Oh dan was ik de afgelopen dagen misschien dicht in de buurt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:00 schreef Meridiaan het volgende:
Buiten het acuut ziek zijn lijkt het mij een prima manier om te onthaasten. Maar ik zou gestoord worden van al die toeristen.
Daarom woon ik nu gezellig op de Veluwe
Het ging wel in een traag tempo, want dat tehuis zat vol revaliderende bejaarden, vaak halfdoof en/of half blind. Maar dat mocht de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat tof! Lijkt mij echt een heerlijke avond, ben gek op spelletjes.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee dat stukje heb ik wijselijk weggelaten en ik ben te moe/lui om een alternatieve tekst te bedenken voor ons Sjaan.
Als ik het mij goed herinner was er een snelboot of een helikopter voor mensen van Texel om naar Den Helder gebracht te worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe doen zwangere vrouwen dat trouwens? Bevallen die allemaal thuis? Of is er wel een polikliniek ofzo?
Wonen op een eiland maakt het wel onmogelijk om bijvoorbeeld een avondje naar een concert te gaan. Zelfs als je linea reacta met de auto terug gaat naar de haven kan je nooit meer dezelfde avond een boot halen en zit je dus vast aan een overnachtingquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:00 schreef Meridiaan het volgende:
Buiten het acuut ziek zijn lijkt het mij een prima manier om te onthaasten. Maar ik zou gestoord worden van al die toeristen.
Daarom woon ik nu gezellig op de Veluwe
Ohh ja dat is heel veel, want je geboortegemeente staat natuurlijk op je paspoortquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Veel bevallen thuis, het is best wel een ding dat kinderen echt op het eiland worden gebeuren, anders geen echte eilander en zo. Bij complicaties moet je met de heli naar Harlingen/Leeuwarden.
Nederland heeft wel veel mooie en rustige plekken vind ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo’n genot ook.![]()
Ik denk dat de Wadden en de Veluwe mijn favoriete plekjes in Nederland zijn.
Dat, en elk goed beoordeeld all you can eat sushi restaurant.
Nou hier zit de Shabu Shabu om de hoek, woon dus behoorlijk ideaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nederland heeft wel veel mooie en rustige plekken vind ik
En ik ga morgen naar een goed beoordeeld AYCE sushi restaurant, we worden het huis uitgestuurd omdat mijn dochter haar Sweet Sixteen viert. In de tuin, maar dan is het al "cringe" als je ouders in huis zijn
quote:
Ik ben ook heel blij dat ik hier woon, het is heerlijk idyllisch. Park de Hoge Veluwe op een half uur fietsen, ik woon recht tegenover een bos en zelfs aan een onverharde weg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je m'n naam zo uitspreekt moet ik toch echt denken aan een oudere dame uit regio Amsterdam, met te veel katten, met standaard krulspelden, en die flink wat zware shag rookt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee dat stukje heb ik wijselijk weggelaten en ik ben te moe/lui om een alternatieve tekst te bedenken voor ons Sjaan.
Daar betalen die mensen anders wel hun brood van hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:06 schreef Cee het volgende:
Kent iedere eilander elkaar? Persoonlijk of op z’n minst van zien. En roddelen ze vaak over de vervelende toeristen? Ik voel me als toerist altijd zo bezwaard dat ik een beetje rond zit te fietsen of lopen door andermans habitat.
Wtf echt waarom wonen jullie allemaal in het paradijs.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou hier zit de Shabu Shabu om de hoek, woon dus behoorlijk ideaal
Ik was de afgelopen dagen op de Veluwe en had vanavond sushiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde sushizaak is 20km van m'n huis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Wtf echt waarom wonen jullie allemaal in het paradijs.
Jaquote:
Weet ik wel, maar dan nóg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar betalen die mensen anders wel hun brood van hoor
Het gaat zelfs zo ver dat je eigenlijk pas een echte eilander bent als je ouders ook op het eiland zijn geboren. Daar voldoe ik niet aan, dus dat vind ik een beetje onzin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ja dat is heel veel, want je geboortegemeente staat natuurlijk op je paspoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |