Denk dat je jezelf qua koken wel nog wat kan verbeteren, maar je komt er wel.quote:
Dank. Denk ook wel dat ik er ga komen hoor. Maar op dit moment heeft koken niet de nummer 1 prioriteitquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Denk dat je jezelf qua koken wel nog wat kan verbeteren, maar je komt er wel.
Ja zou tof zijn als je je op dat gebied wat verbeterd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dank. Denk ook wel dat ik er ga komen hoor. Maar op dit moment heeft koken niet de nummer 1 prioriteit
Wat voor werk heb je ?quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja zou tof zijn als je je op dat gebied wat verbeterd.
Dit is een succesvolle youtuber uit Duitsland:
Ik zou zeggen kijk eens en doe wat ideeën op.
Stel je toch eens voor dat je riant kan leven van je hobby terwijl de ander van 9-5 op kantoor zit voor 2000 euro per maandquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat voor werk heb je ?
“ ja ik plaats op YouTube filmpjes Hoe ik pannenkoekjes bak “
!!!!!!!
Ik vind het belachelijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je riant kan leven van je hobby terwijl de ander van 9-5 op kantoor zit voor 2000 euro per maandTerwijl hij/zij elke ochtend hetzelfde geroddel van collega's moet aanhoren en misschien wel met tegenzin naar z'n werk gaat.
Pure afgunst/jaloezie. Net als Enzo Knol, wat die gast doet is helemaal niet moeilijk, beetje je dag filmen. Voor de thumbnails, het editen van de video en het editen van de audio en zelfs het uploaden heeft hij mensen in dienst. Maar die gast pakt wel per filmpje 400-500k (Dus 400-500 euro minimaal) en upload 2 filmpjes per dag. Is toch een baan waar veel mensen van dromen, maar wat ook veel mensen niet begrijpen.
Het is net zo goed een baan voor die mensen als dat koerier of in een bakkerij werken of stratenmaker een baan is. Dat je het er niet mee eens bent is begrijpelijk maar die mensen gooien wel hun privé leven compleet overhoop om zo hun geld te verdienen.quote:
Dat is toch helemaal geen werken manquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is net zo goed een baan voor die mensen als dat koerier of in een bakkerij werken of stratenmaker een baan is. Dat je het er niet mee eens bent is begrijpelijk maar die mensen gooien wel hun privé leven compleet overhoop om zo hun geld te verdienen.
Zoals sommigen het aanpakken is het inderdaad geen werken, dat ze er toch tonnen per jaar mee verdienen is dan extra slim.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen werken man
Ik vind het schandalig dat er zo tyfus veel kinderen naar kijkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zoals sommigen het aanpakken is het inderdaad geen werken, dat ze er toch tonnen per jaar mee verdienen is dan extra slim.
Het is juist heel slim aangepakt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat er zo tyfus veel kinderen naar kijken
Ik kijk zijn streams niet, wel zijn filmpjesquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is juist heel slim aangepakt.
Je moet voor de grap eens 5 minuten naar een livestream van Pewdiepie kijken, serieus je krijgt een hartverzakking als je ziet wat die gast aan donaties binnen harkt in die korte tijd.
Heb 2x een stream gekeken maar klikte gauw weg omdat 'ie serieus wel 1000 euro aan donaties/lidmaatschappen ontving in 5 minutenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik kijk zijn streams niet, wel zijn filmpjes
Ik ben jaloers op die mensen die een ASMR maken van hoe ze eten. Godverdomme eten moet je elke dag sowieso. Je hoeft het maar op te nemen knalt het op YouTube en je krijgt views genoeg. Als je een meid bent en je doet het in bikini ben je helemaal binnen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen werken man
YouTube werk noemenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je riant kan leven van je hobby terwijl de ander van 9-5 op kantoor zit voor 2000 euro per maandTerwijl hij/zij elke ochtend hetzelfde geroddel van collega's moet aanhoren en misschien wel met tegenzin naar z'n werk gaat.
Pure afgunst/jaloezie. Net als Enzo Knol, wat die gast doet is helemaal niet moeilijk, beetje je dag filmen. Voor de thumbnails, het editen van de video en het editen van de audio en zelfs het uploaden heeft hij mensen in dienst. Maar die gast pakt wel per filmpje 400-500k (Dus 400-500 euro minimaal) en upload 2 filmpjes per dag. Is toch een baan waar veel mensen van dromen, maar wat ook veel mensen niet begrijpen.
160 is wel echt huge.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:31 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha de weegmomenten
Dat gaat weer van korte duur zijn.
Hoeveel weeg je nu? 160?
Haha, laten we het @Kiid zelf vragen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
Heeft Kiid definitief afscheid genomen van FOK!?
Dat zou jammer zijn zegquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
Heeft Kiid definitief afscheid genomen van FOK!?
Moet altijd wel lachen om je filmpjes.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om je filmpjes.
Je hebt wel echt een kop als een accu trouwens
Hij heeft in zn broek geplastquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hai langs geweest bij kiid zo te zien. Hoe reageerde hij
Ja klopt.quote:
Hoe lang heb je nogquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik dacht echt dat ik nog een paar desperados had liggen, heb ik alleen die gore kut Corona liggen.
Die deprarados ging er wel in met dat hete weerquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik dacht echt dat ik nog een paar desperados had liggen, heb ik alleen die gore kut Corona liggen.
Iedereen blij, dus helemaal topquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen man, hoe voelt dat
Dat zou srs vet zijn. Sws een buitenlandse bondscoach want het NL aanbod, op Koeman na, is te matigquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
FOX Sports: Arsène Wenger biedt zichzelf aan bij Oranje
Nu de kans levensgroot is dat Ronald Koeman naar Barcelona vertrekt, komen de speculaties over zijn opvolging bij Oranje op gang. Volgens Jan Joost van Gangelen van FOX Sports heeft Arsène Wenger, momenteel in dienst van de FIFA, zichzelf gemeld als kandidaat voor het bondscoachschap van het Nederlands elftal. Arnold Bruggink en Ronald de Boer zien de mogelijke aanstelling van Wenger desgevraagd erg zitten.
Vierde op het EK/WK Noëlle
Kloptquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die deprarados ging er wel in met dat hete weer
Ik ging ook lekker in je zusje met dat hete weerquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die deprarados ging er wel in met dat hete weer
Is goed strijkijzerhoofdquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ging ook lekker in je zusje met dat hete weer
Die verzuurde Fransoos hahahaahahquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
FOX Sports: Arsène Wenger biedt zichzelf aan bij Oranje
Nu de kans levensgroot is dat Ronald Koeman naar Barcelona vertrekt, komen de speculaties over zijn opvolging bij Oranje op gang. Volgens Jan Joost van Gangelen van FOX Sports heeft Arsène Wenger, momenteel in dienst van de FIFA, zichzelf gemeld als kandidaat voor het bondscoachschap van het Nederlands elftal. Arnold Bruggink en Ronald de Boer zien de mogelijke aanstelling van Wenger desgevraagd erg zitten.
Vierde op het EK/WK Noëlle
Haaha goede reactie weer junkquote:
Unibrown heb in enkel wanneer ik het niet bijhoudquote:
Ik val in de smaak hoor, maar niet bij kaaskoppen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die gozer versierd nog geen zeehond met een emmer vis
Met die vieze harige zweetreet van hem hequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ruik die fushia altijd door de verbinding heen
Haha zo leuk een moedergrapjequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nog genoeg tijd om je moeder in der reet te neuken
Bleu de Chanel ruikt lekker hequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ruik die fushia altijd door de verbinding heen
Neen, ik vind het vooral leuk om mensen te irriteren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Fugue het volgende:
Is fuchsia een soort che_ met tattahaat
Waarom mag je mijquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, ik vind het vooral leuk om mensen te irriteren.
@:solotovski is master tatta maar toch mag ik hem
Kan zn broer hem makkelijk aan de achterkant verwennen, je glijdt er zo inquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Met die vieze harige zweetreet van hem he
Ik ben geen kakkerquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat je een stijlvolle kakker bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |