Dit was wel een faal van gigantische proporties inderdaad. Maar dat zien we vaker van Nederlandse clubs in Europa de laatste tijd. Helaas.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is wel overdreven. Maar ik ben blij dat we weer terug zijn in Europa.
Funest voor de coëfficiënten vind ik zo'n gelul. Er zijn clubs die veel harder gefaald hebben. Ook als er eens een bekerwinnaar is als PEC ofzo. Lekker boeiend dat die Europa ingaan. Liever dat dan weer Utrecht die er in de voorronde uitvliegen tegen een Luxemburgse kutclub.
Nog geen interland gespeeld voor hun dus als Koeman snel is...quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gosens heeft toch al voor Duitsland gekozen?
Wie dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:12 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Nu nog niet maar je ziet overal buitenspelers doorbreken. Genoeg aanstormend talent
In dat jaar dat Willem II CL speelde presteerde PSV ook uiterst kansloos in de CL met spelers als RvN, Nilis, Van Bommel en Heintze. Tsja.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar dat is altijd gelul. PSV en Ajax hebben ook bewezen dat ze eruit kunnen vliegen tegen matige ploegen uit Noorwegen en Kroatië. Dat kan je dan Utrecht en Willem II niet verwijten.
Nee geen De Roon dan ook nog erbij, dan krijg je echt aidswedstrijden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland heeft nauwelijks goede buitenspelers, dan lijkt het me logisch om anders te gaan spelen, lees met Gosens en Hateboer. Als je dan toch al Van Dijk, De Ligt, De Vrij en Ake hebt voor achterste 3 posities heb je ijzersterke defensie. Zet je De Roon met Frenkie en Wijnaldum op middenveld. Depay voorin.
Hoef je enkel nog een 2e spits of een middenvelder erbij zetten.
Wie gaat binnen nu en zomer 2021 een wereldtopper worden?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:12 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Nu nog niet maar je ziet overal buitenspelers doorbreken. Genoeg aanstormend talent
Nederland moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende kampioenschap. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het Europees Kampioenschap is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend kampioenschap bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland heeft nauwelijks goede buitenspelers, dan lijkt het me logisch om anders te gaan spelen, lees met Gosens en Hateboer. Als je dan toch al Van Dijk, De Ligt, De Vrij en Ake hebt voor achterste 3 posities heb je ijzersterke defensie. Zet je De Roon met Frenkie en Wijnaldum op middenveld. Depay voorin.
Ligt aan de tegenstander denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee geen De Roon dan ook nog erbij, dan krijg je echt aidswedstrijden.
Tegen de ploegen in de poule van het EK volgend jaar hoef je dat sowieso niet te doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt aan de tegenstander denk ik.
Je hebt liever Davy Propper of?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen de ploegen in de poule van het EK volgend jaar hoef je dat sowieso niet te doen.
Mee eens, daar wil je Mo of Donny tegen opstellen. (Afhankelijk van de ontwikkeling van Mo)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen de ploegen in de poule van het EK volgend jaar hoef je dat sowieso niet te doen.
Ik denk dat het bestaan van de Conference ons financieel flink gaat tegenwerken. We verliezen twee directe EL plekken namelijk aan een mindere Europese competitie.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft vooral met goed beleid te maken ja, kijk naar hoeveel geld Ajax heeft gepakt met een paar jaar redelijk beleid (top wil ik het nog niet noemen, daarvoor zaten er ook nog te veel dure missers tussen). Als Feyenoord en PSV dat ook gewoon doen moeten ze ook gewoon elk jaar kunnen overwinteren in Europa, zeker zo met dat derde toernooi erbij.
Als de top-drie dat dan haalt en een AZ zo af en toe ook dan kan je best meestrijden om plek 6 op die coëfficiëntenranglijst. En dat is allemaal niet zo onmogelijk.
Gosens gaat wel voor Duitsland kiezenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cillessen kan echt niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Hateboer - De Ligt - Van Dijk - Blind
Donny - Frenkie- Gini
Bergwijn - Memphis - Promes
Foebele
Onana naturalisere!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Cillessen kan echt niet.
Blind ook niet.
Gewoon Donny, maar Pröpper zou ik ook prima vinden (brengt wel iets meer balans, al denk ik dat een Wijnaldum ook wat behoudender kan spelen naast Frenkie en dan Donny op 10)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt liever Davy Propper of?
Dan sowieso liever Donny en Mo dan Donny en De Roon.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
------------------------Cillessen
---------------De Ligt - De Vrij - Van Dijk ------------
Hateboer ----------Frenkie---------------Gosens/Blind
----------De Roon-------------Wijnaldum-----------
---------------------Donny-------------------
----------------------Memphis--------------------
EK confirmed
Hebben we net zo’n goed gesprek gehad en dan kom je met Cillessen in je opstelling. Mijn hart, wat doe jequote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Donny - Frenkie- Gini
Foebele
Dan moet Mo wel een heel goed seizoen draaienquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan sowieso liever Donny en Mo dan Donny en De Roon.
Waar is The Free? Beste cv van Italië.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Donny - Frenkie- Gini
Foebele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |