Behalve die beloofde 1.000 euro van Rutte van een paar jaar geleden over het algemeen wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
Serieus man? Jij gelooft nog echt dat partijen hun beloftes nakomen als ze in de regering terecht komen?
En het is golfer!quote:
Alle partijen, behalve zijn partijquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En weet je wat de grap is? Elke politieke partij is onbetrouwbaar.
Blij dat je zo'n blind vertrouwen in de politiek hebt.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve die beloofde 1.000 euro van Rutte van een paar jaar geleden over het algemeen wel.
Mits er goede coalitie-onderhandelingen worden gedaan. En natuurlijk is er in elk regeer-akkoord in Nederland, met een meerpartijen-coalitie altijd sprake een compromis.
Zon lijkt weg te zijn, er hangen wat donkere wolken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:14 schreef AnneX het volgende:
Vanavond https://www.hellofresh.nl(...)3e4f4df5886057468163
Wanneer de zon weg is en het is / ik ben afgekoeld.
#rood hoofd.
En jullie?
Welke reeks?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:36 schreef Barreltje het volgende:
![]()
4e boek in lievelingsreeks komt "binnenkort" uit..
E-book EN paperback besteld![]()
* Barreltje kan niet wachten tot 17 november
Dat is wel even frustrerend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:
Ik waste mn auto, en gebruikte m daarna op een natte snelweg.
Zinloze actie geweest dit dus.
Stormlight archivesquote:
Zo'n bloeddruk ding?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:55 schreef Blues het volgende:
Sta ik (kan niet anders) dicht bij een patiënt om de band om zijn arm te plaatsen en vraag of ie zijn gezicht af wil wenden, zegt ie: u hep tog zoon kappie op ken der niks gebeuren hoor, allemaal onzin.
![]()
Geen blind vertrouwen, een kritisch vertrouwen, maar ik ga uit van het beste in mensen die zich sowieso inzetten voor welke politieke partij dan ook i.p.v. vanaf de zijlijn alleen maar commentaar te geven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
Blij dat je zo'n blind vertrouwen in de politiek hebt.....
Daar moet ik nog aan beginnen. Maar Sanderson is een goede auteur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Stormlight archives
Als hobb niks produceert ga ik wel bij anderen shoppen![]()
Tevens ook enorm gecharmeerd van mijn huidige reeks, die jij had aangedragen geloof ik: kingkiller chronicles
Ja Brandon Sandersonquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Stormlight archives
Als hobb niks produceert ga ik wel bij anderen shoppen![]()
Tevens ook enorm gecharmeerd van mijn huidige reeks, die jij had aangedragen geloof ik: kingkiller chronicles
Het is wel wat anders dan mistborn. Wat filosofischer ook..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar moet ik nog aan beginnen. Maar Sanderson is een goede auteur.
Heb je nog ijs gegeten in Salzburg bij de beste ijssalon van Oostenrijk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:01 schreef Clubsoda het volgende:
Wij waren vandaag in Salzburg. In de ochtend was het er prachtig, later op de dag werd het ons te druk en na een aanvaring met een wc-dame zijn we maar weer onze berg op gevlucht![]()
Maar wel heel lekker geluncht met toast met guacamole en cantharellen
![]()
Mijn gezelschap at wel bijzonder lekker ijs bij Icezeit, maar ik weet niet welke jij bedoeltquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Heb je nog ijs gegeten in Salzburg bij de beste ijssalon van Oostenrijk?
Onze aircooler heeft de afgelopen week ongeveer 24/7 aan gestaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:09 schreef Barreltje het volgende:
Wij kochten vandaag toch maar een aircooler (airco vonden we te duur en is ook niet persé nodig..)
Ik ben nog steeds erg blij met de onze.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:09 schreef Barreltje het volgende:
Wij kochten vandaag toch maar een aircooler (airco vonden we te duur en is ook niet persé nodig..)
Nu zit poes 1 bij mij op schoot te trappelen met haar neus richting de cooler.. dr neusharen zitten helemaal te wapperen.. lekker genieten zo
Ik bedoelde alpz café en eissalonquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn gezelschap at wel bijzonder lekker ijs bij Icezeit, maar ik weet niet welke jij bedoelt
27.3 hier..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:33 schreef Lonaa het volgende:
Binnen en buiten gewoon 30 graden hier.
Boksquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:42 schreef Isabeau het volgende:
29
Dat is een half graad minder dan gisteren
Het werkt. Nu dus alweer 25,0 hier binnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:53 schreef golfer het volgende:
Temperatuur buiten is gezakt naar 23 graden. Hier binnen nog 26,5 dus gauw alles tegenover elkaar open gooien.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:09 schreef Barreltje het volgende:
Nu zit poes 1 bij mij op schoot te trappelen met haar neus richting de cooler.. dr neusharen zitten helemaal te wapperen.. lekker genieten zo
Die neiging had ik ook. En ook om hem ipv 30 min 90 min te laten zittenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n bloeddruk ding?
*Knijpt ding te strak aan*
"Wilt u uw gezicht de andere kant op doen?"
Opgelost, slotje
gewoon losquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:12 schreef AnneX het volgende:
Kleinigheidje: mijn haar kan in een staart-je of in een grace kelly rol zónder pieken.
Dat is lang geleden.
‘s Nachts vind ik het lastig zeg, de pieken en kriebels van haren.![]()
Hoe doen anderen dat?
ik heb nog wel wat voor jou te doen. ik dm je!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:14 schreef Lonaa het volgende:
Nog steeds ontzettend moe.Sushi besteld, F. komt straks thuis.
![]()
Volgende week is F. de hele week wegWat zal ik eens allemaal gaan doen en eten?
![]()
Knippen laten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:12 schreef AnneX het volgende:
Kleinigheidje: mijn haar kan in een staart-je of in een grace kelly rol zónder pieken.
Dat is lang geleden.
Hoe doen anderen dat?
Hmm hier IETS langer haar...quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:12 schreef AnneX het volgende:
Dat is lang geleden.
Hoe doen anderen dat?
Weer 2 kilo vlees pp wegwerken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn weer terug van een heerlijke lunch en een bezoek aan een tuinhuisverkoper. Nu even siësta, om 20.00 gaan we maar weer naar de Argentijn.
En een kwartje van kok. Was ook een tijdelijke maatregel. En meerdere keren door verschillende partijen belooft terug te geven/afschaffen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve die beloofde 1.000 euro van Rutte van een paar jaar geleden over het algemeen wel.
Mits er goede coalitie-onderhandelingen worden gedaan. En natuurlijk is er in elk regeer-akkoord in Nederland, met een meerpartijen-coalitie altijd sprake een compromis.
Oldschool een optie?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:12 schreef AnneX het volgende:
Dat is lang geleden.
Hoe doen anderen dat?
Fixed!quote:
Hier beneden ook alleen de voordeur als optie, maar die staat gewoon wijd open hoor. Net als bij de hele straat overigensquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:41 schreef Myraela het volgende:
Boven met alles open is het wel lekker. Maar beneden is het echt een nadeel dat er maar aan één kant wat open kan. Of nouja, de voordeur kan ook nog wel open. Maar dan komt er nog altijd geen wind in dit dode hoekje.
Ik weet het nog niet. Ik denk het niet. J wil weer zo'n extravaganza natuurlijk. Die geen twee kilo was maar zo'n 600g gok ik. Maar dus wel veel.quote:
Heh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Fixed!![]()
Wat gaat F. doen buitenshuis en qua eten: wat lust -ie zoal niet?
Ik heb het nu ook wel openstaan, doet wel iets. Maar er blijft een hoekje waar de wind niet komt, dus dat blijft erg warm.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier beneden ook alleen de voordeur als optie, maar die staat gewoon wijd open hoor. Net als bij de hele straat overigens
Yama is toch die keten-troep?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:19 schreef Aure het volgende:
Sushi, ik zou ook wel sushi willen. Vraag mij af of yama vers genoeg is om gewoon te mogen eten nu. Vast wel toch
Kun je niet gewoon de vega opties nemen? Gaat toch om de vis, of niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:19 schreef Aure het volgende:
Sushi, ik zou ook wel sushi willen. Vraag mij af of yama vers genoeg is om gewoon te mogen eten nu. Vast wel toch
Er is niet echt een vega optiequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de vega opties nemen? Gaat toch om de vis, of niet?
Ik ben laatst voor het eerst buiten de deur sushi gaan eten. Was echt lekker.Terwijl ik dus eigenlijk niet van sushi hou, omdat ik geen nori lust. Maar kwam er eigenlijk vooral achter dat ik die roze gember bij de sushi echt geweldig vind. Dus die ga ik binnenkort even groot inslaan.
😂quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Oldschool een optie?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn haar, dat inmiddels tot halverwege mijn rug komt, 's nachts gewoon los. Het went
Volgens de site van ziekenhuis.nl klopt dat:quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Volgens het NOS journaal heeft Emmen meerdere ziekenhuizen![]()
"In een van de ziekenhuizen in de stad was wateroverlast"
Daar moet ik ook altijd op lettenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:26 schreef Candaasje het volgende:
Haren los of soms nog in een halfbakken knotje. Indien los leg ik ze wel via de kant waar ik op lig naar voren, anders protesteert vriend
Nu ook met die hitte??quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar moet ik ook altijd op letten
Hier mijn lange haar altijd losoverdag trouwens ook. Alleen met sporten niet.
Los haar en een pony zelfsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:16 schreef Myraela het volgende:
Wow, los haar met dit weer vind ik echt een nachtmerrie. Ik ben al blij dat ik m'n pony weer heb laten groeien, ook zo irritant.
Mijn schaapje...quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:25 schreef fietsie het volgende:
Ik heb mijn haar er gister groot deel af laten halen.
Dat effect had t wel; ze konden de krullenbos zo in een jutezak vouwenquote:
Zolang ze maar uit andere gaten blijvenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]ik ben benieuwd hoeveel wattenstaafjes ik de komende weken in mijn neus krijg.
Eerlijk gezegd vond ik het prima te overleven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]ik ben benieuwd hoeveel wattenstaafjes ik de komende weken in mijn neus krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |