Volgens mij hoeft er helemaal niks meer onderzocht te worden.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik zei in ieder geval alleen dat ALLES onderzocht moet worden, ivm wegstrepen.
Kan daar wat tegen zijn in zo'n geval als dit?
De linksjes lopen de gekleurde importcrimineeltjes weereens te verdedigen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Midden in de nacht?
Beter plannen, of was hij van slag door t tijdeverschil met Irak
Correct.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Daarom moet de zaak volledig onderzocht worden, ook de thuissituatie.
Was vanwege andere zaken vorige week ook op de Haarlemse rechtbank. En het getuigt immers van een belangrijk vervolg in deze zaak, waar ik hoogstpersoonlijk ook achter sta. Verder is het afwachten wat de uitkomst hiervan zal zijn/worden.quote:13:05 uur | 24 juli 2026
HAARLEM - Het Openbaar Ministerie gaat in hoger beroep in de zaak over het doodgereden meisje Tamar (14) uit Marken. De rechtbank sprak Jamal T. op 14 juli vrij. Volgens de rechter had T. geen schuld aan het ongeval. De ouders van Tamar reageerden vol ongeloof.
Dan nog. Ik heb er ook nauwelijks iets van meegekregen, enkel af en toe een headline terwijl ik scan naar artikelen die me interesseren.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat het nogal in het nieuws is geweest. Wekenlang.
quote:Op maandag 27 juli 2026 12:58 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dan nog. Ik heb er ook nauwelijks iets van meegekregen, enkel af en toe een headline terwijl ik scan naar artikelen die me interesseren.
2020 toch? Toen had ik heel andere dingen aan mijn hoofd. Ik krijg hier nu pas lucht van.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat het nogal in het nieuws is geweest. Wekenlang.
De weleloquente heer Scjvb blijkt een genadeloze crimineel!quote:Op maandag 27 juli 2026 11:14 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Was vanwege andere zaken vorige week ook op de Haarlemse rechtbank.
Lol, die is goed!quote:Op maandag 27 juli 2026 13:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De weleloquente heer Scjvb blijkt een genadeloze crimineel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |