Omg, het is haar echtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ben je nu echt zo'n stomme mongool ja
Je boy zit ook op 3quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:00 schreef Tlaloc het volgende:
Gelukkig is dit pas mijn derde account.
Als ik straks jouw werkgever en functie hier post dan staan we wel weer gelijk he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey groetjes aan je hoerenmoeder he
Ron Boszhardquote:
Daar heb ik een keer mee in het vliegtuig gezeten.quote:
Ik met Gordon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer mee in het vliegtuig gezeten.
Het komt nu wel erg dichtbij.
Gewoon geen opmerkingen maken over mn overleden maat en we kunnen prima door een, hele brede, deurquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik straks jouw werkgever en functie hier post dan staan we wel weer gelijk he?
Dan kunnen we weer bouwen aan onze relatie vriend
hahaha echt hequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ben je nu echt zo'n stomme mongool ja
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vlieg jij ook met DHL Parcel?
Aha, dat was voor jou dus een reden om dan maar te strooien met gevoelige privé gegevens? Omdat je het met woorden niet meer aan kon? Wellicht is het dan beter om ergens in R&P te zitten waar men wat zoetsappiger is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon geen opmerkingen maken over mn overleden maat en we kunnen prima door een, hele brede, deur
Ok bedankt. Zie, zo moeilijk is t nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ok, ik zal niet meer meerdere keren sneue opmerkingen maken over recent overleden dierbaren van anderen
Gras is groen, mijn waarde profquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Weer leuk dat je je durft te laten zien Noelle, las dat je een ban had?? haha
Je deed de laatste tijd toch een soort van normaal?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gras is groen, mijn waarde prof
sterker nog.. zelfs MODquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je deed de laatste tijd toch een soort van normaal?
Wellicht heb ik iets gedaan wat niet zo heel netjes was en waar ik veel spijt van hebquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je deed de laatste tijd toch een soort van normaal?
Waar mensen seks hebben ook (*hoest scrupuleus *hoest)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja waar mensen werken worden fouten gemaakt
Ja dat tweede geloofde ik al niet zo maar goed dat je het post voor de vorm haha jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wellicht heb ik iets gedaan wat niet zo heel netjes was en waar ik veel spijt van heb
Je bent het nog niet verleerd, topquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Waar mensen seks hebben ook (*hoest scrupuleus *hoest)
Blij dat hier nog kwaliteits-users zijn Prof!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent het nog niet verleerd, top
Ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Welke kleur nagellak 043 Venus of 352 Downtown Red
Gewoon jungle redquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Welke kleur nagellak 043 Venus of 352 Downtown Red
Een plusje namens Hansquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Zou geen nagellak doen zodat je het accent niet onnodig op je verouderde lelijke handen legt.
Ik weet niet of jij al een ban hebt gehad voor dat gedoe maar als je die hebt gehad is het wel duidelijk dat je geen steek wijzer bent geworden daardoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aha, dat was voor jou dus een reden om dan maar te strooien met gevoelige privé gegevens? Omdat je het met woorden niet meer aan kon? Wellicht is het dan beter om ergens in R&P te zitten waar men wat zoetsappiger is.
Haha koekoekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij al een ban hebt gehad voor dat gedoe maar als je die hebt gehad is het wel duidelijk dat je geen steek wijzer bent geworden daardoor.
Domste post die ik ooit in dit topic heb gelezen en ik heb die van het roze kindergraf gelezen voor een kind, als de bitch die hij is. Dat was zo absurd dat je er nog om kon lachen.
Dus over R&P gesproken, misschien moet je er zelf een topic openen als opmerkingen maken over een overleden persoon in het bijzijn van een nabestaande je voldoening geeft.
2x twee weken zelfsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij al een ban hebt gehad voor dat gedoe maar als je die hebt gehad is het wel duidelijk dat je geen steek wijzer bent geworden daardoor.
Domste post die ik ooit in dit topic heb gelezen en ik heb die van het roze kindergraf gelezen voor een kind, als de bitch die hij is. Dat was zo absurd dat je er nog om kon lachen.
Dus over R&P gesproken, misschien moet je er zelf een topic openen als opmerkingen maken over een overleden persoon in het bijzijn van een nabestaande je voldoening geeft.
Het boeit me geen reet, net zo min dat het jou wat zou moeten interesseren wat ik zeg. Zacht eiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ok bedankt. Zie, zo moeilijk is t niet
Speltip 9quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het boeit me geen reet, net zo min dat het jou wat zou moeten interesseren wat ik zeg. Zacht ei
Pijp trump maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:19 schreef Rozevla het volgende:
HEE STELLETJE DEBIELEN VALT ER HIER NOG WAT TE BEFFEN OF TE PIJPE?????
Dit kan alleen in het echte leven opgelost wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal hij ff janken als we bij zn werk staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit kan alleen in het echte leven opgelost worden
Mietjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:08 schreef Aiciu het volgende:
Het is niet eens meer warm, had net alweer een trui aan buiten.
Ik zou nu al peentjes zweten nu ik weet hoe gek jij bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal hij ff janken als we bij zn werk staan
Come at me brah
Mensen die kou gaan lijden omdat het nog niet sociaal geaccepteerd isquote:
Junkies die niets te verliezen hebben zijn gevaarlijk. Voor mij is fok puur spel en entertainment, maar sommigen nemen het heel serieus. Daarom zit het me niet lekker dat Noel de erecode gebroken heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou nu al peentjes zweten nu ik weet hoe gek jij bent
weet niet hoe tough kiid is
tough en kiid in 1 zin hahahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou nu al peentjes zweten nu ik weet hoe gek jij bent
weet niet hoe tough kiid is
Er is echt iets mis met jou.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leek me vanzelf sprekend, maar schijnbaar hebben jullie daar best moeite mee
1x was niet genoeg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:25 schreef Fushia2 het volgende:
@:rozevla ik neuk je de moeder.
DIKKE BIEM
Ja pas maar op; je hebt een grens overschredenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Junkies die niets te verliezen hebben zijn gevaarlijk. Voor mij is fok puur spel en entertainment, maar sommigen nemen het heel serieus. Daarom zit het me niet lekker dat Noel de erecode gebroken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |