Verrassendquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Azarkan overigens fysiek wel HEEL erg zwak vandaag.
Hopelijk niet, maar volgens Advocaat sluit hij volgende week weer aan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben Narsingh nog.
Komt goed.
Ik twijfel. Denk dat ie best wat minuten gaat maken bij ons.quote:Crysencio Summerville werd afgelopen seizoen verhuurd aan ADO Den Haag. De talentvolle buitenspeler maakt een prima ontwikkeling door en Feyenoord geeft hem dan ook een serieuze kans om zich te laten zien in de voorbereiding.
Fortuna Sittard volgt de ontwikkelingen bij Feyenoord nauwlettend en aast op de 18-jarige Summerville. De Limburgers willen de selectie versterken in de punt van de aanval en op de rechtsbuiten positie. Trainer Kevin Hofland is erg gecharmeerd van Summerville en hoopt hem op huurbasis over te kunnen nemen.
Technisch manager Sjors Ultee wil in gesprek met ZO-NWS het nieuws niet bevestigen. "Wat ik wel hierover kan zeggen is dat we op dit moment de prioriteit hebben liggen bij het aantrekken van een centrale spits. Dat is namelijk een positie die financieel gezien duurder zal zijn ook. Als dat geregeld is, dan zullen we de positie van rechtsbuiten verder gaan invullen.''
Mwah, misschien de eerste seizoenshelft nog wel zolang Sinisterra geblesseerd is, maar daar na verwacht ik het niet. Wellicht het beste om hem in de winterstop te verhuren.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik twijfel. Denk dat ie best wat minuten gaat maken bij ons.
Volgens het Besiktas-fanaccount Besiktas Istihbaratquote:
Las het eerder in dit topic ook al als suggestie. Zou zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens het Besiktas-fanaccount Besiktas Istihbarat
Oh. Oke.
Ik vind de voorspellingen van Jomanda op het gebied van geneeswijzen van kanker doorgaans accurater dan die van wat kebabsnijdersquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Las het eerder in dit topic ook al als suggestie. Zou zomaar kunnen natuurlijk.
Goed puntquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de voorspellingen van Jomanda op het gebied van geneeswijzen van kanker doorgaans accurater dan die van wat kebabsnijders
Dus ja, zou zomaar kunnen. Zou ook zomaar kunnen van niet.
Crysencio Summerville is mogelijk bezig aan zijn laatste weken als speler van Feyenoord. De achttienjarige aanvaller, die afgelopen seizoen op huurbasis indruk maakte bij ADO Den Haag en in de concrete belangstelling staat van meerdere buitenlandse clubs, heeft de aanbieding van de Rotterdamse club naast zich neergelegd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik twijfel. Denk dat ie best wat minuten gaat maken bij ons.
Lekker laten gaan voor een paar miljoen dan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Crysencio Summerville is mogelijk bezig aan zijn laatste weken als speler van Feyenoord. De achttienjarige aanvaller, die afgelopen seizoen op huurbasis indruk maakte bij ADO Den Haag en in de concrete belangstelling staat van meerdere buitenlandse clubs, heeft de aanbieding van de Rotterdamse club naast zich neergelegd.
Feyenoord wees onlangs al een miljoenenbod van Wolverhampton Wanderers af en wilde de vleugelspeler langer binden. Dat voornemen is niet uitgekomen. Integendeel, want Summerville mist het perspectief op speelminuten in De Kuip.
De aanvaller, die nog een eenjarige verbintenis heeft, krijgt steeds meer signalen dat hij komend seizoen vooral in het nieuwe Onder 21-team moet gaan spelen. Dick Advocaat ziet in Summerville na Steven Berghuis, Bryan Linssen, Christian Conteh, Luciano Narsingh en Luis Sinisterra zijn zesde keuze voor de positie van vleugelaanvaller.
Behalve Wolverhampton Wanderers informeerden ook Anderlecht, Glasgow Rangers en Red Bull Salzburg naar de jeugdinternational.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-en-tekent-niet-bij
Als je duidelijk het niveau van ADO al aankan waarom zou je hem dan nog in onder 21 willen zien? Dat doe je dan alleen bij uitzicht op genoeg speeltijd bij het eerste.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een dom gelul van Summerville joh.
Ik zou hem er graag bij houden, maar het is toch logisch dat hij komend seizoen waarschijnlijk voornamelijk minuten zal maken in het onder 21 elftal?
Al zou hij wat mij betreft misschien wel eerste wissel zijn wat betreft de vleugelspitsen. In ieder geval voor Narsingh.
Ja je zou toch zeggen dat ie zeker in de eerste seizoenshelft genoeg kans op speeltijd heeft. En wie weet houdt ie zn plek dan wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een dom gelul van Summerville joh.
Ik zou hem er graag bij houden, maar het is toch logisch dat hij komend seizoen waarschijnlijk voornamelijk minuten zal maken in het onder 21 elftal?
Al zou hij wat mij betreft misschien wel eerste wissel zijn wat betreft de vleugelspitsen. In ieder geval voor Narsingh.
Ja. Maar waarom zou hij dan bijtekenen? Op goede hoop? Ik snap wel dat hij dat niet doet. En als de club hem dan wil verkopen, snap ik dat ook.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja je zou toch zeggen dat ie zeker in de eerste seizoenshelft genoeg kans op speeltijd heeft. En wie weet houdt ie zn plek dan wel.
Omdat je 18 bent en nog veel te leren hebt? Het is niet alsof ie bij bv Wolves gelijk in de basis zou staan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:31 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja. Maar waarom zou hij dan bijtekenen? Op goede hoop? Ik snap wel dat hij dat niet doet. En als de club hem dan wil verkopen, snap ik dat ook.
Is ook Dickie die het niet helemaal goed aanpakt, lijkt het.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:47 schreef Caland het volgende:
Oh, ik lees nu pas dat verhaal op VI.
Tsja, zo zijn er wel meer spelers die tussen wal en schip vallen nu. De puinhopen van Van Geel.
Maar daar kan hij ook leren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat je 18 bent en nog veel te leren hebt? Het is niet alsof ie bij bv Wolves gelijk in de basis zou staan.
Als ie zo ongeduldig is zie ik het niet goed aflopen met z'n carrière.
Leuk talent, maar als je 2/3 miljoen en een doorverkoop percentage kunt krijgen is dat prima toch?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Erasmus het volgende:
Zou echt zonde zijn om Summerville te laten gaan.
Heeft veel weg van Cabralquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:18 schreef Haringkop het volgende:
We moeten ook niet doen of we een wereldtalent verliezen...
Ik denk dat de club vooral iets meer goodwill had verwacht na dat hele Knoester-incidentquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:31 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja. Maar waarom zou hij dan bijtekenen? Op goede hoop? Ik snap wel dat hij dat niet doet. En als de club hem dan wil verkopen, snap ik dat ook.
Ja, zit wat in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat de club vooral iets meer goodwill had verwacht na dat hele Knoester-incident
Hmm goed punt idd wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat de club vooral iets meer goodwill had verwacht na dat hele Knoester-incident
Simpel, wil niet verlengen dus waarom zou je hem dan nog bij Feyenoord 1 laten trainen.quote:
Zit wat in jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel, wil niet verlengen dus waarom zou je hem dan nog bij Feyenoord 1 laten trainen.
Beetje kinderachtig om iemand op zo'n manier 'terug te pakken'.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel, wil niet verlengen dus waarom zou je hem dan nog bij Feyenoord 1 laten trainen.
Dat zal bij vrijwel iedere club gebeuren. Geen reden meer om in zo iemand te investeren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig om iemand op zo'n manier 'terug te pakken'.
Het klinkt een stuk tactischer dan het is. Vergroot alleen maar de kans dat ie de sfeer verziekt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist niet. Daarom zit bij O21.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het klinkt een stuk tactischer dan het is. Vergroot alleen maar de kans dat ie de sfeer verziekt.
Daar kan de sfeer niet verziekt worden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juist niet. Daarom zit bij O21.
Rini Coolen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan de sfeer niet verziekt worden?
Een flink bedrag lijkt me sowieso wel uitgesloten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef hhh38 het volgende:
Hoe liever hij weg wil hoe moeilijker het is om nog een flink bedrag voor hem te vangen.
Dan heb je er daar toch last van?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juist niet. Daarom zit bij O21.
Mogelijk meerdere miljoenen toch eerder deze zomer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Een flink bedrag lijkt me sowieso wel uitgesloten.
Hem terugzetten naar de O21 is een totaal overbodige actie die hem alleen maar tegen je in het harnas jaagt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:10 schreef Caland het volgende:
Wie zegt dat 'ie de sfeer verziekt?
Hij wil niet verlengen, dan moet je hem dus deze zomer lozen en heeft het geen enkele zin om hem bij de voorbereiding van het eerste elftal te betrekken. Geen hogere wiskunde ofzo.
Lekker boeiend, hij gaat toch weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hem terugzetten naar de O21 is een totaal overbodige actie die hem alleen maar tegen je in het harnas jaagt.
Eind dit seizoen pas tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend, hij gaat toch weg.
Hij is voor dit seizoen zesde keuze, wel begrijpelijk dat je daarvoor bedankt als je je wilt ontwikkelen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ook niet heel tactisch gedaan door Feyenoord want hij had makkelijk 3e/4e keuze kunnen zijn. Waarom communiceer je zoiets voordat iemand zn contract heeft verlengd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is voor dit seizoen zesde keuze, wel begrijpelijk dat je daarvoor bedankt als je je wilt ontwikkelen.
In feite dus vrijwel geen uitzicht op speeltijd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is dat voor gelul over 6e keuze?
Je hebt twee flanken, links en rechts.
Links; Sinigod, Linssen.
Rechts; Berghuis, Narsingh
Volgens mij is Summerville op beide flanken 3e keuze, voor Azarkan en Conteh. Of vergeet ik nu buitenspelers?
Het bericht was dat ie achter Berghuis, Sinisterra, Linssen, Narsingh en Conteh 6e keuze was. Dus over beide vleugels samen genomen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is dat voor gelul over 6e keuze?
Je hebt twee flanken, links en rechts.
Links; Sinigod, Linssen.
Rechts; Berghuis, Narsingh
Volgens mij is Summerville op beide flanken 3e keuze, voor Azarkan en Conteh. Of vergeet ik nu buitenspelers?
Eerste seizoenshelft wel door blessure Sini.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
In feite dus vrijwel geen uitzicht op speeltijd.
Ik begrijp er niets van waarom je die vleugels samen voegt tot 1 en dan vervolgens zegt dat iemand 6e keuze isquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het bericht was dat ie achter Berghuis, Sinisterra, Linssen, Narsingh en Conteh 6e keuze was. Dus over beide vleugels samen genomen.
Ben benieuwd wat er was gebeurd als ze hadden gezegd dat ie 2e keuze achter Berghuis is. Want Narsingh kan toch niet meer.
Zal wel besproken zijn tijdens de contractbespreking.. Had hem lekker bij het eerste gehouden. Prima talentje, Narsingh dumpen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook niet heel tactisch gedaan door Feyenoord want hij had makkelijk 3e/4e keuze kunnen zijn. Waarom communiceer je zoiets voordat iemand zn contract heeft verlengd?
Zie Dickie daar zelfs nog eerder Haps neerzetten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft wel door blessure Sini.
Mja, dat zou nog wel kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie Dickie daar zelfs nog eerder Haps neerzetten.
Ik wel. We hebben al genoeg jeugdspelers laten vertrekken voor ze zijn doorgebroken. Moet eens een eind aan komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, dat zou nog wel kunnen natuurlijk.
Ach ja, ik kan er niet echt mee zitten verder.
Ik zie Cabral 1.3 niet genoeg worden voor ons, dus dat helpt niet mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wel. We hebben al genoeg jeugdspelers laten vertrekken voor ze zijn doorgebroken. Moet eens een eind aan komen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-en-tekent-niet-bijquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van waarom je die vleugels samen voegt tot 1 en dan vervolgens zegt dat iemand 6e keuze is. En wie beweerde dat eigenlijk? Klinkt als Krabby.
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zie Cabral 1.3 niet genoeg worden voor ons, dus dat helpt niet mee.
Waarom meteen die vergelijking. Cabral had echt veel minder variatie in zijn spel. Die trok eigenlijk constant naar binnen op zoek zijn linkerbeen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zie Cabral 1.3 niet genoeg worden voor ons, dus dat helpt niet mee.
Snap wel dat je geen zin hebt om tegen de reserves van jupilerteams te voetballen als je een seizoen daarvoor jezelf prima hebt laten zien in de eredivisie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat door voor de wasmachine
Maar goed, wel heel weinig kans op minuten dus. Al is een jaar bij O21 als je 18 bent met een profcontract op zak toch ook weer niet zo'n ramp meteen?
Dat is ook wel zo maar misschien had de club dat wel voor ogen maar wilde hij zelf wel niet opnieuw verhuurd worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap wel dat je geen zin hebt om tegen de reserves van jupilerteams te voetballen als je een seizoen daarvoor jezelf prima hebt laten zien in de eredivisie.
Feyenoord had direct moeten inzetten op verhuur aan de eredivisie+verlenging en mijn vermoeden is dat ze dat niet gedaan hebben.
Blijkbaar staan Conteh en Narsingh ook nog hoger in de pikorde bij Advocaat. Dan worden je kansen wel nihil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap dat weinig minuten verhaal zo slecht. Zou in de eerste seizoenshelft regelmatig invalbeurten kunnen krijgen bij afwezigheid van Sinisterra. Als je dan Berghuis of Linssen mist meteen in de basis.
Maarja.
Vraag me wel af waar dit op gebaseerd is. Die Conteh heeft amper meegetraind.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar staan Conteh en Narsingh ook nog hoger in de pikorde bij Advocaat. Dan worden je kansen wel nihil.
Ja als dat zo was hadden ze hem net zo goed kunnen verhuren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar staan Conteh en Narsingh ook nog hoger in de pikorde bij Advocaat. Dan worden je kansen wel nihil.
Daar geloof ik dus echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, gewoon een jankbal die jongen. Als hij goed genoeg was als vaste invaller zou hij dat heus wel worden. Als hij dit jaar genoeg zou laten zien kon hij dat volgend jaar prima worden, want dan is Narsingh weg en Berghuis of Sinisterra wellicht ook. Meer dan genoeg perspectief. En dan onder 21 team is ook best een aardig team, zo lijkt het, en dat wordt ook serieus genomen door de leiding.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat door voor de wasmachine
Maar goed, wel heel weinig kans op minuten dus. Al is een jaar bij O21 als je 18 bent met een profcontract op zak toch ook weer niet zo'n ramp meteen?
Ja leuk dat het serieus wordt genomen maar uiteindelijk speel je gewoon je wedstrijden tegen andere kneuzenteams, en daar gaat het toch om. Helemaal voor de wat grotere talenten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, gewoon een jankbal die jongen. Als hij goed genoeg was als vaste invaller zou hij dat heus wel worden. Als hij dit jaar genoeg zou laten zien kon hij dat volgend jaar prima worden, want dan is Narsingh weg en Berghuis of Sinisterra wellicht ook. Meer dan genoeg perspectief. En dan onder 21 team is ook best een aardig team, zo lijkt het, en dat wordt ook serieus genomen door de leiding.
De talenten die daar geen zin in hebben moet je verhuren of genoeg uitzicht bieden op speeltijd in het eerste. Maar dat laatste heeft Dick geen trek in want die denkt alleen in de korte termijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk dat het serieus wordt genomen maar uiteindelijk speel je gewoon je wedstrijden tegen andere kneuzenteams, en daar gaat het toch om. Helemaal voor de wat grotere talenten.
Gaat nog een klusje worden om die lui binnenboord te houden hoor, Summerville is niet de laatste die daar geen trek in heeft. Durf ik wel een paar kratten op in te zetten.
Feyenoord kon Summerville ook gewoon weer verhuren en zijn contract verlengen. Al vermoed ik dan weer dat Summerville daar zelf niet zoveel trek in had.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk dat het serieus wordt genomen maar uiteindelijk speel je gewoon je wedstrijden tegen andere kneuzenteams, en daar gaat het toch om. Helemaal voor de wat grotere talenten.
Gaat nog een klusje worden om die lui binnenboord te houden hoor, Summerville is niet de laatste die daar geen trek in heeft. Durf ik wel een paar kratten op in te zetten.
Is wel lastig te zeggen zo snel. Laat toch af en toe leuke dingen zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik kan hier niet echt wakker om liggen. Met alle respect maar is gewoon niet de kwaliteit die we zoeken toch.
Ja dat is dus de hamvraag. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat had geweigerd eigenlijk. Of hij en zijn zaakwaarnemer moeten ongeveer net zo dom zijn als dat hij praat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord kon Summerville ook gewoon weer verhuren en zijn contract verlengen. Al vermoed ik dan weer dat Summerville daar zelf niet zoveel trek in had.
Wat is er mis met die jongen 2 routes voorleggen en te laten kiezen? Ik snap echt niet waarom verhuren van Summerville een probleem zou zijn. Zat opties op de vleugels, ook zonder hem.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is dus de hamvraag. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat had geweigerd eigenlijk. Of hij en zijn zaakwaarnemer moeten ongeveer net zo dom zijn als dat hij praat.
Mijn gok is dat Feyenoord hem de onder 21 route heeft aangeboden ('en als je het daar goed doet pak je misschien wel wat minuutjes'). Dan snap ik ergens wel dat je daar geen trek in hebt. Helemaal als op dezelfde dag zich eredivisieclubs melden voor je.
Ik wel. Anders was hij de backup voor zowel Linssen als Berghuis geweest en was er dus helemaal geen sprake geweest van O21.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt helemaal niets van.
in zekere zin wel omdat je O21 in een k competitie speeltquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Al met al kan je gewoon concluderen dat ook dit weer/nog steeds de schuld van Van Geel is.
Klopt idd. Het was een lichtelijk cynische post met serieuze ondertoon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
in zekere zin wel omdat je O21 in een k competitie speelt
Nee daarom wel belangrijk om te weten wat Feyenoord hem heeft voorgelegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is er mis met die jongen 2 routes voorleggen en te laten kiezen? Ik snap echt niet waarom verhuren van Summerville een probleem zou zijn. Zat opties op de vleugels, ook zonder hem.
Zeker. Ik denk dat ze in huize Knoester het eea met hoongelach ontvangen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:52 schreef H.FR het volgende:
Dit is trouwens toch ook de speler die een teamgenoot in elkaar wilde laten meppen door z'n neef?
Blij toe als ik niet hoef te juichen voor zulk tuig dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk dat ze in huize Knoester het eea met hoongelach ontvangen.
Hij is daar gewoon voor bestraft hoor. Als je 17 bent doe je wel eens wat domme dingen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoord had toen Summerville al moeten dumpen. Maar ja, bang dat je wat miljoentjes misloopt
Dat klinkt alsof het normaal is in Rotterdam om je broer te vragen om iemand in elkaar te slaan. Gewoon dom ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is daar gewoon voor bestraft hoor. Als je 17 bent doe je wel eens wat domme dingen.
Hoor je wel vaker inderdaad, dat iemand familie optrommelt op een ploeggenoot en collega in elkaar te meppen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is daar gewoon voor bestraft hoor. Als je 17 bent doe je wel eens wat domme dingen.
Godverdomme dat specifieke stukje heb ik echt helemaal gemistquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja Hans, daar gaat het dus al even over
De hele vorige pagina bedoel jequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Godverdomme dat specifieke stukje heb ik echt helemaal gemist![]()
Was je er bij of zo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het normaal is in Rotterdam om je broer te vragen om iemand in elkaar te slaan. Gewoon dom ja.
Is dat zo'n talent dan? Is mij eerlijk gezegd niet opgevallen bij Heracles Heracles.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
Als ze toen anders hadden besloten had je nu wel een leuke verdediger achter de hand gehad
In De Kuip bij die 1-1 speelde hij in elk geval wel aardig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat zo'n talent dan? Is mij eerlijk gezegd niet opgevallen bij Heracles Heracles.
Nouja toch basis bij een eredivisieclub. Leuk voor op de bank dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat zo'n talent dan? Is mij eerlijk gezegd niet opgevallen bij Heracles Heracles.
Er zijn genoeg basisspelers in de eredivisie die ik niet graag op de bank zou willen hebben. Maar hij is nog jong dus zal er eens op letten dit jaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja toch basis bij een eredivisieclub. Leuk voor op de bank dus
Er zitten er zelfs een paar bij Feyenoord op de bank die ik niet wil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg basisspelers in de eredivisie die ik niet graag op de bank zou willen hebben. Maar hij is nog jong dus zal er eens op letten dit jaar.
Wel sneu voor die gozer. Is hij na dit jaar einde contract?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zitten er zelfs een paar bij Feyenoord op de bank die ik niet wil.
Gelukkig is van Beek inmiddels geblesseerd.
Jep.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel sneu voor die gozer. Is hij na dit jaar einde contract?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel sneu voor die gozer. Is hij na dit jaar einde contract?
Precies. Vorig jaar speelde hij gewoon eredivisie. Dat hij niet -21 wil spele snap ik wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien wilde Summerville dat zelf wel niet hé, lijkt me sterk dat er helemaal niet over nagedacht is verder vanuit de club.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:00 schreef Haringkop het volgende:
Toch ga je dat probleem ook niet oplossen met een Jong Feyenoord in de eerste divisie.
Je had voor Summerville op zoek moeten gaan naar een andere eredivisieploeg voor nog een jaar verhuur.
Ik ben dan wel benieuwd wat er in een eerder stadium met hem is besproken, omdat er toen wel sprake was van verlenging. Ik kan mij niet voorstellen dat ze hem serieus een kans op speelminuten in Feyenoord 1 hebben voorgehouden.
Mwuah, was daar niet eens onbetwist basisspeler he.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien wilde Summerville dat zelf wel niet hé, lijkt me sterk dat er helemaal niet over nagedacht is verder vanuit de club.
Hij zal zichzelf goed genoeg vinden voor speeltijd bij het eerste, en dat lijkt me ook wel terecht gezien zijn ontwikkelingen bij Ado.
quote:''We hadden hem tot zondag een deadline gegeven''
Crysencio Summerville lijkt bezig aan zijn laatste weken bij Feyenoord. De 18-jarige aanvaller is inderdaad uit de selectie gezet door de Rotterdammers.
Summerville en Feyenoord zijn niet tot een akkoord gekomen over een nieuw contract. ''We hadden hem tot zondag een deadline gegeven'', zegt technisch directeur Frank Arnesen in een korte reactie tegenover het Algemeen Dagblad. ''Hij traint vanaf nu mee met het elftal onder 21 jaar.''
Feyenoord is vanaf het begin duidelijk geweest tegenover Summerville, die zakelijk wordt begeleid door Wasserman Management. De talentvolle aanvaller gaat zijn laatste contractjaar in dus was het of bijtekenen of een transfer maken.
Op een gegeven moment wel toch? Iets van 20 potjes gespeeld vorig seizoen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwuah, was daar niet eens onbetwist basisspeler he.
Hij kwam leuk mee bij ADO, maar als je een goede speler zoekt voor een transfer, zou hij dan echt zijn opgevallen en voor de basis gehaald worden? Denk het niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:22 schreef Elan het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)oord-als-basisspeler
Of dat verder realistisch is kun je iets van vinden maar de verwachtingen van de club enerzijds, en de speler anderzijds konden eigenlijk niet verder uiteen liggen.
Voor de basis niet. Maar eigen jeugd vs aankoop.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kwam leuk mee bij ADO, maar als je een goede speler zoekt voor een transfer, zou hij dan echt zijn opgevallen en voor de basis gehaald worden? Denk het niet.
Sowieso in plaats van Narsingh had makkelijk gekund, wat moet je überhaupt nog met die gozer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Voor de basis niet. Maar eigen jeugd vs aankoop.
Dan zou ik hem er wel bij willen houden. Maar tbh, had dat contract vorig jaar geregeld moeten zijn. Niet wanneer hij t laatste jaar ingaat.
Iets met 6 nullen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso in plaats van Narsingh had makkelijk gekund, wat moet je überhaupt nog met die gozer.
@troost ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso in plaats van Narsingh had makkelijk gekund, wat moet je überhaupt nog met die gozer.
Narsingh verdient niet 1miljoen+quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets met 6 nullen.
Die zit hier hartstikke goed.
Klopt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is dat rechts Hall?
Die heb ik lang niet meer gezien.
Mag toch hopen van niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets met 6 nullen.
Die zit hier hartstikke goed.
Hopelijk een naam waar niemand nog aan gedacht heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
https://instagram.com/sto(...)?igshid=6ebsh7l4lnyt
Is dat niet al een tijdje rond?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal die Silva wel zijn voor 021.
Contractverlenging Azarkan?quote:
Azarkan heeft zijn contract (ruim) een week geleden al verlengd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Contractverlenging Azarkan?
Of 1 van die andere leenspelers voor O21. Johnson, Maebe of Jakobsson.
Dat zou wat zijn zeg. Gudde die ons nog een kunstje flikt.quote:
Voordeel zou in dat geval weer wel zijn dat Dirk waarschijnlijk niet al volgend jaar trainer wordt van Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zitten wij dadelijk met Fräser opgescheept
Lood om oud ijzerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voordeel zou in dat geval weer wel zijn dat Dirk waarschijnlijk niet al volgend jaar trainer wordt van Feyenoord.
Maar ik denk dat het over een verdedigende transfer gaat.
Oh dacht dat dat net als Summerville slechts aangekondigd wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Azarkan heeft zijn contract (ruim) een week geleden al verlengd.
Ik zou het niet weten, maar verwacht niet iets groots, want dan zou er wel eea zijn uitgelekt.
FeyenoordTM is te veel in zichzelf gaan geloven, terwijl het niks meer is dan een kansloze lekker natuurlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:47 schreef fetX het volgende:
Als dit dat zandlopertje was dan mag FeyenoordTM daar wel mee stoppen. Dit was 10 dagen geleden al bekend.
Ik zei het tochquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:47 schreef fetX het volgende:
Als dit dat zandlopertje was dan mag FeyenoordTM daar wel mee stoppen. Dit was 10 dagen geleden al bekend.
Zandlopertje staat nog steeds op Instagram.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:47 schreef fetX het volgende:
Voor een account dat altijd koketteert met het feit dat ze vaak als eerste zijn, zou ik dit wel een afknapper vinden.quote:
Lachen hoor een verkiezing verneuken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:28 schreef Obiekulu het volgende:
Heeft iedereen op VI.nl al gestemd op Kiprich als ultieme cultheld?
Op dit moment een kleine achterstand op Martin Drent, dat ken natuurlijk niet.
Dit keer niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lachen hoor een verkiezing verneuken.
Wat is dit dan weerquote:NOTE: Wasserman zaakwaarnemer Seraino Dalgliesh neemt, net als in situatie Summerville, wederom de speler en club in het ootje.
Werkelijkheid: Hall nog niét dichtbij verlenging; al zijn er wel gesprekken.
Dalgliesh heeft zelf ‘done deal’ rondgebazuind en vroeg dit te posten.
Ja bijzonder weer.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://twitter.com/FeyenoordTM/status/1296361828918931457
Tweet wil niet embedden, maar:
[..]
Wat is dit dan weer
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://twitter.com/FeyenoordTM/status/1296361828918931457
Tweet wil niet embedden, maar:
[..]
Wat is dit dan weer
quote:Deze Tweets zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de Tweets van @FeyenoordTM zien. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
Jaap Middelmaat genot.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:14 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Over Stam gesproken, MoGodjo naar Sjinsenettie.
Vind het een typische Dick/Martinmovequote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanwaar de verbazing? Ik had hier 2 maanden terug al op gerekend.
Niet om het een of ander, maar ik had dit begin deze zomer geopperd. Fijn als het werkelijkheid wordtquote:
Tja, dit is een uitzonderlijk goede optie qua spelers die in augustus nog transfervrij zijn. Het alternatief is huren van een Europese topclub denk ik, maar dan moet je wachten tot eind septemberquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het een typische Dick/Martinmove
Valt er geld in de Braziliaanse competitie te halen vergeleken met Azië/Amerika?quote:
Ik weet niet of het een uitzonderlijk goede optie is. Weer zo’n speler die een jaar of langer geen volledige wedstrijd in zijn poten heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tja, dit is een uitzonderlijk goede optie qua spelers die in augustus nog transfervrij zijn. Het alternatief is huren van een Europese topclub denk ik, maar dan moet je wachten tot eind september
Wat heeft hij nou weer gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kazim is ook weer clubloos na zijn avontuur bij Pachuca. Terughalen maar 😅
Je zit dan wel weer Burger in de weg.quote:
Ja, maar een middenvelder hebben we wel nog echt nodig. Ik vind het helemaal niet erg als Burger dit jaar 12-15 potjes pakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je zit dan wel weer Burger in de weg.
Wil je Burger standaard in de basis hebben staan komend seizoen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je zit dan wel weer Burger in de weg.
Toch drie keer gescoord voor Pachuca.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kazim is ook weer clubloos na zijn avontuur bij Pachuca. Terughalen maar 😅
Deze komt uit Dick zijn koker inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het een typische Dick/Martinmove
Ik denk dat je beter kan vragen wat hij niet heeft gedaan en dat is scoren denk ikquote:
Wat lul je nou?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:44 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik heb dus sinds kort FOX Sports. Waarom is er geen Feyenoord TV maar wel Ajax, PSV, AZ en zelfs Heracles TV?
Tuurlijk niet, maar je hebt Kokcu, Fer en Toornstra voor de basis en daar achter nog V Diemen en Burger. Ok, misschien moet je nog wel een speler. Maar ik zou het ook wel echt zonde vinden als Burger maar weinig speeltijd krijgt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wil je Burger standaard in de basis hebben staan komend seizoen?
Mybad. Welke dag was dit?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat lul je nou?
[ afbeelding ]
Vandaag.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Mybad. Welke dag was dit?
Dit is wel echt heel erg balen zeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Lullig voor Azarkan vooral.
Ja, erg zonde. Voor Smeulers en Wehrmann ook wel, voor hen was het al een beetje hun laatste kans om nog aan te haken bij Feyenoord 1.quote:
Had ik toch moeten lezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
El Bouchadinges
Staat letterlijk in het stuk
Achraf El Bouchataoui,quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
El Bouchadinges
Staat letterlijk in het stuk
Oh, nou bedankt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Achraf El Bouchataoui,
(staat letterlijk in het stuk)
Raar dat Stam deze geweldenaar niet oppikt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zoals verwacht, die raak je aan de straatstenen niet kwijt met zo'n salaris.
Ze blijven daar maar standbeelden van Feyenoorders neerzettenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:24 schreef De_Kraam het volgende:
Weer een Feyenoorder met een standbeeld.
[ afbeelding ]
Ik zie het niet (meer) staan in het stuk. Tweet is ook verwijderd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had ik toch moeten lezen.
Wel raar. Waarom nu wel bekend, of heeft ie t zelf naar buiten gegooid? Privacywetgeving wordt er niet zo blij van.
Zal dus wel niet zo zijn. Maken ze echt niet bekend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik zie het niet (meer) staan in het stuk. Tweet is ook verwijderd.
Of het was wel zo en krabby is teruggefloten. Lijkt me aannemelijkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zal dus wel niet zo zijn. Maken ze echt niet bekend.
Alsof Krabby nieuws heeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Of het was wel zo en krabby is teruggefloten. Lijkt me aannemelijker
Goed punt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof Krabby nieuws heeft.
Jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof Krabby nieuws heeft.
Sowieso idioot, iemand met zo’n salaris onder contract hebben om hem vervolgens aan een club op het derde niveau te verhuren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zoals verwacht, die raak je aan de straatstenen niet kwijt met zo'n salaris.
Scheelt in elk geval een bak salaris nu hij weer een seizoen verhuurd kan worden .quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso idioot, iemand met zo’n salaris onder contract hebben om hem vervolgens aan een club op het derde niveau te verhuren.
Is gewoon KKD niveau die jongen.
Jij denkt dat ze zn gehele salaris overnemen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt in elk geval een bak salaris nu hij weer een seizoen verhuurd kan worden .
Dat gaat je tegenvallen. Kelly verdient 650.000 euro bij ons, Oxford United zit qua salarissen vergelijkbaar met clubs van de bovenkant KKD, op hooguit 150.000 tot 200.000 euro per jaar dus. Ik weet niet of Feyenoord het volledige salaris blijft storten maar ze betalen Kelly in feite het drievoudige wat hij normaal op basis van zijn niveau zou verdienen. Zelfs als Oxford een deel meebetaalt, scheelt het ons dus nauwelijks wat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt in elk geval een bak salaris nu hij weer een seizoen verhuurd kan worden .
Eens het tering wanbeleid van Tia Troost en Jaaped.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat je tegenvallen. Kelly verdient 650.000 euro bij ons, Oxford United zit qua salarissen vergelijkbaar met clubs van de bovenkant KKD, op hooguit 150.000 tot 200.000 euro per jaar dus. Ik weet niet of Feyenoord het volledige salaris blijft storten maar ze betalen Kelly in feite het drievoudige wat hij normaal op basis van zijn niveau zou verdienen. Zelfs als Oxford een deel meebetaalt, scheelt het ons dus nauwelijks wat.
Precies. En tuurlijk blijft dat hele salaris doorbetaald worden. Kelly is wel heel klein maar niet achterlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat je tegenvallen. Kelly verdient 650.000 euro bij ons, Oxford United zit qua salarissen vergelijkbaar met clubs van de bovenkant KKD, op hooguit 150.000 tot 200.000 euro per jaar dus. Ik weet niet of Feyenoord het volledige salaris blijft storten maar ze betalen Kelly in feite het drievoudige wat hij normaal op basis van zijn niveau zou verdienen. Zelfs als Oxford een deel meebetaalt, scheelt het ons dus nauwelijks wat.
Bij Reading kreeg hij vast ook wel een aardig salaris.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 06:02 schreef De_Kraam het volgende:
KellyGod is straks financieel onafhankelijk door één wedstrijd bij Feyenoord mee te doen.
Natuurlijk was Troost erger dan vGeel. Die vent is zo incompetent. Heeft enkel spelers binnengehaald op basis van tips van anderen (zoals Kuyt, Jansen en Timmer) en heeft zich verder debiel opgesteld in onderhandelingen, door exorbitante salarissen te geven aan Kelly, Narsingh, Fer, Jørgensen en Toornstra (onder anderen...) en dan was er nog dat gedoe met Tapia.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:49 schreef fetX het volgende:
6 ton voor Kelly. Die Troost was zo niet nog erger dan van Geel
Lerra rechtsback volgens Leo Driessen. die andere commentator van Fox.quote:
Corona is een harde leermeester.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:25 schreef H.FR het volgende:
Narsingh is opvallend traag trouwens. Stond die niet ooit bekend om z'n snelheid?
Oh geen idee, ik volg Twitter alleen maar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lerra rechtsback volgens Leo Driessen. die andere commentator van Fox.
Dat is echt een wanstaltig groot ding.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
OP DE COOOOOLSINGEL
Das echt de lelijkste beker die ik ooit heb gezienquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
OP DE COOOOOLSINGEL
En dan ook nog zo'n foto maken ergens achteraf bij een tankstation, als je dan echt zo stoer bent doe het dan midden in een Duitse stad.quote:
Wel stoere boys dit hoor, tankstation langs de A15, koppies afgeplakt, LeGiOenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, dit kan echt niet..
Manmanmanquote:
Doet me denken aan de Maspalomas cup. Die van Duisburg is denk ik toch wel de lelijkste beker die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is echt een wanstaltig groot ding.
Ja, we hadden een parodie op een scheidsrechter.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die penalty die Dortmund kreegdat kan echt niet
WIJ KEKEN OOK. @De_Kraamquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die penalty die Dortmund kreegdat kan echt niet
Waarom zijn die gasten geblurred? Als je met zo'n groot spandoek gaat staan dan mag ik toch hopen dat je het eens bent met de inhoud ervan?quote:
Die foto is best oud. Misschien je het nu wel snapt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom zijn die gasten geblurred? Als je met zo'n groot spandoek gaat staan dan mag ik toch hopen dat je het eens bent met de inhoud ervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Weet niet echt wat we hier mee moeten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
Zou toch voor een verdediger gaan.
Wanneer heb je die zien spelen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Miranda vind ik wel goed hoor.
Dickie heeft geld zat.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Miranda vind ik wel goed hoor. Lijkt me sterk dat die wil komen?
Maar ik dacht dat er geen geld was?
Voor beide transfers zul je in totaal zeker 3 miljoen kwijt zijn lijkt mij, als het niet meer is.
Haha, ik heb toevallig wel een paar keer naar Wolverhampton Wonderers zitten kijken, meer omdat ik dat shirt van hen wel tof vind.quote:
Ben je wat betreft dat laatste niet in de war met die andere Miranda?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, ik heb toevallig wel een paar keer naar Wolverhampton Wonderers zitten kijken, meer omdat ik dat shirt van hen wel tof vind.
Maar goed, ik kan Miranda vooral herinneren uit FIFA eerlijk gezegd.
AD heeft het dus ook over die Teixeira.quote:João Carlos Teixeira op weg naar Feyenoord
Feyenoord ziet João Carlos Teixeira als optie om als extra middenvelder naar de Kuip te komen.
De 27-jarige Portugees van Vitoria Guimaraes is betaalbaar en zou volgens Portugese media alleen nog ja moeten zeggen om deze week al aan te kunnen sluiten bij het eerste elftal in Duitsland. Dick Advocaat zou in dat geval z’n gewenste zesde middenvelder hebben na Fer, Kökcü, Diemers, Toornstra en Burger. João Carlos Teixeira speelde eerder onder meer voor Liverpool en FC Porto.
Speelt in China.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:21 schreef Jimbo het volgende:
Is die Braziliaan, miranda van inter niet gestopt inmiddels? Gast was like 35 ofzo
Nog niet eens 100 competitiewedstrijden in zijn carrière gespeeld.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.ad.nl/transfe(...)-feyenoord~a2dce2e1/
[..]
AD heeft het dus ook over die Teixeira.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |