SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja die stemmen van de baltische staten vind ik wel opvallend inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn we op zich al wel een beetje nuMet name in Scandinavië en de Baltische staten
Je bent op dreefquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint
Ik ook, alsof je alleen maar die kant op kunt op een of andere manier. Ik blijf ook altijd mijn eigen lengte + een extra pas weg van de rand. Want stel dat ik struikel en pal voorover val, dan lig ik nóg niet in de afgrondquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb juist bij een afgrond, of op het dak van een flat of zo, het gevoel dat de diepte een aanzuigende werking heeft, alsof je er naar toe wordt getrokken. Brr.
Rommel de bommelquote:
Je kan ze al halen bij een of andere supermarkt, Plus volgens mij? Hoorde ik laatst op de radioquote:
Zullen vast al in de winkel ergens liggenquote:
wutquote:
Van Zweden?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:42 schreef molloot200 het volgende:
Imo waren 2016 en 2017 hun finaleplek ook niet per se verdiend
"Hoor wie klopt daar kind'ren" vond ik dan weer wat minder geschikt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
Oké, ik kap al met mijn Sinterklaas dubbelzinnigheden
Is altijd vanaf week 35/36 ofzo. Iedereen zegt dat het elk jaar eerder is, maar mijn papa werkte bij Bolletje en die zei dat dat niet kloptquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kan ze al halen bij een of andere supermarkt, Plus volgens mij? Hoorde ik laatst op de radio
Nee Nederlandquote:
thanks! Komt goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:43 schreef Arizona het volgende:
@:Prisha dat klinkt als een heel avontuur
Hopelijk heb je snel geen last meer van je knieën. Wel stoer dat je het gedaan hebt hoor, ik zou dit niet durven.
Idioten ook....alles voor een selfie. Ik snap dat nietquote:Bij Horseshoe Bend (uitzichtpunt hooooooooog boven de rivier) had je mensen die écht letterlijk op de rand gingen staan voor leuke foto's. Ik kon er gewoon niet naar kijken
Ik las dat ze er nu een uitkijkplatform / balustrade maken. Want daar vallen dus ook ieder jaar mensen te pletter.
Ik ben op de rand van hoge hoogtes (aan een klif bijv.) ook altijd bang om voorover te vallen, dat ik ineens val als er een windvlaag aan komt zettenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:43 schreef Arizona het volgende:
@:Prisha dat klinkt als een heel avontuur
Hopelijk heb je snel geen last meer van je knieën. Wel stoer dat je het gedaan hebt hoor, ik zou dit niet durven.
[..]
Ik ook, alsof je alleen maar die kant op kunt op een of andere manier. Ik blijf ook altijd mijn eigen lengte + een extra pas weg van de rand. Want stel dat ik struikel en pal voorover val, dan lig ik nóg niet in de afgrond![]()
Bij Horseshoe Bend (uitzichtpunt hooooooooog boven de rivier) had je mensen die écht letterlijk op de rand gingen staan voor leuke foto's. Ik kon er gewoon niet naar kijken
Ik las dat ze er nu een uitkijkplatform / balustrade maken. Want daar vallen dus ook ieder jaar mensen te pletter.
Die sloeg ik ook bewust overquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Hoor wie klopt daar kind'ren" vond ik dan weer wat minder geschikt.
Ik heb hier nooit bij stilgestaan. En nu is het voor altijd andersquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint
Oh, nee in het geval van Nederland vond ik de finaleplaatsen wel terecht. Hooguit daar wel te hoog geëindigd voor wat het was.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee Nederland
Zweden vond ik 2016 wel goed, 2017 zat op zich wel strak in elkaar maar man wat was dat een gladjakkerszooitje
Die oude baas gaat natuurlijk niet met een volle zak terug naar Spanjequote:
"Dit gaat echt zoveel likes opleveren op Instragraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm".quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Komt goed
[..]
Idioten ook....alles voor een selfie. Ik snap dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |