Detective Hamlapjesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wisten wij jouw woonplaats eigenlijk al?![]()
Zo niet, dan weet ik die nu wel namelijk
Een aantal weet het wel jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
And so it continues....quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:36 schreef Arizona het volgende:
Goedemidddag!
Mogelijke coronauitbraak in mijn woonplaats![]()
Iemand die vrijdagavond in een café was is maandag positief getest. En leden van zijn voetbalteam ook die niet in het café waren. En van die cafégangers zijn er zondag een aantal op het hockeyveld geweest voor hun eerste oefenwedstrijd en ze hebben gezellig gedoucht. En ook nog gisteravond getraind. En dat zijn alleen nog maar de mogelijke verspreidingen die ik wéét![]()
En het ging zo goed hierIk mijd de stad en de terrasjes nu nog meer dan ik al deed, haha.
https://www.tubantia.nl/oldenzaal/besmettingsbron-oldenzaal-jongeren-gingen-stappen-in-plaats-van-in-quarantaine~a07de509/quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
And so it continues....
Het is toch niet verplicht en er wordt niet gecontroleerd en ik word niet ziek.....quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/oldenzaal/besmettingsbron-oldenzaal-jongeren-gingen-stappen-in-plaats-van-in-quarantaine~a07de509/
Lullo's....
Da's niet zo mooi!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:36 schreef Arizona het volgende:
Goedemidddag!
Iemand die vrijdagavond in een café was is maandag positief getest. En leden van zijn voetbalteam ook die niet in het café waren. En van die cafégangers zijn er zondag een aantal op het hockeyveld geweest voor hun eerste oefenwedstrijd en ze hebben gezellig gedoucht. En ook nog gisteravond getraind. En dat zijn alleen nog maar de mogelijke verspreidingen die ik wéét![]()
En het ging zo goed hierIk mijd de stad en de terrasjes nu nog meer dan ik al deed, haha.
Ja godver, lees dit nu ook net. Gezellig naar Mallorca geweest waarschijnlijk (daar gaan heel veel jongeren van hier naartoe) en dan doodleuk thuis weer de kroeg in.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/oldenzaal/besmettingsbron-oldenzaal-jongeren-gingen-stappen-in-plaats-van-in-quarantaine~a07de509/
Lullo's....
Het zijn ook altijd die café gangers.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:36 schreef Arizona het volgende:
Goedemidddag!
Ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:51 schreef Arizona het volgende:
Ik heb maar even een glas Fanta light met ijsklontjes ingeschonken om dit te verwerken
Gepland of ongeplandquote:
Zoietsquote:
Gepland. Of het ook de geplande kleur wordt, zie ik straks bij het uitspoelenquote:
Ja ik las het maar dacht ik ga je nog niet bang maken ermeequote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:36 schreef Arizona het volgende:
Goedemidddag!
Komt goed!quote:
De familieapp was nog sneller dan de krantquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik las het maar dacht ik ga je nog niet bang maken ermeeStom
Wat voor kleur moet het worden danquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt goed!
Hoop wel dat ik de zwarte vegen die altijd op mijn gezicht/nek achterblijven nog goed weg kan werken
Is er ook een digitale ontgroening?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:08 schreef koffieleuk het volgende:
Net weer gearriveerd in Enschede! introweek begint nu, maar helaas wel grotendeels digitaal
Veel plezier! Afgelopen weekend in het centrum geweest, nou, er is genoeg niet-digitale activiteit daarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:08 schreef koffieleuk het volgende:
Net weer gearriveerd in Enschede! introweek begint nu, maar helaas wel grotendeels digitaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |