Gewoon een leuk feitje om mee te pakken, doe ermee wat je wil.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, Kovacic is geboren in Linz.
Oh zo, ja kloptquote:
Die heeft niet de leeftijd dat je van een talent kan spreken maar kan net als Kovacic wel nog een aantal jaar meequote:
Leuke voorzet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tijden dat Feyenoord niet eens van C-ploegen in de EL kon winnen
En dan thuis 1-0 maken met het hele stadion erachter om één minuut later 1-1 tegen te krijgenquote:
Nederlandse clubs in Europa sowiesoquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tijden dat Feyenoord niet eens van C-ploegen in de EL kon winnen
Orsic - door jou genoemd - is twee jaar ouder dan hij. Daarnaast is 25 een prima leeftijd en kan hij nog vele jaren mee. Draait nu zijn beste seizoen ooit zo'n beetje.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft niet de leeftijd dat je van een talent kan spreken maar kan net als Kovacic wel nog een aantal jaar mee
Als jullie samen met Twente, Utrecht en Vitesse EL nou wat serieuzer namenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nederlandse clubs in Europa sowieso![]()
Ik verlang weer naar de tijden dat we 3 CL-plekken hadden (nrs. 1 & 2 direct, nr. 3 vCL). Nu mogen we in ons vuistje hopen dat de kampioen zich direct kan plaatsen.
Aan de andere kant zakken landen als Rusland en Oekraïne nu ook ver weg en komt Portugal ook dichterbij (als we verlost zijn van het absolute faaljaar 17/18) dus het zou mogelijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik verlang weer naar de tijden dat we 3 CL-plekken hadden (nrs. 1 & 2 direct, nr. 3 vCL). Nu mogen we in ons vuistje hopen dat de kampioen zich direct kan plaatsen.
Mja, wel mee eens, ik noemde Orsic vooral omdat hij nu pas echt iets bijzonders liet zien.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Orsic - door jou genoemd - is twee jaar ouder dan hij. Daarnaast is 25 een prima leeftijd en kan hij nog vele jaren mee. Draait nu zijn beste seizoen ooit zo'n beetje.
PSV heeft nu geen Bommel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zakken landen als Rusland en Oekraïne nu ook ver weg en komt Portugal ook dichterbij (als we verlost zijn van het absolute faaljaar 17/18) dus het zou mogelijk kunnen zijn.
Moeten Feyenoord en PSV wel eens normaal gaan doen.
Heerenveen en Willem II in de CLquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wondertrainer Schmidt die tactisch brein Frank de Boer een lesje heeft geleerd, we kunnen dus wat meemaken.quote:
Flashback naar Trencin - Feyenoordquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
Jongens goed nieuws
Vanaf nu kijk ik ook!
Wat heb ik gemist?
We deden een Andere Tijden Sport met een terugblik naar 9-8-2018quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
Jongens goed nieuws
Vanaf nu kijk ik ook!
Wat heb ik gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |