Een heel klein verschil is dat jullie alleen iets over mij weten. Ik heb namelijk behalve ‘hij is vreemd gegaan’ geen negatieve dingen geplaatst hier over anderen dan mijzelf. En dat in tegenstelling tot de ronduit respectloze en op alle servers opgeslagen dingen die jij over je vriendin hebt gezegd. Snapt u?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, als ik hier zou neergooien wat ik over jou en jouw gezin weet dan zou je dat ongetwijfeld ook niet waarderen. Ik herinner me nog die meltdown toen men je Tinder profiel had gevonden. Laat staan dat er iets bruikbaars openbaar komt
Mooie teksten weerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:57 schreef Azula het volgende:
Tevens bewijst je kansloze cringe betoog dat je precies nul weet wat me natuurlijk helemaal niet verbaast omdat je een onderontwikkelde mongool bent.
Zn vriendin zal er maar mee geconfronteerd worden zegquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:50 schreef Azula het volgende:
[..]
Een heel klein verschil is dat jullie alleen iets over mij weten. Ik heb namelijk behalve ‘hij is vreemd gegaan’ geen negatieve dingen geplaatst hier over anderen dan mijzelf. En dat in tegenstelling tot de ronduit respectloze en op alle servers opgeslagen dingen die jij over je vriendin hebt gezegd. Snapt u?
Speltip 9.
Ik niet, maar een aantal anderen hier duidelijk welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ben jij ziedend? Ik ben enkel aangeschoten.
Flopmodquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik niet, maar een aantal anderen hier duidelijk wel
Oh het is niks vergeleken met VBL die zijn denk ik rood van huidskleurquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik niet, maar een aantal anderen hier duidelijk wel
Ik ben in ieder geval nog mod.quote:
Ja van juiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval nog mod.
HAAAAAAA!
Die zijn groen als grasquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh het is niks vergeleken met VBL die zijn denk ik rood van huidskleur
Ja vastquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Onze sc loopt harder dan deze
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is de houding die ze zich gevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ze komen anders rood of witheet over.
Ik heb het idee dat het brugklassers zijn die zich groot voordoen zodat de bovenbouw ze niet pakt. Maar dat ze evengoed gepakt worden door de bovenbouw en dan dat gedrag kopiëren en elkaar aanvallen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is de houding die ze zich geven
Ga modkontjes likken man ventquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het brugklassers zijn die zich groot voordoen zodat de bovenbouw ze niet pakt. Maar dat ze evengoed gepakt worden door de bovenbouw en dan dat gedrag kopiëren en elkaar aanvallen.
Ik heb ooit een soortgelijke vergelijking gemaakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het brugklassers zijn die zich groot voordoen zodat de bovenbouw ze niet pakt. Maar dat ze evengoed gepakt worden door de bovenbouw en dan dat gedrag kopiëren en elkaar aanvallen.
Ga maar krom staan danquote:
Post geliked maar Plompzakker is gewoon toffe gozer. Waarom zou dat veranderen? Mod of geen mod hij blijft tof.quote:
Ja eentje heedt een Anne Frank UI met een kast omdat hij zelf nog de kast moet uitkomen. Zielig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb ooit een soortgelijke vergelijking gemaakt.
Ze zijn ook heel erg schuw voor andere onbekende mensen, vinden ze heel eng
Post gelikedquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Post geliked maar Plompzakker is gewoon toffe gozer. Waarom zou dat veranderen? Mod of geen mod hij blijft tof.
Ja en die was met de staart tussen de benen vertrokken toen je dat tegen hem zeiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja eentje heedt een Anne Frank UI met een kast omdat hij zelf nog de kast moet uitkomen. Zielig.
Bedoel je @Calandquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja eentje heedt een Anne Frank UI met een kast omdat hij zelf nog de kast moet uitkomen. Zielig.
In de kast zitten is niet makkelijk. Ik wens hem veel sterkte. Hoop dat hij ooit zijn hart en anus kan openen voor een andere manquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja en die was met de staart tussen de benen vertrokken toen je dat tegen hem zei
En dan zou je maar samen een koophuis hebben jezus wat kut.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zn vriendin zal er maar mee geconfronteerd worden zeg
Ja maar dat is Hermann en m’n vader heet Hans en die neem ik ook niet serieus dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann zegt: wat je zegt ben je zelf
Maar ik steun hem daar niet in.
Ik wist dit niet maar ik zal dit toevoegen aan de data die ik al heb van jouquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:47 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja maar dat is Hermann en m’n vader heet Hans en die neem ik ook niet serieus dus.
Wel in eerlijk uitgebalanceerde Excel he? Niet alleen prints. Kaf en koren onderscheiden toch. Wie zich + aangesproken voelt is + aangesproken rest kan de piemel van Braad zuigen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wist dit niet maar ik zal dit toevoegen aan de data die ik al heb van jou
Ik snap alleen het piemel zuigen gedeelte, die 16,5 cm is een flinke kluif.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:58 schreef Azula het volgende:
[..]
Wel in PP he? Niet alleen prints. Kaf en koren onderscheiden toch. Wie zich + aangesproken voelt is + aangesproken rest kan de piemel van Braad zuigen.
Ja bedoelde eigenlijk Excelbestand. Mja, lange dag achter de rug met kleuter dus dan doet je brein soms van pffffft joejoe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap alleen het piemel zuigen gedeelte, die 16,5 cm is een flinke kluif.
Heeft Braad 16,5 ja? Heb je dit van @Fushia2?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap alleen het piemel zuigen gedeelte, die 16,5 cm is een flinke kluif.
Kiid zelfs kliek (oké ging er vanuit dat jullie klieken maarja eig ook niet dus blijkbaar) gaat geheel terecht tegen je in dus @SimonedeBeauvoir je kunt ook nog hoor. Niets mis mee. Beter zelfs.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus jouw grens van privégegevens moet wel gerespecteerd worden, maar jij mag wel schijt hebben aan andermans grenzen, omdat dat onderdeel is van een eenzijdige erecode.
Kap eens met mij mentionen en dm’en psycho, ik moet niks van jequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Kiid zelfs kliek (oké ging er vanuit dat jullie klieken maarja eig ook niet dus blijkbaar) gaat geheel terecht tegen je in dus @:SimonedeBeauvoir je kunt ook nog hoor. Niets mis mee. Beter zelfs.
Haha. Ja goed verhaal ja maar haar namen zijn herkenbaar wegens de meerdere lettergrepen en sws usernames met een aaneenschakeling van minimaal twee namen zowel bestaand als fictioneel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kap eens met mij mentionen en dm’en psycho, ik moet niks van je
Super kut met een koophuis, can tell you that.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zn vriendin zal er maar mee geconfronteerd worden zeg
@Calandquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Alleen over je zusje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 07:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:Caland
Hier roddelen we niet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Myrr had weer eens te diep in het glaasje gekeken zo te zien 🙊
Met wie kliek ik allemaal volgens jou dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Kiid zelfs kliek (oké ging er vanuit dat jullie klieken maarja eig ook niet dus blijkbaar) gaat geheel terecht tegen je in dus @:SimonedeBeauvoir je kunt ook nog hoor. Niets mis mee. Beter zelfs.
mooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7966935_6b07a973
Over mooi gesproken @:Catkiller
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mooi
ze lijkt wel getint?
ik was van de week verliefd geworden op een nikkermeisje in de gym
ik val helemaal niet op nikkerins
Ze hadden mn tagje best mogen laten staanquote:
Niks mis mee, volg je gevoelquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mooi
ze lijkt wel getint?
ik was van de week verliefd geworden op een nikkermeisje in de gym
ik val helemaal niet op nikkerins
Heb je al een datum geprikt waarop je Kiid aan het janken gaat maken op zijn werkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ze hadden mn tagje best mogen laten staan
hoe laat speelt arsenal?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is nog geen reden om een pingel zo gay te nemen.
Welverdiende vakantie na een grote prijs, over twee weekjes staat Liverpool alweer op te stoep.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe laat speelt arsenal?
haha had je trouwens de afgang van barca nog gezienquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welverdiende vakantie na een grote prijs, over twee weekjes staat Liverpool alweer op te stoep.
Zeker, beetje pijnlijk was het zelfs. Die club is echt klaar. Zie ook niet hoe ze dat even gaan fixen, al die overbetaalde gasten die je moet vervangen en zelf hebben ze ook te maken met corona en de transfers die ze doen zijn meestal waardeloos.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha had je trouwens de afgang van barca nog gezien
daar gaan ook nog wel wat cwnten ingepompt worden
zou beginnen met suarez en griezzman wegdoenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker, beetje pijnlijk was het zelfs. Die club is echt klaar. Zie ook niet hoe ze dat even gaan fixen, al die overbetaalde gasten die je moet vervangen en zelf hebben ze ook te maken met corona en de transfers die ze doen zijn meestal waardeloos.
Laat messi maar gaan, verstop je een aantal jaar en hoop dat dan Frenkie en co weer wat op poten hebben gezet.
Je hebt zeker ook genoten van de uitschakeling van City
Rechterhand is weg he, toch het brein. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die guardiola valt ook lekker door de mand daar hoor
net als je moeder vannacht ahaahahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja leuk he gaat lekker op en neer ;p
haha lolquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net als je moeder vannacht ahaahaha
Overall zeker, maar op constante basis zo vaak scoren kunenn er maar weinigquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Greenwood wordt veel beter
begint het af en toe wel op te lijken. Daarom was Sancho zo broodnodig. Als die niet komt snapt ik er niks meer vanquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Martial en Rashford, de eeuwige talenten
United gaat denk ik wel overstag, als je United heet moet je nou eenmaal altijd overpayenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
begint het af en toe wel op te lijken. Daarom was Sancho zo broodnodig. Als die niet komt snapt ik er niks meer van
ja maguire wel sancho nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
United gaat denk ik wel overstag, als je United heet moet je nou eenmaal altijd overpayen
Snap ook niet had het gewoon voor 10 augustus gedaan zonder gezeik, bij Maguire was het ook geen probleem.
Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maguire wel sancho niet
Heb nog geen strandje gezien, heb het erg druk gehad hierquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hee is het niet lekker toeven op het strandje nu haha
Roodgloeiend die hijglijn nu met corona ja?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb nog geen strandje gezien, heb het erg druk gehad hier
Dat weet ik niet, moest er weer een half jaar uit vanwege de flexi wet. Zijn hier gewoon druk aan het klussen gegaan, als goed is komen na volgende week de zonnepanelen op het dak en dan hoop ik dat alles af is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Roodgloeiend die hijglijn nu met corona ja?
Heeeuuuujjj Femquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, moest er weer een half jaar uit vanwege de flexi wet. Zijn hier gewoon druk aan het klussen gegaan, als goed is komen na volgende week de zonnepanelen op het dak en dan hoop ik dat alles af is.
Jij beetje mooie zomer gehad, nog weg geweest?
Hou je smoel toch manquote:
Zal het aan hem doorgevenquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb niet gekeken maar wel tof voor hem.
Hoezoquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volg sowieso weinig voetbal meer.
Mij boeit t ook minder jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen zin meer in. Kan mij niet meer zoveel boeien
Niet helemaal, volgend jaar beter.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goedemorgen, ook beetje mooie zomervakantie gehad?
Spijtig, wij zijn helaas niet naar Zweden geweest, het heen gaat was verder geen probleem, maar daarna 2 week binnen zitten. Dan kon de elektricien, de installatie monteurs en zo ook niet langskomenquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet helemaal, volgend jaar beter.
Karma vakantiequote:Op maandag 17 augustus 2020 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet helemaal, volgend jaar beter.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Spijtig, wij zijn helaas niet naar Zweden geweest, het heen gaat was verder geen probleem, maar daarna 2 week binnen zitten. Dan kon de elektricien, de installatie monteurs en zo ook niet langskomen
quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Spijtig, wij zijn helaas niet naar Zweden geweest, het heen gaat was verder geen probleem, maar daarna 2 week binnen zitten. Dan kon de elektricien, de installatie monteurs en zo ook niet langskomen
Heyheyquote:
BRAAD!!!!!!!!!quote:
Ben jij de legendarische vlogger waar ik veel over hoor, maar die ik nog nooit heb zien posten?quote:
Dat is correctquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ben jij de legendarische vlogger waar ik veel over hoor, maar die ik nog nooit heb zien posten?
Slavinkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb een Airfryer-tip nodig, wat raadt je me aan voor vanavond?
Denk dat je jezelf qua koken wel nog wat kan verbeteren, maar je komt er wel.quote:
Dank. Denk ook wel dat ik er ga komen hoor. Maar op dit moment heeft koken niet de nummer 1 prioriteitquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Denk dat je jezelf qua koken wel nog wat kan verbeteren, maar je komt er wel.
Ja zou tof zijn als je je op dat gebied wat verbeterd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dank. Denk ook wel dat ik er ga komen hoor. Maar op dit moment heeft koken niet de nummer 1 prioriteit
Wat voor werk heb je ?quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja zou tof zijn als je je op dat gebied wat verbeterd.
Dit is een succesvolle youtuber uit Duitsland:
Ik zou zeggen kijk eens en doe wat ideeën op.
Stel je toch eens voor dat je riant kan leven van je hobby terwijl de ander van 9-5 op kantoor zit voor 2000 euro per maandquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat voor werk heb je ?
“ ja ik plaats op YouTube filmpjes Hoe ik pannenkoekjes bak “
!!!!!!!
Ik vind het belachelijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je riant kan leven van je hobby terwijl de ander van 9-5 op kantoor zit voor 2000 euro per maandTerwijl hij/zij elke ochtend hetzelfde geroddel van collega's moet aanhoren en misschien wel met tegenzin naar z'n werk gaat.
Pure afgunst/jaloezie. Net als Enzo Knol, wat die gast doet is helemaal niet moeilijk, beetje je dag filmen. Voor de thumbnails, het editen van de video en het editen van de audio en zelfs het uploaden heeft hij mensen in dienst. Maar die gast pakt wel per filmpje 400-500k (Dus 400-500 euro minimaal) en upload 2 filmpjes per dag. Is toch een baan waar veel mensen van dromen, maar wat ook veel mensen niet begrijpen.
Het is net zo goed een baan voor die mensen als dat koerier of in een bakkerij werken of stratenmaker een baan is. Dat je het er niet mee eens bent is begrijpelijk maar die mensen gooien wel hun privé leven compleet overhoop om zo hun geld te verdienen.quote:
Dat is toch helemaal geen werken manquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is net zo goed een baan voor die mensen als dat koerier of in een bakkerij werken of stratenmaker een baan is. Dat je het er niet mee eens bent is begrijpelijk maar die mensen gooien wel hun privé leven compleet overhoop om zo hun geld te verdienen.
Zoals sommigen het aanpakken is het inderdaad geen werken, dat ze er toch tonnen per jaar mee verdienen is dan extra slim.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen werken man
Ik vind het schandalig dat er zo tyfus veel kinderen naar kijkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zoals sommigen het aanpakken is het inderdaad geen werken, dat ze er toch tonnen per jaar mee verdienen is dan extra slim.
Het is juist heel slim aangepakt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat er zo tyfus veel kinderen naar kijken
Ik kijk zijn streams niet, wel zijn filmpjesquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is juist heel slim aangepakt.
Je moet voor de grap eens 5 minuten naar een livestream van Pewdiepie kijken, serieus je krijgt een hartverzakking als je ziet wat die gast aan donaties binnen harkt in die korte tijd.
Heb 2x een stream gekeken maar klikte gauw weg omdat 'ie serieus wel 1000 euro aan donaties/lidmaatschappen ontving in 5 minutenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik kijk zijn streams niet, wel zijn filmpjes
Ik ben jaloers op die mensen die een ASMR maken van hoe ze eten. Godverdomme eten moet je elke dag sowieso. Je hoeft het maar op te nemen knalt het op YouTube en je krijgt views genoeg. Als je een meid bent en je doet het in bikini ben je helemaal binnen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen werken man
YouTube werk noemenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je riant kan leven van je hobby terwijl de ander van 9-5 op kantoor zit voor 2000 euro per maandTerwijl hij/zij elke ochtend hetzelfde geroddel van collega's moet aanhoren en misschien wel met tegenzin naar z'n werk gaat.
Pure afgunst/jaloezie. Net als Enzo Knol, wat die gast doet is helemaal niet moeilijk, beetje je dag filmen. Voor de thumbnails, het editen van de video en het editen van de audio en zelfs het uploaden heeft hij mensen in dienst. Maar die gast pakt wel per filmpje 400-500k (Dus 400-500 euro minimaal) en upload 2 filmpjes per dag. Is toch een baan waar veel mensen van dromen, maar wat ook veel mensen niet begrijpen.
160 is wel echt huge.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:31 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha de weegmomenten
Dat gaat weer van korte duur zijn.
Hoeveel weeg je nu? 160?
Haha, laten we het @Kiid zelf vragen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
Heeft Kiid definitief afscheid genomen van FOK!?
Dat zou jammer zijn zegquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
Heeft Kiid definitief afscheid genomen van FOK!?
Moet altijd wel lachen om je filmpjes.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om je filmpjes.
Je hebt wel echt een kop als een accu trouwens
Hij heeft in zn broek geplastquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hai langs geweest bij kiid zo te zien. Hoe reageerde hij
Ja klopt.quote:
Hoe lang heb je nogquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik dacht echt dat ik nog een paar desperados had liggen, heb ik alleen die gore kut Corona liggen.
Die deprarados ging er wel in met dat hete weerquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik dacht echt dat ik nog een paar desperados had liggen, heb ik alleen die gore kut Corona liggen.
Iedereen blij, dus helemaal topquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen man, hoe voelt dat
Dat zou srs vet zijn. Sws een buitenlandse bondscoach want het NL aanbod, op Koeman na, is te matigquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
FOX Sports: Arsène Wenger biedt zichzelf aan bij Oranje
Nu de kans levensgroot is dat Ronald Koeman naar Barcelona vertrekt, komen de speculaties over zijn opvolging bij Oranje op gang. Volgens Jan Joost van Gangelen van FOX Sports heeft Arsène Wenger, momenteel in dienst van de FIFA, zichzelf gemeld als kandidaat voor het bondscoachschap van het Nederlands elftal. Arnold Bruggink en Ronald de Boer zien de mogelijke aanstelling van Wenger desgevraagd erg zitten.
Vierde op het EK/WK Noëlle
Kloptquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die deprarados ging er wel in met dat hete weer
Ik ging ook lekker in je zusje met dat hete weerquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die deprarados ging er wel in met dat hete weer
Is goed strijkijzerhoofdquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ging ook lekker in je zusje met dat hete weer
Die verzuurde Fransoos hahahaahahquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
FOX Sports: Arsène Wenger biedt zichzelf aan bij Oranje
Nu de kans levensgroot is dat Ronald Koeman naar Barcelona vertrekt, komen de speculaties over zijn opvolging bij Oranje op gang. Volgens Jan Joost van Gangelen van FOX Sports heeft Arsène Wenger, momenteel in dienst van de FIFA, zichzelf gemeld als kandidaat voor het bondscoachschap van het Nederlands elftal. Arnold Bruggink en Ronald de Boer zien de mogelijke aanstelling van Wenger desgevraagd erg zitten.
Vierde op het EK/WK Noëlle
Haaha goede reactie weer junkquote:
Unibrown heb in enkel wanneer ik het niet bijhoudquote:
Ik val in de smaak hoor, maar niet bij kaaskoppen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die gozer versierd nog geen zeehond met een emmer vis
Met die vieze harige zweetreet van hem hequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ruik die fushia altijd door de verbinding heen
Haha zo leuk een moedergrapjequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nog genoeg tijd om je moeder in der reet te neuken
Bleu de Chanel ruikt lekker hequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Neen, ik vind het vooral leuk om mensen te irriteren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Fugue het volgende:
Is fuchsia een soort che_ met tattahaat
Waarom mag je mijquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, ik vind het vooral leuk om mensen te irriteren.
@:solotovski is master tatta maar toch mag ik hem
Kan zn broer hem makkelijk aan de achterkant verwennen, je glijdt er zo inquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Met die vieze harige zweetreet van hem he
Ik ben geen kakkerquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat je een stijlvolle kakker bent
Hilarisch weer verzuurde boerenpummel. Duidelijk Arsenal supporter..... al 10+ leef je met frustratiesquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan zn broer hem makkelijk aan de achterkant verwennen, je glijdt er zo in
Die berbers vreten veel knoflook jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Omdat ik polo's draag en wel eens op een boot zitquote:
Vooral heel raar. Verder zou het wel geinig zijn puur om de naam en het verstand van voetbal dat hij heeft, maar hij ligt er al een tijdje uit en heeft dit nooit gedaan. Ik denk eigenlijk dat je het niet moet doen. Een ploeg op scherp krijgen en tactisch flexibel zijn is wat je nodig hebt op een eindtoernooi, Wenger geeft vooral vertrouwen met een zachte hand.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Tlaloc het volgende:
Arsene misschien bij Oranje zijn de geruchten. Wat vind jij Prof als kenner?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hilarisch weer verzuurde boerenpummel. Duidelijk Arsenal supporter..... al 10+ leef je met frustraties
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha zo leuk een moedergrapje
Bedankt vriend.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha zo leuk een moedergrapje
Aan je foto's te zien zit je vaker op een boot dan op een vrouwquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik polo's draag en wel eens op een boot zit
Nou nou
Ik stuur geen foto's als ik op een vrouw zitquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Aan je foto's te zien zit je vaker op een boot dan op een vrouw
Ben geen berberquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die berbers vreten veel knoflook ja
Aldus de Anderlecht supporterquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Door voor Arsenal te kiezen bewijs je eenmaal je slechte smaak
Neen. Dit doet @jigggyquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik stuur geen foto's als ik op een vrouw zit
Als de corona een beetje doorpakt valt dat hopelijk alleszins meequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Bedankt vriend.
Komen er nog veel meer
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:52 schreef Rozevla het volgende:
Zouden jullie Jannie van heel Holland bakt Neuken als ze naakt op de salontafel ligt ?
De zwakke van de maatschappij lopen meer risico.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als de corona een beetje doorpakt valt dat hopelijk alleszins mee
[ afbeelding ]
Hahaha 1 - 0quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De zwakke van de maatschappij lopen meer risico.
Dus jij als zwakzinnige loopt een groter risico !!
Ik kijk dat nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je het vorige seizoen gemist? Kom op Noel
Wat een mongooltje hèquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:55 schreef Fushia2 het volgende:
@:le_professeur heten maar geen 5 volzinnen in het Frans kunnen
Geloof er weinig vanquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonde, echt een spektakel weer.
White pride worldwidequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Is het allochtonengevecht weer voorbij, dan kan deze sc weer blank worden
Optyfen racistjequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Is het allochtonengevecht weer voorbij, dan kan deze sc weer blank worden
Mortaxx heeft ook een kleurtje hoor, hij staat aan jouw kantquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:11 schreef Fushia2 het volgende:
Haha whiteboys be like lekker snitchen
Owww serieusquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mortaxx heeft ook een kleurtje hoor, hij staat aan jouw kant
Oh is mortie niet blank?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mortaxx heeft ook een kleurtje hoor, hij staat aan jouw kant
Jij kan er ook wat van he hahaquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh is mortie niet blank?
Jammer
Jij bent wel zuiver blank toch?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij kan er ook wat van he haha
Wow je brengt het alsof je anders niet meer met me wil pratenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent wel zuiver blank toch?
Maar niks aan de hand dus?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow je brengt het alsof je anders niet meer met me wil praten
Ja ik ook beetjequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zongebruind maar dat wordt dadelijk wel weer minder hoor rustig
En terechtquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow je brengt het alsof je anders niet meer met me wil praten
Aan 1 @Fushia2 hebben we genoegquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verder zal ik nooit zomaar over je moeder beginnen en daar ook niet agressief op reageren.
Ach, alles beter dan Frank de Boer waar ze nu mee komenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vooral heel raar. Verder zou het wel geinig zijn puur om de naam en het verstand van voetbal dat hij heeft, maar hij ligt er al een tijdje uit en heeft dit nooit gedaan. Ik denk eigenlijk dat je het niet moet doen. Een ploeg op scherp krijgen en tactisch flexibel zijn is wat je nodig hebt op een eindtoernooi, Wenger geeft vooral vertrouwen met een zachte hand.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aan 1 @:fushia2 hebben we genoeg
Frank de Boerquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan Frank de Boer waar ze nu mee komen
Suarezquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:22 schreef Solotovski het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-vast-in-luis-suarez
Die titel
Echt hequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Frank de Boer![]()
Die kan echt alleen maar boos kijken en dan houdt het wel op
Was wel baas jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Suarezdie handsbal op het WK 2010
En de bal in de ploeg houden. 85% balbezit en uiteindelijk met 1-0 verliezen omdat er niets gecreëerd wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Frank de Boer![]()
Kan het alleen niet meer belopen, maar die goal tegen Bayern was ook weer heerlijk.quote:
Dat is wel makkelijk geld verdienen danquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Frank de Boer![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
En de bal in de ploeg houden. 85% balbezit en uiteindelijk met 1-0 verliezen omdat er niets gecreëerd wordt.
Maar wel de wedstrijd gedomineerd.
Denk Marwijk, de Boer heeft nog wel een paar jaar wat leuks gedaan bij Ajax. Van Marwijk weet ik niet meer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''terugspelen die bal''
Weet niet wie erger is; van marwijk of frank
Kan jij ook hoor, met geconcentreerd en moeilijk in de camera kijkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk geld verdienen dan
Ze kunnen ook voor van Bommel gaan, nog zo'n man die denkt dat het niet aan hem kan liggenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Denk Marwijk, de Boer heeft nog wel een paar jaar wat leuks gedaan bij Ajax. Van Marwijk weet ik niet meer.
Ja beetje jammer dat ik dan daarbij wel mijn tieten en kut moet laten zien.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan jij ook hoor, met geconcentreerd en moeilijk in de camera kijken
Je kan het ook gewoon eerst veel te dicht op de camera op een dildo sabbelen alsof je leven er vanaf hangt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ik dan daarbij wel mijn tieten en kut moet laten zien.
Of ik zou gewoon voor zes euro een Big Tasty menu kunnen kopen. Veel beter idee.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon eerst veel te dicht op de camera op een dildo sabbelen alsof je leven er vanaf hangt.
Heb je wat aan te vullenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:53 schreef Azula het volgende:
[..]
Of ik zou gewoon voor zes euro een Big Tasty menu kunnen kopen. Veel beter idee.
Ja ik eet altijd steevast voor het slapen een hele maaltijd ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je nog eten of eet je altijd voor het slapengaan een hele maaltijd
Moet van HPLC zeggen dat hij best een privéshow wil.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ik dan daarbij wel mijn tieten en kut moet laten zien.
Lekker witte bonen in tomatensaus als lunch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:09 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat ze niet aan IF doet zoals BraadGod.
Hij heeft wel de vorm van een enorme boonquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker witte bonen in tomatensaus als lunch.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij heeft wel de vorm van een enorme boon
Zeg maar 450quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet van HPLC zeggen dat hij best een privéshow wil.
Wie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet van HPLC zeggen dat hij best een privéshow wil.
Zo snel gaat dat niet hoor haha, die worstenvingers had je al gewoonquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:09 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja ik eet altijd steevast voor het slapen een hele maaltijd ja.
Had gewoon trek en nu heb ik vette vingers. Kapot lekker.
Inwendig braakje gelegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet hoor haha, die worstenvingers had je al gewoon
Oh wacht het is een hint; je wil dat ik ze schoonlik 😏
Beter dan dit. Hier word je gewoon helemaal naar van. Luister nog liever naar Gerard Joling.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:37 schreef Catkiller het volgende:
https://manuals.playstati(...)ngs/systemmusic.html
Uitzetten wel
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Beter dan dit. Hier word je gewoon helemaal naar van. Luister nog liever naar Gerard Joling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |