SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dagoduck en ik go wayyyy back toen het 3FM topic nog levende was en we delen een verjaardag dus we zoeken elkaar nog steeds op Fok! op om te feliciteren. Dago was me voor dit keer.quote:![]()
Op maandag 17 augustus 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende: Ik weet niet hoe je verjaardagen kan zien op dit forum maar bij dezen dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had ook GefeliCeeteerd kunnen doenquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, over die TT heb ik lang nagedacht
GefeliCeeteerd?quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Greys het volgende:
Ik lees net dat jullie een andere TT wilden? Welke dan?
En ook in dit topic nog gefeliciteerd Ceeeee.
Dago jij ook!
Waarom dan niet gewoon 'see' veranderen naar 'Cee'?quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
@:Cee gefeliciteerd met je verjaardag![]()
En speciaal voor jou hebben de Amerikanen een liedje geschreven.
The Star-Spangled Banner
O Cee can you see, by the dawn’s early light,
What so proudly we hail’d at the twilight’s last gleaming,
Whose broad stripes and bright stars through the perilous fight
O’er the ramparts we watch’d were so gallantly streaming?
And the rocket’s red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there,
O Cee does that star-spangled banner yet wave
O’er the land of the free and the home of the brave?
Aah vandaar. Tofquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dagoduck en ik go wayyyy back toen het 3FM topic nog levende was en we delen een verjaardag dus we zoeken elkaar nog steeds op Fok! op om te feliciteren. Dago was me voor dit keer.
Omdat het C e e is niet niet Cie.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon 'see' veranderen naar 'Cee'?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd @:Greys!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Daar heb je een valide punt, ik vergeet dat echt altijd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat het C e e is niet niet Cie.
Jawel, maar dan staat Cee minder in de spotlightquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je had ook GefeliCeeteerd kunnen doen
*stil*quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
@:Cee gefeliciteerd met je verjaardag![]()
En speciaal voor jou hebben de Amerikanen een liedje geschreven.
The Star-Spangled Banner
O Cee can you see, by the dawn’s early light,
What so proudly we hail’d at the twilight’s last gleaming,
Whose broad stripes and bright stars through the perilous fight
O’er the ramparts we watch’d were so gallantly streaming?
And the rocket’s red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there,
O Cee does that star-spangled banner yet wave
O’er the land of the free and the home of the brave?
Dat weet ik vooral omdat @Greys bij meets altijd uitlegt hoe je haar username uitspreekt. Dat is Cee, C E E.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je een valide punt, ik vergeet dat echt altijd.
Zullen we wel een levende doen volgende keer?quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
*gooit Amerikaanse arend in de lucht*
Ik zal toch echt eens een keer op zo'n meeting moeten verschijnen hè? Eerst dit virus maar eens weg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik vooral omdat @:Greys bij meets altijd uitlegt hoe je haar username uitspreekt. Dat is Cee, C E E.
Die was levend, maar iemand schoot m gelijk neerquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we wel een levende doen volgende keer?
'Hallo dit is Strani, hij komt uit Spanje, dus wees extra aardig voor hem'quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal toch echt eens een keer op zo'n meeting moeten verschijnen hè? Eerst dit virus maar eens weg.
Ja ze is daar heel streng in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik vooral omdat @:Greys bij meets altijd uitlegt hoe je haar username uitspreekt. Dat is Cee, C E E.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |