Koudquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:51 schreef gniffie het volgende:
Ik weet niet eens meer hoe 20 graden voelt
Graagquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:48 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Blaas dat buitje ff naar het noorden a.u.b,gaat de verkeerde kant op.Het is hier nog kurk droog
Ja maar de manier waarop is weer lekker. Amper regen en niet eens onweerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heerlijk afgekoeld hier in het Westland
Had je vannacht hier ff moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar de manier waarop is weer lekker. Amper regen en niet eens onweer
20. Nee bedanktquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh net iets te heet nog. Graadje of 20 dan als we het het hele jaar zouden moeten hebben met af en toe weekendje uitschieter. Voor heter lekker op vakantie gaan ergens in Afrika of rond de evenaar ofzo.
Volgens mij is onweer een hoax, verzonnen om ons af te leidenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar de manier waarop is weer lekker. Amper regen en niet eens onweer
Sommige willen het frisser en sommige willen het warmer, dus laten we dan de gulden middenweg kiezen en gaan voor 25-28 graden met nachten van 12-15quote:
Je ziet op de webcam de stad dampen, mooi gezicht!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het gaat los in AmsterdamWat een hagel!
In de Rivierenbuurt nog niet. Wel gerommel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:40 schreef Adrie072 het volgende:
https://www.portofamsterd(...)ven/webcam-amsterdam
Beetje regen in 020.
Niks hier, alleen gerommelquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het gaat los in AmsterdamWat een hagel!
Lelystad hier. Dat was écht ongelooflijk ja. Ruim twee uur lang leek 't wel Sensation White.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:34 schreef Kriegel het volgende:
Dat onweer boven Flevoland vannacht was spectaculair, ook hier waar het niet regende. Zoveel geflits heb ik eigenlijk nog nooit gezien, alsof er urenlang een stroboscoop aanstond in de verte. Er zaten gewoon geen pauzes tussen.
Ik doe hem door bovenstaande reden zo tóch maar weer even aan gelolof ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het goede nieuws is dat de airco na 10 dagen eindelijk uit gaat
hier alles ook open en binnen nog 28 gradenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:39 schreef Greys het volgende:
Buiten nu maar 22 graden, maar ongelofelijk hoeveel warmte er toch in de muren zit. Verbaast me elke keer toch weer.Daardoor blijft het binnen met tuindeuren enzo open gewoon 26.
[..]
Ik doe hem door bovenstaande reden zo tóch maar weer even aan gelolof ik.
Is vies ja. Gisteravond alles open gegooid, koelde binnen ook wat af naar 25 graden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:39 schreef Greys het volgende:
Buiten nu maar 22 graden, maar ongelofelijk hoeveel warmte er toch in de muren zit. Verbaast me elke keer toch weer.Daardoor blijft het binnen met tuindeuren enzo open gewoon 26.
[..]
Ik doe hem door bovenstaande reden zo tóch maar weer even aan gelolof ik.
Moet er wel wat meer wind staan. Heb ook alles open maar doet niet veel met weinig wind.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:45 schreef DuizendGezichten het volgende:
Zo lekker dat om half acht 's avonds gewoon alles open kan en door kan luchten, in plaats van om twaalf uur 's nachts.
Kon het vanaf de overkant van het IJsselmeer echt prima volgen hoor, niet normaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:13 schreef Twieki het volgende:
[..]
Lelystad hier. Dat was écht ongelooflijk ja. Ruim twee uur lang leek 't wel Sensation White.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |