Vind het een typische Dick/Martinmovequote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanwaar de verbazing? Ik had hier 2 maanden terug al op gerekend.
Niet om het een of ander, maar ik had dit begin deze zomer geopperd. Fijn als het werkelijkheid wordtquote:
Tja, dit is een uitzonderlijk goede optie qua spelers die in augustus nog transfervrij zijn. Het alternatief is huren van een Europese topclub denk ik, maar dan moet je wachten tot eind septemberquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het een typische Dick/Martinmove
Valt er geld in de Braziliaanse competitie te halen vergeleken met Azië/Amerika?quote:
Ik weet niet of het een uitzonderlijk goede optie is. Weer zo’n speler die een jaar of langer geen volledige wedstrijd in zijn poten heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tja, dit is een uitzonderlijk goede optie qua spelers die in augustus nog transfervrij zijn. Het alternatief is huren van een Europese topclub denk ik, maar dan moet je wachten tot eind september
Wat heeft hij nou weer gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kazim is ook weer clubloos na zijn avontuur bij Pachuca. Terughalen maar 😅
Je zit dan wel weer Burger in de weg.quote:
Ja, maar een middenvelder hebben we wel nog echt nodig. Ik vind het helemaal niet erg als Burger dit jaar 12-15 potjes pakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je zit dan wel weer Burger in de weg.
Wil je Burger standaard in de basis hebben staan komend seizoen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je zit dan wel weer Burger in de weg.
Toch drie keer gescoord voor Pachuca.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kazim is ook weer clubloos na zijn avontuur bij Pachuca. Terughalen maar 😅
Deze komt uit Dick zijn koker inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het een typische Dick/Martinmove
Ik denk dat je beter kan vragen wat hij niet heeft gedaan en dat is scoren denk ikquote:
Wat lul je nou?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:44 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik heb dus sinds kort FOX Sports. Waarom is er geen Feyenoord TV maar wel Ajax, PSV, AZ en zelfs Heracles TV?
Tuurlijk niet, maar je hebt Kokcu, Fer en Toornstra voor de basis en daar achter nog V Diemen en Burger. Ok, misschien moet je nog wel een speler. Maar ik zou het ook wel echt zonde vinden als Burger maar weinig speeltijd krijgt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wil je Burger standaard in de basis hebben staan komend seizoen?
Mybad. Welke dag was dit?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat lul je nou?
[ afbeelding ]
Vandaag.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Mybad. Welke dag was dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |