SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Tegen Neymar, Mbappe etc? OKE HANSSSSSquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Verdedigen is wel wat makkelijker dan aanvallen.
Onze aanval is best prima hoor, geen wereldtop maar dat hoeft ook niet met een goed spelsysteem (en leunen op die achterhoede is wel fijn, desnoods koppen De Ligt en Van Dijk alle corners erin)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind wel 4/5 landen beter. Aanval is gewoon enorm matig.
Neymar hoef je alleen tegen te blazen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen Neymar, Mbappe etc? OKE HANSSSSS
Hopelijk wel V Aanholt als wingback en geen Blind bitte. Tegen rappe mannen heb je niks aan Blind.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze aanval is best prima hoor, geen wereldtop maar dat hoeft ook niet met een goed spelsysteem (en leunen op die achterhoede is wel fijn, desnoods koppen De Ligt en Van Dijk alle corners erin)
robben meenemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze aanval is best prima hoor, geen wereldtop maar dat hoeft ook niet met een goed spelsysteem (en leunen op die achterhoede is wel fijn, desnoods koppen De Ligt en Van Dijk alle corners erin)
Ik vind NIG - GER wel leuk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de apenlanden en de rest van Zuid-Amerika muv Brazilie ook altijd wel supportwaardig tijdens WKs, maar de apenlanden kunnen er altijd niks van en Zuid-Amerikaantjes zijn ook wisselvallig als de neten.
Ghana 2010 hadden mokertjeveel pechquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de apenlanden en de rest van Zuid-Amerika muv Brazilie ook altijd wel supportwaardig tijdens WKs, maar de apenlanden kunnen er altijd niks van en Zuid-Amerikaantjes zijn ook wisselvallig als de neten.
Misschien gaat die Wijndal wel mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk wel V Aanholt als wingback en geen Blind bitte. Tegen rappe mannen heb je niks aan Blind.
Dat was zonde ja. Essienquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ghana 2010 hadden mokertjeveel pech
moet je die pinantie maar makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ghana 2010 hadden mokertjeveel pech
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien gaat die Wijndal wel mee.
Wijndal-Wijnaldum-Bergwijn op een rijtje, stukje alcoholisme.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een walgelijke taal blijft dat toch
Gewoon Malen, Bergwijn, Depay, Stengs, Boadu etc dat rijtjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij fit is waarom niet.
Liever dan Babel, maar dat is nu wel klaar met #KoemanOut
Als Ajax 2 x bijna kan winnen dan moet Lyon dat ook lukken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat de kwartfinales achteraf leuker waren dan de halve finales. Morgen wordt waarschijnlijk een formaliteit.
Stengs moet zich dan wel flink verbeteren want dat was erg pover in de tweede seizoenshelft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon Malen, Bergwijn, Depay, Stengs, Boadu etc dat rijtje
Van Aanholt kan helemaal niet verdedigen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk wel V Aanholt als wingback en geen Blind bitte. Tegen rappe mannen heb je niks aan Blind.
Ik mis hier een glas wijn in beeld.quote:
nee maar ik heb dit helaas in mijn kopquote:
Kan Marcelo ook niet dusjaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Van Aanholt kan helemaal niet verdedigen.
KNEITERBESMETquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nee maar ik heb dit helaas in mijn kop
Die heb je in USA al jaren. Lekker videotje kopen van een of andere curry gast uit India GENOTquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:55 schreef Zipportal het volgende:
Kent PoepGod deze site al?
https://shoutout.vip/
(man man man)
Barney de duurste.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heb je in USA al jaren. Lekker videotje kopen van een of andere curry gast uit India GENOT
Zou jij Nina Schotpoort doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heb je in USA al jaren. Lekker videotje kopen van een of andere curry gast uit India GENOT
Qua materiaal is het al geen wereldtop en dan heb je hun moordend schema nog. Ze hebben volgens mij geen ene keer twee weken rust. Ze starten over 4 weken en dan volle bak hele winter ook door tot mei.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op basis van welke spelers die er iets van kunnen? Talentjes Greenwood en Mount ofzo?
Met alleen Sterling Kane en Maguire (lol) ga je het niet redden
Oeps ik zie net dat die 14 is en een tiktokker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar kun je beter op liggen dan op prikkeldraad ouwe reus. Hoe oud is dit konijntje?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien gaat die Wijndal wel mee.
Wijndal-Wijnaldum-Bergwijn op een rijtje, stukje alcoholisme.
Ah mooi. Naaktmateriaal allenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oeps ik zie net dat die 14 is en een tiktokker.
Sterkte allen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Qua materiaal is het al geen wereldtop en dan heb je hun moordend schema nog. Ze hebben volgens mij geen ene keer twee weken rust. Ze starten over 4 weken en dan volle bak hele winter ook door tot mei.
3-3 tegen Ajax. Kunnen er geen klote van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
morgen is het weer tijd voor FC Bayern.
RiberyGodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
morgen is het weer tijd voor FC Bayern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |