Ik heb toch liever de vrij dan de ligt, als ik moet kiezen tussen die 2. Denk volgend jaar andersom.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ideale back-up want De Ligt is ONZE Golden Boy en Van Dijk de beste CV van de Premier League.
Babel bij Ajax het afgelopen halfjaarquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef Coco. het volgende:
Niemand noemt Babel hier.
Cowman lees je mee?
Huntelaarquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bergwijn kan ook wel als spits
Moet ie eerst beginnen met spelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bergwijn kan ook wel als spits
Hij was toen niet helemaal fit, maar als hij gewoon weer zijn niveau haalt hoort hij er absoluut bij. Kan op het middenveld, CV en linksback.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een assist van zes jaar geleden is geen argument. Blind was verschrikkelijk afgelopen interlands als linksback en speelt al jaren in clubverband daar niet meer. Toen hij vorig seizoen tegen Feyenoord LB speelde werd hij ziek gespeeld door Berghuis.
Blind is gewoon een CV, en daar is ie inmiddels 5e keuze. Zou hem eigenlijk niet eens selecteren op dit moment, hij kwam niet bepaald goed terug van zijn hartblessure.
Koeman is extreem loyaal naar zijn spelers inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Babel bij Ajax het afgelopen halfjaar
Dat moet nu wel echt klaar zijn, maar ben bang dat Koeman hem nog meeneemt op basis van een soort loyaliteit.
Mwah, zolang Cillessen reservekeeper is bij Valencia is hij geen keuze eigenlijk. Dan liever Bizot of Bijlow, ook geen puntenpakkers maar iig basiskeepers op een redelijk niveau.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben echt niet meer potentie dan Cillessen hoor.
Het is gewoon afwachten tot er weer iemand een of andere keeper bij Noordwijk vandaan trekt die een wereldtopper in de dop blijkt te zijn.
Ja ik niet, maar als De Ligt geblesseerd is ben ik blij dat we geen types Ooijer of Bouma erin hoeven te zetten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb toch liever de vrij dan de ligt, als ik moet kiezen tussen die 2. Denk volgend jaar andersom.
Het gaat al een tijdje hier niet meer over de wedstrijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
Ik vind het een behoorlijk matige wedstrijd eigenlijk.
Heb hem de eerste maanden gevolgd en is gewoon een van de betere spelers van Tottenham. De fans vinden hem ook al geweldig dus dat komt wel goed als hij deze lijn doorzet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Moet ie eerst beginnen met spelen.
Boadu is een 9. Kluivert zit in de slop, volgende keuze is belangrijk, Chong heef niks laten zien en Stengs is leuk, maar Berghuis is momenteel beter.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Op dit moment alleen Bergwijn en eventueel Depay..
Boadu, Stengs, Chong, Kluivert (?),
Speelde bij Spartak volgens mij ook vaak als een soort tweede spits, vorig jaar bij Ajax soms ook op #10 en in een wat meer vrije rol. Kan hij wel uit de voeten hoor, denk nog meer dan als pure buitenspeler.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb hem werkelijk nooit zien spelen daar. Als linkshalf zou het nog kunnen, zo speelde hij ook soms bij Sevilla toen.
Kluivertquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:19 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Op dit moment alleen Bergwijn en eventueel Depay..
Boadu, Stengs, Chong, Kluivert (?),
ZirkzeeGOATquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Boadu is een 9. Kluivert zit in de slop, volgende keuze is belangrijk, Chong heef niks laten zien en Stengs is leuk, maar Berghuis is momenteel beter.
Ooijer halve finale tegen Brazil, werelds.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik niet, maar als De Ligt geblesseerd is ben ik blij dat we geen types Ooijer of Bouma erin hoeven te zetten.
Dan zou ik voor Bizot kiezen. Bijlow heeft niet zoveel gespeeld afgelopen seizoen...quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, zolang Cillessen reservekeeper is bij Valencia is hij geen keuze eigenlijk. Dan liever Bizot of Bijlow, ook geen puntenpakkers maar iig basiskeepers op een redelijk niveau.
Sinds Project Restart vooral op de bank begonnen. Niet vreemd natuurlijk, hij is er pas net, maar als dit volgend seizoen ook het geval is lijkt mij dat niet zo positief voor Oranje.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:25 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Heb hem de eerste maanden gevolgd en is gewoon een van de betere spelers van Tottenham. De fans vinden hem ook al geweldig dus dat komt wel goed als hij deze lijn doorzet.
Terwijl hij geen club had (lol)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ooijer halve finale tegen Brazil, werelds.
Nouja.. Sorry maar hoeveel talenten hebben we de laatste jaren opgehemeld maar blijken het niet te halen? En hoeveel spelers werden er in het begin juist als 'matig' beschouwd maar hebben via een omweg toch de top gehaald?quote:
Niet? Ik dacht ajaxquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl hij geen club had (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |