1x was niet genoeg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:25 schreef Fushia2 het volgende:
@:rozevla ik neuk je de moeder.
DIKKE BIEM
Ja pas maar op; je hebt een grens overschredenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Junkies die niets te verliezen hebben zijn gevaarlijk. Voor mij is fok puur spel en entertainment, maar sommigen nemen het heel serieus. Daarom zit het me niet lekker dat Noel de erecode gebroken heeft
Jaaaa het is echt fantastisch zo’n multicultiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:18 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
wat zijn er de laatste tijd veel schiet- en steekincidenten
ik ga denk zelf ook maar een mes dragen..
Beter dit dan geadopteerd wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zei je moeder ook toen jij uit der kut kroop.
Hihi
Eerlijk is eerlijk, dit was ook de enige manier waarop Noel kom terugvechten. Blijf er wel bij dat het een grens is die ik in principe nooit zou verbreken. Verlaag je je alleen dan naar hetzelfde niveau is dan de vraagquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja pas maar op; je hebt een grens overschreden
Dit komt ook op je grafsteen zei Noëlle net
Zeg ff sorry in dm eventueel stel je een blowjob voor en dan is het toch ook gewoon klaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit was ook de enige manier waarop Noel kom terugvechten. Blijf er wel bij dat het een grens is die ik in principe nooit zou verbreken. Verlaag je je alleen dan naar hetzelfde niveau is dan de vraag
Ja man want er zijn echt veel dingen lager dan doden bespottenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit was ook de enige manier waarop Noel kom terugvechten. Blijf er wel bij dat het een grens is die ik in principe nooit zou verbreken. Verlaag je je alleen dan naar hetzelfde niveau is dan de vraag
Ik heb nergens spijt van dus niks om sorry voor te zeggen. Ik betreur alleen zijn keuze om te spelen met iemands privé gegevensquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg ff sorry in dm eventueel stel je een blowjob voor en dan is het toch ook gewoon klaar
Ah joh wees blij dat er niets mee gedaan is. Dat verdien je wel namelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nergens spijt van dus niks om sorry voor te zeggen. Ik betreur alleen zijn keuze om te spelen met iemands privé gegevens
Die lezen en horen het toch nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja man want er zijn echt veel dingen lager dan doden bespotten
Je bent echt een kankermongool.
Kerel dit is nog niksquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nergens spijt van dus niks om sorry voor te zeggen. Ik betreur alleen zijn keuze om te spelen met iemands privé gegevens
Dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Ah joh wees blij dat er niets mee gedaan is. Dat verdien je wel namelijk.
Dus jouw grens van privégegevens moet wel gerespecteerd worden, maar jij mag wel schijt hebben aan andermans grenzen, omdat dat onderdeel is van een eenzijdige erecode.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, als ik hier zou neergooien wat ik over jou en jouw gezin weet dan zou je dat ongetwijfeld ook niet waarderen. Ik herinner me nog die meltdown toen men je Tinder profiel had gevonden. Laat staan dat er iets bruikbaars openbaar komtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Ah joh wees blij dat er niets mee gedaan is.
Had altijd wel het idee dat dat de algemene code was op dit forum. Want als het gaat om doodsbedreigingen en schelden heeft niemand een remquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus jouw grens van privégegevens moet wel gerespecteerd worden, maar jij mag wel schijt hebben aan andermans grenzen, omdat dat onderdeel is van een eenzijdige erecode.
Ik zou zelf ook niet zo snel een nobody op een forum op zijn werk opzoeken om degene te confronteren met uitspraken die op internet gedaan zijn en die je blijkbaar persoonlijk hebben geraakt, maar je hebt in Noëlle de verkeerde persoon getroffen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hermann zegt: wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja man want er zijn echt veel dingen lager dan doden bespotten
Je bent echt een kankermongool.
wat je zelf ben je zelfquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann zegt: wat je zelf ben je zelf
Maar ik steun hem daar niet in.
Fake newsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat je zelf ben je zelf
Lekker hoor hermann, prachtige zin
Hoop het wel, we willen allemaal hier dat Noëlle langsgaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:10 schreef Catkiller het volgende:
Lekker blijven meten met twee maten Azpi, en vooral niet doen alsof je misschien iets te ver bent gegaan in je opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |