Hilarisch weer verzuurde boerenpummel. Duidelijk Arsenal supporter..... al 10+ leef je met frustratiesquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan zn broer hem makkelijk aan de achterkant verwennen, je glijdt er zo in
Die berbers vreten veel knoflook jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ruik die fushia altijd door de verbinding heen
Omdat ik polo's draag en wel eens op een boot zitquote:
Vooral heel raar. Verder zou het wel geinig zijn puur om de naam en het verstand van voetbal dat hij heeft, maar hij ligt er al een tijdje uit en heeft dit nooit gedaan. Ik denk eigenlijk dat je het niet moet doen. Een ploeg op scherp krijgen en tactisch flexibel zijn is wat je nodig hebt op een eindtoernooi, Wenger geeft vooral vertrouwen met een zachte hand.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Tlaloc het volgende:
Arsene misschien bij Oranje zijn de geruchten. Wat vind jij Prof als kenner?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hilarisch weer verzuurde boerenpummel. Duidelijk Arsenal supporter..... al 10+ leef je met frustraties
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha zo leuk een moedergrapje
Bedankt vriend.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha zo leuk een moedergrapje
Aan je foto's te zien zit je vaker op een boot dan op een vrouwquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik polo's draag en wel eens op een boot zit
Nou nou
Ik stuur geen foto's als ik op een vrouw zitquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Aan je foto's te zien zit je vaker op een boot dan op een vrouw
Ben geen berberquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die berbers vreten veel knoflook ja
Aldus de Anderlecht supporterquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Door voor Arsenal te kiezen bewijs je eenmaal je slechte smaak
Neen. Dit doet @jigggyquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik stuur geen foto's als ik op een vrouw zit
Als de corona een beetje doorpakt valt dat hopelijk alleszins meequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Bedankt vriend.
Komen er nog veel meer
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:52 schreef Rozevla het volgende:
Zouden jullie Jannie van heel Holland bakt Neuken als ze naakt op de salontafel ligt ?
De zwakke van de maatschappij lopen meer risico.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als de corona een beetje doorpakt valt dat hopelijk alleszins mee
[ afbeelding ]
Hahaha 1 - 0quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De zwakke van de maatschappij lopen meer risico.
Dus jij als zwakzinnige loopt een groter risico !!
Ik kijk dat nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je het vorige seizoen gemist? Kom op Noel
Wat een mongooltje hèquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:55 schreef Fushia2 het volgende:
@:le_professeur heten maar geen 5 volzinnen in het Frans kunnen
Geloof er weinig vanquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonde, echt een spektakel weer.
White pride worldwidequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Is het allochtonengevecht weer voorbij, dan kan deze sc weer blank worden
Optyfen racistjequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Is het allochtonengevecht weer voorbij, dan kan deze sc weer blank worden
Mortaxx heeft ook een kleurtje hoor, hij staat aan jouw kantquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:11 schreef Fushia2 het volgende:
Haha whiteboys be like lekker snitchen
Owww serieusquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mortaxx heeft ook een kleurtje hoor, hij staat aan jouw kant
Oh is mortie niet blank?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mortaxx heeft ook een kleurtje hoor, hij staat aan jouw kant
Jij kan er ook wat van he hahaquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh is mortie niet blank?
Jammer
Jij bent wel zuiver blank toch?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij kan er ook wat van he haha
Wow je brengt het alsof je anders niet meer met me wil pratenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent wel zuiver blank toch?
Maar niks aan de hand dus?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow je brengt het alsof je anders niet meer met me wil praten
Ja ik ook beetjequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zongebruind maar dat wordt dadelijk wel weer minder hoor rustig
En terechtquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow je brengt het alsof je anders niet meer met me wil praten
Aan 1 @Fushia2 hebben we genoegquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verder zal ik nooit zomaar over je moeder beginnen en daar ook niet agressief op reageren.
Ach, alles beter dan Frank de Boer waar ze nu mee komenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vooral heel raar. Verder zou het wel geinig zijn puur om de naam en het verstand van voetbal dat hij heeft, maar hij ligt er al een tijdje uit en heeft dit nooit gedaan. Ik denk eigenlijk dat je het niet moet doen. Een ploeg op scherp krijgen en tactisch flexibel zijn is wat je nodig hebt op een eindtoernooi, Wenger geeft vooral vertrouwen met een zachte hand.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aan 1 @:fushia2 hebben we genoeg
Frank de Boerquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan Frank de Boer waar ze nu mee komen
Suarezquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:22 schreef Solotovski het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-vast-in-luis-suarez
Die titel
Echt hequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Frank de Boer![]()
Die kan echt alleen maar boos kijken en dan houdt het wel op
Was wel baas jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Suarezdie handsbal op het WK 2010
En de bal in de ploeg houden. 85% balbezit en uiteindelijk met 1-0 verliezen omdat er niets gecreëerd wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Frank de Boer![]()
Kan het alleen niet meer belopen, maar die goal tegen Bayern was ook weer heerlijk.quote:
Dat is wel makkelijk geld verdienen danquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Frank de Boer![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
En de bal in de ploeg houden. 85% balbezit en uiteindelijk met 1-0 verliezen omdat er niets gecreëerd wordt.
Maar wel de wedstrijd gedomineerd.
Denk Marwijk, de Boer heeft nog wel een paar jaar wat leuks gedaan bij Ajax. Van Marwijk weet ik niet meer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''terugspelen die bal''
Weet niet wie erger is; van marwijk of frank
Kan jij ook hoor, met geconcentreerd en moeilijk in de camera kijkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk geld verdienen dan
Ze kunnen ook voor van Bommel gaan, nog zo'n man die denkt dat het niet aan hem kan liggenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Denk Marwijk, de Boer heeft nog wel een paar jaar wat leuks gedaan bij Ajax. Van Marwijk weet ik niet meer.
Ja beetje jammer dat ik dan daarbij wel mijn tieten en kut moet laten zien.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan jij ook hoor, met geconcentreerd en moeilijk in de camera kijken
Je kan het ook gewoon eerst veel te dicht op de camera op een dildo sabbelen alsof je leven er vanaf hangt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ik dan daarbij wel mijn tieten en kut moet laten zien.
Of ik zou gewoon voor zes euro een Big Tasty menu kunnen kopen. Veel beter idee.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon eerst veel te dicht op de camera op een dildo sabbelen alsof je leven er vanaf hangt.
Heb je wat aan te vullenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:53 schreef Azula het volgende:
[..]
Of ik zou gewoon voor zes euro een Big Tasty menu kunnen kopen. Veel beter idee.
Ja ik eet altijd steevast voor het slapen een hele maaltijd ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je nog eten of eet je altijd voor het slapengaan een hele maaltijd
Moet van HPLC zeggen dat hij best een privéshow wil.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ik dan daarbij wel mijn tieten en kut moet laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |