Ja, echt wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat typen op je laptopje is toch wel een stuk veiliger dan praten in het echt
Geen idee. Maar ik wil eigenlijk een half A4'tje eigenlijk.quote:
Jullie worden ook genoemd.quote:Qua muziek ben ik groot liefhebber van symphonic metal, daarnaast houd ik ook van rock, pop, dance, latin e.d. Jaarlijks kijk ik ook altijd weer naar het Eurovisie songfestival en ben ik lid van een forum met gelijkgezinden.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jullie worden ook genoemd.
Zo kennen we je weerquote:
Voel me vereerd hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jullie worden ook genoemd.
Strani na het middaguur, zoals het hoortquote:
Lekker bezig.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:17 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemiddag! Vanmorgen lekker een stukkie gefietss. Nu weer aan de arbeid.
Verwarrend, ik zou maar gewoon niet meer gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net gebeld met Bedrijfsfitness Nederland zeggen ze dat ik nog tot 14 januari terecht kan en het abonnement daarna automagisch verlengd wordt. Maar wanneer ik bij de fitness inlog, staat daar 19-09-2020.
Gosens heeft toch voor Duitsland gekozen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Perr Schuurs
Ryan Babel
Geen Robin Gosens![]()
![]()
Maar goed dat Koeman vanaf nu de selecties niet meer samenstelt
Nou ja, hij heeft nog geen wedstrijd voor Duitsland gespeeld (dankzij corona!), dus hij kan altijd nog kiezen voor Oranje. Maar ik heb niet de illusie dat ze daar überhaupt moeite voor hebben gedaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gosens heeft toch voor Duitsland gekozen?
Hmm nee, of hij heeft nu officieel nee gezegd. Wordt nu wel wat lastiger zonder trainer ook, zal Duitsland misschien sowieso wat sneller zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft nog geen wedstrijd voor Duitsland gespeeld (dankzij corona!), dus hij kan altijd nog kiezen voor Oranje. Maar ik heb niet de illusie dat ze daar überhaupt moeite voor hebben gedaan.
Dus ja, de keuze zal op elke mogelijke manier op Duitsland zijn gevallen
Gewoon om zeker te zijn, ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Verwarrend, ik zou maar gewoon niet meer gaan.
Wisten wij jouw woonplaats eigenlijk al?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:36 schreef Arizona het volgende:
Goedemidddag!
Mogelijke coronauitbraak in mijn woonplaats![]()
Iemand die vrijdagavond in een café was is maandag positief getest. En leden van zijn voetbalteam ook die niet in het café waren. En van die cafégangers zijn er zondag een aantal op het hockeyveld geweest voor hun eerste oefenwedstrijd en ze hebben gezellig gedoucht. En ook nog gisteravond getraind. En dat zijn alleen nog maar de mogelijke verspreidingen die ik wéét![]()
En het ging zo goed hierIk mijd de stad en de terrasjes nu nog meer dan ik al deed, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |