Ja dat vond ik ook welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:19 schreef usagi414 het volgende:
je laatste like was wel terecht @:Meke
Ik wil mijn regenbui terugquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
De meeste buien zitten in Duitsland
Práchtig moooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, super leukNu weet ik ook hoe die notificaties eruit zien.
En 100% mee eens met @:Cee, Friezen die Nederlands met een accent spreken, klinken mooi
Dank.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De link van @:Arizona (en geen grappen meer maken @:Aoibhin) geeft een beter beeld
https://www.lightningmaps.org/
Wat hebben die Duitsers wat wij niet hebben, dat de regen liever daar isquote:
Klinkt heerlijk hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:17 schreef Cee het volgende:
Terug van twee daagjes Ameland, was genot, pootjebaden in de Noordzee op een warme zomernamiddag staat voor nu op #1 van geluksmomentjes van dit jaar.
Die lijst is niet lang.![]()
Heb ook besloten dat Friezen het mooiste Nederlands spreken (is niet stom bedoeld, ik weet dat ze vaak liever Fries spreken dan Nederlands maar als een Fries Nederlands spreekt komt dat voor mij het mooist over qua accent en zo, oké dat was mijn oordeel, u doet er maar mee wat u wilt).
Overigens waren we iets vroeger vertrokken ivm verwachte ONHEILBUIEN DES DOODS die recht over het eiland werden verwacht maar, zoals bij veel mensen het geval was: geen druppel.
Ben nu wel een beetje kapot van de reis, 5 uur er over gedaan, ben sneller in Parijs.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
omg, 20 notificaties dat een post geliked was.
Tja, het is maar waar je woontquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk hoor![]()
En inderdaad, best bizar hoe je zoveel sneller ergens in het buitenland bent, dan op de waddeneilanden
Lekker toch om er even uit te zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:17 schreef Cee het volgende:
Terug van twee daagjes Ameland, was genot, pootjebaden in de Noordzee op een warme zomernamiddag staat voor nu op #1 van geluksmomentjes van dit jaar.
Die lijst is niet lang.![]()
Heb ook besloten dat Friezen het mooiste Nederlands spreken (is niet stom bedoeld, ik weet dat ze vaak liever Fries spreken dan Nederlands maar als een Fries Nederlands spreekt komt dat voor mij het mooist over qua accent en zo, oké dat was mijn oordeel, u doet er maar mee wat u wilt).
Overigens waren we iets vroeger vertrokken ivm verwachte ONHEILBUIEN DES DOODS die recht over het eiland werden verwacht maar, zoals bij veel mensen het geval was: geen druppel.
Ben nu wel een beetje kapot van de reis, 5 uur er over gedaan, ben sneller in Parijs.
Weet ik niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen je gaat niet naar de gelikete post of wel?
Gaan!! Is echt leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben nog nooit op een Waddeneiland geweest trouwens
Ik ook niet! Dat komt vast wel een keerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
De tweede keer gingen we wel een vakantieshirt laten drukken![]()
Ameland 2012
[ afbeelding ] vind ik leuk
Ik drie jaar geleden pas voor het eerstquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
Hoe schattigquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
De tweede keer gingen we wel een vakantieshirt laten drukken![]()
Ameland 2012
[ afbeelding ] vind ik leuk
Oké, fair enough, ik dacht weer eens vanuit mijn Randstad existencequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja, het is maar waar je woont
Ik ben in 15 minuten in Duitsland maar doe er 1,5 uur over om in Amsterdam te komen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
We moeten er zelf eentje daar bijmaken, DouzePoints Eiland moet daar!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |