Voor de basis niet. Maar eigen jeugd vs aankoop.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kwam leuk mee bij ADO, maar als je een goede speler zoekt voor een transfer, zou hij dan echt zijn opgevallen en voor de basis gehaald worden? Denk het niet.
Sowieso in plaats van Narsingh had makkelijk gekund, wat moet je überhaupt nog met die gozer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Voor de basis niet. Maar eigen jeugd vs aankoop.
Dan zou ik hem er wel bij willen houden. Maar tbh, had dat contract vorig jaar geregeld moeten zijn. Niet wanneer hij t laatste jaar ingaat.
Iets met 6 nullen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso in plaats van Narsingh had makkelijk gekund, wat moet je überhaupt nog met die gozer.
@troost ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso in plaats van Narsingh had makkelijk gekund, wat moet je überhaupt nog met die gozer.
Narsingh verdient niet 1miljoen+quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets met 6 nullen.
Die zit hier hartstikke goed.
Klopt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is dat rechts Hall?
Die heb ik lang niet meer gezien.
Mag toch hopen van niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets met 6 nullen.
Die zit hier hartstikke goed.
Hopelijk een naam waar niemand nog aan gedacht heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
https://instagram.com/sto(...)?igshid=6ebsh7l4lnyt
Is dat niet al een tijdje rond?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal die Silva wel zijn voor 021.
Contractverlenging Azarkan?quote:
Azarkan heeft zijn contract (ruim) een week geleden al verlengd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Contractverlenging Azarkan?
Of 1 van die andere leenspelers voor O21. Johnson, Maebe of Jakobsson.
Dat zou wat zijn zeg. Gudde die ons nog een kunstje flikt.quote:
Voordeel zou in dat geval weer wel zijn dat Dirk waarschijnlijk niet al volgend jaar trainer wordt van Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zitten wij dadelijk met Fräser opgescheept
Lood om oud ijzerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voordeel zou in dat geval weer wel zijn dat Dirk waarschijnlijk niet al volgend jaar trainer wordt van Feyenoord.
Maar ik denk dat het over een verdedigende transfer gaat.
Oh dacht dat dat net als Summerville slechts aangekondigd wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Azarkan heeft zijn contract (ruim) een week geleden al verlengd.
Ik zou het niet weten, maar verwacht niet iets groots, want dan zou er wel eea zijn uitgelekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |