Bijna 40 toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, er valt gewoon niks te vieren in mijn leven
Dit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het trouwens vermeldenswaardig dat we hier nog steeds geen één druppel regen hebben gehad.
Discriminerende wolken. En de polisie doet er niks an.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Redelijk bizar dat je die nog niet gehad hebt
Maar bij welke kwaliteit hoort dan wie? Dan weet ik of ik met hagel moet schieten of louter kwaliteitsposts moet inzetten. Of het juist moet mixen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hangt af van de kwaliteit van de komende 50.000 posts
De Roverheid heeft je weer alle regen afgenomenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Discriminerende wolken. En de polisie doet er niks an.
quote:
Ik stuur je een Excel per DM.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar bij welke kwaliteit hoort dan wie? Dan weet ik of ik met hagel moet schieten of louter kwaliteitsposts moet inzetten. Of het juist moet mixen.
Met ons erbij valt er altijd wat te vierenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, er valt gewoon niks te vieren in mijn leven
Dat dit zomaar kan in dit land. Alles pakken ze ons af.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Roverheid heeft je weer alle regen afgenomen
Da's waarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met ons erbij valt er altijd wat te vieren
Ik vermoed dat ze Yolanthe hebben ingehuurd. Alle regen was wegquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat dit zomaar kan in dit land. Alles pakken ze ons af.
Nachtquote:
quote:
quote:
Je leeft gewoon twee keer zo lang als ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga ik niet groots vieren hoor trouwens, gewoon lekker klein zoals al m'n verjaardagen als het even kan. Dingen doen die ik echt graag doe.
Het is goed voor ieders grootheidswaanzin.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik snap nog steeds het nut van het liken op Fok niet erg
Het is leuk, maar schiet zijn doel een beetje voorbij in snelle topics als een SC. Maar in topics met langere discussies die rustiger verlopen kan het wel aardig werken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:00 schreef Koen66 het volgende:
In een SC is het ietwat onzinnigquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is goed voor ieders grootheidswaanzin.
Nou je kan inmiddels wel zien wie je leuk vindtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:00 schreef Koen66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |