Heb wel het idee dat die ouders bezig zijn met hun eigen schuldgevoel te doven en te projecteren op de verdachte.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Net zo min als vast is komen te staan dat de verdachte schuldig is, is ook dat niet vast komen te staan. On ne sait pas.
In tegenstelling tot geboden van ouders?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is niet waar, deze regels zijn opgelegd door het Duitse COA en de officier heeft gezegd dat deze juridische niet te handhaven zijn.
[..]
Hij is nooit verdwenen, heeft zijn vergunning en werkt als chauffeur.
Dat is er wel! Het OM en de ingeschakelde experts zijn het erover eens dat ze liggend of maximaal hurkend is aangereden. Er is geen enkel bewijs dat ze dit niet zelf heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Net zo min als vast is komen te staan dat de verdachte schuldig is, is ook dat niet vast komen te staan. On ne sait pas.
Het zegt ook niks over hoe en met welke eerdere verwondingen ze daar wel terecht is gekomen. Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Dat Jamal vrijuit gaat lijkt me in deze geen probleem gezien het bewijs.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is er wel! Het OM en de ingeschakelde experts zijn het erover eens dat ze liggend of maximaal hurkend is aangereden. Er is geen enkel bewijs dat ze dit niet zelf heeft gedaan.
Stel ze kruipt net de weg op. Een eend is ook niet snel met oversteken maar die ontwijk je ook niet altijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:53 schreef spapaars het volgende:
Even 2½ seconden niet opgelet?
Dan had hij haar voor dat al moeten zien.
Blijft dat het een bewering is van de inzittenden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Stel ze kruipt net de weg op. Een eend is ook niet snel met oversteken maar die ontwijk je ook niet altijd.
Experts achten bewezen dat ze liggend of maximaal hurkend is aangereden. Gezien de schade gaat de rechtbank uit van liggend.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft dat het een bewering is van de inzittenden.
En ja, moeilijk te bewijzen mocht het niet zo zijn.
Ik ben (op basis van wat ik nu heb gelezen) ervan overtuigd dat ze niet als een slang de weg op is gekropen... daar is meer gebeurd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Experts achten bewezen dat ze liggend of maximaal hurkend is aangereden. Gezien de schade gaat de rechtbank uit van liggend.
Tijdens de rechtszaak bleek dat het meest geloofwaardige verhaal nog steeds is dat ze zelf is gaan liggen. De weg op kruipen is nooit een scenario geweest, waarom ook?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ben (op basis van wat ik nu heb gelezen) ervan overtuigd dat ze niet als een slang de weg op is gekropen... daar is meer gebeurd.
ik zou niet weten waarom ik dat geloofwaardig moet vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tijdens de rechtszaak bleek dat het meest geloofwaardige verhaal nog steeds is dat ze zelf is gaan liggen. De weg op kruipen is nooit een scenario geweest, waarom ook?
Met ruzie van huis vertrokken, vaker last gehad van mentale problemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik dat geloofwaardig moet vinden.
sluit het niet uit maar, eh iets zit me niet lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Met ruzie van huis vertrokken, vaker last gehad van mentale problemen.
Waarschijnlijk hoog in de emotie en dan impulsief zijn.
Als je dan toch niet gelooft in de wetenschap dan hoor ik graag de alternatieven scenarios? Fantaseer er maar op los.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
sluit het niet uit maar, eh iets zit me niet lekker.
Hoe dan ook, je moet het merken dat je niet over een eend of klein obstakel bent gereden, en dan gewoon doorrijden zonder te kijken wat je hebt geraakt?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Experts achten bewezen dat ze liggend of maximaal hurkend is aangereden. Gezien de schade gaat de rechtbank uit van liggend.
De expert zegt dat het goed mogelijk is dat het heeft aangevoeld als een stevige drempel.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je moet het merken dat je niet over een eend of klein obstakel bent gereden, en dan gewoon doorrijden zonder te kijken wat je hebt geraakt?
Sorry dat kwam iets aluhoedjeriger over dan bedoeld. maar ik vind de hele uiteenzetting incluis het ooggetuigen bewijs erg summier getoetst. Maar als dat de lezing van de rechtbank is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je dan toch niet gelooft in de wetenschap dan hoor ik graag de alternatieven scenarios? Fantaseer er maar op los.
En dan dit ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Het punt is dat die lul is doorgereden na het aanrijden van een meisje.
Alleen dat al zou min 4 jaar bak moeten zijn.
Op basis van het bewijs was een veroordeling zeer onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
doorgereden na een aanrijding,quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Gratis hert!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
doorgereden na een aanrijding,
Hij dacht dat het een hert was
maar ook dan zou ik toch stopen om dat zeker te weten
Mooi gelul, dna auto, man doorgereden, geen alibi behalve dat die er reed.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op basis van het bewijs was een veroordeling zeer onwaarschijnlijk
Welja joh, waarom niet gewoon direct executeren?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi gelul, dna auto, man doorgereden, geen alibi behalve dat die er reed.
Dus gewoon vast zetten zodat de familie kan rouwen en afsluiten.
Ja neequote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi gelul, dna auto, man doorgereden, geen alibi behalve dat die er reed.
Dus gewoon vast zetten zodat de familie kan rouwen en afsluiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |