Is ook Dickie die het niet helemaal goed aanpakt, lijkt het.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:47 schreef Caland het volgende:
Oh, ik lees nu pas dat verhaal op VI.
Tsja, zo zijn er wel meer spelers die tussen wal en schip vallen nu. De puinhopen van Van Geel.
Maar daar kan hij ook leren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat je 18 bent en nog veel te leren hebt? Het is niet alsof ie bij bv Wolves gelijk in de basis zou staan.
Als ie zo ongeduldig is zie ik het niet goed aflopen met z'n carrière.
Leuk talent, maar als je 2/3 miljoen en een doorverkoop percentage kunt krijgen is dat prima toch?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Erasmus het volgende:
Zou echt zonde zijn om Summerville te laten gaan.
Heeft veel weg van Cabralquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:18 schreef Haringkop het volgende:
We moeten ook niet doen of we een wereldtalent verliezen...
Ik denk dat de club vooral iets meer goodwill had verwacht na dat hele Knoester-incidentquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:31 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja. Maar waarom zou hij dan bijtekenen? Op goede hoop? Ik snap wel dat hij dat niet doet. En als de club hem dan wil verkopen, snap ik dat ook.
Ja, zit wat in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat de club vooral iets meer goodwill had verwacht na dat hele Knoester-incident
Hmm goed punt idd wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat de club vooral iets meer goodwill had verwacht na dat hele Knoester-incident
Simpel, wil niet verlengen dus waarom zou je hem dan nog bij Feyenoord 1 laten trainen.quote:
Zit wat in jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel, wil niet verlengen dus waarom zou je hem dan nog bij Feyenoord 1 laten trainen.
Beetje kinderachtig om iemand op zo'n manier 'terug te pakken'.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel, wil niet verlengen dus waarom zou je hem dan nog bij Feyenoord 1 laten trainen.
Dat zal bij vrijwel iedere club gebeuren. Geen reden meer om in zo iemand te investeren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig om iemand op zo'n manier 'terug te pakken'.
Het klinkt een stuk tactischer dan het is. Vergroot alleen maar de kans dat ie de sfeer verziekt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist niet. Daarom zit bij O21.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het klinkt een stuk tactischer dan het is. Vergroot alleen maar de kans dat ie de sfeer verziekt.
Daar kan de sfeer niet verziekt worden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juist niet. Daarom zit bij O21.
Rini Coolen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan de sfeer niet verziekt worden?
Een flink bedrag lijkt me sowieso wel uitgesloten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef hhh38 het volgende:
Hoe liever hij weg wil hoe moeilijker het is om nog een flink bedrag voor hem te vangen.
Dan heb je er daar toch last van?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juist niet. Daarom zit bij O21.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |