Ik denk het wel, dat ze memes van de groentjes gaan maken ofzo!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er ook een digitale ontgroening?
Nopequote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Livestreamquote:
Maar tussendoor kan ik wel hier even rondhangen natuurlijkquote:
Nee donkerder bruin (hoewel het in het begin wel BIJNA zwart lijkt, maar het wordt pas na een paar keer wassen de kleur die het echt moet zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat voor kleur moet het worden danZwart echt?
Alsnog veel plezier!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:08 schreef koffieleuk het volgende:
Net weer gearriveerd in Enschede! introweek begint nu, maar helaas wel grotendeels digitaal
Dankje!quote:
Kut, kom ik hier nu ook in een Zwartepietendiscussie terecht ?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt goed!
Hoop wel dat ik de zwarte vegen die altijd op mijn gezicht/nek achterblijven nog goed weg kan werken
Misschien wordt de boel wel groenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut, kom ik hier nu ook in een Zwartepietendiscussie terecht ?
Hier is het altijd feest.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Maar tussendoor kan ik wel hier even rondhangen natuurlijk
Geen cyaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee donkerder bruin (hoewel het in het begin wel BIJNA zwart lijkt, maar het wordt pas na een paar keer wassen de kleur die het echt moet zijn)
oh de kermit-lookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien wordt de boel wel groen
Jawel, dat wordt het na een paar keer wassenquote:
Groen én kaal?quote:
Boven of beneden?quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groen vanboven, kaal beneden.
Post gewoon een weekje mee in NWS om de totale vernedering en onmenselijkheid van een ontgroening te simulerenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nope
De sport clinic en de campus tour is fysiek, de rest van de feestjes en zo is via een livestream.
Jeetje wat ben jij hard zeg, dat je zoiets kan bedenkenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dat ze memes van de groentjes gaan maken ofzo!
Dank voor de tipquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Post gewoon een weekje mee in NWS om de totale vernedering en onmenselijkheid van een ontgroening te simuleren
Dit is niet ok.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Post gewoon een weekje mee in NWS om de totale vernedering en onmenselijkheid van een ontgroening te simuleren
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |