Hij heeft in zn broek geplastquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hai langs geweest bij kiid zo te zien. Hoe reageerde hij
Ja klopt.quote:
Hoe lang heb je nogquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik dacht echt dat ik nog een paar desperados had liggen, heb ik alleen die gore kut Corona liggen.
Die deprarados ging er wel in met dat hete weerquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik dacht echt dat ik nog een paar desperados had liggen, heb ik alleen die gore kut Corona liggen.
Iedereen blij, dus helemaal topquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen man, hoe voelt dat
Dat zou srs vet zijn. Sws een buitenlandse bondscoach want het NL aanbod, op Koeman na, is te matigquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
FOX Sports: Arsène Wenger biedt zichzelf aan bij Oranje
Nu de kans levensgroot is dat Ronald Koeman naar Barcelona vertrekt, komen de speculaties over zijn opvolging bij Oranje op gang. Volgens Jan Joost van Gangelen van FOX Sports heeft Arsène Wenger, momenteel in dienst van de FIFA, zichzelf gemeld als kandidaat voor het bondscoachschap van het Nederlands elftal. Arnold Bruggink en Ronald de Boer zien de mogelijke aanstelling van Wenger desgevraagd erg zitten.
Vierde op het EK/WK Noëlle
Kloptquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die deprarados ging er wel in met dat hete weer
Ik ging ook lekker in je zusje met dat hete weerquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die deprarados ging er wel in met dat hete weer
Is goed strijkijzerhoofdquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ging ook lekker in je zusje met dat hete weer
Die verzuurde Fransoos hahahaahahquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
FOX Sports: Arsène Wenger biedt zichzelf aan bij Oranje
Nu de kans levensgroot is dat Ronald Koeman naar Barcelona vertrekt, komen de speculaties over zijn opvolging bij Oranje op gang. Volgens Jan Joost van Gangelen van FOX Sports heeft Arsène Wenger, momenteel in dienst van de FIFA, zichzelf gemeld als kandidaat voor het bondscoachschap van het Nederlands elftal. Arnold Bruggink en Ronald de Boer zien de mogelijke aanstelling van Wenger desgevraagd erg zitten.
Vierde op het EK/WK Noëlle
Haaha goede reactie weer junkquote:
Unibrown heb in enkel wanneer ik het niet bijhoudquote:
Ik val in de smaak hoor, maar niet bij kaaskoppen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die gozer versierd nog geen zeehond met een emmer vis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |