()
Hopelijk lost dat zich in de loop van de dag ook op, als z'n vrouw bij hem is. Want we hebben haar instructies gegeven om zijn telefoon te fixen.![]()
Ja hotel CitizenM.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:Tele6 wat een schrik, voor het echtpaar maar ook voor jullie allemaal. En verder alles wat @:Ummphie zegt.
Oeh, da's best vroeg @:Kreator, gaan jullie in een hotel in de buurt van het vliegveld overnachten? Dan is het nog steeds enorm vroeg, maar net iets minder vroeg
Zo'n test gehad. Viel me echt enorm mee. Stelde niks.voor en voelde er niks van.![]()
Nou hebben ze een microchip in je hersens geïmplanteerd en dus kunnen ze al jouw gedachtes en uitspraken van je controleren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:16 schreef Kreator het volgende:
Zo'n test gehad. Viel me echt enorm mee. Stelde niks.voor en voelde er niks van.
Hij is leeg.quote:Het was wel weer even klaar. Al kwam dat vooral door de treurige weersverwachting, wat uiteindelijk gewoon prachtige dagen blijken te zijn met soms eens een buitje.
Maar het water begon ook vies te worden en nog een keer vullen vond ik wat overdreven.
![]()
Hé daarquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:04 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1
@:Candaasje arme lama![]()
En die kat
Ik ga niet mee naar het ziekenhuis van Dijon, maar ik ga voor de campingwinkel zorgen. Een stel campinggasten waar ze vrienden mee waren geworden gaat mee, die maken er een dagje Dijon van en dan is de reis een stuk korter dan wanneer je alleen moet rijden.
En er is een Franse jongen uit de buurt die de bar overneemt, dus al het werk is zo ook geregeld.
Nu alles zo geregeld en afgesproken is, is mijn stress ook een stuk minder. Fijn om wat te doen te hebben en te weten wat er de rest van de dag ongeveer gaat gebeuren.
Het enige moeilijke nu, is dat we de meneer die in het ziekenhuis ligt niet kunnen bereiken. Hij heeft roaming op z'n telefoon op een of andere manier uitgezet en weet niet hoe hij het aan moet zetten, dus hij kan nu niks met die telefoon. Ouwe mensen en technologie, hè![]()
Hopelijk lost dat zich in de loop van de dag ook op, als z'n vrouw bij hem is. Want we hebben haar instructies gegeven om zijn telefoon te fixen.![]()
Komt vast allemaal goed daaren met jou
Lekker af en toe hier uitlaatklepperen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dan zo'n faketest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:16 schreef Kreator het volgende:
Zo'n test gehad. Viel me echt enorm mee. Stelde niks.voor en voelde er niks van.![]()
![]()
Ah jammer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is leeg.Het was wel weer even klaar. Al kwam dat vooral door de treurige weersverwachting, wat uiteindelijk gewoon prachtige dagen blijken te zijn met soms eens een buitje.
Maar het water begon ook vies te worden en nog een keer vullen vond ik wat overdreven.
Wij lagen er net ook weer in. Hoop nog op een mooie nazomer in september.![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:49 schreef Blues het volgende:
Oh bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dan wel eens aan een van mijn favoriete liedjes van Depeche Mode ( @minilot ) -- als er een god is, dan heeft die wel een heel erg slecht gevoel voor humor.![]()
![]()
Oh dat las ik in het nieuws ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gatverdarrie wat afschuwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..![]()
Wat een rotbericht, Blues. Rot.
En Tele...ook al vervelend. Volgens mij gaat het je goed af om met de onverwachte zaken om te gaan. Reset.
Nou Krea, daar zat je tegenaan te hikken: een stokje in je hersens. Poeh.
Wat een meevaller. Als het maar een negatieve uitslag is.![]()
Heb je genoeg mondkapjes bij je? En zijn restaurantjes open op het eiland?
Hoe lang gaan jullie?![]()
Heftig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tele6 nou heb ik blasphemous rumours in m'n hoofd
If there really was a god here, she'd have raised a hand by now.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh bah
Ik denk dan wel eens aan een van mijn favoriete liedjes van Depeche Mode ( @:minilot ) -- als er een god is, dan heeft die wel een heel erg slecht gevoel voor humor.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Nou pas?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
If there really was a god here, she'd have raised a hand by now.ik moet verrassend weinig
Dat is Papillon van Editors toch? Niet Depeche Mode.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
If there really was a god here, she'd have raised a hand by now.![]()
Bij Depeche Mode is god man.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is Papillon van Editors toch? Niet Depeche Mode.ik moet verrassend weinig
Ja bij dat nr van de Editors ook wel eigenlijkquote:![]()
'Darling, just don't put down your guns yet,
If there really was a God here,
He'd have raised a hand by now.'![]()
Ik heb vandaag het zwembadje opgeruimd. Dit omdat ik nu niet alleen thuis ben en met het opvouwen makkelijker met zn 2-en ging maar wat een zweet!
Nu spullen naar mijn ouders brengen dus ik ren trap op en af om alles bij elkaar te grijpen om zo de auto in te pakken.
Ik wil dit allemaal gedaan hebben voor de kinderen naar school gaan zodat ik weer aan de studie kan. Mn studie kan afmaken waar ik 4 jaar geleden mee begonnen ben.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Nieuwe route uitgekozen op de kaart. Voornamelijk langs weiland en beekjes. Van die hele smalle paadjes, right.
Kledingkeuze (incl dikke knie)
Een van de bredere en toegankelijkere paden:
Voornaamste vegetatie:
Brandnetel, braam, distel.
Ik heb 6,5 km geploeterd. Tering he.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lonaa op 21-08-2020 13:29:31 ]Sterkheidsbaas van alles.![]()
By now.quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ja nee het was als antwoord op de quote van DM.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is Papillon van Editors toch? Niet Depeche Mode.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
OP DE SOCIALE WERKPLAATS IS HET NOG DRUK OOK GOFTEDOMME. EN STRAKS BBQ MET COLLEGA'S OM DE VAKANTIE NOG LANGER UIT TE STELLEN GATVERDAMME BALEN ER STOND OOK FILE NET OP DE A1 EN IEDEREEN REED ALS EEN OMA AAAAAAAAAAAAARGH![]()
IK VERLOOR TROUWENS GISTERAVOND 170 EURO IN HET CASINO.
TOEN WON IK EENS 240 TERUG OP EEN VRIJ DURE AUTOMAAT EN TOEN LIEP MET DE WINST NAAR EEN LEUKE AUTOMAAT EN IK ZAT NIE OP TE LETTE (OPLETTE, @Tally ) EN TOEN BLEEK HET EEN 5 CENT AUTOMAAT TE ZIJN EN WAS HET EEN TIENTJE PER DRUK MAAR IK WON EN WON EN WON EN GING MET 300 WINST NAAR HUIS HAHA WAT EEN FEEST![]()
Ik was niet op de hoogte van het feit dat het een bosjes-wandeling zou zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:34 schreef Kreator het volgende:
IS HET AL VERKANSIE EN WAAROM LOOP JE MET EEN KORTE BROEK DOOR DE BSOSJS.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Je had beter een bosmaaier mee kunnen nemen ipv hont.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
Nieuwe route uitgekozen op de kaart. Voornamelijk langs weiland en beekjes. Van die hele smalle paadjes, right.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voornaamste vegetatie:
Ik heb 6,5 km geploeterd. Tering he.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik vind de kantoordag wel op voor vandaag. Is het al tijd voor bier?ik moet verrassend weinig
http://www.tijdvoorbier.nl/quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:40 schreef sigme het volgende:
Ik vind de kantoordag wel op voor vandaag. Is het al tijd voor bier?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
In Tashkent is het bijna 17uquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:40 schreef sigme het volgende:
Ik vind de kantoordag wel op voor vandaag. Is het al tijd voor bier?.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Of je laat even een schuifraam van het kassahuisje naar beneden kletteren op je hand en vingers.
Koelen met een ijspack in een theedoek dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw,There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:44 schreef golfer het volgende:
Of je laat even een schuifraam van het kassahuisje naar beneden kletteren op je hand en vingers.
Koelen met een ijspack in een theedoek dus.OUDERDOMSKWALENE HEHESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw,![]()
Koelen met een ijspack in een theedoek dus.auw ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw,
Nog ruim een uur en dan weekend. Zo nog een call over een nieuwe klus Ging even inlezen en heb meteen een nieuwe klus voor mezelf gevonden. Uitzoeken wat tientallen afkortingen betekenen. Zowel de oude betekenis alswel de nieuwe. (ze houden hier de afkortingen, maar de woorden en dus betekenis zijn anders).We have far more in common than that which devides us..![]()
SUPERTOF KREA. GEFECELITITEERT.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:37 schreef Kreator het volgende:
TOEN WON IK EENS 240 TERUG OP EEN VRIJ DURE AUTOMAAT EN TOEN LIEP MET DE WINST NAAR EEN LEUKE AUTOMAAT EN IK ZAT NIE OP TE LETTE (OPLETTE, @:TALLY ) EN TOEN BLEEK HET EEN 5 CENT AUTOMAAT TE ZIJN EN WAS HET EEN TIENTJE PER DRUK MAAR IK WON EN WON EN WON EN GING MET 300 WINST NAAR HUIS HAHA WAT EEN FEEST![]()
Die test maakt wat los in je. Het komt wel goed schatjequote:![]()
(Maar als de AIVD meeleest dan voorzie ik toch een ander soort vakantieverblijf)
![]()
En ik herken je probleem. Ik ga hier echt geen lange broek aandoen, en een groot deel van de paden is in niet al te beste staat. Of ze lopen dood en je kunt de rest door een weiland struinen. Of er was ooit een pad, maar inmiddels niet meer zo.
De bramen hier zijn wel lekker.![]()
![]()
Mwoah. Er was veel prikkeldraad en stroomdraad dus ze mocht en kon niet zo veel. De beekjes/oevers waren allemaal heel diep dus daar kon ze ook niet zoveel.quote:
1/10 zou aanraden of nog een keer doen.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ik had ook een paar lekkere rijpe bramenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:22 schreef Tele6 het volgende:
En ik herken je probleem. Ik ga hier echt geen lange broek aandoen, en een groot deel van de paden is in niet al te beste staat. Of ze lopen dood en je kunt de rest door een weiland struinen. Of er was ooit een pad, maar inmiddels niet meer zo.
De bramen hier zijn wel lekker.
Ik had al iets gelezen over gratis perenbomen in Friesland, morgen is het blijkbaar in Groningen en het is dus niets landelijks. Benieuwd naar meer locaties gekeken op de site van de organisatie, meerbomen.nu maar die is volgens mij enigszins overbelast.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
In Breukelen is het ook geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik had al iets gelezen over gratis perenbomen in Friesland, morgen is het blijkbaar in Groningen en het is dus niets landelijks. Benieuwd naar meer locaties gekeken op de site van de organisatie, meerbomen.nu maar die is volgens mij enigszins overbelast.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat ik een coronatestje maar oversla, als ik zie hoe het de hersenfuncties ...... wijzigt....![]()
En auw @:Lonaa en @:golfer![]()
![]()
Dan is het voordeliger om naar een kweker in de buurt te gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In Breukelen is het ook geloof ik
Zo te lezen hebben ze nog meer, voor later in het jaar. Misschien iets om de vrijwilligers die volgende maand komen mee aan het werk te zetten, om zoiets in ZO Drenthe op te zetten.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Morgen Heereveenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik had al iets gelezen over gratis perenbomen in Friesland, morgen is het blijkbaar in Groningen en het is dus niets landelijks. Benieuwd naar meer locaties gekeken op de site van de organisatie, meerbomen.nu maar die is volgens mij enigszins overbelast.We have far more in common than that which devides us..![]()
Zoon van B. was van op z'n fiets van Rijswijk naar Delft gereden voor die perenboom-actie en viste achter het net. Alle weggeefbomen waren al weg voordat hij er was.
Het is op meerdere plekkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik had al iets gelezen over gratis perenbomen in Friesland, morgen is het blijkbaar in Groningen en het is dus niets landelijks. Benieuwd naar meer locaties gekeken op de site van de organisatie, meerbomen.nu maar die is volgens mij enigszins overbelast.ook in Brabant. Heel misschien gaan we er morgen eentje halen, maar ik twijfel nog. Misschien is in de voortuin niet de beste plek.
![]()
Günther endorsed ditquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Heftig!
@:tele6 nou heb ik blasphemous rumours in m'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Kreator Denk je dat je zo'n staafje zo heel diep wel te pruimen vond wegens geen watje zijn door een leven lang avontuurlijk wezen in de slaapkamer?Veel plezier op reis!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Günther endorsed ditDit roept toch voornamelijk associaties op met wattenstaafjes diep, diep in edele mannendelen gepord, wegens geen watje in de slaapkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Kreator Denk je dat je zo'n staafje zo heel diep wel te pruimen vond wegens geen watje zijn door een leven lang avontuurlijk wezen in de slaapkamer?Veel plezier op reis!
![]()
Precies dit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:52 schreef sigme het volgende:
Dit roept toch voornamelijk associaties op met wattenstaafjes diep, diep in edele mannendelen gepord, wegens geen watje in de slaapkamer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Günther endorsed ditLeuk shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Kreator Denk je dat je zo'n staafje zo heel diep wel te pruimen vond wegens geen watje zijn door een leven lang avontuurlijk wezen in de slaapkamer?Veel plezier op reis!
![]()
![]()
![]()
Hij kromp al tot een miezerige 19cm bij de gedachte.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit roept toch voornamelijk associaties op met wattenstaafjes diep, diep in edele mannendelen gepord, wegens geen watje in de slaapkamer![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit roept toch voornamelijk associaties op met wattenstaafjes diep, diep in edele mannendelen gepord, wegens geen watje in de slaapkamer
Aww, sorry!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij kromp al tot een miezerige 19cm bij de gedachte.
Krijgen we vakantieupdates de komende dagen?
Hij heeft 'm ook in roze maar die begint wat te krap te wordenquote:
Vermoedelijk maandag al als ik weer naar huis word gestuurd. Of positief test.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:03 schreef minilot het volgende:
Krijgen we vakantieupdates de komende dagen?![]()
Nah. Komt vast goed! Zon op die snoet van je!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vermoedelijk maandag al als ik weer naar huis word gestuurd. Of positief test.
Weekend!![]()
Hard werken zo'n 1-daagse werkweek
Had ik je niet net verteld over ik, korte broek, allemaal distels en braam en dus mijn benen helemaal open. Je hoeft me heus niet even na te apen hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voornaamste vegetatie:
Ik heb 6,5 km geploeterd. Tering he.Zó tof was het namelijk niet.
op je benen.
Wat is Günther groot! Hoe oud is hij nu?
Ook lekker weekend
Koelen met een ijspack in een theedoek dus.Kijk, dit is pas origineel! Want dat heb ik godzijdank nog nooit gehad. Ziet er verdomd pijnlijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw,
Ookop hand
Ik geloof dat iemand echt ernstig toe is aan vakantie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat ik een coronatestje maar oversla, als ik zie hoe het de hersenfuncties ...... wijzigt....
Tweeënhalf en een beetjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat is Günther groot! Hoe oud is hij nu?Bijna een meter lang, doet hard z'n best om die laatste twee centimeter te overbruggen die nodig zijn om in de nieuwe Eftelingachtbaan te mogen
Koelen met een ijspack in een theedoek dus.Oef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw,Beterschap ermee!
Ooh. Ziet er wel een fraai en lommerrijk pad uit, jammer van de agressieve floraquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voornaamste vegetatie:
Ik heb 6,5 km geploeterd. Tering he.Al gechecked op teken ook?
wowquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:37 schreef Kreator het volgende:
TOEN WON IK EENS 240 TERUG OP EEN VRIJ DURE AUTOMAAT EN TOEN LIEP MET DE WINST NAAR EEN LEUKE AUTOMAAT EN IK ZAT NIE OP TE LETTE (OPLETTE, @:TALLY ) EN TOEN BLEEK HET EEN 5 CENT AUTOMAAT TE ZIJN EN WAS HET EEN TIENTJE PER DRUK MAAR IK WON EN WON EN WON EN GING MET 300 WINST NAAR HUIS HAHA WAT EEN FEEST![]()
Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:16 schreef Barreltje het volgende:
Weekend!![]()
Hard werken zo'n 1-daagse werkweek
En Douwe Bob was een nerveus en onzeker jochie vanmiddag.
Hopelijk gaat straks zijn optreden wel goed.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Wát is dat Dasty voor spul man![]()
Ik heb Dasty gekocht. Bij de Wibra. Is dat wel legaal wat daar in zit??
Ik had op de muur nog allemaal vetvlekken van toen 20 jaar geleden Tara een frituurpan had omgekieperd in dezelfde ruimte. Kreeg dat er nooit af en in verven had ik geen zin in dat washok. De muur is weer wit. Geen vetvlekken meer."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Pure zoutzuur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik had op de muur nog allemaal vetvlekken van toen 20 jaar geleden Tara een frituurpan had omgekieperd in dezelfde ruimte. Kreeg dat er nooit af en in verven had ik geen zin in dat washok. De muur is weer wit. Geen vetvlekken meer.
Maar goed dat ik dan handschoenen aan hadquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik had op de muur nog allemaal vetvlekken van toen 20 jaar geleden Tara een frituurpan had omgekieperd in dezelfde ruimte. Kreeg dat er nooit af en in verven had ik geen zin in dat washok. De muur is weer wit. Geen vetvlekken meer.![]()
Misschien moet ik het toch ook maar eens kopen.ik moet verrassend weinig
Nodeloos om te zeggen dat het washok dus nu helemaal vetvrij is. Gelukkig."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik had niet door dat half Nederland schuimbekkend bol.com en inmiddels ook coolblue aan het 'boycotten' isman man man, ik vind het zowel lachwekkend als treurig
![]()
![]()
Waarom zijn we alles aan het boycotten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:04 schreef Aure het volgende:
Ik had niet door dat half Nederland schuimbekkend bol.com en inmiddels ook coolblue aan het 'boycotten' isman man man, ik vind het zowel lachwekkend als treurig
![]()
Bbq in de warmte is best warm. Maar ik had onlangs weer een hamburgermat gekocht, dus nu wou ik hamburgers. Dus we hadden hamburgers (100 % vark). Met koolsalade van eigen spits met eigen appel. En gegrilde broccoli met paprika.
Gembersorbetijs, arretjescake en cheesecake met vlierbessenjam toe.
Ikke niet hoor en ik denk ook niet half Nederland. Zal wel weer met zw. piet te maken hebben?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:04 schreef Aure het volgende:
Omdat het tyfuswinkels zijn. Verder geen idee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zijn we alles aan het boycotten?
Bestellen op Bol of Coolblue
Minder erg dan Amazon, maar nog steeds![]()
![]()
Yum, klinkt lekker!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:07 schreef sigme het volgende:
Bbq in de warmte is best warm. Maar ik had onlangs weer een hamburgermat gekocht, dus nu wou ik hamburgers. Dus we hadden hamburgers (100 % vark). Met koolsalade van eigen spits met eigen appel. En gegrilde broccoli met paprika.
Gembersorbetijs, arretjescake en cheesecake met vlierbessenjam toe.
Zag een tijdje geleden op een Amerikaanse website een 'recept' langskomen voor een lazy cake uitgevonden door iemand van een soort Heel de VS Bakt programma. Ik vond het verdacht veel op arretjescake lijken en toen ik naar het recept keek, yup, arretjescake. Moet je hier mee aankomen bij Heel Holland Bakt
Ik amuseer me kostelijk met de reacties die je af en toe leestquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:04 schreef Aure het volgende:
Omdat bol geen spullen meer verkoopt met ZP afbeeldingen. Toen gingen er mensen bestellen bij coolblue en die hebben weer gezegd dat ze bol helemaal snappen, dus nu wil schuimbekkend Nederland ook niet meer bij coolblue bestellen![]()
![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik amuseer me kostelijk met de reacties die je af en toe leest![]()
![]()
Iedereen gaat nu lokaal kopen (op zich ook niet verkeerd), maar ik vraag mij af of ze dan in elke winkel eerst gaan vragen of ze voor of tegen ZP zijnvast niet.
![]()
Ik vind arretjes cake ondertussen zo grappig, Ludolf kent het uit oost Europa, mijn moeder en oma noemden het een oudhollands recept, ik krijg het bij syriers als koude cake, en een collega kent het uit Portugal en Is dolblij nu ze het recept in het Nederlands heeft. Nigella Lawson heeft het ook wel op haar instagram staanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yum, klinkt lekker!
Zag een tijdje geleden op een Amerikaanse website een 'recept' langskomen voor een lazy cake uitgevonden door iemand van een soort Heel de VS Bakt programma. Ik vond het verdacht veel op arretjescake lijken en toen ik naar het recept keek, yup, arretjescake. Moet je hier mee aankomen bij Heel Holland Bakt
De Hema en AH hadden ook geen echte last ervanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:18 schreef Aure het volgende:
Iedereen gaat nu lokaal kopen (op zich ook niet verkeerd), maar ik vraag mij af of ze dan in elke winkel eerst gaan vragen of ze voor of tegen ZP zijnvast niet.
Over 3 weken zijn ze het gewoon weer vergeten en vliegen de bol-pakketjes weer net zo laag als vanouds...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:16 schreef Aure het volgende:
Omdat bol geen spullen meer verkoopt met ZP afbeeldingen. Toen gingen er mensen bestellen bij coolblue en die hebben weer gezegd dat ze bol helemaal snappen, dus nu wil schuimbekkend Nederland ook niet meer bij coolblue bestellen
Beetje jammer dit.![]()
Ach, dat soort groepen denken veel invloed te hebben, maar dat blijken ze vervolgens helemaal niet te hebben. Voornamelijk omdat 90% van dat soort roeptoeters hun principes ook gewoon weer vergeten is zodra ze iets nodig hebben en de 'morgen in huis' van Bol.com toch wel erg handig is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:18 schreef Aure het volgende:
![]()
Ik moest ook nog aan dat verhaal denken ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik je niet net verteld over ik, korte broek, allemaal distels en braam en dus mijn benen helemaal open. Je hoeft me heus niet even na te apen hoorZó tof was het namelijk niet.
op je benen.
Het was een enorm lommerrijke route.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooh. Ziet er wel een fraai en lommerrijk pad uit, jammer van de agressieve floraAl gechecked op teken ook?
![]()
En niet actief. Straks douchen en hond kroelen. Zal me verbazen, 'we' hebben hier nooit wat
Goed, ik was bij de AH XL omdat mijn barleduc met framboos op was en F. zn limonade. Dat heb ik nu. Verder vind ik dat er nog genoeg van alles in huis is de komende paar dagen van te eten.
Soberso restjes-vriezer-tijd.
Maar vanavond, vanavond eet ik sushi
Duurde ook best lang voor alles niet meer zichtbaar wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest ook nog aan dat verhaal denken ja.
Ik heb er niet echt krasen aan overgehouden. Heb wel voorzichtig en ontwijkend gelopen. Daarom duurde het ook zo lang. Wel wat brandnetelbultjes. Die matchen goed bij de muggenbulten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Duurde ook best lang voor alles niet meer zichtbaar wasSterkheidsbaas van alles.![]()
Avondje etiketten plakken, morgen 6 soorten van ons bier naar afleveradres voor de competitie brengen![]()
![]()
Die ging toch niet door?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:40 schreef Sarabi het volgende:
Avondje etiketten plakken, morgen 6 soorten van ons bier naar afleveradres voor de competitie brengenWe have far more in common than that which devides us..![]()
Ik at het laatst bij de Griek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vind arretjes cake ondertussen zo grappig, Ludolf kent het uit oost Europa, mijn moeder en oma noemden het een oudhollands recept, ik krijg het bij syriers als koude cake, en een collega kent het uit Portugal en Is dolblij nu ze het recept in het Nederlands heeft. Nigella Lawson heeft het ook wel op haar instagram staan
Knuffel voor Tele. Heftig verhaal weer.
Go Bol en Coolblue. Al koop ik gewoon bij de bakker en de frietzaak, ook al zijn ze pro ZP.
Heb je nog veel last @golfer? Ziet er pijnlijk uit.
En @Lonaa, muts
Spoilers!![]()
Dat was het NKquote:heel jammer
Maar nu is er een ander online bierfestival met competitie.
Dus wel fijn om toch nog feedback op onze biertjes te krijgen. 4 er van hadden we voor het NK gebrouwen, nog voordat we hoorden dat het niet door ging.![]()
Me too.. en Kip uit de vriezer gehaald.. dus koken moet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:57 schreef Aure het volgende:
Jaloers op Lonaa. Haar sushi dan, niet de brandnetelbultjes![]()
Ik ben kook inspiratie loos
En ik heb niks in huis. Ik vind het ellendig ..
Ik moest gister zelfs de zout en peper kopen. Wat zij nou een beetje de basics om in huis te hebben om te koken?
Rijst, pasta, uien, knoflook, olijfolie, wat nog meer? Ik ben het overzicht even een beetje kwijt
Nou, dan vraag ik wat en dan scrollen jullie er gewoon overheen.![]()
Gezellig zo’n sc.
Affijn...veel gewonden met muggebulten, stukke hand en brandnetel krassen.
Beterschap.
Ondertussen deed ik iets administratiefs toen opnieuw de wachtwoorden waren gefikst.
Mobiel werkte alles wel, nog niet op de computer.![]()
Ga in gedachten na, wat thuis in de keukenkastjes staat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:12 schreef Barreltje het volgende:
Ik moest gister zelfs de zout en peper kopen. Wat zij nou een beetje de basics om in huis te hebben om te koken?
Rijst, pasta, uien, knoflook, olijfolie, wat nog meer? Ik ben het overzicht even een beetje kwijt
En eieren en fruit.
Vanavond pannenkoeken met kaas, met appel en bacon.![]()
![]()
Citroen, tomatenblokjes, blik bonen, komijnpoeder, korianderpoeder, paprikapoeder, chilipoeder, oregano, sojasaus, sesamolie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:12 schreef Barreltje het volgende:
Ben je al verhuisd?Spoilers!![]()
Misschien gewoon kijken wat je deze week wilt koken en dan die boodschappen halen? Dan krijg je vanzelf zout, peper, bouillonblokjes, bloem, paneermeel etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:12 schreef Barreltje het volgende:
Rijst, pasta, uien, knoflook, olijfolie, wat nog meer? Ik ben het overzicht even een beetje kwijt"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik ga courgetti eten met de vega balletjes van de IKEA. Moet echt naar de IKEA om nog 20 van die zakken te halen.![]()
![]()
Ja goed idee.. alleen totaal geen inspiratiequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien gewoon kijken wat je deze week wilt koken en dan die boodschappen halen? Dan krijg je vanzelf zout, peper, bouillonblokjes, bloem, paneermeel etc.![]()
Ik ben altijd een redelijke drol met wat ik wil eten..K. heeft notmaal gesproken de inspiratie.. en ik koet ook even aanpassen naar een 1 persoons huishouden.. Ik zit nu maar een beetje folders door te ploegen om te kijken wat er in de reclame is.![]()
Ik ga voor vanavond iets met veel groenten doen denk ik.. ratatouille met feta en een hamburger ofzo..
Net al een zak bugles weggevreten..
Gisterquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Citroen, tomatenblokjes, blik bonen, komijnpoeder, korianderpoeder, paprikapoeder, chilipoeder, oregano, sojasaus, sesamolie.
Ben je al verhuisd?![]()
Vandaag eerste dag op werk gehad, zoals eerste dagen gaan. Gedoe met IT, veel mensen leren kennen (of nouja, zij kennen mij nu, ik ben al hun namen alweer vergeten ) En nog niet inhoudelijk aan het werk geweest..
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: