abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221335148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:05 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat er "jaja" is aan een administratieve fout.

Zover ik heb begrepen, maar dat zegt ik niet met zekerheid, is hij toenertijd verplaatst binnen de asielketen naar een opvangplek voor kansrijke gevallen, justitie had contact met de BAMF maar daar is iets mis gegaan.
Joh ik geloof je wel met vormfouten e.d. maar die ouders kopen er niks voor
Vakman pur sang
  dinsdag 14 juli 2026 @ 21:06:12 #227
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221335398
https://www.telegraaf.nl/(...)komen/158722741.html

quote:
Na rechtszaak aangereden Tamar (14): 'Blijkbaar kan je een kind doodrijden en ermee wegkomen'

In de nacht van 24 op 25 juli 2020 kwam de 14-jarige Tamar uit Marken om het leven na een aanrijding met Jamal T. samen met drie anderen was Jamal vanuit Duitsland op weg naar een vakantiepark, tot ze iets raakten.

De mannen stopten, maar keerden na een paar uur weer terug naar Duitsland.

Waarom? Dat is niet duidelijk.

Dinsdag sprak de rechtbank in Haarlem Jamal T. vrij van het doodrijden van Tamar. In deze aflevering van De Zaak Ontleed bespreekt rechtbankverslaggever Marieke de Witte hoe het kan dat Jamal T. is vrijgesproken, waarom deze tragische zaak zo lang heeft geduurd en welke impact dit heeft op de ouders van Tamar.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221336700
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar er zijn geen vormfouten geweest.

Dat laatste klopt idd, dat gevoel bij hen lijkt me evident.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221336923
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is gewoon niet bewezen. Punt.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221337514
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:17 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Het is gewoon niet bewezen. Punt.
Ja ja
Vakman pur sang
pi_221337688
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja ja
Ja nee
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 15 juli 2026 @ 06:46:54 #232
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221338897
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 18:32 schreef TjjWester het volgende:

[..]
De expert zegt dat het goed mogelijk is dat het heeft aangevoeld als een stevige drempel.

Logisch. Als ik over een stevige drempel rij parkeer ik ook altijd 2 uur m'n auto, kijk daarna even naar de voorkant en rij terug naar Duitsland.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221339261
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 06:46 schreef matthijst het volgende:

[..]
Logisch. Als ik over een stevige drempel rij parkeer ik ook altijd 2 uur m'n auto, kijk daarna even naar de voorkant en rij terug naar Duitsland.
Pff de zaak volgen was een beter idee geweest.

Hij heeft in marken uren staan wachten op een vriend die hem een vakantie had aangeboden.

Als je tot het besef komt dat er iets vreselijks is gebeurt dan blijf je niet rustig wachten, dan maak je rechtsomkeer voordat ze gevonden is. In zijn situatie.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 15 juli 2026 @ 09:26:43 #234
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221339484
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Hij heeft in marken uren staan wachten op een vriend die hem een vakantie had aangeboden.
Midden in de nacht?
Beter plannen, of was hij van slag door t tijdeverschil met Irak
Haters everywhere but I don't really care.
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2026 @ 15:24:45 #235
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221420482
OM gaat in hoger beroep na vrijspraak voor doodrijders Tamar (14)

quote:
Het Openbaar Ministerie (OM) gaat in hoger beroep tegen de vrijspraak in de zaak rond de dodelijke aanrijding van de 14-jarige Tamar uit Marken. Het meisje kwam in 2020 om het leven toen ze in Zuiderwoude werd aangereden, nadat ze van huis was weggelopen.

De rechtbank in Haarlem oordeelde eerder deze maand dat er onvoldoende overtuigend bewijs was om de 33-jarige automobilist Jamal T. te veroordelen. Het OM had acht weken cel geëist, maar de rechter ging daar niet in mee en sprak de man vrij van alle verwijten.

Centraal in de zaak stond de vraag of T. tijdens het rijden te lang op de navigatie op zijn telefoon had gekeken en daardoor te weinig op de weg had gelet. De rechtbank stelde dat hij mogelijk 2,5 seconden zijn blik afgewend had, maar vond dat niet "aanmerkelijk onvoorzichtig". Ook woog mee dat hij volgens de rechter niet hoefde te verwachten dat er een persoon op de weg zou lopen.

T. werd daarnaast vrijgesproken van doorrijden na een ongeval zonder zich om het slachtoffer te bekommeren. Hij verklaarde dat hij dacht dat hij over een dier was gereden en zich daarom niet bewust was van de ernst van de situatie.

De vrijspraak kwam hard aan bij de familie van Tamar. Haar ouders lieten na de uitspraak weten dat ze verbijsterd waren over het vonnis. Slachtofferadvocaat Sébas Diekstra noemde de beslissing van de rechtbank "een bittere en moeilijk te bevatten uitspraak" voor de nabestaanden.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 15:30:51 #236
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_221420524
Update aangaande juridische strijd omtrent aanrijding Tamar in 2020:
https://www.telegraaf.nl/(...)al-t./159136820.html

Enfin, binnen onze kringen zou het terecht zijn als deze mijnheer uiteindelijk toch vervolgd zou worden n.a.v. het treurige incident in 2020. Haast niemand gelooft dat er geen handelingen verricht zijn door deze automobilist om te verdoezelen het slachtoffer geen hulp te hebben verleend en aan haar lot over te laten. :R
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  vrijdag 24 juli 2026 @ 15:33:31 #237
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_221420546
quote:
U was net voor, m'n excuses! :o
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2026 @ 15:50:17 #238
197773 crew  maily
pi_221420618
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 15:33 schreef Scjvb het volgende:

[..]
U was net voor, m'n excuses! :o
^O^ O+ _O_
pi_221440933
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 15:30 schreef Scjvb het volgende:
Update aangaande juridische strijd omtrent aanrijding Tamar in 2020:
https://www.telegraaf.nl/(...)al-t./159136820.html

[ afbeelding ]

Enfin, binnen onze kringen zou het terecht zijn als deze mijnheer uiteindelijk toch vervolgd zou worden n.a.v. het treurige incident in 2020. Haast niemand gelooft dat er geen handelingen verricht zijn door deze automobilist om te verdoezelen het slachtoffer geen hulp te hebben verleend en aan haar lot over te laten. :R
En wat vind je een passende straf dan? Jij gelooft het niet, ik vind het aannemelijk. Je kunt niet op basis van onderbuikgevoelens iemand gaan vast zetten.

Wat absoluut niet aannemelijk is, is dat er op zo’n locatie ff een kind bepaalt om in het donker op de weg te gaan liggen. De ouders zijn verantwoordelijk i.m.o. om het überhaupt zo ver te laten komen. Een kind dat zich thuis veilig en gehoord voelt en haar ouders respecteert (iets wat niet aan komt waaien maar goed ouderschap vereist), haalt zoiets niet in het hoofd.
pi_221441171
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:51 schreef Alprazolina het volgende:

[..]
En wat vind je een passende straf dan? Jij gelooft het niet, ik vind het aannemelijk. Je kunt niet op basis van onderbuikgevoelens iemand gaan vast zetten.

Wat absoluut niet aannemelijk is, is dat er op zo’n locatie ff een kind bepaalt om in het donker op de weg te gaan liggen. De ouders zijn verantwoordelijk i.m.o. om het überhaupt zo ver te laten komen. Een kind dat zich thuis veilig en gehoord voelt en haar ouders respecteert (iets wat niet aan komt waaien maar goed ouderschap vereist), haalt zoiets niet in het hoofd.
Als dat niet aannemelijk is hoe is ze dan liggend op de weg gekomen? Het staat immers 100% vast dat ze liggend is overreden.

Het lijkt mij nog steeds een zelfmoord actie in een opwelling, hoog in de emotie en dat allemaal vanwege een telefoon.
speak only if it improves the silence.
pi_221441181
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:51 schreef Alprazolina het volgende:

[..]

Het was een puber die doen rare dingen, daar kan je de ouders niet verantwoordelijk voor houden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221441594
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:09 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Als dat niet aannemelijk is hoe is ze dan liggend op de weg gekomen? Het staat immers 100% vast dat ze liggend is overreden.

Het lijkt mij nog steeds een zelfmoord actie in een opwelling, hoog in de emotie en dat allemaal vanwege een telefoon.
Ja en moeten anderen dan verantwoordelijk gehouden worden?

Ik vind er iets van. Het is heel onfortuinlijk allemaal, maar mensen willen hem zooooooooo graag iets aanrekenen waar hij zelf ook totaal niet op zat te wachten.

Een hert was gewoon een volslagen logische gedachtegang geweest, op die plek. Een kind dat levend op de weg ligt, niet. Het is ook geen plek waar je ff vol in de ankers kunt gaan.
  zondag 26 juli 2026 @ 21:40:08 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221441622
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:37 schreef Alprazolina het volgende:

[..]
Ja en moeten anderen dan verantwoordelijk gehouden worden?

Ik vind er iets van. Het is heel onfortuinlijk allemaal, maar mensen willen hem zooooooooo graag iets aanrekenen waar hij zelf ook totaal niet op zat te wachten.
Waarbij het er natuurlijk helemaal niet mee te maken heeft dat hij het niet gemeld heeft en de plaats van het ongeval verlaten heeft, en zich ook niet gemeld heeft toen ze gevonden was.

Hij heeft zich als de dader van een misdrijf gedragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221441687
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:40 schreef Leandra het volgende:

[..]
Waarbij het er natuurlijk helemaal niet mee te maken heeft dat hij het niet gemeld heeft en de plaats van het ongeval verlaten heeft, en zich ook niet gemeld heeft toen ze gevonden was.

Hij heeft zich als de dader van een misdrijf gedragen.
Als er in zijn ogen in eerste instantie geen ongeval is geweest, dan hoe precies moet hij dit melden? En is hij op de hoogte geweest van het nieuws dat ze daar überhaupt is gevonden?

Ik hoor er nu pas van, en ik woon in Nederland.
pi_221441737
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was een puber die doen rare dingen, daar kan je de ouders niet verantwoordelijk voor houden.
Ik liep ook weg van huis als puber en het gedrag van mijn ouders was daar 100% de oorzaak van. Geen van beiden heeft ooit verantwoordelijkheid genomen. Nu staat dit los van mijn situatie, maar wat ik wel weet is dat mensen die het thuis goed hadden en ik persoonlijk ken, nooit wegliepen of die neiging hebben gehad.

Was mij dit overkomen weet ik 100% zeker dat m’n ouder niet 1 keer bij zichzelf te rade zouden zijn gegaan en mij of anderen de schuld zouden geven.
  Spellchecker zondag 26 juli 2026 @ 21:53:53 #246
197773 crew  maily
pi_221441807
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:45 schreef Alprazolina het volgende:

Ik hoor er nu pas van, en ik woon in Nederland.
Ik geloof er niks van.
  maandag 27 juli 2026 @ 10:10:24 #247
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221444138
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:48 schreef Alprazolina het volgende:

[..]
Ik liep ook weg van huis als puber en het gedrag van mijn ouders was daar 100% de oorzaak van. Geen van beiden heeft ooit verantwoordelijkheid genomen. Nu staat dit los van mijn situatie, maar wat ik wel weet is dat mensen die het thuis goed hadden en ik persoonlijk ken, nooit wegliepen of die neiging hebben gehad.

Was mij dit overkomen weet ik 100% zeker dat m’n ouder niet 1 keer bij zichzelf te rade zouden zijn gegaan en mij of anderen de schuld zouden geven.
Daarom moet de zaak volledig onderzocht worden, ook de thuissituatie.
pi_221444235
Oh we zijn op het punt gekomen dat het de schuld van de ouders is?

Laten we het topic maar snel sluiten dan.
pi_221444243
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:53 schreef maily het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van.
Waarom zou dat niet kunnen?
  maandag 27 juli 2026 @ 10:53:49 #250
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221444306
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh we zijn op het punt gekomen dat het de schuld van de ouders is?

Laten we het topic maar snel sluiten dan.
Ik zei in ieder geval alleen dat ALLES onderzocht moet worden, ivm wegstrepen.
Kan daar wat tegen zijn in zo'n geval als dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')