SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Something Stupid - Robbie Williams & ??
1 van de weinige nummers van The Cats die je mooi vind?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef MadMaster het volgende:
En ik durf het te zeggen, ik vind dit mooi...
Nee, ik vind er heel veel mooi.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
1 van de weinige nummers van The Cats die je mooi vind?
Dat geloof ik meteen. Nostalgie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vind er heel veel mooi.
Heeft ongetwijfeld met de zeezender Veronica te maken hebben, waar ik dit allemaal hoorde...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed ik gisteren ook en 3 uur later was ik nog wakker...
Ik sliep om 00.15quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed ik gisteren ook en 3 uur later was ik nog wakker...
Ik ging nog even TV kijken om af te koelen en ben blijven hangen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb airco op mijn kamer. Zal me vast niet gebeuren.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ging nog even TV kijken om af te koelen en ben blijven hangen...
Was je verdwaald in het vorige topic?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was een kleine stap geweest, van Marian naar Lies...
Dat valt dan wel mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sliep om 00.15
Voor mijn doen heel erg op tijd.
Oh, dan heb je echt niet veel geslapen. Ben je nu niet moe dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt dan wel mee.
Ik was vanmorgen om 7 uur al weer wakker...
Nee, ben wel wat rozig van een middagje tribune bij het honkbal...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan heb je echt niet veel geslapen. Ben je nu niet moe dan?
Nee hoor, gewoon even in de totale relax-modus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Was je verdwaald in het vorige topic?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Donna Summer - Love to Love You Baby
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:39 schreef livelink het volgende:
Het is hier echt onaangenaam benauwd trouwens.
Nee hoor. Wees blij dat het bij jullie beter is. Mijn dochter belde me net vanwege de rellen in Utrecht Overvecht. Daar zit ze op kamers, maar ze was bij een vriendin en daar bleef ze nu maar slapen. Lijkt me een goed plan.quote:
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor. Wees blij dat het bij jullie beter is. Mijn dochter belde me net vanwege de rellen in Utrecht Overvecht. Daar zit ze op kamers, maar ze was bij een vriendin en daar bleef ze nu maar slapen. Lijkt me een goed plan.
Hier ook. De thermostaat in de woonkamer geeft nog steeds 28 graden aan. Alles staat volop open, maar er is haast geen wind.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:39 schreef livelink het volgende:
Het is hier echt onaangenaam benauwd trouwens.
Dom gerel om niks...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor. Wees blij dat het bij jullie beter is. Mijn dochter belde me net vanwege de rellen in Utrecht Overvecht. Daar zit ze op kamers, maar ze was bij een vriendin en daar bleef ze nu maar slapen. Lijkt me een goed plan.
Nergens voor nodig. Hitte,verveling, corona, de jongeren zijn compleet losgeslagen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Al snap ik dat rellen niet. Waarvoor is dat nu allemaal nodig.
Ik kan niet zo veel met die politiek-correcte lezing, eerlijk gezegd. Ze willen gewoon rellen. Vandaag was zowel in Utrecht als Den Haag sprake van oproepen om te gaan rellen. Het is gewoon provoceren, uitdagen. En ze hebben een totale minachting voor elke vorm van gezag. En dan zwijg ik nog over gebrek aan opvoeding en de etnische achtergrond van het leeuwendeel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Hitte,verveling, corona, de jongeren zijn compleet losgeslagen.
Dat zeg ik toch ook. Ze willen rellen, maar ik denk wel dat het mede komt door de hitte en zo. Dat is echter geen enkel excuus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel met die politiek-correcte lezing, eerlijk gezegd. Ze willen gewoon rellen. Vandaag was zowel in Utrecht als Den Haag sprake van oproepen om te gaan rellen. Het is gewoon provoceren, uitdagen. En ze hebben een totale minachting voor elke vorm van gezag. En dan zwijg ik nog over gebrek aan opvoeding en de etnische achtergrond van het leeuwendeel.
Ik geloof dat ik 'Deurdonderen' er wel in heb gezet...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:52 schreef livelink het volgende:
Ik hoop niet dat Normaal op je Verantwoord Nederlands lijst staat.
Ach ja. Ik laat me verblinden door mijn haat voor Bennie Jolink, geloof ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 'Deurdonderen' er wel in heb gezet...
Waar komt die haat vandaan dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja. Ik laat me verblinden door mijn haat voor Bennie Jolink, geloof ik.
Oerend Hard niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Alie en Daldeejen ook, zie ik net...
Ik had hem al toegevoegd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers, de lijst heet trouwens ' Nederpop Verantwoord'...
Boney M - Brown Girl In The Ring
Door zijn uitspraken en door die domme reclames.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Pigbag - Papa¡s Got A Brand New Pigbag![]()
![]()
![]()
Slaap ze!quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Dat was weer een gevarieerde show. Welterusten allen
Goedemorgen.quote:
Ik ga sowieso mijn golfspullen ophalen misschien dat ik even een koel rondje ga lopen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vandaag weer een balletje slaan? Of is het daar te warm voor?
Groot gelijk. Als het koel is tenminste.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga sowieso mijn golfspullen ophalen misschien dat ik even een koel rondje ga lopen.
Nu nog wel, ik moet toch met de auto om mijn spullen op te halen, kan ik meteen oefenen voor morgenquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. Als het koel is tenminste.
Een beetje maar. Gelukkig eind van de middag weer onweer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nu nog wel, ik moet toch met de auto om mijn spullen op te halen, kan ik meteen oefenen voor morgen
Is het bij jou wat afgekoeld ?
Dan maar hopen dat het afkoelt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Een beetje maar. Gelukkig eind van de middag weer onweer.
Maar wel lekker regen gehad dus.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat het afkoelt.
Het was hier vannacht erg benauwd zelfs na de regenbui en het onweer.
Dat dan weer wel ! De tuin was er ook erg blij meequote:
Ja, de natuur heeft echt wel wat regen nodig. Duurt nog wel even voordat het regenwater weer op pijl is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ! De tuin was er ook erg blij mee
zijn de kaboutertjes aan het werk geweest, maar fijn dat de groep het weer doet! Laat je er toch nog naar kijken ?quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was vannacht enorm benauwd, maar goed, nu staat alles wagenwijd open en de groep in de meterkast doet het ook weer
Hoe kan dat zo ineens?quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was vannacht enorm benauwd, maar goed, nu staat alles wagenwijd open en de groep in de meterkast doet het ook weer
Ik gok dat het met vocht in de schuur of buiten te maken heeft, maar eigenlijk geen idee. We wachten maar even af of het nog een keer gebeurtquote:
ik zou geen risico nemen en er toch iemand snel naar laten kijkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik gok dat het met vocht in de schuur of buiten te maken heeft, maar eigenlijk geen idee. We wachten maar even af of het nog een keer gebeurt
Nope, voorlopig laten we het even voor wat het is, de aardlek beveiligt de boel, dus gevaarlijk is het niet en we weten nu hoe we (als het nog een keer gebeurt)vrij makkelijk stroom van de andere groepen kunnen pakken met verlengsnoeren. Er is geen defect apparaat, dus niets aan de hand verder. We hebben een heel moderne meterkast met twee aardlekachakelaars, en voor de groepen van boven en een voor de groepen van beneden en dan daarnaast ook nog een kookgroepquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou geen risico nemen en er toch iemand snel naar laten kijken
dat stelt me weer gerustquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, voorlopig laten we het even voor wat het is, de aardlek beveiligt de boel, dus gevaarlijk is het niet en we weten nu hoe we (als het nog een keer gebeurt)vrij makkelijk stroom van de andere groepen kunnen pakken met verlengsnoeren. Er is geen defect apparaat, dus niets aan de hand verder. We hebben een heel moderne meterkast met twee aardlekachakelaars, en voor de groepen van boven en een voor de groepen van beneden en dan daarnaast ook nog een kookgroep
Dat moet bij ons ook zo nodig gebeuren. Net als schoonmaken. Ik had gehoopt op zodanige afkoeling dat ik dat vandaag kon doen. Maar ik weet het niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Even tien minuten onkruid trekken was wel weer genoeg, ik plak helemaal. Vandaag doe ik verder niks
Ik zou vandaag je gemak maar houden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moet bij ons ook zo nodig gebeuren. Net als schoonmaken. Ik had gehoopt op zodanige afkoeling dat ik dat vandaag kon doen. Maar ik weet het niet.
Ik probeer het verder allemaal maar te negeren, ik laat de stofzuigrobot elke dag ergens zijn rondjes rijden en gisteren heb ik weer eens een was gedraaid, meer lukt echt niet. Onze voordeur is niet meer bereikbaar, je moet echt met een machete door het oerwoudquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moet bij ons ook zo nodig gebeuren. Net als schoonmaken. Ik had gehoopt op zodanige afkoeling dat ik dat vandaag kon doen. Maar ik weet het niet.
Geniet van het niets doen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:56 schreef just me het volgende:
Golfspullen opgehaald
verder niets doen
Wanneer moet je die 2 daagse doen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:56 schreef just me het volgende:
Golfspullen opgehaald
verder niets doen
We gaan morgen weg en dinsdag terug, 1 overnachting dus.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer moet je die 2 daagse doen?
En slaap je dan daar of zo, dat je drank de 1e dag al mee moet nemen?
Aha...quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
We gaan morgen weg en dinsdag terug, 1 overnachting dus.
Dinsdag koop ik wel koele drankjes op de golfbaan maar dan zit ik voor morgen al goed!
Zo te zien hebben niet alle hotelkamers airco, mocht het de kamer te warm zijn neem ik wel een upgrade naar een kamer met airco
Groot gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
We gaan morgen weg en dinsdag terug, 1 overnachting dus.
Dinsdag koop ik wel koele drankjes op de golfbaan maar dan zit ik voor morgen al goed!
Zo te zien hebben niet alle hotelkamers airco, mocht het de kamer te warm zijn neem ik wel een upgrade naar een kamer met airco
Goedenavondquote:
Het komt hier met bakken naar beneden en het onweert er nog eens bijquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Ik ben in afwachting van regen en onweer. Zoals het er nu naar uitziet gaan we het krijgen.
Ik wil ooohoookquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Het komt hier met bakken naar beneden en het onweert er nog eens bij
oh ik vergeet te vertellen dat het huis hier verderop ingepakt is in plastic en dat staat me toch te klapperenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
En het is gearriveerd! En hoe! Ik ging even buiten wandelen en ben doorweekt nu.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
En het is gearriveerd! En hoe! Ik ging even buiten wandelen en ben doorweekt nu.
Ik denk dat jullie ook wel wat gaan krijgenquote:
Ik doe geen voorspellingen meer voor die hoek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie ook wel wat gaan krijgen
Wel iets afgekoeld nu?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
Hier trekt het nu langzaam weg richting DDM en Symph hoop ik.
Het begin is hier nu aangekomen en over een uur moet het echt losbarsten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
Hier trekt het nu langzaam weg richting DDM en Symph hoop ik.
Ja, in ieder geval voor mijn gevoel. Het lopen in de regen heeft wel geholpen. Was wel grappig, mijn kat liep met me mee en werd dus ook zeiknat. Letterlijk een verzopen kat.quote:
Vond de kat dat niet erg?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval voor mijn gevoel. Het lopen in de regen heeft wel geholpen. Was wel grappig, mijn kat liep met me mee en werd dus ook zeiknat. Letterlijk een verzopen kat.
Ja, die keek me wel een beetje boos aan. Moet ze maar niet zo argeloos met me mee lopenquote:
Hopelijk komt het nogquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Heel donker, veel wind, maar geen druppel
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die keek me wel een beetje boos aan. Moet ze maar niet zo argeloos met me mee lopen
Hier ook. Over een klein uurtje komt het schip met zure appels hier aan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Ik ben in afwachting van regen en onweer. Zoals het er nu naar uitziet gaan we het krijgen.
Met het baasje mee naar buiten? De kater komt later.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die keek me wel een beetje boos aan. Moet ze maar niet zo argeloos met me mee lopen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met het baasje mee naar buiten? De kater komt later.
Ja, echt een klassieke computerkamer op zolder?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga weg de computerkamer en hier de boel ook openzetten
We houden de regen wel even hier hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:16 schreef brother52 het volgende:
Wat mij betreft mag het nog iets meer dan een uur droog blijven, dan kan ik straks het laatste stuk naar huis lopen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We houden de regen wel even hier hoor
Helaas...quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We houden de regen wel even hier hoor
Dan ben je in ieder geval lekker afgekoeld.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helaas...![]()
Maar ben toch maar gaan lopen, had geen zin om 40 minuten op de bus te wachten en er stonden geen taxi’s.
Dat viel een beetje tegen, heb behoorlijk doorgelopen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval lekker afgekoeld.
Ik moet in mijn huiskamer zelfs wachten voor overstekende kikkers. Er zit er weer eentje binnenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat viel een beetje tegen, heb behoorlijk doorgelopen.
Moest onderweg wel 2 keer wachten voor overstekende kikkers.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet in mijn huiskamer zelfs wachten voor overstekende kikkers. Er zit er weer eentje binnen
Goedemorgen.quote:
Ja, het is nu 25 graden binnen. Heb vannacht ook geen last van de hitte gehad. Wel nog ventilator aan en ook nog te warm voor een dekbed, maar wel een verademing.quote:Op maandag 17 augustus 2020 06:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Is het nog verder afgekoeld bij jullie?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 06:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is nu 25 graden binnen. Heb vannacht ook geen last van de hitte gehad. Wel nog ventilator aan en ook nog te warm voor een dekbed, maar wel een verademing.
Dat scheelt inderdaad. Hier is het nu nog 26.2 binnen.quote:
succes met terughalen van je bladwijzers én de start van het nieuwe schooljaar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:18 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Eerste werkdag weer... En al mijn bladwijzers zijn weg
Ik ga me niet vervelen vandaag
Wel lekker afgekoeld, en behoorlijk mistig buiten
Geweldigquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
succes met terughalen van je bladwijzers én de start van het nieuwe schooljaar.
Kabouter was zo opgewonden dat hij eindelijk naar school mocht dat hij voor 6 uur al klaar was
quote:Op maandag 17 augustus 2020 07:12 schreef Tuned22 het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Hier heeft het gevroren
Succes met het terugzoeken van je bladwijzers.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:18 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Eerste werkdag weer... En al mijn bladwijzers zijn weg
Ik ga me niet vervelen vandaag
Wel lekker afgekoeld, en behoorlijk mistig buiten
Hij vroeg waar jij was, niet hoe je koel bleefquote:
Ja maarquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij vroeg waar jij was, niet hoe je koel bleef
Tenzij hij/zij hem net aan het ontdooien was.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:45 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja maar.... ik zei slechts dat het had gevroren 'hier'. Bij iedereen die een vriezer in huis heeft, heeft het gevroren
Vast niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:14 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm, zeer vreemd....
Krijg net een SMS van het ziekenhuis dat ik donderdag een afspraak heb (zie afspraakbrief).
Ik weet van niks en ze zijn natuurlijk niet meer bereikbaar.
Het komt wel van het gebruikelijke "nummer" though.
Fijn weer....
Ik ga toch niet ziek worden?.....
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:50 schreef Tuned22 het volgende:
**Tringggg Tringgggggg**
"U spreekt met het ziekenhuis, waarmee kan ik u helpen?"
- Wraf, Wraf grrrrr, ja met Rafeiro.
"U spreekt met het ziekenhuis, niet met de dierenarts!!"
- Ik ben een mens hoor![]()
"Oh dan hoor ik het al: hondsdolheid"![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:50 schreef Tuned22 het volgende:
**Tringggg Tringgggggg**
"U spreekt met het ziekenhuis, waarmee kan ik u helpen?"
- Wraf, Wraf grrrrr, ja met Rafeiro.
"U spreekt met het ziekenhuis, niet met de dierenarts!!"
- Ik ben een mens hoor![]()
"Oh dan hoor ik het al: hondsdolheid"![]()
Zet dat dan in het bericht.
Door de vraag die nu rijst krijg ik spleetogen.
Gelukkig zit je hoog!quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Klein stukje ten zuidoosten van Zwollywood: noodweer hier. Het spoelt over straat...
Mijn ogen kunnen niet zien wat jij post. Ik maak er een heel klein dinosaurusje van, maar dat is het vast niet.quote:
Dat kwam door dit topic: ONZ / 🐢 kwiwi 🐢quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ogen kunnen niet zien wat jij post. Ik maak er een heel klein dinosaurusje van, maar dat is het vast niet.
Ik heb weer een egel die enorm lawaai maakt in de tuin.
Ik heb het al geprobeerd, maar het is te donker.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Tuned22 het volgende:
Ga ik ook even proberen om een foto te maken. Net lukte het niet: hij liep perfect voor een tuinlamp dus prima in beeld maar door het horgaas was alles te onscherp
Jammerquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het al geprobeerd, maar het is te donker.
Maar geen Voutologiequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:57 schreef Tuned22 het volgende:
Op maandag 17 augustus 2020 22:55 schreef Rafeiro het volgende:
"even 11" wel een leuke typo.
Het is een contradictio in terminis.
Hondenvoer over de egels smeren, dan likt Fikkie 1x en nooit meerquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Tuned22 het volgende:
Loopt hier weer een kort pittige Ria haar hond uit te laten: Fikkie doooooooooorlopen... jaaaaaaaaaaa braaf Fikkie *klap klap* (ze klapt echt in haar handen..)
Mens bok op, je jaagt alle egels weg
Goed plan welquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hondenvoer over de egels smeren, dan likt Fikkie 1x en nooit meer
"Je moet denken in oplossingen, niet in problemen"quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak!
Politie aan de deur net.
Er is hier een like gevonden....
Een FB-like?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak!
Politie aan de deur net.
Er is hier een like gevonden....
Goedemorgen.quote:
Ja, helemaal. Het is nu 23,5 graad hier. Ik kom helemaal bij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Is de binnentemperatuur inmiddels wat genormaliseerd daar?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, helemaal. Het is nu 23,5 graad hier. Ik kom helemaal bij.
Bij mij is het nog steeds warm. Momenteel 26.9 graden.quote:
Dat is nog erg warm, ja. Ik heb gisteren thuis gewerkt en inderdaad alles open gehad. Dat scheelde wel. Hopelijk gaat dat voor jou morgen ook de oplossing zijn. Ik ben op het moment aan het twijfel over wel of niet naar kantoor gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij is het nog steeds warm. Momenteel 26.9 graden.
Maar ik zit vandaag en gisteren beide op kantoor.
Morgen werk ik weer thuis, zoals het er nu uit ziet, en gaat heel de dag de deur open.
Gisteren avond de deur ook open gehad, maar was buiten nog benauwend. Koelde wel iets af, maar niet echt snel.
Ik zou kijken waar je denkt dat je het fijnst kan werken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is nog erg warm, ja. Ik heb gisteren thuis gewerkt en inderdaad alles open gehad. Dat scheelde wel. Hopelijk gaat dat voor jou morgen ook de oplossing zijn. Ik ben op het moment aan het twijfel over wel of niet naar kantoor gaan.
De airco daar is nog steeds niet gemaakt. Maar ik blijf thuis heb ik net besloten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou kijken waar je denkt dat je het fijnst kan werken.
Thuis is de temeperatuur misschien fijner, maar op kantoor is het misschien rustiger.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
De airco daar is nog steeds niet gemaakt. Maar ik blijf thuis heb ik net besloten.
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:03 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen ☕
1e gezellige golfdag achter de rug, zo ontbijten dan op naar de 2e baan.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:00 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het is hier goed te doen met het raam wijd open
Goedemorgen. Mooi zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:03 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen ☕
Goedemorgen Symphonicquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:00 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het is hier goed te doen met het raam wijd open
Veel plezier!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:03 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen ☕
Zeker weten en ook dat je vooral moet doordrinkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. Mooi zo.
Heb je de rest kunnen leren hoe je moet golfen?
Wijnen! Wijnen! Wijnen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker weten en ook dat je vooral moet doordrinken
Goedemorgen Diaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel plezier just me.
@:livelink, Twan is helaas gezakt... het is alleen frustrerend voor Twan dat hij niet precies weet waarom. Hij had uitstekend gereden aldus de examinator, maar in het begin een fout gemaakt (Twan weet niet welke en ook niet na uitleg van de examinator) en die kon de examinator niet over het hoofd zien en hem daardoor niet laten slagen.
Er is nu een nieuw examen gepland op 31 augustus. Op zich niet zo erg, het is alleen jammer dat de vrijstelling die hij had voor bijzondere verrichtingen dan vervallen is en hij die verrichtingen dan wel moet doen. Fingers crossed dan maar! Qua geld maakt het niet zoveel uit, we hadden al een pakket met herexamen genomen. Hij moet nu wel 2 rijlessen extra betalen.
Toen ik rijexamens deed waren de wachttijden absurd, ik heb twee keer mijn theorie-examen moeten doen omdat dat inmiddels verlopen wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Dat is wel balen dan.
Nu maar hopen dat het de 31e beter gaat. Wel fijn dat het redelijk snel alweer kan. Als je van de wachttijden hoort bij het CBR....
Ja balen helemaal omdat hij dacht dat het goed ging en zich niet bewust was van die fout.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Dat is wel balen dan.
Nu maar hopen dat het de 31e beter gaat. Wel fijn dat het redelijk snel alweer kan. Als je van de wachttijden hoort bij het CBR....
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor de mensen die nooit in 40+ kijken 40+ / Mo_Muffin is overleden
Hij was nooit echt gezond, maar dit wist ik ook niet. Bijzondere man, groot muziekliefhebber met een heel klein hartjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat hij ziek was.
Dat is echt schrikken.
Dank voor de trieste info...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Jij hoeft voorlopig nog niet bang te zijn, Raf. Dus kom gerust langs.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
Getver dat is al de 3e die hier ooit kwam.
Muis, kat op spek en nu mo.
Zit idd niet in de planning. Maar heb geen auto meer, dus langs of aankomen is lastig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hoeft voorlopig nog niet bang te zijn, Raf. Dus kom gerust langs.
Voor aankomen heb je ook geen auto nodig. Meer eten dan eigenlijk goed voor je is werkt ook prima.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zit idd niet in de planning. Maar heb geen auto meer, dus langs of aankomen is lastig.
Ik bedoelde in het topic.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zit idd niet in de planning. Maar heb geen auto meer, dus langs of aankomen is lastig.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:52 schreef Gooddeal het volgende:
Lieve mensen hier.
Ik weet dat Mo dit topic zeer waardeerde. Ik heb 1.0000 keer moeten horen dat hij hier draaide.
Jullie hebben ongetwijfeld gelezen wat er gebeurd is.
Maar weet dat Mo tot op de laatste dag dit topic genoemd heeft.
Lieve mensen hier.
Ik weet dat Mo dit topic zeer waardeerde. Ik heb 1.0000 keer moeten horen dat hij hier draaide.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank je wel voor je bericht hier. Fijn te horen dat R49 veel voor hem betekend heeft. Heel veel sterktequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:52 schreef Gooddeal het volgende:
Lieve mensen hier.
Lieve mensen hier.
Lieve mensen hier.
Ik ben er nog steeds beduusd van. De laatste keer dmen was al even geleden en toen vertelde hij over zijn vrijwilligerswerk bij bejaarden, mooie verhalen en hij was zo verbaasd dat ze zo lief waren en zoveel waardering voor hem haddenquote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
vandaag lekker niets doen en bijkomen!
Ja.quote:
Rip, ken haar/hem niet...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
Mo_Muffin die hier een tijdje geleden vaak kwam
40+ / Mo_Muffin is overleden
Ben er nog steeds beduusd en verdrietig vanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ach wat sneuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ook is wist niet dat hij ziek was en ik ben toch wel beetje van slagquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben er nog steeds beduusd en verdrietig van. Heb door de jaren heen echt veel DM contact met hem gehad en we dachten echt over veel dingen hetzelfde
Goedemorgen.quote:
Hier warmt het binnen ook weer op, helaas. Ik zit weer in mijn eeuwige twijfelmodus van wel of niet naar kantoor gaan. Daar is de airco nog steeds kapot en was het gisteren ook vies warm. Het heeft allebei wat voordelen en heel veel nadelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hier heeft het blijkbaar vannacht geregend. Niets van gemerkt, maar het is wel weer wat afgekoeld.
Alleen binnen nog niet.![]()
Wat duurt dat lang voordat die airco gemaakt is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier warmt het binnen ook weer op, helaas. Ik zit weer in mijn eeuwige twijfelmodus van wel of niet naar kantoor gaan. Daar is de airco nog steeds kapot en was het gisteren ook vies warm. Het heeft allebei wat voordelen en heel veel nadelen.
Ja, ze zeggen dat ze elke dag zien dat hij in storing staat en dan kunnen ze het van afstand uit storing halen. En dan moet de boel langzaam weer opstarten volgens hen. En vervolgens als het zo warm blijft zeggen ze dat dat onze eigen schuld is omdat we de ramen open hebben gezet. Dus gisteren hebben we braaf de ramen dicht gehouden en bleef het bloedheet. Toen we gisterenmiddag belden dat het nog steeds warm was, bleven ze weer zeggen dat dat onze eigen schuld was en dat het tussen onze oren zat. Dus wij hebben aangegeven dat ze dan zelf maar eens langs moeten komen om het te voelen. Dit schiet niet op zo. En dat terwijl het heerlijk koel is geweest aan het begin van de hittegolf. Maar nee, het zit tussen onze oren. Terwijl ze iedere keer als ze dan toch gaan kijken inderdaad zien dat het een storing is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat duurt dat lang voordat die airco gemaakt is.
Dat schiet zo niet op hè?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen dat ze elke dag zien dat hij in storing staat en dan kunnen ze het van afstand uit storing halen. En dan moet de boel langzaam weer opstarten volgens hen. En vervolgens als het zo warm blijft zeggen ze dat dat onze eigen schuld is omdat we de ramen open hebben gezet. Dus gisteren hebben we braaf de ramen dicht gehouden en bleef het bloedheet. Toen we gisterenmiddag belden dat het nog steeds warm was, bleven ze weer zeggen dat dat onze eigen schuld was en dat het tussen onze oren zat. Dus wij hebben aangegeven dat ze dan zelf maar eens langs moeten komen om het te voelen. Dit schiet niet op zo. En dat terwijl het heerlijk koel is geweest aan het begin van de hittegolf. Maar nee, het zit tussen onze oren. Terwijl ze iedere keer als ze dan toch gaan kijken inderdaad zien dat het een storing is.
Goedemorgenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hier heeft het blijkbaar vannacht geregend. Niets van gemerkt, maar het is wel weer wat afgekoeld.
Alleen binnen nog niet.![]()
Het enige punt is dat het thuis niet veel beter is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]Het is onmenselijk om jullie zo te laten werken.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het enige punt is dat het thuis niet veel beter is.
moet je wel de mogelijkheid hebben om ergens een slang naar buiten te voerenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.
Misschien toch maar een (mobiele) airco overwegen voor volgend jaar?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
moet je wel de mogelijkheid hebben om ergens een slang naar buiten te voeren
goedemorgen
Ja, want anders had ik ook 'n mobiele airco gehadquote:
Ik heb de slang ook door de raam hangen. Maar dan nog koelt het wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, want anders had ik ook 'n mobiele airco gehad
Ik zou de slang door de tuindeuren moeten doen en tja, dan heb je toch warmte binnen.
Ik heb alleen de tuindeuren en geen "los" raam. Het was ook de 2e dag gezellig en ik werd zelfs winnaar en kreeg als aandenken een foeilelijke trofeequote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb de slang ook door de raam hangen. Maar dan nog koelt het wel.
Maar hoe was het in het Brabantse land?
Alweer gewonnen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tuindeuren en geen "los" raam. Het was ook de 2e dag gezellig en ik werd zelfs winnaar en kreeg als aandenken een foeilelijke trofee
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Alweer gewonnen?
Je wordt nog eens prof zo.
Ik neem wel aan dat de trofee een mooi plaatsje in je huiskamer krijgt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:19 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen.
Dat SMSje van het ziekenhuis was een oude nog lopende afspraak, De vorige was een paar keer verzet geweest, zal dus een oproep vergeten zijn. Vond het al zo snel na 3 weken, terwijl ze 3 maanden hadden gezegd. Nu staat er voor eind oktober een afspraak
quote:
Ja, vond het gewoon geen lekker idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Straks komt mn pa even langs, ook wel beetje vreemde toestand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Wauwquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tuindeuren en geen "los" raam. Het was ook de 2e dag gezellig en ik werd zelfs winnaar en kreeg als aandenken een foeilelijke trofee
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, vond het gewoon geen lekker idee.
Heb ik wat gemist? Is de brief ergens anders bezorgd?, Waar gaat dit over? etc.
Toen ik belde en hoorde dat het de oogpoli was wist ik het gelukkig eigenlijk al. Heb al die poli's niet met nummer in de contacten staan, haha.
Al vraag ik me af of dat werkt met die sms'jes met een nummer voor vragen.
Straks komt mn pa even langs, ook wel beetje vreemde toestand.Groot gelijk. Is je pa er ook even uit, en kun jij meteen misbruik maken van de situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik koop meestal 10-20 kilo voer per keerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. Is je pa er ook even uit, en kun jij meteen misbruik maken van de situatie.
je zorgt heel goed voor je beestjesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik koop meestal 10-20 kilo voer per keer
En dat voor 3 vogels. Maar dan heb ik voor maanden genoeg, zelfs als het even niet uitkomt qua centjes.
Heb daar gewoon graag een buffer van.
En idd pa ook even eruit. Had geappt of ie wel of niet zou komen, omdat niet ook wel te snappen valt. Maar hij wou het graag wel even.
dit weekend is er weer een clubwedstrijd waar ik aan mee doe. Onze baan is veel kleiner/minder breed, dus je moet veel "verfijnder" spelen. Ik ben meer iemand van het rammen met die club en ver slaanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:30 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wauw... oogverblindend zeg.
Maar een knappe prestatie geleverd dusgefeliciteerd.
Als je niet voor beestjes wil zorgen moet je ze niet "nemen".quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:41 schreef just me het volgende:
[..]
je zorgt heel goed voor je beestjes
[..]
dit weekend is er weer een clubwedstrijd waar ik aan mee doe. Onze baan is veel kleiner/minder breed, dus je moet veel "verfijnder" spelen. Ik ben meer iemand van het rammen met die club en ver slaan
Je moet van te voren weten waar je aan begint, dus ik heb geen huisdierenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je niet voor beestjes wil zorgen moet je ze niet "nemen".
Ergens had ik wel een hond of kat gewild, maar dat is geen optie. Ik wil "gewoon" weer fulltime werken. En dan zijn vogels wat "eerlijker", honden en katten doe je dan echt tekort.
Knuffel af en toe wel met de hond van de buren en de katten van andere buur. En de knuffelkat van mijn zus.
En die beesten pikken het ook allemaal.
Vogels zijn op dat vlak veel gemener. Vooral de mannetjes zijn eenkennig. Maar die kunnen wel "alleen" zijn.
Nee, jij neemt kabouters....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:58 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet van te voren weten waar je aan begint, dus ik heb geen huisdierenik heb er wel over gedacht om een poezebeest in huis te nemen maar ik ben er nog niet over uit
Mocht Spuitje ooit weer gaan leggen, mag je wel een eitje.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:58 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet van te voren weten waar je aan begint, dus ik heb geen huisdierenik heb er wel over gedacht om een poezebeest in huis te nemen maar ik ben er nog niet over uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |