SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ondertussen wel tickets voor Bon Iver maar nog geen concert...
Ah, dan zie ik je daarquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ookStaat nog steeds gewoon gepland voor januari toch
Ik vond Ziggo sowieso een hele grote zaal voor BI eigenlijk dus wie weet kunnen ze het wel coronaproof maken?
Joe! Komt eraan.quote:
Dat eet je ook tapas en te onpas.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:43 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond heerlijk uit eten geweest met vrienden. Was echt gezellig. Waren ook prima tapas.
Oh lekker! Daar heb ik ook wel weer eens zin in.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:43 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond heerlijk uit eten geweest met vrienden. Was echt gezellig. Waren ook prima tapas.
Hahaha precies. In mijn hoofd “ben” jij nu Will Smith. Net zoals we hier een George Michael rond hebben lopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik je daar
Al ben ik heel goed in het opgaan in de menigte.
Dame die met me mee gaat (of ik met haar) heeft deels blauw haar dus kan niet geheel onopvallend rondstappen.
Als je iemand ziet die totaal niet op Will Smith lijkt dan kan ik het zijn.
Psiesquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha precies. In mijn hoofd “ben” jij nu Will Smith. Net zoals we hier een George Michael rond hebben lopen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:43 schreef ijs_beer het volgende:
Altijd plek voor tapas, dat herken ik wel.quote:
Jazeker, ze kunnen daar prima restaurant houden!quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Altijd plek voor tapas, dat herken ik wel.Hoewel je op Ameland ook best lekker gegeten zult hebben?
Arm dier heeft het al zwaar genoeg sinds hij niet meer in Kansas isquote:Op zondag 16 augustus 2020 01:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toto zich weer in de underdog positie lullen.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat eet je ook tapas en te onpas.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Arm dier heeft het al zwaar genoeg sinds hij niet meer in Kansas is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |