Tegen Kroatië was toen ook fantastisch. Ze vernielden het hele terras daar in Spanje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd falen op eindtoernooien genot. Ik zat in Portugal EK 2006. Toen ze van Portugal verloren braken ze het hotel af GENOT. Dat was intens GENIETON
Bijna elke deelnemer, dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo anti-Portugal geweest. Al snap ik het sentiment wel.
Mijn favoriete potentiele winnaars van het EK blijven (na Nederland en Spanje) België, Kroatië en Engeland, maar daarna komt Portugal misschien al wel.
Ik heb nog nooit een Engelsman zinnige dingen over voetbal horen zeggen.quote:
Op basis van welke spelers die er iets van kunnen? Talentjes Greenwood en Mount ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Bij Unibet is Engeland favoriet voor de ek zege, no joke. Domme Engelsen.
Plezierig om te horenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat Kapiteintje zijn account in de kliko heeft laten gooien?
België, alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo anti-Portugal geweest. Al snap ik het sentiment wel.
Mijn favoriete potentiele winnaars van het EK blijven (na Nederland en Spanje) België, Kroatië en Engeland, maar daarna komt Portugal misschien al wel.
Ik moest ze Nederlandse scheldwoorden en zinnen leren en daar ga ik uiteraard graag mee akkoord, dus 2 Engelsen schreeuwden de hele dag;quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tegen Kroatië was toen ook fantastisch. Ze vernielden het hele terras daar in Spanje.
Ik heb een exacte lijst van favorieten, dus dat lijkt mij logisch.quote:
Leuk toch, voor de eerste keer een eindzege, kroon op de werken van De Bruyne en Mertens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
België, alsjeblieft niet zeg.
Altijd dezelfde landen joh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een exacte lijst van favorieten, dus dat lijkt mij logisch.
Dan staan ze gelijk met ons.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk toch, voor de eerste keer een eindzege, kroon op de werken van De Bruyne en Mertens.
Nederland en Italië stellen niks meer voor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In principe zijn de favorieten altijd;
Nederland
Brasil
Argentina
Italie
Duitsland
DE landen die vaak heel ver komen.
Ik zie Brazilië niet snel het EK winnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In principe zijn de favorieten altijd;
Nederland
Brasil
Argentina
Italie
Duitsland
DE landen die vaak heel ver komen.
Dat kan wel zijn, alhoewel we nu een hele fijne groep hebben. Toch komen deze 2 landen heel vaak heel ver.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nederland en Italië stellen niks meer voor.
Nederland is gewoon een van de kanshebbers met een goede coach hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nederland en Italië stellen niks meer voor.
Eindtoernooien jongen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie Brazilië niet snel het EK winnen.
Argentinië wel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie Brazilië niet snel het EK winnen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd falen op eindtoernooien genot. Ik zat in Portugal EK 2006. Toen ze van Portugal verloren braken ze het hotel af GENOT. Dat was intens GENIETON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |