Behalve die beloofde 1.000 euro van Rutte van een paar jaar geleden over het algemeen wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
Serieus man? Jij gelooft nog echt dat partijen hun beloftes nakomen als ze in de regering terecht komen?
En het is golfer!quote:
Alle partijen, behalve zijn partijquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En weet je wat de grap is? Elke politieke partij is onbetrouwbaar.
Blij dat je zo'n blind vertrouwen in de politiek hebt.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve die beloofde 1.000 euro van Rutte van een paar jaar geleden over het algemeen wel.
Mits er goede coalitie-onderhandelingen worden gedaan. En natuurlijk is er in elk regeer-akkoord in Nederland, met een meerpartijen-coalitie altijd sprake een compromis.
Zon lijkt weg te zijn, er hangen wat donkere wolken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:14 schreef AnneX het volgende:
Vanavond https://www.hellofresh.nl(...)3e4f4df5886057468163
Wanneer de zon weg is en het is / ik ben afgekoeld.
#rood hoofd.
En jullie?
Welke reeks?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:36 schreef Barreltje het volgende:
![]()
4e boek in lievelingsreeks komt "binnenkort" uit..
E-book EN paperback besteld![]()
* Barreltje kan niet wachten tot 17 november
Dat is wel even frustrerend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:
Ik waste mn auto, en gebruikte m daarna op een natte snelweg.
Zinloze actie geweest dit dus.
Stormlight archivesquote:
Zo'n bloeddruk ding?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:55 schreef Blues het volgende:
Sta ik (kan niet anders) dicht bij een patiënt om de band om zijn arm te plaatsen en vraag of ie zijn gezicht af wil wenden, zegt ie: u hep tog zoon kappie op ken der niks gebeuren hoor, allemaal onzin.
![]()
Geen blind vertrouwen, een kritisch vertrouwen, maar ik ga uit van het beste in mensen die zich sowieso inzetten voor welke politieke partij dan ook i.p.v. vanaf de zijlijn alleen maar commentaar te geven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
Blij dat je zo'n blind vertrouwen in de politiek hebt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |