Nieuwquote:
Haha wtf?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:44 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zit te kijken voor een cadeautje voor een vriendin. Komt dit voorbij...
[ afbeelding ]
https://www.ditverzinjeniet.nl/edible-anus-chocolates
Ik hou het op "champignon zonder steel".quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha wtf?Ik heb wel eens van die chocopiemels gekocht, maar dit is nog wel een stapje verder
Dat is echt iets voor mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:54 schreef Meridiaan het volgende:
Wel een toffe site om eens door te kijken trouwens. Ze verkopen ook boyfriend pillows :’)
Ja. Er was hier vandaag op vier momenten onweer voorspeld. Maar tot nu toe niks. En ook die van acht uur lijkt er niet te komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weerupdate: De onweer is intussen al helemaal verdwenen.
Hier zelfs geen druppel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Er was hier vandaag op vier momenten onweer voorspeld. Maar tot nu toe niks. En ook die van acht uur lijkt er niet te komen.
Nee. Bij mij ook helaas nog geen resultaat. Nog steeds 29,5 graad binnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Jammere is alleen dat dat (hier in ieder geval) niet werkt.
Hier heeft het wel geregend vandaag. Ook wel wat harder. Maar heel weinig wind. En erg bewolkt, dus nog steeds wel klam.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zelfs geen druppel.
En er komt ook niks meer.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Jobi doet me denken aan een oude 80's band:Doet mij ook denken aan Jobi en de Voederbietels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Jij hebt binnenkort een boyfriend pillow in huis?quote:
Hier geen regen, maar inmiddels waait het wel, dus dat is misschien dan nog wel lekkerder, maar een flinke bui mag van mij ook welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier heeft het wel geregend vandaag. Ook wel wat harder. Maar heel weinig wind. En erg bewolkt, dus nog steeds wel klam.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is de zon weer gaan schijnen, dus gelijk wordt het weer warmer en klam.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doet mij ook denken aan Jobi en de Voederbietels.
Ik knuffel nu altijd mijn hoofdkussen, maar dan gelijk zo'n arm om me heen is natuurlijk een stuk fijnerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt binnenkort een boyfriend pillow in huis?
Onze kat knuffelt tegenwoordig een stokjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik knuffel nu altijd mijn hoofdkussen, maar dan gelijk zo'n arm om me heen is natuurlijk een stuk fijner
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat knuffelt tegenwoordig een stokje
quote:
HOEZO HEEFT DIT 51 STEMMEN?!?!quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier geen regen, maar inmiddels waait het wel, dus dat is misschien dan nog wel lekkerder, maar een flinke bui mag van mij ook wel
Slaan ze Leiden weer over ? Hier in Noord-Holland ging het even los met regen en onweer, maar nu weer hetzelfde als in Zeeland. Zon en warmer en klam.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is de zon weer gaan schijnen, dus gelijk wordt het weer warmer en klam.
quote:
Ja, doet hij ook nogquote:
Cutequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:06 schreef Arizona het volgende:
@:Meke hoihoihoihoihoi!
[..]
Ja, doet hij ook nog![]()
Maar we hebben nu speciale stokjes gekocht (wilgentak ofzo) en die vindt hij zó leuk, dat hij er ook mee knuffelt en aan knaagt als hij moe is
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb nóg een nieuwe hobby, leuk hèquote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Slaan ze Leiden weer over ? Hier in Noord-Holland ging het even los met regen en onweer, maar nu weer hetzelfde als in Zeeland. Zon en warmer en klam.
Ja maar 51 mensen die die post zien?!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Mensen met een goede smaak zijn allemaal bijeen gekomen
quote:
quote:
Hmm ik heb maar 1 mentionquote:
Ik kan deze post niet likenquote:
Toch geluktquote:
Ja dat is sowieso een like natuurlijkquote:
De poll van gisteren was toch unaniem wie de leukste user was hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb nóg een nieuwe hobby, leuk hè![]()
Heb je nog duimen over?quote:
Stel je m dan wel netjes voor bij Jitsi ter goedkeuring?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik knuffel nu altijd mijn hoofdkussen, maar dan gelijk zo'n arm om me heen is natuurlijk een stuk fijner
Zeker, ik snij ze gewoon af bij willekeurige voorbijgangersquote:
Hier ben ik bijquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stel je m dan wel netjes voor bij Jitsi ter goedkeuring?
Uiteraardquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stel je m dan wel netjes voor bij Jitsi ter goedkeuring?
Ohh wat heerlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:17 schreef Cee het volgende:
Terug van twee daagjes Ameland, was genot, pootjebaden in de Noordzee op een warme zomernamiddag staat voor nu op #1 van geluksmomentjes van dit jaar.
Die lijst is niet lang.![]()
Heb ook besloten dat Friezen het mooiste Nederlands spreken (is niet stom bedoeld, ik weet dat ze vaak liever Fries spreken dan Nederlands maar als een Fries Nederlands spreekt komt dat voor mij het mooist over qua accent en zo, oké dat was mijn oordeel, u doet er maar mee wat u wilt).
Overigens waren we iets vroeger vertrokken ivm verwachte ONHEILBUIEN DES DOODS die recht over het eiland werden verwacht maar, zoals bij veel mensen het geval was: geen druppel.
Ben nu wel een beetje kapot van de reis, 5 uur er over gedaan, ben sneller in Parijs.
Fijn dat je zo genoten hebt op Ameland! Je had er ook echt perfect weer bij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:17 schreef Cee het volgende:
Terug van twee daagjes Ameland, was genot, pootjebaden in de Noordzee op een warme zomernamiddag staat voor nu op #1 van geluksmomentjes van dit jaar.
Heb ook besloten dat Friezen het mooiste Nederlands spreken (is niet stom bedoeld, ik weet dat ze vaak liever Fries spreken dan Nederlands maar als een Fries Nederlands spreekt komt dat voor mij het mooist over qua accent en zo, oké dat was mijn oordeel, u doet er maar mee wat u wilt).
Overigens waren we iets vroeger vertrokken ivm verwachte ONHEILBUIEN DES DOODS die recht over het eiland werden verwacht maar, zoals bij veel mensen het geval was: geen druppel.
Ben nu wel een beetje kapot van de reis, 5 uur er over gedaan, ben sneller in Parijs.
ja, super leukquote:
De meeste buien zitten in Duitslandquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:23 schreef Meridiaan het volgende:
En inderdaad, waar blijft die regen? Om @:9u zegt buienradar om 21u regen, maar nu kijk ik en is het pas zaterdagmiddag regen.
Als je zekfs al niet meer op buienradar kunt vertrouwen
De link van @Arizona (en geen grappen meer maken @Aoibhin) geeft een beter beeldquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:23 schreef Meridiaan het volgende:
En inderdaad, waar blijft die regen? Om @:9u zegt buienradar om 21u regen, maar nu kijk ik en is het pas zaterdagmiddag regen.
Als je zelfs al niet meer op buienradar kunt vertrouwen
Ja dat vond ik ook welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:19 schreef usagi414 het volgende:
je laatste like was wel terecht @:Meke
Ik wil mijn regenbui terugquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
De meeste buien zitten in Duitsland
Práchtig moooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, super leukNu weet ik ook hoe die notificaties eruit zien.
En 100% mee eens met @:Cee, Friezen die Nederlands met een accent spreken, klinken mooi
Dank.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De link van @:Arizona (en geen grappen meer maken @:Aoibhin) geeft een beter beeld
https://www.lightningmaps.org/
Klinkt heerlijk hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:17 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
omg, 20 notificaties dat een post geliked was.
Tja, het is maar waar je woontquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk hoor![]()
En inderdaad, best bizar hoe je zoveel sneller ergens in het buitenland bent, dan op de waddeneilanden
Lekker toch om er even uit te zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:17 schreef Cee het volgende:
Weet ik niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen je gaat niet naar de gelikete post of wel?
Gaan!! Is echt leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben nog nooit op een Waddeneiland geweest trouwens
Ik ook niet! Dat komt vast wel een keerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
De tweede keer gingen we wel een vakantieshirt laten drukken![]()
Ameland 2012
[ afbeelding ] vind ik leuk
Ik drie jaar geleden pas voor het eerstquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
Hoe schattigquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
De tweede keer gingen we wel een vakantieshirt laten drukken![]()
Ameland 2012
[ afbeelding ] vind ik leuk
Oké, fair enough, ik dacht weer eens vanuit mijn Randstad existencequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja, het is maar waar je woont
Ik ben in 15 minuten in Duitsland maar doe er 1,5 uur over om in Amsterdam te komen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
We moeten er zelf eentje daar bijmaken, DouzePoints Eiland moet daar!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
En ik maar denken dat je trip naar de rand van de Veluwe je wat meer bewustzijn had bijgebrachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, fair enough, ik dacht weer eens vanuit mijn Randstad existence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |