Zeker wetenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
Men zegt altijd dat Olav op Max geilt, maar volgens mij kwijlt hij harder op Lewis hoor.
Barcelona levert zelden memorabele GP's op... ik zou het circuit niet gemist hebben dit seizoen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit weer een ongelooflijk saaie race zeg.
Lewis laat hier toch wel even zien we de baas is hoor. Of je nou fan van hem bent of niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
Men zegt altijd dat Olav op Max geilt, maar volgens mij kwijlt hij harder op Lewis hoor.
Dat is zijn eerste liefde, sinds 2007quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
ja!quote:
Zoals ik al zei hadden ze deze week waarschijnlijk weer een leuk marketingeventje van Mercedes met uitstekende catering. Alle Hamilton ophemeltrucs zijn weer even opgefrist.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Zorro het volgende:
Voorzitter van de Hamilton fanclub Mol begint weer te kwijlen hoor
Beste auto ja, maar daar is hij zelf medeverantwoordelijk voor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:28 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Lewis laat hier toch wel even zien we de baas is hoor. Of je nou fan van hem bent of niet.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
Latifi gestemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |