SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Something Stupid - Robbie Williams & ??
1 van de weinige nummers van The Cats die je mooi vind?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef MadMaster het volgende:
En ik durf het te zeggen, ik vind dit mooi...
Nee, ik vind er heel veel mooi.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
1 van de weinige nummers van The Cats die je mooi vind?
Dat geloof ik meteen. Nostalgie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vind er heel veel mooi.
Heeft ongetwijfeld met de zeezender Veronica te maken hebben, waar ik dit allemaal hoorde...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed ik gisteren ook en 3 uur later was ik nog wakker...
Ik sliep om 00.15quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed ik gisteren ook en 3 uur later was ik nog wakker...
Ik ging nog even TV kijken om af te koelen en ben blijven hangen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb airco op mijn kamer. Zal me vast niet gebeuren.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ging nog even TV kijken om af te koelen en ben blijven hangen...
Was je verdwaald in het vorige topic?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was een kleine stap geweest, van Marian naar Lies...
Dat valt dan wel mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sliep om 00.15
Voor mijn doen heel erg op tijd.
Oh, dan heb je echt niet veel geslapen. Ben je nu niet moe dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt dan wel mee.
Ik was vanmorgen om 7 uur al weer wakker...
Nee, ben wel wat rozig van een middagje tribune bij het honkbal...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan heb je echt niet veel geslapen. Ben je nu niet moe dan?
Nee hoor, gewoon even in de totale relax-modus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Was je verdwaald in het vorige topic?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Donna Summer - Love to Love You Baby
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:39 schreef livelink het volgende:
Het is hier echt onaangenaam benauwd trouwens.
Nee hoor. Wees blij dat het bij jullie beter is. Mijn dochter belde me net vanwege de rellen in Utrecht Overvecht. Daar zit ze op kamers, maar ze was bij een vriendin en daar bleef ze nu maar slapen. Lijkt me een goed plan.quote:
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor. Wees blij dat het bij jullie beter is. Mijn dochter belde me net vanwege de rellen in Utrecht Overvecht. Daar zit ze op kamers, maar ze was bij een vriendin en daar bleef ze nu maar slapen. Lijkt me een goed plan.
Hier ook. De thermostaat in de woonkamer geeft nog steeds 28 graden aan. Alles staat volop open, maar er is haast geen wind.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:39 schreef livelink het volgende:
Het is hier echt onaangenaam benauwd trouwens.
Dom gerel om niks...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor. Wees blij dat het bij jullie beter is. Mijn dochter belde me net vanwege de rellen in Utrecht Overvecht. Daar zit ze op kamers, maar ze was bij een vriendin en daar bleef ze nu maar slapen. Lijkt me een goed plan.
Nergens voor nodig. Hitte,verveling, corona, de jongeren zijn compleet losgeslagen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Al snap ik dat rellen niet. Waarvoor is dat nu allemaal nodig.
Ik kan niet zo veel met die politiek-correcte lezing, eerlijk gezegd. Ze willen gewoon rellen. Vandaag was zowel in Utrecht als Den Haag sprake van oproepen om te gaan rellen. Het is gewoon provoceren, uitdagen. En ze hebben een totale minachting voor elke vorm van gezag. En dan zwijg ik nog over gebrek aan opvoeding en de etnische achtergrond van het leeuwendeel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Hitte,verveling, corona, de jongeren zijn compleet losgeslagen.
Dat zeg ik toch ook. Ze willen rellen, maar ik denk wel dat het mede komt door de hitte en zo. Dat is echter geen enkel excuus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel met die politiek-correcte lezing, eerlijk gezegd. Ze willen gewoon rellen. Vandaag was zowel in Utrecht als Den Haag sprake van oproepen om te gaan rellen. Het is gewoon provoceren, uitdagen. En ze hebben een totale minachting voor elke vorm van gezag. En dan zwijg ik nog over gebrek aan opvoeding en de etnische achtergrond van het leeuwendeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |