Ik geloof dat 3D scanner verhaal niet. Kan op afstand nooit zo nauwkeurig zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Beter zet RB een 3d scanner naast de baan en maken ze volgend jaar ook een Mercedes kopie.
Spannend? Ze zetten straks Bottas op nieuwe softs en dan blaast hij er met de merc power zo voorbij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:19 schreef Newone82 het volgende:
Wordt nog spannend tussen Max en Bottas
Die gaat voor P2quote:
Zal wel ergens op de baan liggen danquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:20 schreef ondeugend het volgende:
Max is ergens dit weekend de pace kwijt geraakt.
(lol)quote:
Mercedes is gewoon weer vorm van 2 weken geleden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:20 schreef ondeugend het volgende:
Max is ergens dit weekend de pace kwijt geraakt.
Racing point werkt al zo lang met Mercedes, die hebben een hoop informatie ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik geloof dat 3D scanner verhaal niet. Kan op afstand nooit zo nauwkeurig zijn.
Precies dit. Wees blij dat Max kan battelen met Bottas. Deze race zonder Max zou een schande voor de F1 zijn geweest. Alles op een ronde zowatquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mercedes is gewoon weer vorm van 2 weken geleden.
Is eenmalige overwinning geweest van Max dit jaar
Dit ja 😂quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iedereen die even dacht dat Mercedes per definitie slechter bandenmanagement zou hebben dan RBR
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:23 schreef franklop het volgende:
Vettel houdt het gat wel constant op Stroll en de mannen erachter. Zal hij proberen uit te rijden?
True. Dan was het een totale shit show.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:23 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Precies dit. Wees blij dat Max kan battelen met Bottas. Deze race zonder Max zou een schande voor de F1 zijn geweest. Alles op een ronde zowat
Ignoring blue flags.quote:
De beste strategist daar is tevens coureurquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:25 schreef franklop het volgende:
Ook gewoon niet eerder over nagedacht bij Ferrari om dat te doen
Ignoring travel restrictions.quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
Men zegt altijd dat Olav op Max geilt, maar volgens mij kwijlt hij harder op Lewis hoor.
Barcelona levert zelden memorabele GP's op... ik zou het circuit niet gemist hebben dit seizoen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit weer een ongelooflijk saaie race zeg.
Lewis laat hier toch wel even zien we de baas is hoor. Of je nou fan van hem bent of niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
Men zegt altijd dat Olav op Max geilt, maar volgens mij kwijlt hij harder op Lewis hoor.
Dat is zijn eerste liefde, sinds 2007quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
ja!quote:
Zoals ik al zei hadden ze deze week waarschijnlijk weer een leuk marketingeventje van Mercedes met uitstekende catering. Alle Hamilton ophemeltrucs zijn weer even opgefrist.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Zorro het volgende:
Voorzitter van de Hamilton fanclub Mol begint weer te kwijlen hoor
Beste auto ja, maar daar is hij zelf medeverantwoordelijk voor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:28 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Lewis laat hier toch wel even zien we de baas is hoor. Of je nou fan van hem bent of niet.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
Latifi gestemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |