Ik geloof dat 3D scanner verhaal niet. Kan op afstand nooit zo nauwkeurig zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Beter zet RB een 3d scanner naast de baan en maken ze volgend jaar ook een Mercedes kopie.
Spannend? Ze zetten straks Bottas op nieuwe softs en dan blaast hij er met de merc power zo voorbij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:19 schreef Newone82 het volgende:
Wordt nog spannend tussen Max en Bottas
Die gaat voor P2quote:
Zal wel ergens op de baan liggen danquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:20 schreef ondeugend het volgende:
Max is ergens dit weekend de pace kwijt geraakt.
(lol)quote:
Mercedes is gewoon weer vorm van 2 weken geleden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:20 schreef ondeugend het volgende:
Max is ergens dit weekend de pace kwijt geraakt.
Racing point werkt al zo lang met Mercedes, die hebben een hoop informatie ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik geloof dat 3D scanner verhaal niet. Kan op afstand nooit zo nauwkeurig zijn.
Precies dit. Wees blij dat Max kan battelen met Bottas. Deze race zonder Max zou een schande voor de F1 zijn geweest. Alles op een ronde zowatquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mercedes is gewoon weer vorm van 2 weken geleden.
Is eenmalige overwinning geweest van Max dit jaar
Dit ja 😂quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iedereen die even dacht dat Mercedes per definitie slechter bandenmanagement zou hebben dan RBR
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:23 schreef franklop het volgende:
Vettel houdt het gat wel constant op Stroll en de mannen erachter. Zal hij proberen uit te rijden?
True. Dan was het een totale shit show.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:23 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Precies dit. Wees blij dat Max kan battelen met Bottas. Deze race zonder Max zou een schande voor de F1 zijn geweest. Alles op een ronde zowat
Ignoring blue flags.quote:
De beste strategist daar is tevens coureurquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:25 schreef franklop het volgende:
Ook gewoon niet eerder over nagedacht bij Ferrari om dat te doen
Ignoring travel restrictions.quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
Men zegt altijd dat Olav op Max geilt, maar volgens mij kwijlt hij harder op Lewis hoor.
Barcelona levert zelden memorabele GP's op... ik zou het circuit niet gemist hebben dit seizoen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit weer een ongelooflijk saaie race zeg.
Lewis laat hier toch wel even zien we de baas is hoor. Of je nou fan van hem bent of niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
Men zegt altijd dat Olav op Max geilt, maar volgens mij kwijlt hij harder op Lewis hoor.
Dat is zijn eerste liefde, sinds 2007quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
ja!quote:
Zoals ik al zei hadden ze deze week waarschijnlijk weer een leuk marketingeventje van Mercedes met uitstekende catering. Alle Hamilton ophemeltrucs zijn weer even opgefrist.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Zorro het volgende:
Voorzitter van de Hamilton fanclub Mol begint weer te kwijlen hoor
Beste auto ja, maar daar is hij zelf medeverantwoordelijk voor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:28 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Lewis laat hier toch wel even zien we de baas is hoor. Of je nou fan van hem bent of niet.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
Latifi gestemd.quote:
eens auto + coureur zijn beide goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Beste auto ja, maar daar is hij zelf medeverantwoordelijk voor.
Daarnaast rijdt hij eigenlijk al seizoenen lang foutloos
Liever pas als de IC bedden vol zijnquote:
Misschien spaart hij voor de laatste rondjesquote:
Stroll pakt daardoor p4?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:30 schreef franklop het volgende:
Gaat geen enkel effect hebben die straf voor Perez.
Dat gun hebben nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:32 schreef fietsie het volgende:
Het halve veld nog even langs Vettel zodat ie net buiten de punten....
Ik dacht dat hij die zou kunnen dichtrijden, maar helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:32 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Alleen heeft ie daar niks aan. Gat is groter dan 5 sec en wordt alleen maar groter
Sowquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Liever pas als de IC bedden vol zijn
Alleen als die mediums van Max het begeven maar je wil met softs toch eigenlijk zo snel mogelijk iemand voorbij steken wants anders verlies je je voordeel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef PzKpfw het volgende:
Bottas gaat er vast nog wel aan voorbij.
Feyenoord - Twente was nóg saaierquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef wdn het volgende:
Saaie race maar de snooker finale is nog saaier
Dat zagen we wel aankomenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef Newone82 het volgende:
Red Bull heeft werk aan de winkel. 15 seconden aan je broek krijgen.
Max krijgt 15 aan de broek. RB wel bijna een rondje eigenlijkquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef Newone82 het volgende:
Red Bull heeft werk aan de winkel. 15 seconden aan je broek krijgen.
Is amper een seconde ingelopen op VER sinds zijn pitstop..quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef PzKpfw het volgende:
Bottas gaat er vast nog wel aan voorbij.
Het voordeel van de zachte banden is inmiddels alweer wegquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is amper een seconde ingelopen op VER sinds zijn pitstop..
Misschien doen die party modes wel hetzelfde.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:35 schreef fietsie het volgende:
Maar je rijdt dus met een Ferrari meteen zo langzaam als je alleen maar een werkende brandstofflowsensor in je auto zet?
Kan er gewoon niets vanquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Latifi op 18 sec van Gio.
Wat is daar gebeurd?
Max zit in een RB schijnt. Werk aan de winkel dus.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Max krijgt 15 aan de broek. RB wel bijna een rondje eigenlijk
Dat zou ik best wel willen zien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
Zet Kimi volgend jaar in zo'n Red Bull.
Motogp is veel mooier om te kijkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:36 schreef Mothzor het volgende:
De crashes vandaag in de moto 2 en motogp
Sowieso.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Max zit in een RB schijnt. Werk aan de winkel dus.
Mercedes dominantie is ongekend.
Misschien 1. (lol)quote:
Wat?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
Zet Kimi volgend jaar in zo'n Red Bull.
Wordt lastig, jammer iddquote:
De Spaanse GP is sowieso vrij matig helaas.quote:
Je kunt er niet méér uithalen dan er in zit, wat Verstappen eruit haalt zit er schijnbaar inquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik bedoel dat RB wel meer mist dan die 15sec. Max maakt veel goed en haalt er meer uit dan er in zit.
Hij haalt het maximale eruit dus haalt er uit wat er maximaal in zitquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik bedoel dat RB wel meer mist dan die 15sec. Max maakt veel goed en haalt er meer uit dan er in zit.
Dit. Is geen hogere wiskunde idd. Albon is een pannenkoek en Ricciardo kon qua racepace mee met Max.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt er niet méér uithalen dan er in zit, wat Verstappen eruit haalt zit er schijnbaar in
Silverstone weekend 1 vergeten?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De Spaanse GP is sowieso vrij matig helaas.
inb4 maxfappersquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Is geen hogere wiskunde idd. Albon is een pannenkoek en Ricciardo kon qua racepace mee met Max.
Beetje vermaak en afleiding iddquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef R-woud93 het volgende:
Gelukkig hebben we FOK! Tijdens dit soort wedstrijden, jullie zijn goede users
Hij mag wel winnen wmb. Heeft netjes gereden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef beantherio het volgende:
Hopen op een lekke band voor Lewis![]()
Nee, niet netjes nee.
Zekers. Foutloze race. Prima strategie van Mercedes ook.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij mag wel winnen wmb. Heeft netjes gereden.
Dat heeft toch niks te maken met wat ik zegquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Silverstone weekend 1 vergeten?
Of de opening?
Max doet expres rustiger aan nu, in die paar rondes komt Bottas niet meer in de buurtquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef fietsie het volgende:
Max moet nu wel weer iets gaan pushen, dat gat met Bottas was steeds stabiel... wordt nu kleiner.
Wat een liefde hier vanmiddag!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef R-woud93 het volgende:
Gelukkig hebben we FOK! Tijdens dit soort wedstrijden, jullie zijn goede users
David Coulthard.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:41 schreef Kyran het volgende:
Ik zal bijna zeggen exit Albon binnenkort, maar geen idee wie ze daar dan moeten zetten.
Vettel zegt bedanktquote:
Kvyat die een penalty krijgt is altijd terechtquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:41 schreef StephanL het volgende:
Kvyat straf gehad? Stond onder investigation.
Verkeerde quote ging over welke race het saaiste wasquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met wat ik zeg
Ja, 5s.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:41 schreef StephanL het volgende:
5 secquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:41 schreef StephanL het volgende:
Scott Speed.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:41 schreef Kyran het volgende:
Ik zal bijna zeggen exit Albon binnenkort, maar geen idee wie ze daar dan moeten zetten.
Je hebt inmiddels letterlijk elke ronde een klaagpost geplaatst over Mercedes - Red Bull.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:41 schreef Newone82 het volgende:
1.19.8 wtf. 20 seconde is Mercedes sneller dan RB.
+5 secquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:41 schreef StephanL het volgende:
Ja. 5 secquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:41 schreef StephanL het volgende:
extra puntjequote:
En zo gaat het al jaren.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:43 schreef Kyran het volgende:
Lewis zet snelste ronde neer en Mol gaat uit zijn dak. Dominantie, beste ooit, dit dat.
Bottas verbetert snelste rondje en je hij meldt het even tussen neus en lippen door.
Moker slecht van Bottas. Een snelle ronde rijden kan hij wel maar racen niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alsof VER die P2 anders nog zou verliezen. (lol)
Die had hij al. En dan ga je niet naar mediumsquote:
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Moker slecht van Bottas. Een snelle ronde rijden kan hij wel maar racen niet.
Ook dit weten we nu wel..quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:45 schreef Newone82 het volgende:
Max vorig jaar 7 seconde achter Hamilton. Nu 23,5 seconde. Wtf😂😂
Red Bull. Shame on you
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn officiële voorspelling: ja.
quote:
(lol)quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wellicht voorbij eentje van hun. (Bottas bijvoorbeeld)
Wat heeft die jongen jou misdaan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:46 schreef potjecreme het volgende:
Albon kan Vettel niet eens inhalen.
En dan te bedenken dat het hogere management van Renault Sport daar in de box zit dit weekend.quote:
Haha precies. Max blijft bij of voor Mercedes in een auto die door Mercedes gelapt zou moeten worden. Dat zal Hamilton niet lukkenquote:
Genantquote:
Zeker als je meeneemt op welke plek ze starttequote:
ja weinig aan zoquote:
grazie ragazziquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Lekker spontane radio, helemaal geen marketing of zo.
2 wekenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
volgende week weer lekker het witte overal aan Valtteri. autotje en helm weer in het grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |