Ik heb al maanden twee google images tabbladen open met allemaal ideeën, maar verder ben ik nog niet gekomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tattoo, áls ik er een zou nemen zou het van een cactus zijn.
Jaaaaa daar zou ik ook echt heen gaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik heb First Aid Kit echt in de Coronatijd ontdekt
En nu wil ik naar een concert van ze
Huuuuuu nee je bedoelt toch niet van die enge oren waar mensen hele schijven in gaan plaatsen he?quote:
quote:
Jaa maar dan de kleintjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huuuuuu nee je bedoelt toch niet van die enge oren waar mensen hele schijven in gaan plaatsen he?Daar krijg ik plaatsvervangend oorpijn van
Oh nee dat dan weer niet. Of althans niet van die giga gaten.quote:
Buiten mijn naaldenfobie heb ik ook wel de mening dat ik het zonde vind als er overal gaten in worden geschoten en met permanente inkt hele stukken vel worden volgekalkt, hoe mooi de tekening en de betekenis ook is. Bij piercings kan ik ook niet lang kijken naar oren e.d. waar door kraakbeen heen is geschoten, extra pijnlijk, echt dat doorboren van een stuk been of nog huhhhhhhhquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd bijzonder hoe anders mensen daarover denkenMaar snap het ook wel weer
Hoewel ze volgens mij wel weer dichtgroeien als je er niks meer indraagt. Dat is bij tattoos een ander probleem
Nee kleintjes, van die 10ct grootte gaatjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh nee dat dan weer niet. Of althans niet van die giga gaten.
Ohh daar denk ik echt nooit bij naquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Buiten mijn naaldenfobie heb ik ook wel de mening dat ik het zonde vind als er overal gaten in worden geschoten en met permanente inkt hele stukken vel worden volgekalkt, hoe mooi de tekening en de betekenis ook is. Bij piercings kan ik ook niet lang kijken naar oren e.d. waar door kraakbeen heen is geschoten, extra pijnlijk, echt dat doorboren van een stuk been of nog huhhhhhhhWaarom. En dan gaat dat nog ontsteken. Huhhhh.
Met name als er dan geen tunnelsieraad in zitquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huuuuuu nee je bedoelt toch niet van die enge oren waar mensen hele schijven in gaan plaatsen he?Daar krijg ik plaatsvervangend oorpijn van
Nee, ze zijn totaal niet Melodifestivalen geschikt helaasquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa daar zou ik ook echt heen gaan![]()
Al helemaal tof als ze een keer voor Zweden meedoen, maar dat zal wel niet
Bij mannen of bij vrouwen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit qua grootte, maar ik wilde er eigenlijk ook nog een mooi hoofd bij
Je raakt me een beetje kwijt Meke, en het ging juist zo goed tussen ons!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit qua grootte, maar ik wilde er eigenlijk ook nog een mooi hoofd bij
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb al maanden twee google images tabbladen open met allemaal ideeën, maar verder ben ik nog niet gekomen.
Mannenquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef Cee het volgende:
Ik vond vroeger van die plaktattoos al zonde want die gingen er pas na een paar keer grondig wassen af.
Sorryquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je raakt me een beetje kwijt Meke, en het ging juist zo goed tussen ons!
Ik ben met name bij tattoos bang dat ik spijt zou krijgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Buiten mijn naaldenfobie heb ik ook wel de mening dat ik het zonde vind als er overal gaten in worden geschoten en met permanente inkt hele stukken vel worden volgekalkt, hoe mooi de tekening en de betekenis ook is. Bij piercings kan ik ook niet lang kijken naar oren e.d. waar door kraakbeen heen is geschoten, extra pijnlijk, echt dat doorboren van een stuk been of nog huhhhhhhhWaarom. En dan gaat dat nog ontsteken. Huhhhh.
Oh die is mooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik destijds opgeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |