Dat zou ik best wel willen zien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
Zet Kimi volgend jaar in zo'n Red Bull.
Motogp is veel mooier om te kijkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:36 schreef Mothzor het volgende:
De crashes vandaag in de moto 2 en motogp
Sowieso.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Max zit in een RB schijnt. Werk aan de winkel dus.
Mercedes dominantie is ongekend.
Misschien 1. (lol)quote:
Wat?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
Zet Kimi volgend jaar in zo'n Red Bull.
Wordt lastig, jammer iddquote:
De Spaanse GP is sowieso vrij matig helaas.quote:
Je kunt er niet méér uithalen dan er in zit, wat Verstappen eruit haalt zit er schijnbaar inquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik bedoel dat RB wel meer mist dan die 15sec. Max maakt veel goed en haalt er meer uit dan er in zit.
Hij haalt het maximale eruit dus haalt er uit wat er maximaal in zitquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik bedoel dat RB wel meer mist dan die 15sec. Max maakt veel goed en haalt er meer uit dan er in zit.
Dit. Is geen hogere wiskunde idd. Albon is een pannenkoek en Ricciardo kon qua racepace mee met Max.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt er niet méér uithalen dan er in zit, wat Verstappen eruit haalt zit er schijnbaar in
Silverstone weekend 1 vergeten?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De Spaanse GP is sowieso vrij matig helaas.
inb4 maxfappersquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Is geen hogere wiskunde idd. Albon is een pannenkoek en Ricciardo kon qua racepace mee met Max.
Beetje vermaak en afleiding iddquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef R-woud93 het volgende:
Gelukkig hebben we FOK! Tijdens dit soort wedstrijden, jullie zijn goede users
Hij mag wel winnen wmb. Heeft netjes gereden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef beantherio het volgende:
Hopen op een lekke band voor Lewis![]()
Nee, niet netjes nee.
Zekers. Foutloze race. Prima strategie van Mercedes ook.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij mag wel winnen wmb. Heeft netjes gereden.
Dat heeft toch niks te maken met wat ik zegquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Silverstone weekend 1 vergeten?
Of de opening?
Max doet expres rustiger aan nu, in die paar rondes komt Bottas niet meer in de buurtquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef fietsie het volgende:
Max moet nu wel weer iets gaan pushen, dat gat met Bottas was steeds stabiel... wordt nu kleiner.
Wat een liefde hier vanmiddag!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef R-woud93 het volgende:
Gelukkig hebben we FOK! Tijdens dit soort wedstrijden, jullie zijn goede users
David Coulthard.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:41 schreef Kyran het volgende:
Ik zal bijna zeggen exit Albon binnenkort, maar geen idee wie ze daar dan moeten zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |