Verrassendquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Azarkan overigens fysiek wel HEEL erg zwak vandaag.
Hopelijk niet, maar volgens Advocaat sluit hij volgende week weer aan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben Narsingh nog.
Komt goed.
Ik twijfel. Denk dat ie best wat minuten gaat maken bij ons.quote:Crysencio Summerville werd afgelopen seizoen verhuurd aan ADO Den Haag. De talentvolle buitenspeler maakt een prima ontwikkeling door en Feyenoord geeft hem dan ook een serieuze kans om zich te laten zien in de voorbereiding.
Fortuna Sittard volgt de ontwikkelingen bij Feyenoord nauwlettend en aast op de 18-jarige Summerville. De Limburgers willen de selectie versterken in de punt van de aanval en op de rechtsbuiten positie. Trainer Kevin Hofland is erg gecharmeerd van Summerville en hoopt hem op huurbasis over te kunnen nemen.
Technisch manager Sjors Ultee wil in gesprek met ZO-NWS het nieuws niet bevestigen. "Wat ik wel hierover kan zeggen is dat we op dit moment de prioriteit hebben liggen bij het aantrekken van een centrale spits. Dat is namelijk een positie die financieel gezien duurder zal zijn ook. Als dat geregeld is, dan zullen we de positie van rechtsbuiten verder gaan invullen.''
Mwah, misschien de eerste seizoenshelft nog wel zolang Sinisterra geblesseerd is, maar daar na verwacht ik het niet. Wellicht het beste om hem in de winterstop te verhuren.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik twijfel. Denk dat ie best wat minuten gaat maken bij ons.
Volgens het Besiktas-fanaccount Besiktas Istihbaratquote:
Las het eerder in dit topic ook al als suggestie. Zou zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens het Besiktas-fanaccount Besiktas Istihbarat
Oh. Oke.
Ik vind de voorspellingen van Jomanda op het gebied van geneeswijzen van kanker doorgaans accurater dan die van wat kebabsnijdersquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Las het eerder in dit topic ook al als suggestie. Zou zomaar kunnen natuurlijk.
Goed puntquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de voorspellingen van Jomanda op het gebied van geneeswijzen van kanker doorgaans accurater dan die van wat kebabsnijders
Dus ja, zou zomaar kunnen. Zou ook zomaar kunnen van niet.
Crysencio Summerville is mogelijk bezig aan zijn laatste weken als speler van Feyenoord. De achttienjarige aanvaller, die afgelopen seizoen op huurbasis indruk maakte bij ADO Den Haag en in de concrete belangstelling staat van meerdere buitenlandse clubs, heeft de aanbieding van de Rotterdamse club naast zich neergelegd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik twijfel. Denk dat ie best wat minuten gaat maken bij ons.
Lekker laten gaan voor een paar miljoen dan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Crysencio Summerville is mogelijk bezig aan zijn laatste weken als speler van Feyenoord. De achttienjarige aanvaller, die afgelopen seizoen op huurbasis indruk maakte bij ADO Den Haag en in de concrete belangstelling staat van meerdere buitenlandse clubs, heeft de aanbieding van de Rotterdamse club naast zich neergelegd.
Feyenoord wees onlangs al een miljoenenbod van Wolverhampton Wanderers af en wilde de vleugelspeler langer binden. Dat voornemen is niet uitgekomen. Integendeel, want Summerville mist het perspectief op speelminuten in De Kuip.
De aanvaller, die nog een eenjarige verbintenis heeft, krijgt steeds meer signalen dat hij komend seizoen vooral in het nieuwe Onder 21-team moet gaan spelen. Dick Advocaat ziet in Summerville na Steven Berghuis, Bryan Linssen, Christian Conteh, Luciano Narsingh en Luis Sinisterra zijn zesde keuze voor de positie van vleugelaanvaller.
Behalve Wolverhampton Wanderers informeerden ook Anderlecht, Glasgow Rangers en Red Bull Salzburg naar de jeugdinternational.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-en-tekent-niet-bij
Als je duidelijk het niveau van ADO al aankan waarom zou je hem dan nog in onder 21 willen zien? Dat doe je dan alleen bij uitzicht op genoeg speeltijd bij het eerste.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een dom gelul van Summerville joh.
Ik zou hem er graag bij houden, maar het is toch logisch dat hij komend seizoen waarschijnlijk voornamelijk minuten zal maken in het onder 21 elftal?
Al zou hij wat mij betreft misschien wel eerste wissel zijn wat betreft de vleugelspitsen. In ieder geval voor Narsingh.
Ja je zou toch zeggen dat ie zeker in de eerste seizoenshelft genoeg kans op speeltijd heeft. En wie weet houdt ie zn plek dan wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een dom gelul van Summerville joh.
Ik zou hem er graag bij houden, maar het is toch logisch dat hij komend seizoen waarschijnlijk voornamelijk minuten zal maken in het onder 21 elftal?
Al zou hij wat mij betreft misschien wel eerste wissel zijn wat betreft de vleugelspitsen. In ieder geval voor Narsingh.
Ja. Maar waarom zou hij dan bijtekenen? Op goede hoop? Ik snap wel dat hij dat niet doet. En als de club hem dan wil verkopen, snap ik dat ook.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja je zou toch zeggen dat ie zeker in de eerste seizoenshelft genoeg kans op speeltijd heeft. En wie weet houdt ie zn plek dan wel.
Omdat je 18 bent en nog veel te leren hebt? Het is niet alsof ie bij bv Wolves gelijk in de basis zou staan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:31 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja. Maar waarom zou hij dan bijtekenen? Op goede hoop? Ik snap wel dat hij dat niet doet. En als de club hem dan wil verkopen, snap ik dat ook.
Is ook Dickie die het niet helemaal goed aanpakt, lijkt het.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:47 schreef Caland het volgende:
Oh, ik lees nu pas dat verhaal op VI.
Tsja, zo zijn er wel meer spelers die tussen wal en schip vallen nu. De puinhopen van Van Geel.
Maar daar kan hij ook leren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat je 18 bent en nog veel te leren hebt? Het is niet alsof ie bij bv Wolves gelijk in de basis zou staan.
Als ie zo ongeduldig is zie ik het niet goed aflopen met z'n carrière.
Leuk talent, maar als je 2/3 miljoen en een doorverkoop percentage kunt krijgen is dat prima toch?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Erasmus het volgende:
Zou echt zonde zijn om Summerville te laten gaan.
Heeft veel weg van Cabralquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:18 schreef Haringkop het volgende:
We moeten ook niet doen of we een wereldtalent verliezen...
Ik denk dat de club vooral iets meer goodwill had verwacht na dat hele Knoester-incidentquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:31 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja. Maar waarom zou hij dan bijtekenen? Op goede hoop? Ik snap wel dat hij dat niet doet. En als de club hem dan wil verkopen, snap ik dat ook.
Ja, zit wat in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat de club vooral iets meer goodwill had verwacht na dat hele Knoester-incident
Hmm goed punt idd wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat de club vooral iets meer goodwill had verwacht na dat hele Knoester-incident
Simpel, wil niet verlengen dus waarom zou je hem dan nog bij Feyenoord 1 laten trainen.quote:
Zit wat in jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel, wil niet verlengen dus waarom zou je hem dan nog bij Feyenoord 1 laten trainen.
Beetje kinderachtig om iemand op zo'n manier 'terug te pakken'.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel, wil niet verlengen dus waarom zou je hem dan nog bij Feyenoord 1 laten trainen.
Dat zal bij vrijwel iedere club gebeuren. Geen reden meer om in zo iemand te investeren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig om iemand op zo'n manier 'terug te pakken'.
Het klinkt een stuk tactischer dan het is. Vergroot alleen maar de kans dat ie de sfeer verziekt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist niet. Daarom zit bij O21.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het klinkt een stuk tactischer dan het is. Vergroot alleen maar de kans dat ie de sfeer verziekt.
Daar kan de sfeer niet verziekt worden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juist niet. Daarom zit bij O21.
Rini Coolen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan de sfeer niet verziekt worden?
Een flink bedrag lijkt me sowieso wel uitgesloten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef hhh38 het volgende:
Hoe liever hij weg wil hoe moeilijker het is om nog een flink bedrag voor hem te vangen.
Dan heb je er daar toch last van?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juist niet. Daarom zit bij O21.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |