SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Ik gun Kroatië wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die hebben al genoeg gewonnen, Nederland mag wel weer eens een keertje.
Ja jammerquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun Kroatië wel.
PSG domineert nu trouwens.
Dat gaat niet lukken, of je moet eerst alles er weer uit slopen en een nieuwe hellingshoek erin bouwen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als het kan alleen nog de F side iets verder doortrekken waardoor het nog dichter op het veld zit, maar dat zal wel onmogelijk zijn. Dan is het perfect, maar die hoeken dicht maken er nu wel een mooi stadion van.
Kroatië is toch al op haar retour nu? Weet niet welke grote talenten er nog in het vat zitten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun Kroatië wel.
Dan zal Atalanta wel zo scoren. xDquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun Kroatië wel.
Kan je dit over 10 minuten nog een keer posten?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun Kroatië wel.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:29 schreef Bolasie het volgende:
En dat terwijl ik hier heb gelezen dat PSG dit gemakkelijk zou winnen.
Wie mogen we uitlachen?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:29 schreef Bolasie het volgende:
En dat terwijl ik hier heb gelezen dat PSG dit gemakkelijk zou winnen.
Waar is dat snooker te zien?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:30 schreef Zorro het volgende:
Zo, kom ik even kijken in de pauze van het snooker, zie ik meteen Atalanta scoren, wat een feest
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee PSG wint dat makkelijk.
Modric, Rakitic, Perisic, Mandzukicquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kroatië is toch al op haar retour nu? Weet niet welke grote talenten er nog in het vat zitten.
Doelpunt.
Eurosportquote:
Die ken ik allemaal niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Modric, Rakitic, Perisic, Mandzukic
Maar Brekalo, Orsic, Vlasic denk ik, on a serious note?
Is ook geen wereldtop. Nouja, Orsic schijnt het wel aardig te doen bij Zagreb en Vlasic ook bij CSKA, maar dat heb ik zelf niet mogen zien.quote:
Wat is dit voor post. Mandzukic is allang gestopt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Modric, Rakitic, Perisic, Mandzukic
Maar Brekalo, Orsic, Vlasic denk ik, on a serious note?
Zit nu bij Rijeka zie ik, als je naast schiet ligt de bal in zee.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook geen wereldtop. Nouja, Orsic schijnt het wel aardig te doen bij Zagreb en Vlasic ook bij CSKA, maar dat heb ik zelf niet mogen zien.
Misschien kan Robert Muric nog een poging wagen.
Ook nog eens clubloos nu (lol)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is dit voor post. Mandzukic is allang gestopt.
Ik heb achter de coulissen vernomen dat Rijeka de Trenčin van Kroatië schijnt te zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit nu bij Rijeka zie ik, als je naast schiet ligt de bal in zee.
Joh, ik geef aan dat die gasten allemaal oud zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is dit voor post. Mandzukic is allang gestopt.
TrencinGodenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb achter de coulissen vernomen dat Rijeka de Trenčin van Kroatië schijnt te zijn.
Als international wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh, ik geef aan dat die gasten allemaal oud zijn.
Mandzukic is toch nog niet gestopt? Alleen zonder club.
Gewoon een leuk feitje om mee te pakken, doe ermee wat je wil.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, Kovacic is geboren in Linz.
Oh zo, ja kloptquote:
Die heeft niet de leeftijd dat je van een talent kan spreken maar kan net als Kovacic wel nog een aantal jaar meequote:
Leuke voorzet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tijden dat Feyenoord niet eens van C-ploegen in de EL kon winnen
En dan thuis 1-0 maken met het hele stadion erachter om één minuut later 1-1 tegen te krijgenquote:
Nederlandse clubs in Europa sowiesoquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tijden dat Feyenoord niet eens van C-ploegen in de EL kon winnen
Orsic - door jou genoemd - is twee jaar ouder dan hij. Daarnaast is 25 een prima leeftijd en kan hij nog vele jaren mee. Draait nu zijn beste seizoen ooit zo'n beetje.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft niet de leeftijd dat je van een talent kan spreken maar kan net als Kovacic wel nog een aantal jaar mee
Als jullie samen met Twente, Utrecht en Vitesse EL nou wat serieuzer namenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nederlandse clubs in Europa sowieso![]()
Ik verlang weer naar de tijden dat we 3 CL-plekken hadden (nrs. 1 & 2 direct, nr. 3 vCL). Nu mogen we in ons vuistje hopen dat de kampioen zich direct kan plaatsen.
Aan de andere kant zakken landen als Rusland en Oekraïne nu ook ver weg en komt Portugal ook dichterbij (als we verlost zijn van het absolute faaljaar 17/18) dus het zou mogelijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik verlang weer naar de tijden dat we 3 CL-plekken hadden (nrs. 1 & 2 direct, nr. 3 vCL). Nu mogen we in ons vuistje hopen dat de kampioen zich direct kan plaatsen.
Mja, wel mee eens, ik noemde Orsic vooral omdat hij nu pas echt iets bijzonders liet zien.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Orsic - door jou genoemd - is twee jaar ouder dan hij. Daarnaast is 25 een prima leeftijd en kan hij nog vele jaren mee. Draait nu zijn beste seizoen ooit zo'n beetje.
PSV heeft nu geen Bommel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zakken landen als Rusland en Oekraïne nu ook ver weg en komt Portugal ook dichterbij (als we verlost zijn van het absolute faaljaar 17/18) dus het zou mogelijk kunnen zijn.
Moeten Feyenoord en PSV wel eens normaal gaan doen.
Heerenveen en Willem II in de CLquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wondertrainer Schmidt die tactisch brein Frank de Boer een lesje heeft geleerd, we kunnen dus wat meemaken.quote:
Flashback naar Trencin - Feyenoordquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
Jongens goed nieuws
Vanaf nu kijk ik ook!
Wat heb ik gemist?
We deden een Andere Tijden Sport met een terugblik naar 9-8-2018quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
Jongens goed nieuws
Vanaf nu kijk ik ook!
Wat heb ik gemist?
Ik ga hier niet op in.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Flashback naar Trencin - Feyenoord
Veltmansquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hateboer of Dumbjoekel in Oranje? Zeg het maar.
Vond het altijd wel een zeer nuttige spelerquote:
Babelquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oranje dient 5-4-1 te gaan spelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maakt niet zoveel uit denk ik .. effe dit seizoen afwachten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu we het toch hebben over Kroatië; ik moet nog eens naar Pula.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, wel mee eens, ik noemde Orsic vooral omdat hij nu pas echt iets bijzonders liet zien.
Zie ook eerder Rebic en Brekalo de komende jaren de aanval leiden (komend toernooi ook nog Kramaric), daarachter wel nog voor minimaal 2 toernooien een goed blok met Pasalic-Kovacic-Brozovic-Vlasic
Halloquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:43 schreef skysherrif het volgende:
Hateboer is wel een mooie jongen, ik vergeeft het hem.
beste man van het veld overigensquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:44 schreef Durmada het volgende:
Verder speelt neymar best wel goed. Zonde.
Wie zet je centraal achterin. De Vrij, Van Dijk en ?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oranje dient 5-4-1 te gaan spelen.
Hoop het welquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Minimunt het volgende:
Ligt het aan mij of speelt Atalanta een beetje zoals Schmidt dat wil implementeren bij PSV?
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo
Stel je even voor. Altijd leuk om hier nieuwe gezichten te zien!
quote:
Nee joh, je moet met veel verdedigers gaan spelen als daar de zwakte ligt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oranje dient 5-4-1 te gaan spelen.
Oke Mex.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zet je centraal achterin. De Vrij, Van Dijk en ?
Het zal in elk geval de zwakke plek blijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit denk ik .. effe dit seizoen afwachten.
Zou Zeefuik ook niet afschrijven btw
Op links zou ik Noa Lang zetten, gelezen in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zet je centraal achterin. De Vrij, Van Dijk en ?
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op links zou ik Noa Lang zetten, gelezen in het Feyenoord topic.
Maar Matthijs is een aantal maanden uit de running?quote:
Maar we kijken uit naar het EK.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Matthijs is een aantal maanden uit de running?
Luuk doet dit nog tenminste voor het doel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
zo maar de andere hoek in de rust meepakken
[ afbeelding ]
Hebben Rusland en Oekraïne 3 CL-plekken? Ik dacht ze maar 2 hadden (1. CL & 2. vCL) en dat de 3 plekken zoals we die toen hadden op dit moment aan Frankrijk en Portugal is voorbehouden. Heb de coëfficiëntenlijst nog niet bekeken.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zakken landen als Rusland en Oekraïne nu ook ver weg en komt Portugal ook dichterbij (als we verlost zijn van het absolute faaljaar 17/18) dus het zou mogelijk kunnen zijn.
Moeten Feyenoord en PSV wel eens normaal gaan doen.
5-4-1 is niet perse defensief zoals je nu ook ziet met Atalanta.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, je moet met veel verdedigers gaan spelen als daar de zwakte ligt.
5-3-2quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar we kijken uit naar het EK.
moet je me niet bannenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=29NveHHUSjg
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Rusland was stuivertje aan het wisselen met Portugal de laatste jaren en had soms ook drie ploegen in de CL, maar die zijn de laatste twee jaar ook minder dan Nederland.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hebben Rusland en Oekraïne 3 CL-plekken? Ik dacht ze maar 2 hadden (1. CL & 2. vCL) en dat de 3 plekken zoals we die toen hadden op dit moment aan Frankrijk en Portugal is voorbehouden. Heb de coëfficiëntenlijst nog niet bekeken.
Dat is nog wel een positief vooruitzicht als dat zo is.
Weer een zogenaamde wondertrainer die eruit gaatquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Bolasie het volgende:
Nog vijfenveertig minuten tot Tuchel de zak krijgt.
Hilarisch was dat jaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen en Willem II in de CL
PSG's streak begint onderhand ook wel treurig te worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer een zogenaamde wondertrainer die eruit gaat
Als coach van PSG weet je tegenwoordig vrijwel zeker dat je binnenkort ontslagen wordt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer een zogenaamde wondertrainer die eruit gaat
Het hangt af van de intenties ja, hoe zou jij het dan neerzetten qua spelers? Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5-4-1 is niet perse defensief zoals je nu ook ziet met Atalanta.
Buitenspelers danquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal in elk geval de zwakke plek blijven.
Dat Heerenveen was echt een fluke. Vonk en Nurmela waren de enige speler die acceptabel is, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hilarisch was dat ja![]()
Leuke entertainment, de CL-hymne in de Abe Lenstra en Willem II-stadion. Maar dat geintje was funest voor de coëfficiënten. #neveragain
Promes en Bergwijn zijn nog wel acceptabel, maar zeker niet bijzonder.quote:
Van de Beek op het middenveld erbij.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5-3-2
Hateboer en een type WIllems als wingbacks. Depay en Malen voorin, Wijnaldum De Jong en een andere leuke speler op het middenveld.
Memphis, Bergwijn, Malen, Promes kunnen daar allemaal wel prima spelen en ook veel van positie wisselen.quote:
Geen usernaam van iemand anders gebruiken een geen kanker gebruiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:50 schreef Minimunt het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan ik dat weten haha..
Komt omdat iedere demente gek de Franse competitie kan winnen . Maar verder doet hij ook niks speciaals met zijn materiaal .quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSG's streak begint onderhand ook wel treurig te worden.
En kunnen allemaal ook wel spits spelen, wat ideaal is in een 5-3-2. Dan kunnen dat soort spelers wat vrijer spelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Memphis, Bergwijn, Malen, Promes kunnen daar allemaal wel prima spelen en ook veel van positie wisselen.
Blijf het jammer vinden dat Vilhenna zich niet op die positie aan de linkerflank heeft gericht. Die had imo ook best Europese subtop/middenmoot kunnen halen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5-3-2
Hateboer en een type WIllems als wingbacks. Depay en Malen voorin, Wijnaldum De Jong en een andere leuke speler op het middenveld.
Niet jokken, ik heb nooit 1-7 gezegd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
Vreemd, volgens @:Duveldrinker hoort PSG hier 1-7 voor te staan.
Sieg Heilquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
Obersturmführer von Basten voor de analyses vanavond.
Het Royston Drenthe-syndroom.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat Vilhenna zich niet op die positie aan de linkerflank heeft gericht. Die had imo ook best Europese subtop/middenmoot kunnen halen.
Nee, vorig jaar tegen United was nog pech maar het is iedere keer wel weer wat in de CL onderhand.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt omdat iedere demente gek de Franse competitie kan winnen . Maar verder doet hij ook niks speciaals met zijn materiaal .
Sjeffrey Talan speelde ooit een interlandquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Heerenveen was echt een fluke. Vonk en Nurmela waren de enige speler die acceptabel is, als je het mij vraagt.
Wat hebben die andere 9 bereikt?
Willem II was wel een stuk sterker, die hadden ook wel heel veel pech en hadden ook 6 of 7 punten kunnen halen.
Nee joh, die tegen Barcelona was veel erger.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar tegen United was nog pech maar het is iedere keer wel weer wat in de CL onderhand.
De 2016-choke tegen City blijft wel ruim de lachwekkendste.
Romano Denneboom ook. Je punt?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjeffrey Talan speelde ooit een interland
2017 Barcelona vond ik ook echt erg. Zeker nadat Cavani scoorde.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar tegen United was nog pech maar het is iedere keer wel weer wat in de CL onderhand.
Daar zat ook scheidsrechterfalen bij. Manchester City was dat seizoen echt ridicuul slecht in de CL. De halve finales tegen Real Madrid konden ook niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh, die tegen Barcelona was veel erger.
Tegen dat United had dat nooit aan moeten komen op 'pech'quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wijndal > Willemsquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5-3-2
Dries Boussatta ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjeffrey Talan speelde ooit een interland
Dus toch 'iets' bereikt .quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Romano Denneboom ook. Je punt?
Maar ook met de scheids tegem mag je nooit nooit nooit nooit nooit een 4-0 voorsprong weggeven.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar zat ook scheidsrechterfalen bij. Manchester City was dat seizoen echt ridicuul slecht in de CL. De halve finales tegen Real Madrid konden ook niet.
Maar verklaar eens hoe dat brandhout dat jaar boven Feyenoord en Vitesse is geëindigd.quote:
Oke oke, laten we het beste hopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rusland was stuivertje aan het wisselen met Portugal de laatste jaren en had soms ook drie ploegen in de CL, maar die zijn de laatste twee jaar ook minder dan Nederland.
Frankrijk heeft vaak drie rechtstreeks in de CL als de EL-winnaar zich al geplaatst heeft voor de CL (zoals vrijwel elk jaar de laatste jaren)
Een van de weinige spelers die Ziyech het leven zuur heeft gemaakt in de eredivisie.quote:
Bij Atalanta staat een back voor op links... Moet Koeman wel even met hem gaan praten...quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5-3-2
Feyenoord kwam iets te ver in de CL en was de amateur-psychologie van Leo uitgewerkt en Vitesse was op Pierre na ook niet best . Gingen zelfs met 1-6 onderuit tegen PSV in eigen huis (lol)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar verklaar eens hoe dat brandhout dat jaar boven Feyenoord en Vitesse is geëindigd.
Oh ken ik nietquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een van de weinige spelers die Ziyech het leven zuur heeft gemaakt in de eredivisie.
Het heeft vooral met goed beleid te maken ja, kijk naar hoeveel geld Ajax heeft gepakt met een paar jaar redelijk beleid (top wil ik het nog niet noemen, daarvoor zaten er ook nog te veel dure missers tussen). Als Feyenoord en PSV dat ook gewoon doen moeten ze ook gewoon elk jaar kunnen overwinteren in Europa, zeker zo met dat derde toernooi erbij.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oke oke, laten we het beste hopen.
De nivellering van het Nederlands clubvoetbal in Europa heeft uiteindelijk gewoon met geld te maken, maar ik hoop dat de Nederlandse clubs dermate een goed beleid voeren dat geld weinig uit zal maken dmv een goede jeugdopleiding en het behouden van de jeugdspelers. Dat laatste is nogal lastig en niet kwalijk te nemen.
Jullie begonnen goed afgelopen seizoen, laten we hopen dat die trend zich doorzet naar andere Nederlandse clubs (iig de top 3). Alleen samen en op die manier krijgen we onze 3 CL-plekken terug.
Haha, inderdaad. Willem II had toen zelfs nog een goede kans om te overwinteren in de CL met de magie van Co Adriaanse. Hier kan onze vriend @Lenny_Leonard ons meer over vertellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Heerenveen was echt een fluke. Vonk en Nurmela waren de enige speler die acceptabel is, als je het mij vraagt.
Wat hebben die andere 9 bereikt?
Willem II was wel een stuk sterker, die hadden ook wel heel veel pech en hadden ook 6 of 7 punten kunnen halen.
Nou, nee.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Willem II had toen zelfs nog een goede kans om te overwinteren in de CL met de magie van Co Adriaanse. Hier kan onze vriend @:Lenny_Leonard ons meer over vertellen.
Wist jij dat zijn vader dit land heeft opgebouwd?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
BoussattaGod![]()
tegenwoordig trouwens een begenadigd opiniemaker.
Ik overdreef wat maar ze speelden iig niet kut. Wat je eerder terecht benoemde was het heel veel pech.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, nee.
Ze haalden 2 punten.
moet hij wetenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wist jij dat zijn vader dit land heeft opgebouwd?
3e plaats had er met wat minder kutte scheidsrechters en wat meer efficientie wel in gezeten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik overdreef wat maar ze speelden iig niet kut. Wat je eerder terecht benoemde was het heel veel pech.
Zeker dat dak van het AZ stadionquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Buitenspelers danquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal in elk geval de zwakke plek blijven.
Nouja nu zonder ritme is wel echt kut voor ze.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fijn dat we het met elkaar eens zijn, makker.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft vooral met goed beleid te maken ja, kijk naar hoeveel geld Ajax heeft gepakt met een paar jaar redelijk beleid (top wil ik het nog niet noemen, daarvoor zaten er ook nog te veel dure missers tussen). Als Feyenoord en PSV dat ook gewoon doen moeten ze ook gewoon elk jaar kunnen overwinteren in Europa, zeker zo met dat derde toernooi erbij.
Als de top-drie dat dan haalt en een AZ zo af en toe ook dan kan je best meestrijden om plek 6 op die coëfficiëntenranglijst. En dat is allemaal niet zo onmogelijk.
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat is wel overdreven. Maar ik ben blij dat we weer terug zijn in Europa.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Willem II had toen zelfs nog een goede kans om te overwinteren in de CL met de magie van Co Adriaanse. Hier kan onze vriend @:Lenny_Leonard ons meer over vertellen.
Willem II - Spartak Moskou ben ik iig niet vergeten.
Eerst maar eens kampioen worden met de mooiste club van Nederland.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ken ik niet
Tijd dat ie naar een andere club gaat dan
Wel kut nu met Corona. Heb je er dus niks aan eigenlijk als supporter. Geen tripje genot.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is wel overdreven. Maar ik ben blij dat we weer terug zijn in Europa.
Funest voor de coëfficiënten vind ik zo'n gelul. Er zijn clubs die veel harder gefaald hebben. Ook als er eens een bekerwinnaar is als PEC ofzo. Lekker boeiend dat die Europa ingaan. Liever dat dan weer Utrecht die er in de voorronde uitvliegen tegen een Luxemburgse kutclub.
Hoe vaak zijn jullie toen ook alweer genaaid door de scheids? Was het 3 of 4 keer?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Funest voor de coëfficiënten vind ik zo'n gelul. Er zijn clubs die veel harder gefaald hebben. Ook als er eens een bekerwinnaar is als PEC ofzo. Lekker boeiend dat die Europa ingaan. Liever dat dan weer Utrecht die er in de voorronde uitvliegen tegen een Luxemburgse kutclub.
Die ziet er nu wel prima uitquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
En de parkeergarage van Eindhoven Airport.
Daar baal ik van ja. Aan de andere kant denk ik niet dat we vorig jaar geluk hadden. Dit jaar is onze selectie nog beter. Nog een jaar top 5 moet te doen zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel kut nu met Corona. Heb je er dus niks aan eigenlijk als supporter. Geen tripje genot.
Maar dat is altijd gelul. PSV en Ajax hebben ook bewezen dat ze eruit kunnen vliegen tegen matige ploegen uit Noorwegen en Kroatië. Dat kan je dan Utrecht en Willem II niet verwijten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu nog niet maar je ziet overal buitenspelers doorbreken. Genoeg aanstormend talentquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland heeft nauwelijks goede buitenspelers, dan lijkt het me logisch om anders te gaan spelen, lees met Gosens en Hateboer. Als je dan toch al Van Dijk, De Ligt, De Vrij en Ake hebt voor achterste 3 posities heb je ijzersterke defensie. Zet je De Roon met Frenkie en Wijnaldum op middenveld. Depay voorin.
Hoef je enkel nog een 2e spits of een middenvelder erbij zetten.
Gosens heeft toch al voor Duitsland gekozen?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland heeft nauwelijks goede buitenspelers, dan lijkt het me logisch om anders te gaan spelen, lees met Gosens en Hateboer. Als je dan toch al Van Dijk, De Ligt, De Vrij en Ake hebt voor achterste 3 posities heb je ijzersterke defensie. Zet je De Roon met Frenkie en Wijnaldum op middenveld. Depay voorin.
Niet WeghorstGOD als spits?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit was wel een faal van gigantische proporties inderdaad. Maar dat zien we vaker van Nederlandse clubs in Europa de laatste tijd. Helaas.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog geen interland gespeeld voor hun dus als Koeman snel is...quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gosens heeft toch al voor Duitsland gekozen?
Wie dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:12 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Nu nog niet maar je ziet overal buitenspelers doorbreken. Genoeg aanstormend talent
In dat jaar dat Willem II CL speelde presteerde PSV ook uiterst kansloos in de CL met spelers als RvN, Nilis, Van Bommel en Heintze. Tsja.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar dat is altijd gelul. PSV en Ajax hebben ook bewezen dat ze eruit kunnen vliegen tegen matige ploegen uit Noorwegen en Kroatië. Dat kan je dan Utrecht en Willem II niet verwijten.
Nee geen De Roon dan ook nog erbij, dan krijg je echt aidswedstrijden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie gaat binnen nu en zomer 2021 een wereldtopper worden?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:12 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Nu nog niet maar je ziet overal buitenspelers doorbreken. Genoeg aanstormend talent
Nederland moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende kampioenschap. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het Europees Kampioenschap is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend kampioenschap bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ligt aan de tegenstander denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee geen De Roon dan ook nog erbij, dan krijg je echt aidswedstrijden.
Tegen de ploegen in de poule van het EK volgend jaar hoef je dat sowieso niet te doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt aan de tegenstander denk ik.
Je hebt liever Davy Propper of?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen de ploegen in de poule van het EK volgend jaar hoef je dat sowieso niet te doen.
Mee eens, daar wil je Mo of Donny tegen opstellen. (Afhankelijk van de ontwikkeling van Mo)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen de ploegen in de poule van het EK volgend jaar hoef je dat sowieso niet te doen.
Ik denk dat het bestaan van de Conference ons financieel flink gaat tegenwerken. We verliezen twee directe EL plekken namelijk aan een mindere Europese competitie.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft vooral met goed beleid te maken ja, kijk naar hoeveel geld Ajax heeft gepakt met een paar jaar redelijk beleid (top wil ik het nog niet noemen, daarvoor zaten er ook nog te veel dure missers tussen). Als Feyenoord en PSV dat ook gewoon doen moeten ze ook gewoon elk jaar kunnen overwinteren in Europa, zeker zo met dat derde toernooi erbij.
Als de top-drie dat dan haalt en een AZ zo af en toe ook dan kan je best meestrijden om plek 6 op die coëfficiëntenranglijst. En dat is allemaal niet zo onmogelijk.
Gosens gaat wel voor Duitsland kiezenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cillessen kan echt niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Hateboer - De Ligt - Van Dijk - Blind
Donny - Frenkie- Gini
Bergwijn - Memphis - Promes
Foebele
Onana naturalisere!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Cillessen kan echt niet.
Blind ook niet.
Gewoon Donny, maar Pröpper zou ik ook prima vinden (brengt wel iets meer balans, al denk ik dat een Wijnaldum ook wat behoudender kan spelen naast Frenkie en dan Donny op 10)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt liever Davy Propper of?
Dan sowieso liever Donny en Mo dan Donny en De Roon.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
------------------------Cillessen
---------------De Ligt - De Vrij - Van Dijk ------------
Hateboer ----------Frenkie---------------Gosens/Blind
----------De Roon-------------Wijnaldum-----------
---------------------Donny-------------------
----------------------Memphis--------------------
EK confirmed
Hebben we net zo’n goed gesprek gehad en dan kom je met Cillessen in je opstelling. Mijn hart, wat doe jequote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Donny - Frenkie- Gini
Foebele
Dan moet Mo wel een heel goed seizoen draaienquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan sowieso liever Donny en Mo dan Donny en De Roon.
Waar is The Free? Beste cv van Italië.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Donny - Frenkie- Gini
Foebele
Ihatarren zal wel op de flank gaan spelen als hij volgend jaar meegaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, daar wil je Mo of Donny tegen opstellen. (Afhankelijk van de ontwikkeling van Mo)
Aan de andere kant hebben PSV en Feyenoord al de grootste moeite om die poules daar door te komen dus wellicht doen die het dan beter een niveautje lager. En als ze meer aankunnen plaatsen ze zich daar wel voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het bestaan van de Conference ons financieel flink gaat tegenwerken. We verliezen twee directe EL plekken namelijk aan een mindere Europese competitie.
Cillessen moet je nu wel van af willen. Blind als linksback is natuurlijk ook vreemd. Op die positie is hij zwak.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Donny - Frenkie- Gini
Foebele
We hebben helaas weinig andere smaken als keeper.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Cillessen kan echt niet.
Blind ook niet.
De Roon eruit en daarvoor nog gewoon een aanvaller uit het rijtje Malen/Promes/Bergwijn toevoegen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
------------------------Cillessen
---------------De Ligt - De Vrij - Van Dijk ------------
Hateboer ----------Frenkie---------------Gosens/Blind
----------De Roon-------------Wijnaldum-----------
---------------------Donny-------------------
----------------------Memphis--------------------
EK confirmed
Krulquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben helaas weinig andere smaken als keeper.
Blind is verder prima als linksback, koekoek assist op Van Persie.
Malen zou kunnen als 2e spits. Promes en Bergwijn zijn buitenspelers. Geen ruimte voor in dit systeem.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Roon eruit en daarvoor nog gewoon een aanvaller uit het rijtje Malen/Promes/Bergwijn toevoegen.
Cillessen is meh, maar er is gewoon weinig anders want de rest is ook meh of gewoon triest.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hebben we net zo’n goed gesprek gehad en dan kom je met Cillessen in je opstelling. Mijn hart, wat doe je
Vooruit. Al zou ik Bizot en Bijlow nog wel kansen geven in kwalificatie- en oefenwedstrijden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ideale back-up want De Ligt is ONZE Golden Boy en Van Dijk de beste CV van de Premier League.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar is The Free? Beste cv van Italië.
Het is weer mooi geweest Mex.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mandanda
Pavard - Varane - Lenglet - Digne
Tolisso - Kante - Pogba
Mbappe - Yedder - Griezmann
Met dit team maak je denk ik meer kans op het EK
Bijlowquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vooruit. Al zou ik Bizot en Bijlow nog wel kansen geven in kwalificatie- en oefenwedstrijden.
Promes kan ook wel als tweede spits spelen hoor, is ook geen pure buitenspeler.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Malen zou kunnen als 2e spits. Promes en Bergwijn zijn buitenspelers. Geen ruimte voor in dit systeem.
Een assist van zes jaar geleden is geen argument. Blind was verschrikkelijk afgelopen interlands als linksback en speelt al jaren in clubverband daar niet meer. Toen hij vorig seizoen tegen Feyenoord LB speelde werd hij ziek gespeeld door Berghuis.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben echt niet meer potentie dan Cillessen hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vooruit. Al zou ik Bizot en Bijlow nog wel kansen geven in kwalificatie- en oefenwedstrijden.
Heb hem werkelijk nooit zien spelen daar. Als linkshalf zou het nog kunnen, zo speelde hij ook soms bij Sevilla toen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Promes kan ook wel als tweede spits spelen hoor, is ook geen pure buitenspeler.
Ik heb toch liever de vrij dan de ligt, als ik moet kiezen tussen die 2. Denk volgend jaar andersom.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ideale back-up want De Ligt is ONZE Golden Boy en Van Dijk de beste CV van de Premier League.
Babel bij Ajax het afgelopen halfjaarquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef Coco. het volgende:
Niemand noemt Babel hier.
Cowman lees je mee?
Huntelaarquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bergwijn kan ook wel als spits
Moet ie eerst beginnen met spelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bergwijn kan ook wel als spits
Hij was toen niet helemaal fit, maar als hij gewoon weer zijn niveau haalt hoort hij er absoluut bij. Kan op het middenveld, CV en linksback.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een assist van zes jaar geleden is geen argument. Blind was verschrikkelijk afgelopen interlands als linksback en speelt al jaren in clubverband daar niet meer. Toen hij vorig seizoen tegen Feyenoord LB speelde werd hij ziek gespeeld door Berghuis.
Blind is gewoon een CV, en daar is ie inmiddels 5e keuze. Zou hem eigenlijk niet eens selecteren op dit moment, hij kwam niet bepaald goed terug van zijn hartblessure.
Koeman is extreem loyaal naar zijn spelers inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Babel bij Ajax het afgelopen halfjaar
Dat moet nu wel echt klaar zijn, maar ben bang dat Koeman hem nog meeneemt op basis van een soort loyaliteit.
Mwah, zolang Cillessen reservekeeper is bij Valencia is hij geen keuze eigenlijk. Dan liever Bizot of Bijlow, ook geen puntenpakkers maar iig basiskeepers op een redelijk niveau.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben echt niet meer potentie dan Cillessen hoor.
Het is gewoon afwachten tot er weer iemand een of andere keeper bij Noordwijk vandaan trekt die een wereldtopper in de dop blijkt te zijn.
Ja ik niet, maar als De Ligt geblesseerd is ben ik blij dat we geen types Ooijer of Bouma erin hoeven te zetten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb toch liever de vrij dan de ligt, als ik moet kiezen tussen die 2. Denk volgend jaar andersom.
Het gaat al een tijdje hier niet meer over de wedstrijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
Ik vind het een behoorlijk matige wedstrijd eigenlijk.
Heb hem de eerste maanden gevolgd en is gewoon een van de betere spelers van Tottenham. De fans vinden hem ook al geweldig dus dat komt wel goed als hij deze lijn doorzet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Moet ie eerst beginnen met spelen.
Boadu is een 9. Kluivert zit in de slop, volgende keuze is belangrijk, Chong heef niks laten zien en Stengs is leuk, maar Berghuis is momenteel beter.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Op dit moment alleen Bergwijn en eventueel Depay..
Boadu, Stengs, Chong, Kluivert (?),
Speelde bij Spartak volgens mij ook vaak als een soort tweede spits, vorig jaar bij Ajax soms ook op #10 en in een wat meer vrije rol. Kan hij wel uit de voeten hoor, denk nog meer dan als pure buitenspeler.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb hem werkelijk nooit zien spelen daar. Als linkshalf zou het nog kunnen, zo speelde hij ook soms bij Sevilla toen.
Kluivertquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Op dit moment alleen Bergwijn en eventueel Depay..
Boadu, Stengs, Chong, Kluivert (?),
ZirkzeeGOATquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Boadu is een 9. Kluivert zit in de slop, volgende keuze is belangrijk, Chong heef niks laten zien en Stengs is leuk, maar Berghuis is momenteel beter.
Ooijer halve finale tegen Brazil, werelds.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik niet, maar als De Ligt geblesseerd is ben ik blij dat we geen types Ooijer of Bouma erin hoeven te zetten.
Dan zou ik voor Bizot kiezen. Bijlow heeft niet zoveel gespeeld afgelopen seizoen...quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, zolang Cillessen reservekeeper is bij Valencia is hij geen keuze eigenlijk. Dan liever Bizot of Bijlow, ook geen puntenpakkers maar iig basiskeepers op een redelijk niveau.
Sinds Project Restart vooral op de bank begonnen. Niet vreemd natuurlijk, hij is er pas net, maar als dit volgend seizoen ook het geval is lijkt mij dat niet zo positief voor Oranje.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:25 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Heb hem de eerste maanden gevolgd en is gewoon een van de betere spelers van Tottenham. De fans vinden hem ook al geweldig dus dat komt wel goed als hij deze lijn doorzet.
Terwijl hij geen club had (lol)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ooijer halve finale tegen Brazil, werelds.
Nouja.. Sorry maar hoeveel talenten hebben we de laatste jaren opgehemeld maar blijken het niet te halen? En hoeveel spelers werden er in het begin juist als 'matig' beschouwd maar hebben via een omweg toch de top gehaald?quote:
Niet? Ik dacht ajaxquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl hij geen club had (lol)
Zijn vader was op zijn leeftijd al een stuk dodelijker.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:27 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Nouja.. Sorry maar hoeveel talenten hebben we de laatste jaren opgehemeld maar blijken het niet te halen? En hoeveel spelers werden er in het begin juist als 'matig' beschouwd maar hebben via een omweg toch de top gehaald?
Het blijven talenten. Het feit dat we er als Nederland zoveel hebben omdat we ons volledig focussen op de jeugd is alleen maar positief. Er zullen er hier en daar echt wel een paar doorbreken. En Kluivert is ook nog jong dus heb hem nog niet afgeschreven.
Wijndal of Haps gewoon toch? Voldoen allebei wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was toen niet helemaal fit, maar als hij gewoon weer zijn niveau haalt hoort hij er absoluut bij. Kan op het middenveld, CV en linksback.
En de andere opties op linksback ben ik ook geen fan van, Koeman liet Van Aanholt daar vorig jaar eens spelen en dat was echt een verschrikking. Blind is gewoon degelijk daar.
Krijg gelijk last van mijn autisme als ik dat zie.quote:
Doe jij ook al aan die insta hoeren act.quote:
Heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Doe jij ook al aan die insta hoeren act.
Moet Haps wel fit zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wijndal of Haps gewoon toch? Voldoen allebei wel.
Hou op met me. Dat zeggen al die lekkere, niet al te snuggere dames op social media.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
navas blessa
[..]
Heb geen idee waar je het over hebt
Oh, dat zal wel. Ik zit niet op Instagram.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hou op met me. Dat zeggen al die lekkere, niet al te snuggere dames op social media.
Net als LUUKINHOquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weghorst is best een prima pinchhitter denk ik.
Dat zijn bots.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hou op met me. Dat zeggen al die lekkere, niet al te snuggere dames op social media.
Cijntje moet dan ook op rechtsback en Hosé in de spits.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
--------Krul (lol)
Hateboer-De Vrij-De Ligt-Van Dijk-Haps
---Donny-Gini-Frenk
---Robben---Memphis
RobbenGod #cumbek
Sneijder komt ook nog terug.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
--------Krul (lol)
Hateboer-De Vrij-De Ligt-Van Dijk-Haps
---Donny-Gini-Frenk
---Robben---Memphis
RobbenGod #cumbek
Ja ik nu ook. Maar vooral rouleren en kijken wie de beste ontwikkeling doormaakt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Bizot kiezen. Bijlow heeft niet zoveel gespeeld afgelopen seizoen...
Van wie ben jij de kloon?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:27 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Nouja.. Sorry maar hoeveel talenten hebben we de laatste jaren opgehemeld maar blijken het niet te halen? En hoeveel spelers werden er in het begin juist als 'matig' beschouwd maar hebben via een omweg toch de top gehaald?
Het blijven talenten. Het feit dat we er als Nederland zoveel hebben omdat we ons volledig focussen op de jeugd is alleen maar positief. Er zullen er hier en daar echt wel een paar doorbreken. En Kluivert is ook nog jong dus heb hem nog niet afgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |