Die naam komt namelijk best veel voor in Friesland, vandaar de populariteitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw naam vind ik ook heel leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:04 schreef borisz het volgende:
De broodjes hete kip vielen in de smaak
Je heet niet Ludolf?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:04 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik hier vernoemd ben, vind het wel leuk.
Is een familie hier in het dorp, alle mannen heten Wiebe, Pieter, Bert of Roelof. Dan krijg je dus nemen als grote Piet, kleine Piet, jonge Bert etc.
Trendsetterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:05 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, in '72 kwam ik. Daarna werd de naam populair
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:04 schreef Blues het volgende:
Namen van mijn kinderen even opgezocht:Weinig inspiratie, maar de laatste naam vind ik de leuksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Goed bouwjaarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:05 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, in '72 kwam ik. Daarna werd de naam populair
Oh ik vond extra namen juist onzin omdat je ze niet gebruikt en wilde door ons familievernoemengedoe niemand vernoemenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:07 schreef Myraela het volgende:
Bij mij zitten de vernoemingen juist in de extra namen. Mijn tweede naam is mijn oma (moeders kant) derde naam is mijn oma (vaders kant) en mijn vierde naam is mijn moeders naam. Die traditie zou ik er bij mijn eigen kinderen ook wel in willen houden.
Voornaam, 2e naam, achternaam, en dan nog een bijnaam?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee wel een bijnaam die er op lijkt.
Dat vind ik onzin, m'n ouders ook. Als je wil vernoemen, gebruik de naam dan ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:07 schreef Myraela het volgende:
Bij mij zitten de vernoemingen juist in de extra namen. Mijn tweede naam is mijn oma (moeders kant) derde naam is mijn oma (vaders kant) en mijn vierde naam is mijn moeders naam. Die traditie zou ik er bij mijn eigen kinderen ook wel in willen houden.
Nee, een voornaam en een achternaam.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Voornaam, 2e naam, achternaam, en dan nog een bijnaam?
Zou ik juist verschrikkelijk vinden, om dezelfde voornaam te hebben als een familielid. Dus dat zou ik mijn eigen kinderen ook niet aandoen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:10 schreef derLudolf het volgende:
Dat vind ik onzin, m'n ouders ook. Als je wil vernoemen, gebruik de naam dan ook.
Eens met Ludolf(je) !quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weinig inspiratie, maar de laatste naam vind ik de leukste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schoonouders gaven hun (verder fantastische) dochter bijna dezelfde naam.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriend van me heeft in zijn familie zijn voornaam wel 10 keer, maar allemaal net een andere schrijfwijzequote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik juist verschrikkelijk vinden, om dezelfde voornaam te hebben als een familielid. Dus dat zou ik mijn eigen kinderen ook niet aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |