SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Tegen Neymar, Mbappe etc? OKE HANSSSSSquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Verdedigen is wel wat makkelijker dan aanvallen.
Onze aanval is best prima hoor, geen wereldtop maar dat hoeft ook niet met een goed spelsysteem (en leunen op die achterhoede is wel fijn, desnoods koppen De Ligt en Van Dijk alle corners erin)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind wel 4/5 landen beter. Aanval is gewoon enorm matig.
Neymar hoef je alleen tegen te blazen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen Neymar, Mbappe etc? OKE HANSSSSS
Hopelijk wel V Aanholt als wingback en geen Blind bitte. Tegen rappe mannen heb je niks aan Blind.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze aanval is best prima hoor, geen wereldtop maar dat hoeft ook niet met een goed spelsysteem (en leunen op die achterhoede is wel fijn, desnoods koppen De Ligt en Van Dijk alle corners erin)
robben meenemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze aanval is best prima hoor, geen wereldtop maar dat hoeft ook niet met een goed spelsysteem (en leunen op die achterhoede is wel fijn, desnoods koppen De Ligt en Van Dijk alle corners erin)
Ik vind NIG - GER wel leuk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de apenlanden en de rest van Zuid-Amerika muv Brazilie ook altijd wel supportwaardig tijdens WKs, maar de apenlanden kunnen er altijd niks van en Zuid-Amerikaantjes zijn ook wisselvallig als de neten.
Ghana 2010 hadden mokertjeveel pechquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de apenlanden en de rest van Zuid-Amerika muv Brazilie ook altijd wel supportwaardig tijdens WKs, maar de apenlanden kunnen er altijd niks van en Zuid-Amerikaantjes zijn ook wisselvallig als de neten.
Misschien gaat die Wijndal wel mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk wel V Aanholt als wingback en geen Blind bitte. Tegen rappe mannen heb je niks aan Blind.
Dat was zonde ja. Essienquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ghana 2010 hadden mokertjeveel pech
moet je die pinantie maar makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ghana 2010 hadden mokertjeveel pech
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien gaat die Wijndal wel mee.
Wijndal-Wijnaldum-Bergwijn op een rijtje, stukje alcoholisme.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een walgelijke taal blijft dat toch
Gewoon Malen, Bergwijn, Depay, Stengs, Boadu etc dat rijtjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij fit is waarom niet.
Liever dan Babel, maar dat is nu wel klaar met #KoemanOut
Als Ajax 2 x bijna kan winnen dan moet Lyon dat ook lukken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat de kwartfinales achteraf leuker waren dan de halve finales. Morgen wordt waarschijnlijk een formaliteit.
Stengs moet zich dan wel flink verbeteren want dat was erg pover in de tweede seizoenshelft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon Malen, Bergwijn, Depay, Stengs, Boadu etc dat rijtje
Van Aanholt kan helemaal niet verdedigen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk wel V Aanholt als wingback en geen Blind bitte. Tegen rappe mannen heb je niks aan Blind.
Ik mis hier een glas wijn in beeld.quote:
nee maar ik heb dit helaas in mijn kopquote:
Kan Marcelo ook niet dusjaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Van Aanholt kan helemaal niet verdedigen.
KNEITERBESMETquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nee maar ik heb dit helaas in mijn kop
Die heb je in USA al jaren. Lekker videotje kopen van een of andere curry gast uit India GENOTquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:55 schreef Zipportal het volgende:
Kent PoepGod deze site al?
https://shoutout.vip/
(man man man)
Barney de duurste.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heb je in USA al jaren. Lekker videotje kopen van een of andere curry gast uit India GENOT
Zou jij Nina Schotpoort doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heb je in USA al jaren. Lekker videotje kopen van een of andere curry gast uit India GENOT
Qua materiaal is het al geen wereldtop en dan heb je hun moordend schema nog. Ze hebben volgens mij geen ene keer twee weken rust. Ze starten over 4 weken en dan volle bak hele winter ook door tot mei.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op basis van welke spelers die er iets van kunnen? Talentjes Greenwood en Mount ofzo?
Met alleen Sterling Kane en Maguire (lol) ga je het niet redden
Oeps ik zie net dat die 14 is en een tiktokker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar kun je beter op liggen dan op prikkeldraad ouwe reus. Hoe oud is dit konijntje?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien gaat die Wijndal wel mee.
Wijndal-Wijnaldum-Bergwijn op een rijtje, stukje alcoholisme.
Ah mooi. Naaktmateriaal allenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oeps ik zie net dat die 14 is en een tiktokker.
Sterkte allen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Qua materiaal is het al geen wereldtop en dan heb je hun moordend schema nog. Ze hebben volgens mij geen ene keer twee weken rust. Ze starten over 4 weken en dan volle bak hele winter ook door tot mei.
3-3 tegen Ajax. Kunnen er geen klote van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
morgen is het weer tijd voor FC Bayern.
RiberyGodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
morgen is het weer tijd voor FC Bayern.
Zou het niet weten...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterkte allen.
Maar goed, welke 11 zouden ze moeten opstellen? Vooral het middenveld vind ik matig, Henderson leuke werker. Pickford ook niet kapot van al is het beter dan toen ze moesten kiezen tussen Hart, Green en Butland.
Eeuwigheid geleden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3-3 tegen Ajax. Kunnen er geen klote van.
Rice op het middenveld sowieso.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou het niet weten...
Pickford
Alexander-Arnold - Stones (lol) - Maguire - Chilwell
Henderson - Mount - Rice?/Oxlade?
Sancho - Kane - Sterling
Aanvallers te over wel met straks misschien ook nog Greenwoord, Rashford..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou het niet weten...
Pickford
Alexander-Arnold - Stones (lol) - Maguire - Chilwell
Henderson - Mount - Rice?/Oxlade?
Sancho - Kane - Sterling
Verdediging is ook een probleem. Chillwell leuk, maar verdedigend ook niet al te best. Centrale beide matig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aanvallers te over wel met straks misschien ook nog Greenwoord, Rashford..
Tomori verwacht ik centraal naast Maguire. Middenveld is het grootste probleem.
Voetballerij gaat razendsnel.quote:
Correct maar dat Bayern was wel zowat hetzelfde elftal allen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetballerij gaat razendsnel.
Toen hadden we Magazjan nog niet eens gekocht en speelde Wöber nog voor Ajax.
Tomori/Maguire/Gomez vind ik nog wel acceptabel. Linksback positie wel een probleem.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verdediging is ook een probleem. Chillwell leuk, maar verdedigend ook niet al te best. Centrale beide matig.
Rice altijd joh. Dat is een slopertje (slot op de deur).quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tomori/Maguire/Gomez vind ik nog wel acceptabel. Linksback positie wel een probleem.
Ik zou zelf kiezen voor het middenveld Henderson - Mount - Maddison trouwens.
(Of Lingard natuurlijk, hihaho)
Ze hebben nu wel een betere trainer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar dat Bayern was wel zowat hetzelfde elftal allen.
Mwa. Als je ze op dezelfde wijze aanpakt als Ajax deed liggen er dus gewoon mogelijkheden en lijken ze vrij kwetsbaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben nu wel een betere trainer.
Kan een groot verschil maken.
Bizar dat verschil ja. Terwijl die Kovac het toch prima deed bij Frankfurt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben nu wel een betere trainer.
Kan een groot verschil maken.
Brazilie dan LOL. Die hebben er 125 ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engeland gaat wel aanvallers niet meenemen die we denk ik bij Nederland graag zouden hebben
leipzig was ook beter in februariquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa. Als je ze op dezelfde wijze aanpakt als Ajax deed liggen er dus gewoon mogelijkheden en lijken ze vrij kwetsbaar.
Klopt, maar daarvan zijn er ook 50 niet beter dan Luuk de Jong.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brazilie dan LOL. Die hebben er 125 ofzo
Is die Igli Tare van Lazio altijd al een huilebalk geweest?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bizar dat verschil ja. Terwijl die Kovac het toch prima deed bij Frankfurt.
Was Bayern toen dronken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
leipzig was ook beter in februari
Bayern - PSG gaat wel interessant worden ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa. Als je ze op dezelfde wijze aanpakt als Ajax deed liggen er dus gewoon mogelijkheden en lijken ze vrij kwetsbaar.
Wel 10 echt goede spelers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar daarvan zijn er ook 50 niet beter dan Luuk de Jong.
PSG zette wel goed druk in het eerste bedrijf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern - PSG gaat wel interessant worden ja.
Ik ken hem niet echt, maar als hij de waarheid spreekt is het niet netjes van Silva.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is die Igli Tare van Lazio altijd al een huilebalk geweest?
Neres hier tussen zettenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel 10 echt goede spelers.
Neymar
Coutinho
Costa
Neres
Jesus
Firmino
Richairlison
Etc etc KOEKOEK
en die voorhoede is gewoon de beste van Europa, ondanks dat ligue 1 statpadden is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSG zette wel goed druk in het eerste bedrijf.
Bayern is veel te goed op het middenveld joh. Misschien dat psg in de counter iets kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern - PSG gaat wel interessant worden ja.
Ik meen me te herinneren dat hij rond de Serie A-herstart zich ook als een debiel gedroeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ken hem niet echt, maar als hij de waarheid spreekt is het niet netjes van Silva.
PSG is weer veel te goed voorin. Verdediging van Bayern is ook mwaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bayern is veel te goed op het middenveld joh. Misschien dat psg in de counter iets kan.
Terwijl ze ook Everton en Barbosa kunnen selecteren. Dronken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zit gewoon bij de selectie ouwe reus.
PSG heeft wel een asociale aanval dus die kunnen daar zeker succes mee hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bayern is veel te goed op het middenveld joh. Misschien dat psg in de counter iets kan.
Verrattigod trouwens altijd opstellen, wat een gekkigheid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSG heeft wel een asociale aanval dus die kunnen daar zeker succes mee hebben.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Terwijl ze ook Everton en Barbosa kunnen selecteren. Dronken.
Ja, waarom speelt die niet? Was altijd een van de beste spelers ter wereld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verrattigod trouwens altijd opstellen, wat een gekkigheid.
Raar dat ze hem 4 miljoen netto konden betalen per jaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij rond de Serie A-herstart zich ook als een debiel gedroeg.
Niet dat het me minder tevreden maakt dat hij voor het mooie la Real tekent.
Geen idee wat ze hebben geflikt, maar het is wel knap en een bevestiging dat ze op de goede weg zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Raar dat ze hem 4 miljoen netto konden betalen per jaar
Die gaan de CL niet in, joh. Daar is hun verdediging te matig voor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij gunnen Sociedad over 2 jaar de CL.
Barcelona heeft het toch ook gehaald.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die gaan de CL niet in, joh. Daar is hun verdediging te matig voor.
Gunnen is iets anders dan dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die gaan de CL niet in, joh. Daar is hun verdediging te matig voor.
oh, ach.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gunnen is iets anders dan dat het gebeurt.
Het zou mooi zijn als Barcelona of Atletico echt een keer crasht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
oh, ach.
villarreal gaat sowieso wel de cl in volgend jaar ten koste van sevilla
Die had een blessure Hans.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, waarom speelt die niet? Was altijd een van de beste spelers ter wereld.
Verdient al jaren 89 minimaal in FIFA.
Had of heeft? Zat wel bij de selectie toch?quote:
atlético had zonder covid echt een megaprobleem gehad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Barcelona of Atletico echt een keer crasht.
Hij is vandaag ingevallen ja. Maar hij kwam terug van een kuitblessure. Staat mits fit natuurlijk altijd basis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had of heeft? Zat wel bij de selectie toch?
Logisch. Fijne speler. (En erg ondergewaardeerd)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is vandaag ingevallen ja. Maar hij kwam terug van een kuitblessure. Staat mits fit natuurlijk altijd basis.
Dat is toch altijd bij Barca?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
het barça-topic gaat vrees ik irritant veel volzitten met dagjesvolk komend jaar
Iedereen die een beetje voetbal volgt erkent hem inmiddels wel toch als één van de besten op zijn positie. Misschien wel wat minder door het voetvolk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch. Fijne speler. (En erg ondergewaardeerd)
lol, het afgelopen seizoen echt bar weinig klootjesvolk gezien in de topics naar maatstave.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch altijd bij Barca?
Nee joh, dat topic was eerst al ver weggezakt. Meeste zal besproken worden in het La Liga topic.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
het barça-topic gaat vrees ik irritant veel volzitten met dagjesvolk komend jaar
Toch best weinig afgelopen jaren. Nu komt het vlaggetjesvolkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch altijd bij Barca?
Dat is wel zo. Scheelt natuurlijk ook dat hij bij PSG speelt op een minder populair-om-te-volgen positie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje voetbal volgt erkent hem inmiddels wel toch als één van de besten op zijn positie. Misschien wel wat minder door het voetvolk.
Had Ajax ook nog interesse in, jeetje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
reinier wordt aan bvb verhuurd jongens
Er wordt over het algemeen heel weinig gescoord in Ligue 1 en Neymar en Mbappé zijn daar bij vlagen vogelvrij qua tackles. Dus statpadden is nog zo makkelijk niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
en die voorhoede is gewoon de beste van Europa, ondanks dat ligue 1 statpadden is.
WTF?!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oeps ik zie net dat die 14 is en een tiktokker.
Dan maar Sterre Koning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:In Marseille, there was also activity around the Vieux Port, as at least 50 OM ultras came out to prevent Parisians, in Marseille on holiday, from taking to the streets to celebrate Les Parisiens’ qualification for the Champions’ League final.
Ja en die kleine is nog steeds de beste speler ter wereld . hi ha hoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:36 schreef Confetti het volgende:
'Suarez heeft er ook gewoon acht gemaakt dit seizoen in de CL' - Gijp.
Suarez staat al bijna 2.000 minuten droog in de CL
Hij scoorde nog tegen Bayern.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:36 schreef Confetti het volgende:
'Suarez heeft er ook gewoon acht gemaakt dit seizoen in de CL' - Gijp.
Suarez staat al bijna 2.000 minuten droog in de CL
Bert van Hondwijk om vervolgens daarna te zeggen dat trainers krankzinnig belangrijk zijn (vroeger lachte die letterlijk iedere trainer uit )quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cocu & De Boer een goede keuze.
Ja, oké.
gaat waarschijnlijk over Suarez in uitwedstrijden op vreemde bodem voor die goal tegen Bayern.quote:
Ik vind het wel dom dat ze denken dat iedere trainer het maar kan doen terwijl details het vaak beslissen in een KO-toernooi.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bert van Hondwijk om vervolgens daarna te zeggen dat trainers krankzinnig belangrijk zijn (vroeger lachte die letterlijk iedere trainer uit )
Voor de schijtlol.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gijp kent Paredes niet
Waarom zit die man uberhaupt daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er wel om lachen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met Raffie als analist.
Johan Derksen kijkt nooit La Liga.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de schijtlol.
Maar al die analisten kijken toch ook niet al het voetbal, kan je ook niet verwachten eigenlijk.
Fixed.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Johan Derksen kijkt nooit (buitenlands) voetbal
Gijp kan je geen analist meer noemen. Die man raaskalt. Hij kent gewoon half PSG niet. Ik kan me voorstellen dat je een speler niet kent maar dan lees je je toch wat in en kijk je wat filmpjes?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de schijtlol.
Maar al die analisten kijken toch ook niet al het voetbal, kan je ook niet verwachten eigenlijk.
Hij ziet het spelletje wel echt goed, maar er komt zovaak zoveel onzin uit.quote:
Gijp leest hoogstens een ochtendkrantje in de middag.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gijp kan je geen analist meer noemen. Die man raaskalt. Hij kent gewoon half PSG niet. Ik kan me voorstellen dat je een speler niet kent maar dan lees je je toch wat in en kijk je wat filmpjes?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
Speler?LewandowskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
klinkt viesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Bolasie het volgende:
Ik zit er klaar voor met Lays Superchips Heinz
Alleen als ik de ex-vrouw van Louis mag toezingenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland schakelt zo over naar NPO1 voor 'Nederland staat op tegen kanker'
Johan kijkt alleen de Eredivisie-samenvattingen op zondagavond.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Johan Derksen kijkt nooit La Liga.
StaxGodinquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland schakelt zo over naar NPO1 voor 'Nederland staat op tegen kanker'
Welke smaak?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Coco. het volgende:
Ik heb nog Pringles van gisteren, heb natuurlijk niet die hele tube opgegeten.
Hij komt toch al jaren weg met dezelfde stokpaardjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gijp kan je geen analist meer noemen. Die man raaskalt. Hij kent gewoon half PSG niet. Ik kan me voorstellen dat je een speler niet kent maar dan lees je je toch wat in en kijk je wat filmpjes?
Merk je vandaag alweer als hij het over Semedo heeft, dat Koeman die toch niet op gaat stellen volgens hem.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij ziet het spelletje wel echt goed, maar er komt zovaak zoveel onzin uit.
Ketchupchipsquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Bolasie het volgende:
Ik zit er klaar voor met Lays Superchips Heinz
En ook op pringles?quote:
Ben aan de lijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je nou niet de tube opmaken als je pringles eet
Heb je anorexia ofzo
Lekker hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bluedisplay Toch weer een GP. Had geen zin in koffie eerder op de avond dus dan maar dit
zelfbeheersingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je nou niet de tube opmaken als je pringles eet
Heb je anorexia ofzo
Op mijn werk al te veel koffie op.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bluedisplay Toch weer een GP. Had geen zin in koffie eerder op de avond dus dan maar dit
Dat ding heb je in 5 minuten opquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een hele tube pringles in 1 keer opeten, dat is echt viesdik
Ja ik ook een bus bij nader inzien (zie tweede post)quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:59 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom noemen jullie dat eigenlijk tube?
Ik noem dat een bus
Normaal drink ik altijd nog aan het begin van de avond koffie. Een kleine heuse trendbreuk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Op mijn werk al te veel koffie op.
De tube pak je in Londen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:59 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik noem dat een bus
Dat lukt simpelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een hele tube pringles in 1 keer opeten, dat is echt viesdik
Volgens @Caland heb je dan nu een eetstoornis.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Ik doe ook altijd een halve bus pringles
Caland heeft zelf een stoornisquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volgens @:Caland heb je dan nu een eetstoornis.
hoeveel kcal?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een bus pringles is wel heel veel.
Zeker als Fred Teeven in die bus zou moeten passen.
M'fucker.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie took the words right out of my mouth.
Watte? Daar heb ik nog nooit van gehoord joh.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
Een tube Pringles? Doe eens normaal, joh.
Een tube tandpasta, tube slagroom, tube spuitkaas.
tjoeb niet tuubuhquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef Bolasie het volgende:
Het is heel simpel.
Een tube tandpasta; een bus pringles. Wie dit niet begrijpt is achterlijk.
Eens, gewoon slagroomspuit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Watte? Daar heb ik nog nooit van gehoord joh.
Ja, zo ongeveer.quote:
Ik vind jou irritant vanavondquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van die notificaties als je post geliked wordt? Prettig of irritant?
Moker debiel, net als die hele functie overigens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van die notificaties als je post geliked wordt? Prettig of irritant?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind jou irritant vanavond
Maar dat is wat anders
Dat wordt een leuke finale.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Zooo wat een kans. Centrum stond weer helemaal verkeerd
Die schieten ook alles misquote:
Die miste de afgelopen 2 potjes ook 18 kansenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
Neymar neukt die moffen keihard in de kont zonder te spugen
Zo'n kansenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:06 schreef Zorro het volgende:
Zo'n kansen kreeg Barcelona ook in het begin.
2-8 confirmed.
Het is ook een bus, maar ik noem het gekscherend tube. Uit het Engels.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:59 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik noem dat een bus
Caqueret ?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
Wie is die Lyon-speler die zijn haren Falco-achtig naar achteren platkamt?
Caqueret.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
Wie is die Lyon-speler die zijn haren Falco-achtig naar achteren platkamt?
Stelling: Rock Me Amadeus is 10x leuker dan dat uitgekauwde Jeannyquote:
https://www.vi.nl/pro/max(...)-verrassing-van-lyonquote:
helemaal mee eensquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelling: Rock Me Amadeus is 10x leuker dan dat uitgekauwde Jeanny
Prettig dat wij muzikaal het zo vaak met elkaar eens zijn.quote:
Nog spanning voor fixture day?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/max(...)-verrassing-van-lyon
VI heeft er ook aandacht aan besteed
Helaas niet klemvast, voor de verandering.quote:
Eensquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelling: Rock Me Amadeus is 10x leuker dan dat uitgekauwde Jeanny
Awarquote:
Ik ga mijn wekker zeker niet zetten, maar ik ben benieuwd wie tegen Leeds mag openen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog spanning voor fixture day?
Wat vind je van SAULT?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prettig dat wij muzikaal het zo vaak met elkaar eens zijn.
Geniale mispeer.
Hoe sta jij tegenover Spinvis?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prettig dat wij muzikaal het zo vaak met elkaar eens zijn.
Geniale mispeer.
Goed dat we het met elkaar eens zijn hahaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ga mijn wekker zeker niet zetten, maar ik ben benieuwd wie tegen Leeds mag openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |