Fok.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vroeger zat het onder de SPT subforum
Iets met glad ijsquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het gaat zelfs zo ver dat je eigenlijk pas een echte eilander bent als je ouders ook op het eiland zijn geboren. Daar voldoe ik niet aan, dus dat vind ik een beetje onzin.
quote:
Waarom dan?quote:
quote:
Maniertjes. En de manier waarop hij denkt groter te zijn dan de club. Zonder Messi zou het team daar meer een team zijn.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
Ik ging echt bijna schrijven op boer Jan van BZV. Het klonk echt perfect; een jonge schapenboer op TexelEn er waren zulke mooie introductiebeelden. Ik zat al klaar met pen en papier
![]()
![]()
.. En toen kwam ie in beeld
Ik ging echt bijna schrijven op boer Jan van BZV. Het klonk echt perfect; een jonge schapenboer op TexelEn er waren zulke mooie introductiebeelden. Ik zat al klaar met pen en papier
![]()
![]()
Ja die was ook minder aantrekkelijk dan zijn levenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Het gaat uiteindelijk toch om de binnenkant
Ja, lijkt mij ook. Al heb je wel nog echt van die typische eilander families.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]Ja, dan zijn er echt maar heel weinig échte eilanders over denk ik zo?
Je hebt al een héleboel gemistquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, goeie. Champions League is vanavond op het open net. Ik ga meteen kijken
En dit is modquote:
Ja maar het gaat om het innurluk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
Heb je nog iets van je bakfietsman gehoord ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Was ook niksquote:
Gheghequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die was ook minder aantrekkelijk dan zijn leven![]()
Haha, nee, die was ook ouder dan m'n vader denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je nog iets van je bakfietsman gehoord ?
Waarom denk je dat we nieuwe zoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |