Ihatarren zal wel op de flank gaan spelen als hij volgend jaar meegaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, daar wil je Mo of Donny tegen opstellen. (Afhankelijk van de ontwikkeling van Mo)
Aan de andere kant hebben PSV en Feyenoord al de grootste moeite om die poules daar door te komen dus wellicht doen die het dan beter een niveautje lager. En als ze meer aankunnen plaatsen ze zich daar wel voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het bestaan van de Conference ons financieel flink gaat tegenwerken. We verliezen twee directe EL plekken namelijk aan een mindere Europese competitie.
Cillessen moet je nu wel van af willen. Blind als linksback is natuurlijk ook vreemd. Op die positie is hij zwak.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Hateboer - De Ligt - Van Dijk - Blind
Donny - Frenkie- Gini
Bergwijn - Memphis - Promes
Foebele
We hebben helaas weinig andere smaken als keeper.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Cillessen kan echt niet.
Blind ook niet.
De Roon eruit en daarvoor nog gewoon een aanvaller uit het rijtje Malen/Promes/Bergwijn toevoegen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
------------------------Cillessen
---------------De Ligt - De Vrij - Van Dijk ------------
Hateboer ----------Frenkie---------------Gosens/Blind
----------De Roon-------------Wijnaldum-----------
---------------------Donny-------------------
----------------------Memphis--------------------
EK confirmed
Krulquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben helaas weinig andere smaken als keeper.
Blind is verder prima als linksback, koekoek assist op Van Persie.
Malen zou kunnen als 2e spits. Promes en Bergwijn zijn buitenspelers. Geen ruimte voor in dit systeem.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Roon eruit en daarvoor nog gewoon een aanvaller uit het rijtje Malen/Promes/Bergwijn toevoegen.
Cillessen is meh, maar er is gewoon weinig anders want de rest is ook meh of gewoon triest.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hebben we net zo’n goed gesprek gehad en dan kom je met Cillessen in je opstelling. Mijn hart, wat doe je
Vooruit. Al zou ik Bizot en Bijlow nog wel kansen geven in kwalificatie- en oefenwedstrijden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ideale back-up want De Ligt is ONZE Golden Boy en Van Dijk de beste CV van de Premier League.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar is The Free? Beste cv van Italië.
Het is weer mooi geweest Mex.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mandanda
Pavard - Varane - Lenglet - Digne
Tolisso - Kante - Pogba
Mbappe - Yedder - Griezmann
Met dit team maak je denk ik meer kans op het EK
Bijlowquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vooruit. Al zou ik Bizot en Bijlow nog wel kansen geven in kwalificatie- en oefenwedstrijden.
Promes kan ook wel als tweede spits spelen hoor, is ook geen pure buitenspeler.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Malen zou kunnen als 2e spits. Promes en Bergwijn zijn buitenspelers. Geen ruimte voor in dit systeem.
Een assist van zes jaar geleden is geen argument. Blind was verschrikkelijk afgelopen interlands als linksback en speelt al jaren in clubverband daar niet meer. Toen hij vorig seizoen tegen Feyenoord LB speelde werd hij ziek gespeeld door Berghuis.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben echt niet meer potentie dan Cillessen hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vooruit. Al zou ik Bizot en Bijlow nog wel kansen geven in kwalificatie- en oefenwedstrijden.
Heb hem werkelijk nooit zien spelen daar. Als linkshalf zou het nog kunnen, zo speelde hij ook soms bij Sevilla toen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Promes kan ook wel als tweede spits spelen hoor, is ook geen pure buitenspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |