Die was al dichtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh lekkerDaarna van der Poel toetje gehaald?
![]()
Mja, dat is wel stomIk vind het ook wel stom dat ze er altijd vanuitgaan dat 1,5m met je tafelgenoot geen probleem is
Mooie leeftijd om op vast te blijven hangenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben al ik weet niet hoevaak 25 geworden
Nog tien jaar en je dochter is je voorbij in leeftijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet je hard oefenen, voorlopig geen regen.quote:
Lamequote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je hard oefenen, voorlopig geen regen.
Een vriendin was vroeger twee jaar ouder dan ik. Dat is op de een of andere manier toch omgedraaid in de laatste paar jaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat wordt nu verbouwd naar een ander restaurant!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bestaat Mr. Hu nog of hoe dat ook maar heet in Enschede? Zat langs de weg richting Duitsland
Goed geregeld toch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan mag ik nog net, aardig van je
Maar het ene moment voel ik me 18 en het andere moment 50quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gewoon kei hard liegenJe bent zo oud als je je voelt
Ik zou bij jou gewoon standaard voor de 50 gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar het ene moment voel ik me 18 en het andere moment 50
Niet zo zielig kijken he, kan ik niet tegenquote:
Optellen, en door twee delen. Dat is je echte leeftijd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is nog bezig. Duurt tot 1:00 uur. Wij zijn het huis binnengeslopen en zijn nu bovenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Nog tien jaar en je dochter is je voorbij in leeftijd![]()
Hoe was haar feestje?
Moet je maar zorgen dat het regentquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet zo zielig kijken he, kan ik niet tegen
Pils is underrated! Rochefort is mijn standaard bier voor de kerst, heerlijk zeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alles wat geen pils is, vind ik speciaalbierWaarbij een Rochefort natuurlijk specialer is dan een Palm of zoiets.
Untappd ben ik nooit aan begonnen en ik ben opgehouden met tellen toen ik boven de 100 zat, maar ik heb ooit wel in het speciaalbiertopic op Fok gepost jaKom er niet zoveel meer. Ik zag wel erg veel posts waarin mensen alleen zeiden wat ze gekocht hadden zonder dat er echt een gesprek of zoiets op gang kwam
Nee, wel een beetje wind waardoor het toch afkoeltquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
Bij jou trouwens nog wel regen Meke?
Ik neem niemand hier ooit serieus, dus dat loopt wel losquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
Sorry jongens, ik ben in een beledigende grapjes bui maar ik meen het allemaal niet en vind jullie allemaal haske knap en leuk en lief
Opvoeding geslaagdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is nog bezig. Duurt tot 1:00 uur. Wij zijn het huis binnengeslopen en zijn nu boven![]()
Het klinkt heel gezellig. Ze draaien ABBA muziek momenteel
Ik voel me soms ook wel 60 hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om op vast te blijven hangen
Je kan echt niet íedereen knap vinden, leugenaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
Sorry jongens, ik ben in een beledigende grapjes bui maar ik meen het allemaal niet en vind jullie allemaal haske knap en leuk en lief
Ohquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat wordt nu verbouwd naar een ander restaurant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |