Welk account heb je nog meer, MAHL?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:00 schreef Tlaloc het volgende:
Gelukkig is dit pas mijn derde account.
Had daarvoor een andere, weet niet meer welke. Een of ander wegwerp account.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welk account heb je nog meer, MAHL?
Ben helemaal OG. Eerste druk eerste oplage alles.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Had daarvoor een andere, weet niet meer welke. Een of ander wegwerp account.
Jij dan?
Hij was Noelquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Had daarvoor een andere, weet niet meer welke. Een of ander wegwerp account.
Jij dan?
Vast toch wel eens een kloon gemaakt. Anders een hoop te verbergen iig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben helemaal OG. Eerste druk eerste oplage alles.
Solo = xCachet? Ben hier te lang niet geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
So!! TR voor belediging, Cachet!
ben je nu echt zo'n stomme mongool jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:52 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vast toch wel eens een kloon gemaakt. Anders een hoop te verbergen iig.
[..]
Solo = xCachet? Ben hier te lang niet geweest.
HEY VRIENDquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ben je nu echt zo'n stomme mongool ja
Hey groetjes aan je hoerenmoeder hequote:
Done.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey groetjes aan je hoerenmoeder he
Omg, het is haar echtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je boy zit ook op 3quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:00 schreef Tlaloc het volgende:
Gelukkig is dit pas mijn derde account.
Als ik straks jouw werkgever en functie hier post dan staan we wel weer gelijk he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey groetjes aan je hoerenmoeder he
Ron Boszhardquote:
Daar heb ik een keer mee in het vliegtuig gezeten.quote:
Ik met Gordon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer mee in het vliegtuig gezeten.
Het komt nu wel erg dichtbij.
Gewoon geen opmerkingen maken over mn overleden maat en we kunnen prima door een, hele brede, deurquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik straks jouw werkgever en functie hier post dan staan we wel weer gelijk he?
Dan kunnen we weer bouwen aan onze relatie vriend
hahaha echt hequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vlieg jij ook met DHL Parcel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |