Mogelijk meerdere miljoenen toch eerder deze zomer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Een flink bedrag lijkt me sowieso wel uitgesloten.
Hem terugzetten naar de O21 is een totaal overbodige actie die hem alleen maar tegen je in het harnas jaagt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:10 schreef Caland het volgende:
Wie zegt dat 'ie de sfeer verziekt?
Hij wil niet verlengen, dan moet je hem dus deze zomer lozen en heeft het geen enkele zin om hem bij de voorbereiding van het eerste elftal te betrekken. Geen hogere wiskunde ofzo.
Lekker boeiend, hij gaat toch weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hem terugzetten naar de O21 is een totaal overbodige actie die hem alleen maar tegen je in het harnas jaagt.
Eind dit seizoen pas tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend, hij gaat toch weg.
Hij is voor dit seizoen zesde keuze, wel begrijpelijk dat je daarvoor bedankt als je je wilt ontwikkelen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat de club vooral iets meer goodwill had verwacht na dat hele Knoester-incident
Ook niet heel tactisch gedaan door Feyenoord want hij had makkelijk 3e/4e keuze kunnen zijn. Waarom communiceer je zoiets voordat iemand zn contract heeft verlengd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is voor dit seizoen zesde keuze, wel begrijpelijk dat je daarvoor bedankt als je je wilt ontwikkelen.
In feite dus vrijwel geen uitzicht op speeltijd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is dat voor gelul over 6e keuze?
Je hebt twee flanken, links en rechts.
Links; Sinigod, Linssen.
Rechts; Berghuis, Narsingh
Volgens mij is Summerville op beide flanken 3e keuze, voor Azarkan en Conteh. Of vergeet ik nu buitenspelers?
Het bericht was dat ie achter Berghuis, Sinisterra, Linssen, Narsingh en Conteh 6e keuze was. Dus over beide vleugels samen genomen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is dat voor gelul over 6e keuze?
Je hebt twee flanken, links en rechts.
Links; Sinigod, Linssen.
Rechts; Berghuis, Narsingh
Volgens mij is Summerville op beide flanken 3e keuze, voor Azarkan en Conteh. Of vergeet ik nu buitenspelers?
Eerste seizoenshelft wel door blessure Sini.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
In feite dus vrijwel geen uitzicht op speeltijd.
Ik begrijp er niets van waarom je die vleugels samen voegt tot 1 en dan vervolgens zegt dat iemand 6e keuze isquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het bericht was dat ie achter Berghuis, Sinisterra, Linssen, Narsingh en Conteh 6e keuze was. Dus over beide vleugels samen genomen.
Ben benieuwd wat er was gebeurd als ze hadden gezegd dat ie 2e keuze achter Berghuis is. Want Narsingh kan toch niet meer.
Zal wel besproken zijn tijdens de contractbespreking.. Had hem lekker bij het eerste gehouden. Prima talentje, Narsingh dumpen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook niet heel tactisch gedaan door Feyenoord want hij had makkelijk 3e/4e keuze kunnen zijn. Waarom communiceer je zoiets voordat iemand zn contract heeft verlengd?
Zie Dickie daar zelfs nog eerder Haps neerzetten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft wel door blessure Sini.
Mja, dat zou nog wel kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie Dickie daar zelfs nog eerder Haps neerzetten.
Ik wel. We hebben al genoeg jeugdspelers laten vertrekken voor ze zijn doorgebroken. Moet eens een eind aan komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, dat zou nog wel kunnen natuurlijk.
Ach ja, ik kan er niet echt mee zitten verder.
Ik zie Cabral 1.3 niet genoeg worden voor ons, dus dat helpt niet mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wel. We hebben al genoeg jeugdspelers laten vertrekken voor ze zijn doorgebroken. Moet eens een eind aan komen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-en-tekent-niet-bijquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van waarom je die vleugels samen voegt tot 1 en dan vervolgens zegt dat iemand 6e keuze is. En wie beweerde dat eigenlijk? Klinkt als Krabby.
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zie Cabral 1.3 niet genoeg worden voor ons, dus dat helpt niet mee.
Waarom meteen die vergelijking. Cabral had echt veel minder variatie in zijn spel. Die trok eigenlijk constant naar binnen op zoek zijn linkerbeen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zie Cabral 1.3 niet genoeg worden voor ons, dus dat helpt niet mee.
Snap wel dat je geen zin hebt om tegen de reserves van jupilerteams te voetballen als je een seizoen daarvoor jezelf prima hebt laten zien in de eredivisie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-en-tekent-niet-bij
Je gaat door voor de wasmachine
Maar goed, wel heel weinig kans op minuten dus. Al is een jaar bij O21 als je 18 bent met een profcontract op zak toch ook weer niet zo'n ramp meteen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |